abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59487721
pi_59487749
ja hoi.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:12:19 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59487780
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:

Nynke, je bent schattiger en meer kusjekroel dan je denkt Geeft niet hoor, ik mag je wel!

En nu ga ik maar even wachten of die klojo's nog gaan reageren op mijn wijzigingvoorstellen. En anders publiceren ze de gerectificeerde versie maar in het volgende nummer
Vanmiddag weer lekker even collega helpen (leuk werk: saai maar ook wel een soort grappig) en vanavond neem ik gewoon VRIJ. Geen dingen lezen, geen grafieken maken of wat dan ook. Gewoon lekkere vette egoistische ME-time
K ben heul niet schattig!

Lekker, vanavond vrij!

Ik verveel me. De krant is uit, de universiteitskrant ook. M'n ondergoed la is een te grote rotzooi om aan te beginnen, en administratie is saai.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:13:33 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59487824
Zo maar eens de stad in en wat te eten voor vanavond bedenken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_59487843
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

K ben heul niet schattig!

Lekker, vanavond vrij!

Ik verveel me. De krant is uit, de universiteitskrant ook. M'n ondergoed la is een te grote rotzooi om aan te beginnen, en administratie is saai.
Ga je teennagels schuren, plamuren en aflakken
pi_59487880
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Dan moet je de goede opdracht geven schat.

Zennnnnn

Karreltje-lief, het is een wetenschappelijk blad, ik verwcaht dan toch dat ze dingen min of meer opmaken zoals ze geleverd zijn. Het is niet alsof ik het heb geillustreerd met tekeningen van Fiep Westendorp, hè. De figuren en de tekst vormen een doorlopend geheel, weet je.
pi_59487884
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:

Ga je teennagels schuren, plamuren en aflakken
Vergeet het afstomen niet

nynke, pas je goed op jezelf hier spreekt een échte moeder
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:16:30 #8
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59487916
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vergeet het afstomen niet

nynke, pas je goed op jezelf hier spreekt een échte moeder
dat zei mijn moeder ook al.

Ik lig nu op de bank, ga zo maar een half uurtje slapen ofzo. of ik ga even de stad in, kijken of ik in de opruiming iets bruilofterigs kan scoren.
pi_59487923
Nynke, als je echt bored-out-of-your-skull bent: pak de trein en kom hierheen!
pi_59487950
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef AKnynke het volgende:

dat zei mijn moeder ook al.

Ik lig nu op de bank, ga zo maar een half uurtje slapen ofzo. of ik ga even de stad in, kijken of ik in de opruiming iets bruilofterigs kan scoren.
Moeilijk he, zo bezig ben je altijd, je kan niet eens de rust vinden om te rusten
pi_59487963
Ik begrijp CF volledig!
Soms zetten ze het nog steeds fout ook al lever je het geweldig goed aan. Irritant die lui . En dan verzinnen ze ook nog de pijnlijkste afbrekingen . Dus Liejannuh: er zitten genoeg foutjes in dat boek die ik aan je gegeven heb. Je mag ze zoeken
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:19:30 #12
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59488004
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, als je echt bored-out-of-your-skull bent: pak de trein en kom hierheen!
ik heb nog rijles vanavond, (speaking of rust houden), maar anders had ik het zeker gedaan!
pi_59488043
Nynke: ga een stukje wandelen, ga achterstallige boeken lezen, ga achterstallige foto's inplakken, ga een plan de campagne maken voor Zweden, ga de stad in want het is uitverkoop, ga vriendinnen bellen, ga dingen ordenen, bel de fysio voor oefeningen, ga een leuk dvd'tje kijken, ga hard meezingen met een leuke cd. Genoeg te doen lijkt mij . En probeer je rust te vinden. Erg belangrijk voor het herstel van je schouder
pi_59488065
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zennnnnn

Karreltje-lief, het is een wetenschappelijk blad, ik verwcaht dan toch dat ze dingen min of meer opmaken zoals ze geleverd zijn. Het is niet alsof ik het heb geillustreerd met tekeningen van Fiep Westendorp, hè. De figuren en de tekst vormen een doorlopend geheel, weet je.
Wat een ongelooflijke proetsahs daar zeg! Heb je daar een eigen DTP-afdeling of besteden ze dat uit?

[ Bericht 0% gewijzigd door latislos op 18-06-2008 14:28:37 ]
pi_59488087
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:21 schreef Pandorah het volgende:
Nynke: ga een stukje wandelen, ga achterstallige boeken lezen, ga achterstallige foto's inplakken, ga een plan de campagne maken voor Zweden, ga de stad in want het is uitverkoop, ga vriendinnen bellen, ga dingen ordenen, bel de fysio voor oefeningen, ga een leuk dvd'tje kijken, ga hard meezingen met een leuke cd. Genoeg te doen lijkt mij . En probeer je rust te vinden. Erg belangrijk voor het herstel van je schouder
of lekker tetrissen met je linkerhand
pi_59488117
CF, je denkt toch niet dat ze gaan lezen wat je hebt aangeleverd Volgende keer een tekeningetje van de lay-out maken zoals je het wil?
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:23:41 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59488130
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:21 schreef Pandorah het volgende:
ik ga nu m'n ondergoedla opruimen, en alles weggooien wat ik niet meer aan heb!
pi_59488169
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef octopussy het volgende:
CF, je denkt toch niet dat ze gaan lezen wat je hebt aangeleverd Volgende keer een tekeningetje van de lay-out maken zoals je het wil?
Neuh, dat klopt. Maar als je het aanlevert als [stuk tekst] [plaatje] verwacht je toch wel dat ze dat in min of meer chronologische volgorde opmaken.
pi_59488254
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ga nu m'n ondergoedla opruimen, en alles weggooien wat ik niet meer aan heb!
Leuk!! En meewarige blikken trekken bij slipjes waarvan je echt denkt: "Why on earth dit I buy that?"

Zo doe ik dat
pi_59488267
alle goede kaarten voor de Champions Trophy van zondag zijn al verkocht
pi_59488304
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Leuk!! En meewarige blikken trekken bij slipjes waarvan je echt denkt: "Why on earth dit I buy that?"

Zo doe ik dat
Transparante dingetjes Of zachtgroene dingen

Ja, ik heb t recent ook gedaan
pi_59488380
Een DTP-er leest niet dat is het probleem. Daar waar jij taal- en verhaal technisch denkt, denken wij in vlakverdeling.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59488413
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Transparante dingetjes Of zachtgroene dingen

Ja, ik heb t recent ook gedaan
leuk om te doen heh! My god, transparante dingetjes ondergoed zorgt juist dat je t NIET ziet
pi_59488483
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Een DTP-er leest niet dat is het probleem. Daar waar jij taal- en verhaal technisch denkt, denken wij in vlakverdeling.
Ik was er ook niet vanuit gegaan dat de opmaker het zou lezen. Maar wel dat de opmaker mijn volgorde aan zou houden en niet, zonder iets te lezen, dingen door elkaar zou gooien om het passend te krijgen. Terwijl mijn ongeoefend oog ziet dat je met een witregel onderaan de pagina tekst en grafieken wèl passend en chronologisch krijgt.
pi_59488636
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

leuk om te doen heh! My god, transparante dingetjes ondergoed zorgt juist dat je t NIET ziet
Ge-ni-aal... Een transparante zalmroze hipster met crème stipjes waarvan ik oprecht dacht dat ie sexy was
pi_59488663
Ik vind dat een DTP-er wel mag kijken naar de verbeteringen die ik aanbreng in zijn tekst. Doen ze ook niet altijd! Schiet dan ook niet op
pi_59488704
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ge-ni-aal... Een transparante zalmroze hipster met crème stipjes waarvan ik oprecht dacht dat ie sexy was
Transparant én zalmroze?
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:46:43 #28
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59488839
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:42 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Transparant én zalmroze?
M'n vuilniszak zit nu vol. Kwam zelfs nog boxers tegen van ex-vriendje. En dat is heeel lang geleden!
pi_59488959
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

M'n vuilniszak zit nu vol. Kwam zelfs nog boxers tegen van ex-vriendje. En dat is heeel lang geleden!
opgeruimd staat netjes
pi_59489119
Nuttig toch, dat thuis zitten, Nynke?

