Het is pauzequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
Ik dacht dat jij af zou kicken
Ik heb zo een afspraak dus ik kan zo niet eens Fok!kenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is pauze
En ik ben best goed bezig
Een stukje over jezelf? Post of pm maar, dan zet ik het er wel inquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:17 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens, ik kan mezelf niet in de op zetten
Ik heb morgen en vrijdag tentamen, dus dat kan het ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:17 schreef Yesse het volgende:
Ik heb zo een afspraak dus ik kan zo niet eens Fok!ken
Die zou ik in principe nog wel begrijpenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:18 schreef Bravebart het volgende:
T*V=P met T ≠ V ≠ P en >0.
En dan begrijp je een simpele bereking waar alleen maar getallen staan niet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die zou ik in principe nog wel begrijpen
ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:19 schreef Yesse het volgende:
Nog 10 minuten en dan kan ik eindelijk eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dan mag hetquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is pauze
En ik ben best goed bezig
Nou, ik denk dat als ik mn rekenmachine (quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan begrijp je een simpele bereking waar alleen maar getallen staan niet?
Wat is er moeilijker aan zo'n berekening dan bijvoorbeeld 6*4*6/3? Zijn het de haakjes, zijn het de ...E... of wat?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat als ik mn rekenmachine () en concentratie had gehad het me uiteindelijk (30 min.) nog wel was gelukt
Maar ik ben er gewoon al heel lang uit en dan lijkt het 1 grote brei van getallen
Ik doe mijn bestquote:
De haakjes en de lengte van de berekeningquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is er moeilijker aan zo'n berekening dan bijvoorbeeld 6*4*6/3? Zijn het de haakjes, zijn het de ...E... of wat?
Spelen jullie samen ofzo? Pili en jijquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
en natuurlijk mag iemand anders ook wel eens in de dag top 3 verschijnen
in 2.5 uur tijd, incl gepraat 500 woorden getypt.. snel voor mijn doen![]()
Haha, wiskunde is boekhouden hequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
De haakjes en de lengte van de berekening
Wat is er met Pili dan?quote:
het is nogal watquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
en natuurlijk mag iemand anders ook wel eens in de dag top 3 verschijnen
in 2.5 uur tijd, incl gepraat 500 woorden getypt.. snel voor mijn doen![]()
In vergelijking met de rest van de dagen welquote:
Mis ik ietsquote:
Ben aan het afkickenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is er met Pili dan?ik volg het niet echt haha
het komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest van de dagen wel
Ik heb het verhaaltje erbij gepostquote:
Wat, het is zoquote:
Maar je dan nu ook echt aan het werk?quote:
Nu ff pauze, maar heb al best wat gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je dan nu ook echt aan het werk?
Ben trots op jequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu ff pauze, maar heb al best wat gedaan
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ben je dan nu ook echt aan het werk?
Goed zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu ff pauze, maar heb al best wat gedaan
Jij niet zekerquote:
Ow dat..quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik corrigeerde je zin
Maar nee.. ik ben blij dat ik net ben aangekleed
Moet je hem niet afleidenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou het lukt goed he Piles dat afkicken
dat is irritant ja.. gelukkig haak je er niet door af!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat..
ja het is zo stom, telkens als ik wil reageren, moet ik eerst een nieuwe explore openen en opnieuw naar fok en dan kan ik pas replyen enzo.
Ben een volhouderquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat is irritant ja.. gelukkig haak je er niet door af!!
They're tryin to make Piles go to rehab, Piles said no, no, noquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou het lukt goed he Piles dat afkicken
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
They're tryin to make Piles go to rehab, Piles said no, no, no
[..]
Af en toequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
goed nieuwsZolang je maar geen bijtertje bent
Addictedquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Piles, de Amy Winehouse van de Stage SC
Doei Doeiquote:
Ik hoop dat ik er wat beter uit blijf zienquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Piles, de Amy Winehouse van de Stage SC
Ik zat te etenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En toen bleef Pili heel lang stil.. tis maar grapje hoor
Idd, je ziet er bijna beter uit dan zijquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er wat beter uit blijf zien
inderdaad.. dat is echt ernstig gewoon..quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, je ziet er bijna beter uit dan zij
Dank jequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:58 schreef Bravebart het volgende:
Bijnaquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze is gewoon engquote:
Eensquote:Sowieso dunne vrouwen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
Ben wel benieuwd wie er zwaarder is, zij of ik
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me niet hoe oud deze foto is
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Dat zal niet al te moeilijk zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er wat beter uit blijf zien
Dun is subjectief natuurlijk maar ik moet daar ook niks van hebben. Vel over been, te smerig is datquote:
[..]
