abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59487721
pi_59487749
ja hoi.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:12:19 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59487780
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:

Nynke, je bent schattiger en meer kusjekroel dan je denkt Geeft niet hoor, ik mag je wel!

En nu ga ik maar even wachten of die klojo's nog gaan reageren op mijn wijzigingvoorstellen. En anders publiceren ze de gerectificeerde versie maar in het volgende nummer
Vanmiddag weer lekker even collega helpen (leuk werk: saai maar ook wel een soort grappig) en vanavond neem ik gewoon VRIJ. Geen dingen lezen, geen grafieken maken of wat dan ook. Gewoon lekkere vette egoistische ME-time
K ben heul niet schattig!

Lekker, vanavond vrij!

Ik verveel me. De krant is uit, de universiteitskrant ook. M'n ondergoed la is een te grote rotzooi om aan te beginnen, en administratie is saai.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:13:33 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59487824
Zo maar eens de stad in en wat te eten voor vanavond bedenken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_59487843
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

K ben heul niet schattig!

Lekker, vanavond vrij!

Ik verveel me. De krant is uit, de universiteitskrant ook. M'n ondergoed la is een te grote rotzooi om aan te beginnen, en administratie is saai.
Ga je teennagels schuren, plamuren en aflakken
pi_59487880
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Dan moet je de goede opdracht geven schat.

Zennnnnn

Karreltje-lief, het is een wetenschappelijk blad, ik verwcaht dan toch dat ze dingen min of meer opmaken zoals ze geleverd zijn. Het is niet alsof ik het heb geillustreerd met tekeningen van Fiep Westendorp, hè. De figuren en de tekst vormen een doorlopend geheel, weet je.
pi_59487884
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:

Ga je teennagels schuren, plamuren en aflakken
Vergeet het afstomen niet

nynke, pas je goed op jezelf hier spreekt een échte moeder
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:16:30 #8
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59487916
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vergeet het afstomen niet

nynke, pas je goed op jezelf hier spreekt een échte moeder
dat zei mijn moeder ook al.

Ik lig nu op de bank, ga zo maar een half uurtje slapen ofzo. of ik ga even de stad in, kijken of ik in de opruiming iets bruilofterigs kan scoren.
pi_59487923
Nynke, als je echt bored-out-of-your-skull bent: pak de trein en kom hierheen!
pi_59487950
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef AKnynke het volgende:

dat zei mijn moeder ook al.

Ik lig nu op de bank, ga zo maar een half uurtje slapen ofzo. of ik ga even de stad in, kijken of ik in de opruiming iets bruilofterigs kan scoren.
Moeilijk he, zo bezig ben je altijd, je kan niet eens de rust vinden om te rusten
pi_59487963
Ik begrijp CF volledig!
Soms zetten ze het nog steeds fout ook al lever je het geweldig goed aan. Irritant die lui . En dan verzinnen ze ook nog de pijnlijkste afbrekingen . Dus Liejannuh: er zitten genoeg foutjes in dat boek die ik aan je gegeven heb. Je mag ze zoeken
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:19:30 #12
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59488004
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, als je echt bored-out-of-your-skull bent: pak de trein en kom hierheen!
ik heb nog rijles vanavond, (speaking of rust houden), maar anders had ik het zeker gedaan!
pi_59488043
Nynke: ga een stukje wandelen, ga achterstallige boeken lezen, ga achterstallige foto's inplakken, ga een plan de campagne maken voor Zweden, ga de stad in want het is uitverkoop, ga vriendinnen bellen, ga dingen ordenen, bel de fysio voor oefeningen, ga een leuk dvd'tje kijken, ga hard meezingen met een leuke cd. Genoeg te doen lijkt mij . En probeer je rust te vinden. Erg belangrijk voor het herstel van je schouder
pi_59488065
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zennnnnn

Karreltje-lief, het is een wetenschappelijk blad, ik verwcaht dan toch dat ze dingen min of meer opmaken zoals ze geleverd zijn. Het is niet alsof ik het heb geillustreerd met tekeningen van Fiep Westendorp, hè. De figuren en de tekst vormen een doorlopend geheel, weet je.
Wat een ongelooflijke proetsahs daar zeg! Heb je daar een eigen DTP-afdeling of besteden ze dat uit?