CF: zo, daar zou ik ook enorm van balen, wat ongelofelijk stom! Geniet van je ME-time

Annie, ik heb de hele pagina + links over action park gelezen. In 1 smiley:
Action Park made adults of a generation of Tri-State Area kids who strolled through its blood-stained gates, by teaching us the truth about life: it is not safe, you will get hurt a lot, and you'll ride all the way home burnt beyond belief

Lein, we moeten nog even plannen voor morgen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:55:55 #31
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59489135
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

opgeruimd staat netjes
Idd!
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:57:12 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59489179
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo al m'n foto's doorkijken, en een selectie maken om af te laten drukken, voor m'n album 'Maastricht time'..
pi_59489272
quote:

slinger je msn aan
pi_59489282
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hij heeft je snel uit de droom geholpen?
pi_59489321
Isa, moet jij niet iets doen?
pi_59489432
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:01 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, moet jij niet iets doen?
Inpakken voor Londen denk ik?
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:06:44 #37
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59489477
Voor:

Na:
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:07:27 #38
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_59489500
quote:

CF: zo, daar zou ik ook enorm van balen, wat ongelofelijk stom! Geniet van je ME-time

Annie, ik heb de hele pagina + links over action park gelezen. In 1 smiley:
Action Park made adults of a generation of Tri-State Area kids who strolled through its blood-stained gates, by teaching us the truth about life: it is not safe, you will get hurt a lot, and you'll ride all the way home burnt beyond belief
[ afbeelding ]

Gek genoeg ben ik heel benieuwd naar het park. Maar zulke missers als daar zijn gebeurd zou hier in Nederland meteen bestraft worden met een dicht park .
pi_59489513
Ja, eigenlijk moet ik slapen, DH maar ik kan niet slapen ik kan al maanden slecht slapen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59489559
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Ja, eigenlijk moet ik slapen, DH maar ik kan niet slapen ik kan al maanden slecht slapen.
Heb je je klinische les al af?
pi_59489573
@Isa
dan heb je nog iets anders belangrijks te doen
pi_59489634
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef Anthraxx het volgende:

Gek genoeg ben ik heel benieuwd naar het park. Maar zulke missers als daar zijn gebeurd zou hier in Nederland meteen bestraft worden met een dicht park .
Nou, ik las dus dat het in Amerika nog véél ongebruikelijker is dat zo'n park (dat zelfs ambulances aan het plaatselijke ziekenhuis heeft gegeven om de toegenomen stroom ernstig gewonde mensen aan te kunnen ) open blijft. Maar het stond blijkbaar in een gebied waar hoge werkloosheid was en het sluiten van het park zou voor veel banenverlies zorgen
quote:
"GUMBYS" AT VERMIN VALLEY GREAT GORE
I am a former manager––in fact, the former head of security––for the now defunct Traction Park. The stories you hear are extremely truthful and not fabricated or embellished at all.

It sounds more impressive than it was; any security officer who lasted more than two years seemed to get the job eventually. I got it at the mature age of 21. I was unfortunately there when many of the ill-fated occurrences took place, including the 1987 drowning at the grave pool, numerous horrific accidents, and wild brawls that led to trips to the hospital.

Action Park was Extreme before Extreme existed––extremely dumb. Numerous bars and beer stands scattered strategically around the park could keep one in an alcohol-induced state of bravado practically all day! Combine that with a terrain, which allowed for a lot of mischief to go unnoticed and you’ve got the makings for, well, a lotta Action! Action Park attendees were affectionately referred to as “Gumbys,” because you bounced off the ground when you hit!

I don’t know anyone who grew up in Vernon in the ’70s or ’80s who either didn’t work and or get injured there. I could fill an entire issue of Weird NJ with gross and strange things I witnessed in my four year there. One thing I do know for sure––NO ONE shed a tear when the place we referred to as “Vermin Valley Great Gore” was sold and closed. I have not been back in years, but I know some people who work at the new resort standing in its footprints and I have been told (and observed from a distance) that it is a fine company trying to make Vernon the wonderful resort town it always aspired to be. So if you are looking for something macabre, you will have to look elsewhere: The Cannonball Loop has left the building.
– Jim DeSaye
pi_59489638
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef AKnynke het volgende:
Voor: [ afbeelding ]

Na: [ afbeelding ]
Wat een mooie kruisjes!
pi_59489784
Oh Lein, het wordt misschien heel grappig met mij op de boot. Kan je me vasthouden? Ik dacht dat ik een beetje grieperig werd, maar ik begin een beetje *kuch* last te krijgen van BPPD...
pi_59489811
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:00 schreef Leintjeuh het volgende:

slinger je msn aan
Verkeerde pc
pi_59489852
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Oh Lein, het wordt misschien heel grappig met mij op de boot. Kan je me vasthouden? Ik dacht dat ik een beetje grieperig werd, maar ik begin een beetje *kuch* last te krijgen van BPPD...
Geeft niet, gewoon in je bed gaan liggen en er is niks aan de hand
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:17:55 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59489879
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef AKnynke het volgende:
Voor: [ afbeelding ]

Na: [ afbeelding ]
Ik zie niet echt een verbetering
Ik zou er in elk geval doodzenuwachtig van worden

Maar goed, ik ben dan ook neurotisch. En dwangmatig. En stom.
pi_59489904
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Uiteindelijk vallen die stergevallen nog wel me. Ik bedoel het is niet dat ze gespiest zijn ofzo. Alleen die eerste en de electrocutie zijn luguberder.

Goed bezig Nyn. Toch wel de sokken als laatste?
pi_59489941
SHE, accepteer mee eens op Hyves joh!
pi_59489966
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Leintjeuh het volgende:

Geeft niet, gewoon in je bed gaan liggen en er is niks aan de hand
Maar als ik beweeg heb ik het gevoel dat ik val Ik lig dus niet boven in het stapelbed
pi_59489982
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef SHE het volgende:

[..]

zie jij foto's ?

Mm
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59489990
Lein en Isa, hoe laat denken jullie hier morgen te zijn?
pi_59490033
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar als ik beweeg heb ik het gevoel dat ik val Ik lig dus niet boven in het stapelbed
De klachten zijn meestal na een minuut weg, zo gedaan dus. ik wil graag bovenin het stapelbed, moest vroeger altijd onderin
pi_59490062
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:21 schreef Liejannuh het volgende:
Lein en Isa, hoe laat denken jullie hier morgen te zijn?
Vanaf hoe laat zijn we welkom? Ik ben morgen de gehele dag vrij dus mij maakt t niet uit
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:26:32 #55
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59490152
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
SHE, accepteer mee eens op Hyves joh!
Waarom??
Gebeurt er dan iets magisch?