Je moet toch iets hebben om vast te pakken..quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dun is subjectief natuurlijk maar ik moet daar ook niks van hebben. Vel over been, te smerig is dat
juist.. je kan natuurlijk wel gewoon 2 ribben vastpakken, maar dan ben je ook zo bang dat dat afbreekt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet toch iets hebben om vast te pakken..
zie je.. Yesse is dik, oud en grijs!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:10 schreef Bravebart het volgende:
Doe mij maar dikke oude grijze vrouwen
Hoeft niet.. hij kan ook 'genoegen' nemen met Yesse, terwijl hij liever een dik oud grijs vrouwtje heeftquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
zie je.. Yesse is dik, oud en grijs!!
Wat is er meis?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:10 schreef Californium het volgende:
was ik weer
LerarenSchool
grrrrrr.....
oh ja.. shit.. ik dacht een ontdekking te hebben gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoeft niet.. hij kan ook 'genoegen' nemen met Yesse, terwijl hij liever een dik oud grijs vrouwtje heeft
Stiekem wel, maar niet verder vertellen hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
zie je.. Yesse is dik, oud en grijs!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In vergelijking met een recente foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ow, ik ben een beetje laat..
Loesje
quote:
Op een ouwe fiets moet je het leren hèquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:16 schreef Bravebart het volgende:
Stiekem wel, maar niet verder vertellen hoor
Ja nou, dat krijg je ervan als je hard werkt...quote:
F5 en dan ff lezenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:18 schreef Jipje het volgende:
Ja nou, dat krijg je ervan als je hard werkt...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:16 schreef Jipje het volgende:
Ik vind haar hier trouwens best wel knap:LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag de achtergrond en dacht: wat een lelijke huid
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ja, daar weet jij alles vanquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren hè
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol
Ik zag de achtergrond en dacht: wat een lelijke huid
Daar heb ik toch geen tijd voor joh..quote:
Dat deed ik gelukkigquote:
Ja, het gaat hardquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ow, we waren alweer 2 topics verder
nog ff half dagje werken, vanavond weer lekker prutsen met nieuwe laptop![]()
Ik kan maar beter aan het werk gaan....quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat deed ik gelukkig![]()
Anders had ik ook niet kunnen weten dat het de achtergrond was he
Knalgasbacteriënquote:Knalgasbacteriën kunnen ‘glucose’ maken (als onderdeel van de biosynthese) uit koolstofdioxide en waterstof. Bereken ∆GR0 (in kJ mol-1) voor de vorming van 1 mol glucose.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:26 schreef Jipje het volgende:
Ik kan maar beter aan het werk gaan....
Ik heb nog niks van mn to-do lijstje kunnen wegstrepen...
De combi maakt wss lelijkquote:
Ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zijn er geen kleine dingen die je kunt doen, zodat je in iedergeval iets kan wegstrepen?
Als je die grote dingen nou opdeeld in kleinere stukjes (kan vast wel), dan kun je daar in iedergeval dingen van afstrepenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb een mailtje gestuurd
En voor de rest zijn het alleen maar 'grote dingen'. Maar ik ben met 1 een heel eind!