[ Bericht 0% gewijzigd door latislos op 18-06-2008 14:28:37 ]
pi_59488087
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:21 schreef Pandorah het volgende:
Nynke: ga een stukje wandelen, ga achterstallige boeken lezen, ga achterstallige foto's inplakken, ga een plan de campagne maken voor Zweden, ga de stad in want het is uitverkoop, ga vriendinnen bellen, ga dingen ordenen, bel de fysio voor oefeningen, ga een leuk dvd'tje kijken, ga hard meezingen met een leuke cd. Genoeg te doen lijkt mij . En probeer je rust te vinden. Erg belangrijk voor het herstel van je schouder
of lekker tetrissen met je linkerhand
pi_59488117
CF, je denkt toch niet dat ze gaan lezen wat je hebt aangeleverd Volgende keer een tekeningetje van de lay-out maken zoals je het wil?
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:23:41 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59488130
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:21 schreef Pandorah het volgende:
ik ga nu m'n ondergoedla opruimen, en alles weggooien wat ik niet meer aan heb!
pi_59488169
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef octopussy het volgende:
CF, je denkt toch niet dat ze gaan lezen wat je hebt aangeleverd Volgende keer een tekeningetje van de lay-out maken zoals je het wil?
Neuh, dat klopt. Maar als je het aanlevert als [stuk tekst] [plaatje] verwacht je toch wel dat ze dat in min of meer chronologische volgorde opmaken.
pi_59488254
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ga nu m'n ondergoedla opruimen, en alles weggooien wat ik niet meer aan heb!
Leuk!! En meewarige blikken trekken bij slipjes waarvan je echt denkt: "Why on earth dit I buy that?"

Zo doe ik dat
pi_59488267
alle goede kaarten voor de Champions Trophy van zondag zijn al verkocht
pi_59488304
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Leuk!! En meewarige blikken trekken bij slipjes waarvan je echt denkt: "Why on earth dit I buy that?"

Zo doe ik dat
Transparante dingetjes Of zachtgroene dingen

Ja, ik heb t recent ook gedaan
pi_59488380
Een DTP-er leest niet dat is het probleem. Daar waar jij taal- en verhaal technisch denkt, denken wij in vlakverdeling.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59488413
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Transparante dingetjes Of zachtgroene dingen

Ja, ik heb t recent ook gedaan
leuk om te doen heh! My god, transparante dingetjes ondergoed zorgt juist dat je t NIET ziet
pi_59488483
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Een DTP-er leest niet dat is het probleem. Daar waar jij taal- en verhaal technisch denkt, denken wij in vlakverdeling.
Ik was er ook niet vanuit gegaan dat de opmaker het zou lezen. Maar wel dat de opmaker mijn volgorde aan zou houden en niet, zonder iets te lezen, dingen door elkaar zou gooien om het passend te krijgen. Terwijl mijn ongeoefend oog ziet dat je met een witregel onderaan de pagina tekst en grafieken wèl passend en chronologisch krijgt.
pi_59488636
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

leuk om te doen heh! My god, transparante dingetjes ondergoed zorgt juist dat je t NIET ziet
Ge-ni-aal... Een transparante zalmroze hipster met crème stipjes waarvan ik oprecht dacht dat ie sexy was
pi_59488663
Ik vind dat een DTP-er wel mag kijken naar de verbeteringen die ik aanbreng in zijn tekst. Doen ze ook niet altijd! Schiet dan ook niet op
pi_59488704
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ge-ni-aal... Een transparante zalmroze hipster met crème stipjes waarvan ik oprecht dacht dat ie sexy was
Transparant én zalmroze?
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:46:43 #28
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59488839
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:42 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Transparant én zalmroze?
M'n vuilniszak zit nu vol. Kwam zelfs nog boxers tegen van ex-vriendje. En dat is heeel lang geleden!
pi_59488959
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

M'n vuilniszak zit nu vol. Kwam zelfs nog boxers tegen van ex-vriendje. En dat is heeel lang geleden!
opgeruimd staat netjes
pi_59489119
Nuttig toch, dat thuis zitten, Nynke?

CF: zo, daar zou ik ook enorm van balen, wat ongelofelijk stom! Geniet van je ME-time

Annie, ik heb de hele pagina + links over action park gelezen. In 1 smiley:
Action Park made adults of a generation of Tri-State Area kids who strolled through its blood-stained gates, by teaching us the truth about life: it is not safe, you will get hurt a lot, and you'll ride all the way home burnt beyond belief

Lein, we moeten nog even plannen voor morgen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:55:55 #31
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59489135
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

opgeruimd staat netjes
Idd!
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:57:12 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59489179
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo al m'n foto's doorkijken, en een selectie maken om af te laten drukken, voor m'n album 'Maastricht time'..
pi_59489272
quote:

slinger je msn aan
pi_59489282
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hij heeft je snel uit de droom geholpen?
pi_59489321
Isa, moet jij niet iets doen?
pi_59489432
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:01 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, moet jij niet iets doen?
Inpakken voor Londen denk ik?
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:06:44 #37
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59489477
Voor:

Na:
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:07:27 #38
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_59489500
quote:

CF: zo, daar zou ik ook enorm van balen, wat ongelofelijk stom! Geniet van je ME-time