Ik kom zelden op Hyves, vandaar dat ik de uitnodiging ook niet gezien heb,
pi_59490168
Kinderen bovenin een stapelbed is ook gevaarlijk Kinderen weten nog niet dat als je 1x rechtsomdraait in bed je niet nog 1 of 2x rechtsom kunt draaien Volwassen hersenen hebben dat wel door. Dus nu mag je wel boven in

En ik krijg webbased msn ook niet aan de praat

Ik moest morgen nog een spijkerbroek halen. En daarna kan ik pas de 3 uur durende treinries maken.
pi_59490308
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Vanaf hoe laat zijn we welkom? Ik ben morgen de gehele dag vrij dus mij maakt t niet uit
Ik heb de intentie om thuis te gaan werken. Nog even een dagje rustig aan doen enzo.
Dus vanaf half in de middag ofzo?
pi_59490381
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Waarom??
Gebeurt er dan iets magisch?

Ik kom zelden op Hyves, vandaar dat ik de uitnodiging ook niet gezien heb,
Dan komen al je wensen uit natuurlijk!
pi_59490821
Ik word gek hier. Ik moet de hel dag verdomme teksten schrijven...
Na een hele dag komt er alleen nog maar dit uit:

Pas op voor deze jonge honden. Ze komen uit de ghetto en zijn ruig en geil. Kijk hier mee met de homeboys als ze hun zak lagen. Gaat die megapik er helemaal in?

Ghetto dwagz. Ik heb er genoeg van.
pi_59490882
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik word gek hier. Ik moet de hel dag verdomme teksten schrijven...
Na een hele dag komt er alleen nog maar dit uit:

Pas op voor deze jonge honden. Ze komen uit de ghetto en zijn ruig en geil. Kijk hier mee met de homeboys als ze hun zak lagen. Gaat die megapik er helemaal in?

Ghetto dwagz. Ik heb er genoeg van.
Oh mijn god dweil me op
pi_59491074
Nou vooruit nog een dan:

Zwarte en Latino mensen brengen de samba in de sex. Met hun soepele heupen weten ze elkaar naar grote hoogtes te stuwen. Beter dan dit wordt het niet. Het kutvocht en de sperma druipt van je scherm af.
pi_59491174
Als mijn baas de stukjes schrijft heeft hij het altijd over potente pikken en schraallikkende kutjes. Haarscherp in beeld gebracht. Een genot voor jou en je partner.
pi_59491222
Als ik dit zo lees heh... Dan ben ik blij dat ik geen behoefte heb om porno te kijken
pi_59491295
Mijn god zeg, wat een job heb je toch ook Karrel! Om melig van te worden...........

En toch he, vraag ik me af, als je dan in bed ligt te sexen met je partner, moet je dan niet continue denken aan dit soort teksten? En heb je ooit per ongeluk tegen je meisje gezegd: heej baby, mijn megapik schuift echt heel diep in jouw neukgrotje??
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_59491325
Goed bezig Nynke

@ Karrel: omg

Milou is bij de buren aan het spelen, nou hoop ik niet dat het hele zooitje straks hier komt spelen
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:04:06 #66
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59491332
Het wordt er ook niet echt veel aantrekkelijker op zo met dat soort teksten.
pi_59491357
Wat een hoogstaande teksten, Karrel Als je dat de hele dag aan het doen bent kan ik wel begrijpen dat je soms way over the top gaat schrijven
pi_59491389
Ik heb trouwens gejokt tegen de vader van het vriendinnetje van Bente. De twee meiden hadden afgesproken om samen te spelen, maar ik heb gezegd dat het absoluut niet hier kon, omdat ik moest werken deze middag. Nou, werken, ahum, ben al de hele middag aan het WOG-en.
pi_59491456
Isa, naar welk station in Londen willen we reizen met de trein?
pi_59491524
Ik heb altijd de neiging om erachter te zetten:
Viezerik, vind je dat nou lekker? Met je pik in je hand?

Mijn openingszin is dan ook: Ik werk in de porno, interesse?
Nee hoor, hoewel er wel ooit een meisje naar mij toe is gekomen die zei: Jijw erkt toch in de porno? En daarna een begon over Ron Jeremy. (zelfde haar)
Toen ben ik naar de wc gegaan en daarna de andere kant op.
pi_59491528
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, naar welk station in Londen willen we reizen met de trein?
Dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd Liverpool rings a bell, maar ik moet het even opzoeken (en misschien herinnert Liejannuh het zich wel )
pi_59491608
Hmm van Harwich naar Londen Liverpool is 25 pond per persoon enkele reis
pi_59491799
Dan is 99 euro voor 2 personen goedkoper
pi_59491809
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb altijd de neiging om erachter te zetten:
Viezerik, vind je dat nou lekker? Met je pik in je hand?

Mijn openingszin is dan ook: Ik werk in de porno, interesse?
Nee hoor, hoewel er wel ooit een meisje naar mij toe is gekomen die zei: Jijw erkt toch in de porno? En daarna een begon over Ron Jeremy. (zelfde haar)
Toen ben ik naar de wc gegaan en daarna de andere kant op.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:23:45 #75
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_59491917
woehaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb weekend
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_59492146
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:23 schreef MissHobje het volgende:
Ahhh lekker
pi_59492688
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:23 schreef MissHobje het volgende:
ik nog niet
pi_59492815
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd Liverpool rings a bell, maar ik moet het even opzoeken (en misschien herinnert Liejannuh het zich wel )
Liverpool street station idd. En dan de rode lijn naar Oxford Circus en dan de blauwe naar Pimlico.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:53:50 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59492835
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:48 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ik nog niet
Ik al sinds gistermiddag denk ik.

Net met een vriendin op een terrasje gezeten. Vlak voor kantoor, voelde me wel een beetje schuldig.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:56:49 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59492927
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef SHE het volgende:

[..]

behoorlijk neurotisch! Dit is echt netjes! Alles opgevouwd, onderbroeken bij de onderbroeken, gewone sokken bij de gewone sokken, kleine sokjes bij de kleine sokjes en sportsokken bij de sportsokken, en bh's bij de bh's!

Maar, mijn moeder zou het met jou eens zijn hoor!
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:59:13 #81
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59492996
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:03 schreef Tezz het volgende:

En heb je ooit per ongeluk tegen je meisje gezegd: heej baby, mijn megapik schuift echt heel diep in jouw neukgrotje??
Teeheeeheeezz!
Confidence through competence
pi_59493387
Krijg je het er warm van Steer?
pi_59493459
Karrel, succes met je gesprek!

Ik ga naar huis. Multivitamines halen en me-time nemen

Tot morgen!
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:20:04 #84
55709 Stereotomy
pi_59493498
Multivitamines rock. Ik hoef me alleen nog maar te bekommeren om mijn vezels en de koolhydraat/vet/eiwit-verhoudingen van mijn voedsel.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:26:47 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59493680
De aannemer begreep helemaal wat ik bedoelde.
Doet alles kosteloos anders; en zal ook de uren van vorige week niet rekenen

En hij heeft een mooie dimmer voor me meegenomen
Nou, dat viel heus heel erg mee. *sigh*
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:28:11 #86
55709 Stereotomy
pi_59493723
Eerst zien, dan geloven SHE

Maar wel goeie eerste stap uiteraard.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:31:41 #87
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_59493817
Verse pasta met verse bolognese saus .
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:31:53 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59493821
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef AKnynke het volgende:

[..]

behoorlijk neurotisch! Dit is echt netjes! Alles opgevouwd, onderbroeken bij de onderbroeken, gewone sokken bij de gewone sokken, kleine sokjes bij de kleine sokjes en sportsokken bij de sportsokken, en bh's bij de bh's!