Ik mag 2 herkansingen niet voor de vakantie maken 'omdat dat te veel werk is' Nu moet ik er een week voordat we naar Schotland gaan 3 maken...quote:
Iiiiiiiiiiiik weet hetquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
En na de lunch krijg ik een toelichting over die opmerking
Adem in, adem uit, adem in, adem uitquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:34 schreef Californium het volgende:
Ik mag 2 herkansingen niet voor de vakantie maken 'omdat dat te veel werk is' Nu moet ik er een week voordat we naar Schotland gaan 3 maken...![]()
![]()
![]()
grr......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, zal wel weer. Hoe moet ik nou ooit afkicken met zulke opmerkingenquote:
*Aai-over-de-bol voor Caliquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag 2 herkansingen niet voor de vakantie maken 'omdat dat te veel werk is' Nu moet ik er een week voordat we naar Schotland gaan 3 maken...![]()
![]()
![]()
grr...... -smilies-
IK HEB GVD RECHT OP MINIMAAL 1 VAN DIE 3 HERKANSINGEN VOOR DE VAKANTIE![]()
-smilies-
Jamaar, jamaar....2 van die 3 zijn minimaal 2 weken leerwerk PER TOETSquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Adem in, adem uit, adem in, adem uit
Komt allemaal wel goed
Heb je veel te doen in je vakantie?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar....2 van die 3 zijn minimaal 2 weken leerwerk PER TOETS![]()
![]()
![]()
Zoww dat is heftige shit dan! ..quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar....2 van die 3 zijn minimaal 2 weken leerwerk PER TOETS![]()
![]()
![]()
Nee dat mag ook niet....ik was ziek toen die herkansing dus was....quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Dat is wel heel kut nieuws zeg. En dat betekend dus ook dat je in de zomervakantie moet gaan leren?
Maar 1 van de 3 mag dus nog wel?dat scheelt tenminste.
Nu heeft ze dat welquote:
Geld verdienen zodat ik dingen voor schotland kan aanschaffenquote:
Alles uit de kast halen wat je kan doen. Gewoon zeuren, examencommissie erbij ofzo. En dan hopelijk eerder die toets kunnen maken..quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee dat mag ook niet....ik was ziek toen die herkansing dus was....en nu weigeren ze hem te geven
![]()
Denk dat ik nog wel even die leraar ga vragen in hoeverre ik dus recht heb daarop..
* gaat mailen
Jah de 2 moeilijkste / zwaarste....quote:
Ja, maar dan is het nog wel te doen toch?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alles uit de kast halen wat je kan doen. Gewoon zeuren, examencommissie erbij ofzo. En dan hopelijk eerder die toets kunnen maken..
Deze zijn echt niet te doen....Signaaltransductie en virologie en immunologiequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog wel te doen toch?Vooral als ze er nu ook al voor had geleerd...
Nee maar als je het in de vakantie kan leren, heb je in iedergeval genoeg tijd. Ipv dat je het nog snel voor de vakantie moet leren.. zo bedoeld zequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze zijn echt niet te doen....Signaaltransductie en virologie en immunologie
Je leest dus alleen mee...quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Ik moet echt weer iets gaan doen, afkicken lukt zo echt niet
Ben ff stil dus
quote:
Heb nu nog 2 weken om te leren....Dat moet goed komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee maar als je het in de vakantie kan leren, heb je in iedergeval genoeg tijd. Ipv dat je het nog snel voor de vakantie moet leren.. zo bedoeld ze
Ik hoop hetquote:
Deja-vuquote:
Ik moet nog even wachten en dan ga ik naar een presentatie luisteren van mensen van mn eigen schoolquote:
Uh jah.. kan welquote:
Ik mag zo weer rijden naar gemeentehuis van andere gemeenten en dat voor wat handtekeningenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten en dan ga ik naar een presentatie luisteren van mensen van mn eigen school
Multivitquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat moet je zelf beslissen:
[ afbeelding ]
goed planquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef Jipje het volgende:
@Cali:![]()
Leraren. Wat moet je ermee soms...
Lees ook even de examenregeling, de regels, kijk of daar nog iets in staat!
Afkickverschijnselenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
Mag ik nog even melden dat ik me weer compleetvoel
![]()
Dan maar werk als therapie
inderdaad!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:09 schreef tripack het volgende:
als iedereen inderdaad roept is het wel weer wat drukker
* PieterBas neuriet Rehabquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
Mag ik nog even melden dat ik me weer compleetvoel
![]()
Dan maar werk als therapie
ga eens iets doen danquote:
Je mag mijn verslag wel makenquote:
nja cue's verslag... ik heb ook nog wel wat dingen voor jequote:Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja er is niks tedoendat is nou net het probleem
IK heb hier ook een vervelend werkje wat je wel mag doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
nja cue's verslag... ik heb ook nog wel wat dingen voor je
Welke?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
En na de lunch krijg ik een toelichting over die opmerking
Dan kan jij ons ook mooi helpenquote:
ik ga wel msnen ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
nja cue's verslag... ik heb ook nog wel wat dingen voor je
Moe je doen dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
K*t stageverslag! De laatste opdracht gaat me echt nekken.. wat een opdracht![]()
![]()
Heel veel..quote:
Mijn labjournaal mag je schrijven....quote:
ik heb lekker iets dat ze daadwerkelijk echt kan doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn labjournaal mag je schrijven....