Annie, ik heb de hele pagina + links over action park gelezen. In 1 smiley:
Action Park made adults of a generation of Tri-State Area kids who strolled through its blood-stained gates, by teaching us the truth about life: it is not safe, you will get hurt a lot, and you'll ride all the way home burnt beyond belief
[ afbeelding ]

Gek genoeg ben ik heel benieuwd naar het park. Maar zulke missers als daar zijn gebeurd zou hier in Nederland meteen bestraft worden met een dicht park .
pi_59489513
Ja, eigenlijk moet ik slapen, DH maar ik kan niet slapen ik kan al maanden slecht slapen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59489559
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Ja, eigenlijk moet ik slapen, DH maar ik kan niet slapen ik kan al maanden slecht slapen.
Heb je je klinische les al af?
pi_59489573
@Isa
dan heb je nog iets anders belangrijks te doen
pi_59489634
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef Anthraxx het volgende:

Gek genoeg ben ik heel benieuwd naar het park. Maar zulke missers als daar zijn gebeurd zou hier in Nederland meteen bestraft worden met een dicht park .
Nou, ik las dus dat het in Amerika nog véél ongebruikelijker is dat zo'n park (dat zelfs ambulances aan het plaatselijke ziekenhuis heeft gegeven om de toegenomen stroom ernstig gewonde mensen aan te kunnen ) open blijft. Maar het stond blijkbaar in een gebied waar hoge werkloosheid was en het sluiten van het park zou voor veel banenverlies zorgen
quote:
"GUMBYS" AT VERMIN VALLEY GREAT GORE
I am a former manager––in fact, the former head of security––for the now defunct Traction Park. The stories you hear are extremely truthful and not fabricated or embellished at all.

It sounds more impressive than it was; any security officer who lasted more than two years seemed to get the job eventually. I got it at the mature age of 21. I was unfortunately there when many of the ill-fated occurrences took place, including the 1987 drowning at the grave pool, numerous horrific accidents, and wild brawls that led to trips to the hospital.

Action Park was Extreme before Extreme existed––extremely dumb. Numerous bars and beer stands scattered strategically around the park could keep one in an alcohol-induced state of bravado practically all day! Combine that with a terrain, which allowed for a lot of mischief to go unnoticed and you’ve got the makings for, well, a lotta Action! Action Park attendees were affectionately referred to as “Gumbys,” because you bounced off the ground when you hit!

I don’t know anyone who grew up in Vernon in the ’70s or ’80s who either didn’t work and or get injured there. I could fill an entire issue of Weird NJ with gross and strange things I witnessed in my four year there. One thing I do know for sure––NO ONE shed a tear when the place we referred to as “Vermin Valley Great Gore” was sold and closed. I have not been back in years, but I know some people who work at the new resort standing in its footprints and I have been told (and observed from a distance) that it is a fine company trying to make Vernon the wonderful resort town it always aspired to be. So if you are looking for something macabre, you will have to look elsewhere: The Cannonball Loop has left the building.
– Jim DeSaye
pi_59489638
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef AKnynke het volgende:
Voor: [ afbeelding ]

Na: [ afbeelding ]
Wat een mooie kruisjes!
pi_59489784
Oh Lein, het wordt misschien heel grappig met mij op de boot. Kan je me vasthouden? Ik dacht dat ik een beetje grieperig werd, maar ik begin een beetje *kuch* last te krijgen van BPPD...
pi_59489811
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:00 schreef Leintjeuh het volgende:

slinger je msn aan
Verkeerde pc
pi_59489852
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Oh Lein, het wordt misschien heel grappig met mij op de boot. Kan je me vasthouden? Ik dacht dat ik een beetje grieperig werd, maar ik begin een beetje *kuch* last te krijgen van BPPD...
Geeft niet, gewoon in je bed gaan liggen en er is niks aan de hand
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:17:55 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59489879
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef AKnynke het volgende:
Voor: [ afbeelding ]

Na: [ afbeelding ]
Ik zie niet echt een verbetering
Ik zou er in elk geval doodzenuwachtig van worden

Maar goed, ik ben dan ook neurotisch. En dwangmatig. En stom.
pi_59489904
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Uiteindelijk vallen die stergevallen nog wel me. Ik bedoel het is niet dat ze gespiest zijn ofzo. Alleen die eerste en de electrocutie zijn luguberder.

Goed bezig Nyn. Toch wel de sokken als laatste?
pi_59489941
SHE, accepteer mee eens op Hyves joh!
pi_59489966
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Leintjeuh het volgende:

Geeft niet, gewoon in je bed gaan liggen en er is niks aan de hand
Maar als ik beweeg heb ik het gevoel dat ik val Ik lig dus niet boven in het stapelbed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')