Maar, mijn moeder zou het met jou eens zijn hoor!
Je moeder is leuk

Maar om even aan te geven waar ik dan precies zenuwachtig van zou worden:

- De witte sportsokken zijn maar half opgerold. Die zou ik helemaal inrollen zodat je het voetstuk niet ziet.
- De gekleurde sokken ook
- De BH's zijn dubbelgeknakt/raar opgevouwen
- Sommige slipjes hangen half over de mandjes
- Niets is strak en kreukvrij opgevouwen
- Niet is op kleur gesorteerd

Zo, nu dat eruit is, ga ik me weer even lekker met mijn eigen kutzooi bemoeien
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:33:29 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59493859
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Eerst zien, dan geloven SHE

Maar wel goeie eerste stap uiteraard.
Eerste stap? Dit was stap nummer 160
Pics volgen als het klaar is. Helemaal klaar.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:35:48 #90
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59493906
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Je moeder is leuk

Maar om even aan te geven waar ik dan precies zenuwachtig van zou worden:

- De witte sportsokken zijn maar half opgerold. Die zou ik helemaal inrollen zodat je het voetstuk niet ziet.
- De gekleurde sokken ook
- De BH's zijn dubbelgeknakt/raar opgevouwen
- Sommige slipjes hangen half over de mandjes
- Niets is strak en kreukvrij opgevouwen
- Niet is op kleur gesorteerd

Zo, nu dat eruit is, ga ik me weer even lekker met mijn eigen kutzooi bemoeien
tis iig opgevouwen, dat vind ik heel wat! normaal gooi ik het allemaal zo van de waslijn in het mandje!

Ben niet zo georganiseerd.

M'n moeder streek vroeger het ondergoed. Is ze ondertussen vanaf, trouwens!
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:37:17 #91
55709 Stereotomy
pi_59493944
Nu hoef ik ook niet meer te proberen in Nynke's broek te komen. Heb het allemaal al een keer gezien.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:39:31 #92
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59493987
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nu hoef ik ook niet meer te proberen in Nynke's broek te komen. Heb het allemaal al een keer gezien.
Zie! Ik had niet de behoefte om met enige CULers in bed te eindigen, dus ik heb het maar 'gespoiled'.
pi_59494024
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:39 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Zie! Ik had niet de behoefte om met enige CULers in bed te eindigen, dus ik heb het maar 'gespoiled'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59494042
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:35 schreef AKnynke het volgende:

[..]

M'n moeder streek vroeger het ondergoed. Is ze ondertussen vanaf, trouwens!
Rtificials moeder doet dat ook (en sokken ook)

Nou sorry maar dat doe ik niet hoor, ben een keurig huisvrouwtje zoals jullie zagen op de foto's... lekker georganiseerd enzo maar sokken en onderbroeken strijken? Pff dahaag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59494051
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:42:47 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59494055
Bijna terminale PC hier.
Toch maar een nieuwe besteld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:43:26 #97
55709 Stereotomy
pi_59494074
quote:

[..]
SPOILER
Die kast met lijken in de CUL SC barst inmiddels ook uit z'n voegen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:44:31 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59494100
quote:

[..]
SPOILER
Voor de rest zijn er geen lange mannen meer..
pi_59494159
was een grapje hoor Nynke
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:47:24 #100
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59494173
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
was een grapje hoor Nynke
K weet t schat!
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:51:52 #101
55709 Stereotomy
pi_59494274
Euc is toch lang?
pi_59494357
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Euc is toch lang?
Godzijdank SC't die niet meer Plus Nynke is veel te leuk en intelligent voor zo'n kneus
pi_59494369
lekker subtiel lein
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:56:20 #104
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59494391
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Godzijdank SC't die niet meer Plus Nynke is veel te leuk en intelligent voor zo'n kneus
Maar hij leest nog wel mee..
pi_59494394
quote:

[..]
SPOILER
pi_59494406
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:55 schreef DarkElf het volgende:
lekker subtiel lein
zo subtiel als gewapend beton en darn proud of it
pi_59494417
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:56 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Maar hij leest nog wel mee..
Boeiend
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:59:21 #108
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59494473
pi_59494507
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59494568
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Teeheeeheeezz!
U riep??
pi_59494586
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Dan is 99 euro voor 2 personen goedkoper
Dan moeten we dat maar doen. Ik was even vergeten dat de euro en de pond niet evenveel waard zijn
pi_59494666
Eigenlijk, wil ik vrijdag naar Temptation reloaded, alleen wil ik dan wel goede kaartjes hebben maar daar heb ik dan weer geen 185 euro voor over.
Wie verzint sowieso dat zoiets 185 euro moet kosten voor goede plaatsen??
pi_59494727
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:07 schreef Liejannuh het volgende:
Eigenlijk, wil ik vrijdag naar Temptation reloaded, alleen wil ik dan wel goede kaartjes hebben maar daar heb ik dan weer geen 185 euro voor over.
Wie verzint sowieso dat zoiets 185 euro moet kosten voor goede plaatsen??
Poehee, da's veul geld!!!!!!!
Ik vond mijn kaartje voor Guus Meeuwis al duur (50 euro)
pi_59494849
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:09 schreef Tezz het volgende:

[..]

Poehee, da's veul geld!!!!!!!
Ik vond mijn kaartje voor Guus Meeuwis al duur (50 euro)
Bezopen duur he?!
Maar afijn, dan krijg je wel deze held in levende lijve te zien:
pi_59494861
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:15 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Bezopen duur he?!
[ afbeelding ]
Dat is toch die acteur die 50 is ofzo?
pi_59494900
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

and we love it
pi_59494939
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:15 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Bezopen duur he?!
[ afbeelding ]
ieuwww
pi_59494964
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dat is toch die acteur die 50 is ofzo?
42. Bijna 50 dus.
pi_59495108
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ieuwww
eensch met the woman formerly known as SOL
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59495121
quote:

[..]

ieuwww
Maar je krijgt ook Arjun Rampal, Katrina Kaif, Kareena Kapoor, Anusha Dandekar, Arjun Rampal, Javed Ali en Ganesh Hedge te zien.
Kortom: de top van Bollywood!

pi_59495159
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar je krijgt ook Arjun Rampal, Katrina Kaif, Kareena Kapoor, Anusha Dandekar, Arjun Rampal, Javed Ali en Ganesh Hedge te zien.

hehe je hebt geen flauw idee wat ze zingen maar t klinkt wel erg leuk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59495228
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar Lie: Er komt toch ook een Bollywood musical in Nederland (de enige in Europa, met de sterren uit India?)
ik had dat ergens op grote posters zien hangen. Prijs was ook best hoog....

laat maar, ik dacht dat je in Britland naar dat wilde gaan en ik kon niet meer op de naam komen....
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:40:16 #123
55709 Stereotomy
pi_59495304
quote:

[..]

ieuwww... yum
pi_59495349
De hele soundtrack van Jab we met is erg leuk!
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:44:42 #125
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59495399
Tis soms zo makkelijk en leuk om mensen blij te maken!

