abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:33:52 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_59498356
Ik reageer niet makkelijker dan iemand die over alle oneffenheden heenleest en die man net zo goed voor de rest van z'n leven 'veroordeelt'. Ik vraag alleen om een verstandige weloverwogen keuze, en daar hoort sowieso naar de politie gaan bij (voor een eerste gesprek en wellicht officiele aangifte).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59498490
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:33 schreef speknek het volgende:
Ik reageer niet makkelijker dan iemand die over alle oneffenheden heenleest en die man net zo goed voor de rest van z'n leven 'veroordeelt'. Ik vraag alleen om een verstandige weloverwogen keuze, en daar hoort sowieso naar de politie gaan bij (voor een eerste gesprek en wellicht officiele aangifte).
Joh, je beticht TS van vreemdgaan en dat ze dit verhaal als excuus gebruikt tegenover haar vriend.

Maar maak je geen zorgen, of die gast het gedaan heeft of niet, de politie zal bij een aangifte weinig doen hoor. Een waarschuwing misschien en dat ie dat de volgende keer niet meer moet doen.

In zulke gevallen moet al keihard bewijs zijn. Aan de andere kant ook wel goed, anders kunnen we elkaar anders allemaal wel beschuldigen van verkrachting als het ons uitkomt.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:45:17 #183
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59498711
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef jpg97 het volgende:
Volgorde is ook wel grappig

Eerst verkrachten en dan verdovende middelen toedienen
Weleens coke gedaan als je dronken bent?
je oogst wat je zaait
pi_59498789
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Weleens coke gedaan als je dronken bent?
Ja, kan me ook wel voorstellen dat als je zoiets rottigs gebeurd en het wordt je aangeboden, je het aanneemt.
Denk wel dat Ts het wel eerder heeft gedaan dan.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:49:47 #185
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59498847
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, kan me ook wel voorstellen dat als je zoiets rottigs gebeurd en het wordt je aangeboden, je het aanneemt.
Denk wel dat Ts het wel eerder heeft gedaan dan.
Nee ik bedoel. coke is dan niet echt een verdovend middel, je wordt als je dronken bent er ineens vrij helder door.

PS: TS, wat voor broek had je aan?
je oogst wat je zaait
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:52:06 #186
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59498923
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Nee ik bedoel. coke is dan niet echt een verdovend middel, je wordt als je dronken bent er ineens vrij helder door.

Dat kan per persoon en situatie heel erg verschillen, hoor.
pi_59499236
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Roquefort het volgende:
Al die reacties die met slimme vragen willen aantonen dat er geen sprake was van verkrachting zijn walgelijk. Al die wijsneuzerige kutpubers vanachter huj beeldschermpjes die zich een onverwachte overmachtsituatie niet kunnen voorstellen... Tief toch een eind op. Ik weet niet waar de waarheid ligt, maar al die wijsneuzen die zo graag het verhaal willen ontkrachten, stuitend om te lezen hoe zwartwit er gedacht wordt. Ik hoop dat het goed gaat met TS, en ik hoop dat ze aangifte doet als ze zich verkracht voelt. De meeste vormen van verkrachting vinden plaats door een dader uit de nabije omgeving, een stevige barkeeper tegen een pubermeisje is ten alle tijden een overmachtsituatie, en die overmachtsituatie is echt niet ineens weg als de broeken weer aan zijn, het al dan niet vrijwillig snuiven van coke toont niets aan over de vermeende verkrachting.
TS vraagt ons of dit verkrachting is of niet. Als een meisje die vraag al steld moet je het verhaal wat ze vervolgens gaat vertellen al kritisch tegen het licht houden. Want er zijn ook genoeg gevallen bekend waarbij een vrouw ten onrechte een man beschuldigt en zoals eerder al vermeld iemand valselijk beschuldigen kan ook zeer nadelige gevolgen hebben voor die persoon.

Ik zeg dus niet dat het zo is, maar omdat het verhaal van TS niet helemaal 100% waterdicht is is het wel iets wat we mee moeten nemen. Als ik écht verkracht zou worden zou ik niet hier voor het eerst in me leven rustig een accountje maken en het verhaal rustig opschrijven....

Dan rijst dus de vraag waarom TS dit topic dan wél heeft geopend. Maar goed...

Ik hoop dat TS naar de politie is gegaan en daar het verhaal nogmaals verteld. Daar kunnen ze beoordelen of het verhaal geloofwaardig is of niet.
I'm not the man you think I am!
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:01:57 #188
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_59499250
tvp
pi_59499381
Als ze naar het politiebureau is dan zit ze daar nog wel even . Maar ik kan me haar angst wel voorstellen .
Als je jong bent en misschien nog wat naief kan een gebeurtenis als dit je behoorlijk van de kaart brengen zodat je niet weet wat te doen erna.

Iedereen kan hier wel roepen dat het niet zo moeilijk is om een jongen in zijn zak te trappen of te vluchten maar niet alle meisjes zijn even stoer of zo dapper dat ze dat durven.

Sterkte TS , ik hoop dat je een beetje steun hebt aan echte vrienden ipv die vriendin die bij je was die avond.
pi_59499754
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

NU naar de politie en het ziekenhuis, NIET op FOK! blijven. Als er iets moet gebeuren moet dat NU, anders is bewijzen een stuk lastiger!
ach hij gaat toch vrijuit, niet te bewijzen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:01:31 #191
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59503945
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Twijfelaar80 het volgende:

[..]

ach hij gaat toch vrijuit, niet te bewijzen.
als TS naar het ziekenhuis is gegaan kunnen ze sperma vinden en inwendige kneuzingen vaststellen. Plus haar verhaal en getuigenis van haar vriendin die ze het verteld heeft. Zo onmogelijk is het nou ook weer niet.
pi_59504379
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:01 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

als TS naar het ziekenhuis is gegaan kunnen ze sperma vinden en inwendige kneuzingen vaststellen. Plus haar verhaal en getuigenis van haar vriendin die ze het verteld heeft. Zo onmogelijk is het nou ook weer niet.
Maar kijk eens naar de geloofwaardigheid van de getuigen, drank, drugs...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:21:08 #193
202348 Susi
Temple of Love
pi_59504720
Ik ben benieuwd naar de afloop
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:22:04 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_59504768
Kan heel goed voor d'r werken. Als seks is vastgesteld, en ze onder invloed van drank en drugs was, kan handelingsonbekwaamheid vastgesteld worden, waardoor de seks sowieso niet consensual was. Of kijk ik nu teveel Advocatenseries? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59504802
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Dit ja. Ineens vrij helder? Zeg maar gerust in 1 klap nuchter.
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dat kan per persoon en situatie heel erg verschillen, hoor.
Afhankelijk van hoeveel coke je neemt, 1 goede lijn is al voldoende om in 1 klap nuchter te zijn, dat geldt voor bijna iedereen. De hoeveelheid drank maakt niet zoveel uit, coke overheerst ENORM. Dat is alsof je wakker wordt.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')