Oehhh...IK wil je stageverslag ook zien...Had je beloofd...Maar hij was toch pas later afquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel veel..
maar bij mij mag je m'n verslag wel even onder de loep nemen en effe tips geven over de volgorde of rariteiten ervan
Zit te spelen met de volgorde van zaken en de inhoudt. en volgens mij is het nu een puinhoopof te wel een review van een onaf verslag
![]()
laat maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb lekker iets dat ze daadwerkelijk echt kan doen![]()
Ik wil niet labjournaal schrijven dat is saai rotwerk...en ik loop 2 weken achterquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb lekker iets dat ze daadwerkelijk echt kan doen![]()
I know, krijg je ook zeker te zien, maar is nog zeker niet afquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Oehhh...IK wil je stageverslag ook zien...Had je beloofd...Maar hij was toch pas later af
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil niet labjournaal schrijven dat is saai rotwerk...en ik loop 2 weken achter
Is goed, wil ik best doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel veel..
maar bij mij mag je m'n verslag wel even onder de loep nemen en effe tips geven over de volgorde of rariteiten ervan
Zit te spelen met de volgorde van zaken en de inhoudt. en volgens mij is het nu een puinhoopof te wel een review van een onaf verslag
![]()
OKe dan is het goed..Nu toch geen tijd daarvoor...Wil voor half 4 me labjournaal hebben bijgewerkt en dan me verslag aan gaan passen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know, krijg je ook zeker te zien, maar is nog zeker niet af
Daarom, jij moet aan het werk!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
OKe dan is het goed..Nu toch geen tijd daarvoor...Wil voor half 4 me labjournaal hebben bijgewerkt en dan me verslag aan gaan passen...
Ik ga dus maar even sne ervandoor weer
Doet me wel deugd dat je dat aan mij toevertrouwdquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn labjournaal mag je schrijven....
Haha.. echt?quote:
Oooh brrrr, praat me er niet vanquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze zijn echt niet te doen....Signaaltransductie en virologie en immunologie
Ghehe, niet dan?quote:
Directe invloeden (transactionele omgeving) en indirecte invloeden (contextuele omgeving) van een sociale dienst.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Moe je doen dan?
Gaat wel lekker met iedereen hier trouwens![]()
Immunologie is tof en de basis is simpel...totdat ze de basis de basis noemen en het ingewikkeld makenquote:
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Immunologie is tof en de basis is simpel...totdat ze de basis de basis noemen en het ingewikkeld maken
Pm je mailadres even, dan krijg je umquote:
quote:
ben je niet de enige :pquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, ik moet me nog 2 uur vervelen dus
dat dus...Dit ging over allergie enzo...en over afweer van virussen enzo en verschillende mechanismen die virussen en lichaam hebben om dat te onwijken...Super tof maar veel werk...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik weet hetEn tot er allemaal hotemetoten van de VU en AMC langskomen die een verhaal van 2 uur houden (zonder pauze!) in een jargon die zelfs de docent amper begreep
Oh bij ons welquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
dat dus...Dit ging over allergie enzo...en over afweer van virussen enzo en verschillende mechanismen die virussen en lichaam hebben om dat te onwijken...Super tof maar veel werk...
Gelukkig gaat het niet over antilichamen en structuur en ontwikkeling en diversiteit daarvan.... Brrrr![]()
dat heb ik lekker al gehadquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:40 schreef Milou__ het volgende:
Wil je ook dat ik let op de zinsopbouw ed?