Had net m'n vriendinnetje in Rome aan de telefoon. Toen we daar waren hadden we het over de ontdekking van de hemel, van Mulisch. Zat daar laatst aan te denken, en heb haar via amazon.com dat boek gestuurd, en ze belde me net op, ze was zo blij! Nu ben ik ook weer een beetje blij..
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:45:38 #126
55709 Stereotomy
pi_59495416
Is het vriendinnetje een beetje leuk? Ik ben van 16-20 juli ook in Rome.
pi_59495429
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:42 schreef Liejannuh het volgende:
De hele soundtrack van Jab we met is erg leuk!
maar het is wel een aparte film
pi_59495455
Rome is per definitie leuk Steer!
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:47:26 #129
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59495460
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Is het vriendinnetje een beetje leuk? Ik ben van 16-20 juli ook in Rome.
Als ze niet leuk zou zijn, zou ze dan mijn vriendinnetje zijn?
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:49:12 #130
55709 Stereotomy
pi_59495495
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:47 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Als ze niet leuk zou zijn, zou ze dan mijn vriendinnetje zijn?
* slikt opmerking over vriendje in.
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:49:23 #131
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59495498
Nu weet ik waardoor ik zo moe was de hele dag,

Eet nu een hand rozijnen, en knap gelijk op. Beetje te weinig suikers gehad denk ik.. Alleen de frambozen om 11 uur, en om 12 uur een boterham, daarna niets meer.
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:08:33 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59496022
Avondeten weer achter de kiezen. Was lekker. Ik had gegratineerde aardappeltjes uit de oven, gebakken kabeljouwhaasjes en worteltjes gemaakt.

Nu even aflevering van Hells Kitchen USA bekijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_59496979
Jummie Danio heeft een nieuwe smaak, speciaal voor de zomer. Mango, kiwi en banaan. Super lekker!
pi_59497146
Zo hoe is het hier? Even teruglezen.
pi_59497166
Klinkt lekker golfer

@Lein: ik hou nooit zo van banaan in yoguhrt/kwark

Vanmiddag laaiend geworden op Milou, ze had het buurjongetje een duw gegeven en zijn been lag dus een beetje open
Heb haar gelijk naar bed gedirigeerd.
Daarna was ze zo sweet as sugar, nog even erover 'nagepraat' en toen viel ze in mijn armen in slaap nadat we hadden gegeten en ik haar een voetmassage had gegegen
pi_59497302
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:44 schreef AKnynke het volgende:
Tis soms zo makkelijk en leuk om mensen blij te maken!

Had net m'n vriendinnetje in Rome aan de telefoon. Toen we daar waren hadden we het over de ontdekking van de hemel, van Mulisch. Zat daar laatst aan te denken, en heb haar via amazon.com dat boek gestuurd, en ze belde me net op, ze was zo blij! Nu ben ik ook weer een beetje blij..
Wat ontzettend lief van je Nynke

Ik had laatst hetzelfde met het Friends-pakketje van Isa, wat ik helemaal niet verwachtte, maar wel mijn dag goed maakte
pi_59497312
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:19 schreef Liejannuh het volgende:

42. Bijna 50 dus.
Holy shit, zo oud al, dan hoef ik hem niet
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:09:29 #138
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_59497592
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:08 schreef golfer het volgende:
Avondeten weer achter de kiezen. Was lekker. Ik had gegratineerde aardappeltjes uit de oven, gebakken kabeljouwhaasjes en worteltjes gemaakt.

Nu even aflevering van Hells Kitchen USA bekijken.
Klinkt lekker zeg!!
Reminds me aan een toetje wat ik nog heb.
Watermeloen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_59497879
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:03 schreef Tezz het volgende:

En toch he, vraag ik me af, als je dan in bed ligt te sexen met je partner, moet je dan niet continue denken aan dit soort teksten? En heb je ooit per ongeluk tegen je meisje gezegd: heej baby, mijn megapik schuift echt heel diep in jouw neukgrotje??

Ook goedenavond!

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:35:40 #140
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59498406
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Holy shit, zo oud al, dan hoef ik hem niet
Mijn idee !
pi_59498463
Komt er vlotjes uit he bij Tezz
pi_59498512
De chocoladefudge van Nigella is warm al goddelijk! Koud is ie vast nog lekkerder!
Owja, en de gewone fudge is nu ook al aan het afkoelen.

Zo nog maar even een taart maken.
pi_59498552
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Komt er vlotjes uit he bij Tezz
Natuur talentje...
pi_59498633
Hoi
pi_59498733
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:39 schreef Liejannuh het volgende:
De chocoladefudge van Nigella is warm al goddelijk! Koud is ie vast nog lekkerder!
Owja, en de gewone fudge is nu ook al aan het afkoelen.

Zo nog maar even een taart maken.
Is die fudge maandag ook nog goed?

Hey M-M

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2008 20:46:10 ]
pi_59498853
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Is die fudge maandag ook nog goed?

Hey M-M
Vast wel!
pi_59498900
Hoorde ik vandaag van mn teamleider dat we 9 juli een teamoverleg hebben, ik zei: ik dachte het niet

jason
pi_59499132
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Vast wel!
Jummie
pi_59499522
JAAAAAAAA
pi_59499770
Ik ga wel Linda, Roos en Jessica luisteren
pi_59499818
Nanananananana Ademnood lalala
pi_59499846
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Nanananananana Ademnood lalala
alles of niets luister ik nu
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:18:49 #155
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59499874
K ben heel hard aan t juichen voor m'n nieuwe thuisland, maar ze bakken er nog niet veel van!
pi_59500056
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef AKnynke het volgende:
K ben heel hard aan t juichen voor m'n nieuwe thuisland, maar ze bakken er nog niet veel van!
voetbal
pi_59500110
*SOL even de was gaat ophangen
pi_59500137
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

alles of niets luister ik nu
ik wil alles of niets... (en de rest van de tekst ken ik niet )
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:29:43 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59500306
Mmm, heerlijk, een bak yoghurt met verse, limburgse aardbeien. Ze zijn lekker!

Morgen komt m'n zusje eten, en ik denk dat ik als toetje een rabarber-aardbeien crumble ga maken. Moet vast lekker zijn!

Voor het hoofdgerecht heb ik al tszaziki in de koelkast staan, maar nu nog er wat bij bedenken...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 juni 2008 @ 21:31:49 #160
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59500381
hoi

topics gaan weer hard
Rusland
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:34:27 #161
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59500466
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
hoi

topics gaan weer hard
Rusland
ZWEDEN! SVENSKA! ZWEDEN! SVENSKA!
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:35:17 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59500484
Hup Guus.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 juni 2008 @ 21:35:43 #163
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59500500
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:34 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ZWEDEN! SVENSKA! ZWEDEN! SVENSKA!
Zweden heeft wel de leukste fans

Maar toch ben ik voor Rusland vanavond
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:39:00 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59500611
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:35 schreef borisz het volgende:

[..]

Zweden heeft wel de leukste fans

Maar toch ben ik voor Rusland vanavond
De vrouwen, neem ik aan?

D'r zitten ook wel wat aardige mannen tussen bij de zweden. Alleen ibrahimovic, die is zoo ontzettend lelijk!
pi_59500676
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
hoi

topics gaan weer hard
Rusland
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef AKnynke het volgende:
Ze zijn ook leluk
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 juni 2008 @ 21:41:05 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59500696
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:39 schreef AKnynke het volgende:

[..]

De vrouwen, neem ik aan?

D'r zitten ook wel wat aardige mannen tussen bij de zweden. Alleen ibrahimovic, die is zoo ontzettend lelijk!
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:50:00 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59500999
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:40 schreef Bluezz het volgende:

Ze zijn ook leluk
Blonde mannen...
pi_59501058
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:40 schreef Bluezz het volgende:

Ze zijn ook leluk
Hondenkoppen zei pa...
pi_59501128
2-0!

Moderator / Redactie Sport woensdag 18 juni 2008 @ 21:52:23 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59501142
Guus
2-0 RUsland
pi_59501197
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS goat nog niet naar HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS!
pi_59501199
pi_59501234
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:
*SOL even de was gaat ophangen
Doe er nog maar eentje
pi_59501271

Hij blijft leuk!
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:55:34 #175
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59501296

Hij heeft zo'n toffe uitstraling!
pi_59501363
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:55 schreef AKnynke het volgende:

[ afbeelding ]

Wie is dat?!
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:58:51 #177
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59501428
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:57 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wie is dat?!
Marcus Allback. Heeft bij Heerenveen gespeeld!
pi_59501520
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:55 schreef AKnynke het volgende:

[ afbeelding ]

Mjah, mjah...
Wat zal ik zeggen...
Lijkt op een brave huisvader..
pi_59501546
Niets mis met een brave huisvader op zijn tijd.
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:02:11 #180
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59501570
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:00 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Mjah, mjah...
Wat zal ik zeggen...
Lijkt op een brave huisvader..
Nah.

Of, misschien wel. Dan val ik gewoon op brave huisvaders...
pi_59501586
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef Liejannuh het volgende:
Nee, is ook niks mis mee...
maar dat is geen materiaal....
pi_59501596
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef Liejannuh het volgende:
zolang het gesprek maar niet constant over de kinderen gaat
pi_59501628
Het is geen lelijke man hoor, begrijp me niet verkeerd.
Mis denk ik alleen de sexappeal...
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:13:43 #184
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59502019
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:03 schreef Oblivion het volgende:
Het is geen lelijke man hoor, begrijp me niet verkeerd.
Mis denk ik alleen de sexappeal...
Mijn hartje gaat wel een beetje sneller kloppen hoor!

Maar ik schijn zowieso op rare mannen te vallen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:15:23 #185
55709 Stereotomy
pi_59502083
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:13 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Mijn hartje gaat wel een beetje sneller kloppen hoor!

Maar ik schijn zowieso op rare mannen te vallen.
Maar we hadden toch een mooie tijd, liefde van mijn leven?
pi_59502103
gelukkig vallen we niet allemaal op dezelfde mannen, dat zou wel erg saai worden denk ik
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:16:55 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59502142
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

hadden, ja.

En, je bent wel een beetje vreemd hoor!
pi_59502181
Och, ik heb er 1 die is kalend en heeft een boksers neus...
Maar ogen om in te verzuipen...

Works for me!
pi_59502198
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:

Ik heb jouw foto van je 'huwelijk' op geslagen, dat mag wel he
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:18:30 #190
55709 Stereotomy
pi_59502215
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:16 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hadden, ja.

En, je bent wel een beetje vreemd hoor!
I've always known love
Would return to life in the darkest day
We will meet again
Further on in later lifetimes

Past the skyline
I'll always be your friend
Send my love to you
There'll be no sad goodbyes...

woensdag 18 juni 2008 @ 22:18:31 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59502218
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:16 schreef Leintjeuh het volgende:
gelukkig vallen we niet allemaal op dezelfde mannen, dat zou wel erg saai worden denk ik
Idd!

speaking of mannen, volgens mij heb ik m'n nummer voor niets weggegeven..
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:19:03 #192
55709 Stereotomy
pi_59502237
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Idd!

Geloof me, die knul belt over 2-4 dagen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:19:32 #193
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59502250
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:17 schreef Oblivion het volgende:
Och, ik heb er 1 die is kalend en heeft een boksers neus...
Maar ogen om in te verzuipen...

Works for me!
foto!
pi_59502266
quote:

Hahaha.

Hij wacht lekker een paar dagen in de hoop dat jij gaat zitten wachten
En het werkt!

pi_59502281
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef AKnynke het volgende:

[..]

foto!
Nee.

Die wil niet met zijn hoofd op internet.
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:20:29 #196
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59502286
oeh, lianne, nu komt allback in het veld!
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:21:53 #197
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59502340
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Hahaha.

Hij wacht lekker een paar dagen in de hoop dat jij gaat zitten wachten
En het werkt!

Ja, verdorie. K ben ook zooo simpel he.
pi_59502350
quote:

[..]

Idd!

als ik een man was, had ik je al lang gebeld. Hij durft gewoon niet

Zal niet voor t eerst zijn dat een man niet weet wat ie moet in jouw aanwezigheid
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:24:28 #199
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59502428

Hier heb ik wel een fikse ruzie voor over heur

Miguel Veloso ( speler Portugal )
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:24:44 #200
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59502437
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

als ik een man was, had ik je al lang gebeld. Hij durft gewoon niet

Zal niet voor t eerst zijn dat een man niet weet wat ie moet in jouw aanwezigheid
hij wist heel goed wat te doen!
pi_59502440
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:24 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]

WOEI *wapper wapper wapper* daar krijg ik een hot flash van
pi_59502441
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:21 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, verdorie. K ben ook zooo simpel he.
Nee, hij is slim!
pi_59502485
quote:
[ afbeelding ]

GGRRRAAUUWUWW!!!

Een hele week fikse ruzie zelfs...

Hot, steaming, passioned, raw sex...

jah! Komt u maar!
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:27:19 #204
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59502537
quote:
[ afbeelding ]

Daar zou ik niet eens naar omkijken op straat...
pi_59502604
Zo ! Klaar met werken voor vandaag, joepiedepoepie!

Net nog een bak gebakken rijst naar binnen geschoven, ik was een beetje flauw geworden van een vergaderend bestuur en het opzitten en pootjes geven. Blegh, kut vergaderingen ook altijd.

Nou goed, vrije avond voor Tezz dus nu!
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:29:24 #206
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59502615
Jaaaa..die Miguel is me er eentje.

Bijna net zo lekker als Ollie. I'd hit it
pi_59502618
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:24 schreef Leintjeuh het volgende:

WOEI *wapper wapper wapper* daar krijg ik een hot flash van
Wel wat jong voor de overgang, kind
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:30:12 #208
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_59502648
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:27 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik dus ook nie
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_59502655
quote:

[..]

Ik wel hoor! Ondeugende oogjes! Hoewel ik doorgaans val op iets oudere mannen. Een jaar of veertig, en dan mooi in pak. Een beetje grijs bij de slapen, verder weelderig donker, golvend haar en ook van die ondeugende oogjes! Aaaaaaaahhhhhhh
pi_59502687
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wel wat jong voor de overgang, kind
Ik weet t
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:31:43 #211
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59502706
quote:

[..]

Deze dan?

Ollie.P ( speler van Sjors )
pi_59502780
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Deze dan?

[ afbeelding ]
Oei wat kijkt die ondeugend
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:33:40 #213
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59502785
quote:

[..]

Deze dan?

[ afbeelding ]
pi_59502802
SHE!!!!!!! Wow!!!!!!! HIj lijkt op mijn ultime favorite (Dermot Mulroney):

pi_59502831
quote:

[..]

Deze dan?

[ afbeelding ]
Nice Maar geef mij mijn pindaatje maar
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:35:13 #216
55709 Stereotomy
pi_59502841
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hij wist heel goed wat te doen!
Push... the button...
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:35:23 #217
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59502850
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:33 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oei wat kijkt die ondeugend
Zijn mama heeft hem helaas te goed opgevoed.

Maar dat rammen we er wel uit..met de jaren
pi_59502857
Ollie, kom es bij mama?
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:35:45 #219
55709 Stereotomy
pi_59502872
quote:

[..]

Deze dan?

[ afbeelding ]
Toffe combi oven!
pi_59502909
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Toffe combi oven!
Steer, you so cute
pi_59502930
quote:

[..]

Toffe combi oven!
dat wilde ik ook typen
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:38:32 #222
55709 Stereotomy
pi_59502991
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:36 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Steer, you so cute
Niet zo cute als Ollie, 't is gewoon een lekker ding. Net als Sjors trouwens. Dus dat past wel bij mekaar. Da's lekker sexxen ook trouwens, als je allebei een lekker ding bent.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 juni 2008 @ 22:39:12 #223
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59503017
quote:

[..]

Toffe combi oven!
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:40:19 #224
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59503054
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat wilde ik ook typen
ik ook. was aan het bedenken of het niet alleen een design-magnetron was..
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:41:28 #225
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59503095
oh, en mijn ouders hebben dezelfde afzuigkap.

hebben jullie geen mooie redheads in de aanbieding? want eigenlijk krijg ik wiebelige knietjes van mannen met rood/rossig haar!
pi_59503173
Je moet voor de gein eens 'mannen met rood haar' intypen op google
pi_59503180
Ja, leuk een mooie vent voor mijn snotter zetten die ik niet mag aanraken...
Je wordt bedankt SHE!
pi_59503210
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:34 schreef Tezz het volgende:
SHE!!!!!!! Wow!!!!!!! HIj lijkt op mijn ultime favorite (Dermot Mulroney):

[ afbeelding ]
Die is ook leuk!

woensdag 18 juni 2008 @ 22:43:51 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59503216
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:41 schreef AKnynke het volgende:
want eigenlijk krijg ik wiebelige knietjes van mannen met rood/rossig haar!
Meld.
Poef.....gone! ©golfer
pi_59503255
Heeft iemand even 'snel' het banoffee pie recept?
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:45:43 #231
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59503287
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:43 schreef Tezz het volgende:
Je moet voor de gein eens 'mannen met rood haar' intypen op google
en dan? nog steeds geen knappe mannen.

Wel een heleboel gezeur..
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:46:11 #232
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59503300
quote:

hebben jullie geen mooie redheads in de aanbieding? want eigenlijk krijg ik wiebelige knietjes van mannen met rood/rossig haar!

Nee.

Lukt deze meneer misschien?

Beetje soppie? niks..nee?
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:46:22 #233
55709 Stereotomy
pi_59503307
Ik wilde even melden dat ik Nynke ERG grappig vind.

woensdag 18 juni 2008 @ 22:46:26 #234
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59503314
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Meld.
heb jij nog haar dan?

Op je hoofd he..
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:47:25 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59503361
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

niet echt heel erg..nee. Sorry!
pi_59503379
quote:

[/q[quote]Op woensdag 18 juni 2008 22:41 schreef AKnynke het volgende:

Het leuke bij roodrossigerts is dat je door hun schaamhaar heen kan kijken
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:48:36 #237
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59503404
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:43 schreef Oblivion het volgende:
Ja, leuk een mooie vent voor mijn snotter zetten die ik niet mag aanraken...
Je wordt bedankt SHE!
Welke bedoelu? De mijne of die op mijn todo-list?
pi_59503421
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

heb jij nog haar dan?

Op je hoofd he..
Hahahaha Nynke!
pi_59503462
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Heb je 'm al niet in je PM?

[CUL SC 198] Lianne zegt: 'Ga je mee?'
pi_59503476
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SOP, SOP, SOP, FAP, FAP

HALLO!
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:50:51 #241
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59503491
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het leuke bij roodrossigerts is dat je door hun schaamhaar heen kan kijken [ afbeelding ]
Ok, dat heb ik dan nog nooit meegemaakt.
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:51:41 #242
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59503526
?

pi_59503535
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:48 schreef SHE het volgende:

[..]

Welke bedoelu? De mijne of die op mijn todo-list?
De uwe!

pi_59503559
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Ja!
Pak chocolade koekjes verkruimelen en met wat boter tot een massa maken en die op de bodem van je springvorm doen.
Blikje gecondenseerde mellk 2 uur lang in een pan kokend water doen zodat het dulce de leche wordt.
Dat doe je bovenop de koekjes in de springvorm.
Paar bananen in stukjes er over heen.
Slagroom kloppen en dat erover heen.
Paar uurtjes in de koelkast.
Klaar is banoffee pie!
pi_59503581
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:50 schreef Oblivion het volgende:

Heb je 'm al niet in je PM?

[CUL SC 198] Lianne zegt: 'Ga je mee?'
Ja
pi_59503620
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:52 schreef Liejannuh het volgende:

Ja!
Pak chocolade koekjes verkruimelen en met wat boter tot een massa maken en die op de bodem van je springvorm doen.
Blikje gecondenseerde mellk 2 uur lang in een pan kokend water doen zodat het dulce de leche wordt.
Dat doe je bovenop de koekjes in de springvorm.
Paar bananen in stukjes er over heen.
Slagroom kloppen en dat erover heen.
Paar uurtjes in de koelkast.
Klaar is banoffee pie!
Lekker beknopt
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:55:18 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59503671
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:51 schreef Oblivion het volgende:

[..]

De uwe!

Die mag je wel aanraken hoor. Hij bijt nauwelijks.
pi_59503702
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lekker beknopt
Anders lijkt ie zo moeilijk. Maar dat is ie helemaal niet!
Owja, om de slagroom extra lekker te maken even een lepeltje oploskoffie er doorheen gooien.
pi_59503728
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik wil ook!
lekkere vent heb jij zeg!
pi_59503733
Ik zit hier echt te soppen van al die mooie mannen (behalve die lelijke rode tod met dat lange haar, blegh).

En ik ben alleen thuis.

Grmbl.
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:56:41 #251
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59503739
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:51 schreef SHE het volgende:
?

[ afbeelding ]
nah, nee.

K ben opzoek naar mooie mannen op google nu..
pi_59503771
quote:

[..]

Nah, is net als sashimi, ik lust 'm namelijk rauw...
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:57:21 #253
55709 Stereotomy
pi_59503772
Nynke is goed!
pi_59503808
NYNKE!!!

De ultieme roodharige GOD!

pi_59503822
quote:

Dan valt ie voor mij af
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:58:50 #256
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59503829

Let op de uitvergroting...
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:59:40 #257
55709 Stereotomy
pi_59503861
Dat kan ook net een zuchtje wind zijn, weet je nooit bij foto's
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:59:47 #258
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59503864
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:58 schreef Oblivion het volgende:
NYNKE!!!

De ultieme roodharige GOD!

[ afbeelding ]

Nou, weet je: het is me nu al een aantal keer overkomen dat ik sterker was dan een man. En dat vind ik gek en vreemd. Dat zal me bij deze niet overkomen, denk ik!
pi_59503874
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:58 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]

Oh my, I'd say that's quite interesting. Leuke sausage
pi_59503915
quote:
[ afbeelding ]

Dat is dus de rede waarom jij op roodharige mannen valt!
Grote penis!
Ja, geef het maar toe!
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:01:35 #261
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59503948
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:56 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik wil ook!
lekkere vent heb jij zeg!
Het heeft ook wat voeten in de aarde gehad hoor.
Ik ben jaren heimelijk verliefd op hem geweest voor hij voor me zwichtte.
Geen enkele truuk werkte; hij trapte nergens in en was totaal niet onder de indruk van mijn avances.
Toen ging ik hem haten en dat werkte dus wel

Nu haat ik hem nog steeds overigens. Ok, hij is knap. Zijn blauwe kijkers en volle bos haar zijn dodelijk en ik weet niet of het heel ziek is om te melden, maar hij heeft ook een grote lul.
Zijn stem is zwaar en heel diep en hij heeft geen enkele fysieke afwijking.

Maar ik heb me toch een hekel aan die gast
pi_59503956
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nou, weet je: het is me nu al een aantal keer overkomen dat ik sterker was dan een man. En dat vind ik gek en vreemd. Dat zal me bij deze niet overkomen, denk ik!

Je hoort nu gewoon te zeggen....
OBLI, WHAT ARE YOU THINKING??????????????

pi_59503974
quote:
[ afbeelding ]

Alweer een kruisje!
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:02:24 #264
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59503983
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:01 schreef SHE het volgende:

[..]

Geen enkele truuk werkte; hij trapte nergens in en was totaal niet onder de indruk van mijn avances.

Nu haat ik hem nog steeds overigens. Ok, hij is knap. Zijn blauwe kijkers en volle bos haar zijn dodelijk en ik weet niet of het heel ziek is om te melden, maar hij heeft ook een grote lul.

Geef hem maar een rotschop naar het zuiden..
pi_59503993
quote:

-too much info-

En wij moeten daar wel intrappen?
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:02:50 #266
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59503998
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:02 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Alweer een kruisje!
ff de linksklikken en de link opzoeken.
pi_59504076
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:02 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Geef hem maar een rotschop naar het zuiden..
Een kilometer of tien onder Eindhoven will do.
pi_59504110
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

En wij moeten daar wel intrappen?
Ik heb ook een hekel aan m
pi_59504112
Ik las, inslikken...

WAKE UP!

Dit is 'm he, daar zou ik dus een week ruzie voor over hebben.
De lelijkste man op aarde...

Zie je Nynke, zo vreemd ben je nog niet...
pi_59504136
quote:

[..]

Nouja! Wat een eikel zeg!
Hij kan zeker nog koken ook?
pi_59504141
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:06 schreef Oblivion het volgende:
Ik las, inslikken...

WAKE UP!

[ afbeelding ]

Nou nee bedankt.
pi_59504158
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:01 schreef Oblivion het volgende:

Dat is dus de rede waarom jij op roodharige mannen valt!
Grote penis!
Ja, geef het maar toe!
pi_59504183
Ik spam mijn fantasievriendje Dermot nog wel een keer (ik ga vannacht maar weer eens wilde sex met hem hebben denk ik):

pi_59504210
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:06 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nou nee bedankt.
Daar, vind ik dan, druipt dus gewoon SEKS vanaf...
Zo een die je alle hoeken van de kamer laat zien...

Ben zo terug...

pi_59504239
Grom

golfer
pi_59504254
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:07 schreef Tezz het volgende:
Ik spam mijn fantasievriendje Dermot nog wel een keer (ik ga vannacht maar weer eens wilde sex met hem hebben denk ik):

[ afbeelding ]
Ook erg leuk!

Ik ben wel eens op een date geweest met Gordon Ramsay...
Man kan niet meer stuk bij me...
pi_59504268
quote:

[ afbeelding ]
Hij heeft een onzeker trekje
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:09:50 #278
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59504275
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:06 schreef Oblivion het volgende:
Ik las, inslikken...

WAKE UP!

[ afbeelding ]

Ik zou om z'n haar moeten lachen tijdens seks.

Maar, veel plezier eventjes he!
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:10:06 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59504283
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:06 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nouja! Wat een eikel zeg!
Hij kan zeker nog koken ook?
Ja daaaag, het blijft geen feest.
Hij kan niet koken
Praat met zijn mond vol
Ruimt nooit iets op
Is hartstikke links
Is ALTIJD aardig tegen mensen
Zoekt altijd een gulden middenweg
Heeft zijn smerige, dikke rode kater 'Poekie' genoemd

Jullie zijn zooo naief
pi_59504288
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, die zijn inderdaad moeilijk te pijpen....
Of was dat niet wat je bedoelde met die smiley?

woensdag 18 juni 2008 @ 23:10:36 #281
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59504300
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Grom

[ afbeelding ]

golfer
dat is toch niet die kerel van een borst met een lollie in z'n mond he?
pi_59504328
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Hij kan niet koken
Praat met zijn mond vol
Ruimt nooit iets op
Is hartstikke links

Jullie zijn zooo naief
Ah, een echte man!
Hoezo naïef?
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:12:16 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59504363
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:12:52 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59504385
quote:
Grom

[ afbeelding ]

golfer
Dag kindje.
Je zult het met je eigen rossige mannetje met doorkijkschaamhaar en z'n al-dan-niet grote piemel moeten doen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_59504432
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Dag kindje.
Je zult het met je eigen rossige mannetje met doorkijkschaamhaar en z'n al-dan-niet grote piemel moeten doen.
pi_59504455
quote:

[..]

Hij heeft een onzeker trekje
ja geil he.
pi_59504457
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:12 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ook wel leuk!

Hebben!
pi_59504511
Er komen oerkrachten in me los.
pi_59504527
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Hij kan niet koken
Praat met zijn mond vol
Ruimt nooit iets op
Is hartstikke links

Jullie zijn zooo naief
Gelukkig, hij heeft ook slechte eigenschappen!
Dan ga ik nu mijn chocoladetaart checken!
pi_59504556
Wie loopt er toch steeds te kutten met de lay out...
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:17:29 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59504570

pi_59504585
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:15 schreef Tezz het volgende:
Er komen oerkrachten in me los.
*zakdoekje geeft....
pi_59504618
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:10 schreef AKnynke het volgende:

dat is toch niet die kerel van een borst met een lollie in z'n mond he?
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:19:07 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59504637
Hoe afgezaagd ook, maar hij mag me wel wakker maken morgenochtend..

pi_59504663
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:19 schreef AKnynke het volgende:

[ afbeelding ]
Of midden in de nacht, for that matter
pi_59504666
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:17 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]

pi_59504688
quote:

[ afbeelding ]
Helaas, die ligt al jaren bij mij tussen de lakens
pi_59504727
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Helaas, die ligt al jaren bij mij tussen de lakens

Dus je ligt al jaren op een foto?
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:21:48 #299
55709 Stereotomy
pi_59504756
quote:

[ afbeelding ]
Gavin, de replacement collega van Rachel in Friends
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:22:55 #300
55709 Stereotomy
pi_59504805
quote:

[ afbeelding ]
Boooring.

woensdag 18 juni 2008 @ 23:23:01 #301
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59504807
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gavin, de replacement collega van Rachel in Friends
hup, studeren jij