Dan moet je NU heel hard aan de slag gaan!! en er alles op alles zetten!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, bleh.. en ik wil het niet nog een dag uitstellen.. ik wil het vandaag af en ter beoordeling leggen aan mijn stagebegeleider. Stiekem wil ik dat hij er nog van alles aan toevoegd zodat ook mijn stagedocent het goed vindMaar dat zal wel niet
Ja ik ben heel blijquote:
Irritant hequote:Op woensdag 18 juni 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Weet ik ook eens hoe het is om nieuwgierig te zijn
Mja, antilichamen is ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:36 schreef Californium het volgende:
[..]
dat heb ik lekker al gehadEn ik snap het
Heeft me genoeg tijd gekost maar ik snap het
Jaja je hebt ook wel gelijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je NU heel hard aan de slag gaan!! en er alles op alles zetten!
maar je zult het vast wel zo goed doen dat je stagebegeleider er weinig op aan te merken heeft
quote:
Ja hequote:
Studenten zijn liefquote:
quote:
Gast, ik weet niet eens waar je het over hebtquote:
dankjequote:
En daarbij was het volgens mij sarcastisch bedoeltquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:53 schreef Bravebart het volgende:
Gast, ik weet niet eens waar je het over hebt90% van wat ik zeg is totale, nergens op gebaseerde onzin.
Nou, dit had ik nooit verwacht....quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:53 schreef Bravebart het volgende:
90% van wat ik zeg is totale, nergens op gebaseerde onzin.
Studenten zijn lui honden die niet kunnen lezenquote:
Ohquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:53 schreef Bravebart het volgende:
Gast, ik weet niet eens waar je het over hebt90% van wat ik zeg is totale, nergens op gebaseerde onzin.
Denk je?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En daarbij was het volgens mij sarcastisch bedoelt
Ligt aan je opleidingquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Studenten zijn lui honden die niet kunnen lezen
oké niet allemaal. maar die mensen van mijn opleiding![]()
![]()
Echt he, en dat voor een SCquote:
quote:
Dat gast staat je niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ikquote:
Neeee juist voltijd.... KOMMOP!quote:
quote:
Sorry, ik mag hier eigenlijk niet posten hèquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:00 schreef Yesse het volgende:
*vraagt zich af waarom niemand vraagt wat er gebeurd is
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat gast staat je niet.
[..]
Weet ik![]()
Maar ja , moet het afmaken
![]()
![]()
[..]
Neeee juist voltijd.... KOMMOP!
*vraagt zich af waarom niemand vraagt wat er gebeurd is
quote:
Nee man! dat zou jij toch nooit doen?quote:
Ohquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
zie edit. ik ben in de war. aangetast door de domheid van de studenten
![]()
Nee daaromquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee man! dat zou jij toch nooit doen?
Niks mis met 'gast'quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:03 schreef Bravebart het volgende:
OhIk zeg al jaren gast en ga dat lekker niet veranderen
Het is me helemaal duidelijk nuquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:03 schreef Bravebart het volgende:
Nee daaromIk ben zo'n serieuze jongen, daar past toch geen sarcastische ondertoon bij?
quote:
Vind ik niet neequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee daaromIk ben zo'n serieuze jongen, daar past toch geen sarcastische ondertoon bij?
Ik had een briefing gemaakt voor een opdracht van school (ik krijg er punten voor; representeren van het bedrijf) Ze moesten dus een ludieke actie verzinnen waarmee we vooral free publicity wilden genereren. De eindproducten in mijn briefing:quote:
Waar komen ze mee, na 4,5 maand werken;quote:Presentatievorm
Het presenteren van het advies gebeurt zowel mondeling als schriftelijk.
In het begin verwachten we een kort kennismakingsgesprek waar alle vragen gesteld kunnen worden. Na dit gesprek kun je er voor kiezen om te debriefen. Dit is niet verplicht.
Tussendoor kan er contact worden gehouden via de mail of via de telefoon. Na afloop is er een eindgesprek waarbij de ideeën geadviseerd worden. Het rapport moet minimaal 1 werkdag van te voren worden verstuurd via de mail ter voorbereiding van het gesprek.
Visuele concepten (zoals bijvoorbeeld een mood-board, presentatie of concept uitwerking van een idee) worden getoond tijdens het gesprek en hoeven niet van te voren worden aangeleverd.
Eindproducten
De verwachte eindproducten zijn:
• Advies in rapport vorm
• Jaarplanning
• Visuele ondersteuning
Zou het?quote:
Van mij mag jequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhIk zeg al jaren gast en ga dat lekker niet veranderen
Sorryquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind ik niet nee
Als het zo wel bedoeld was, ben ik geschokt!
Goedquote:
Oh dat valt weer meequote:
Ja. Maar ik kan mezelf ook weer uit een dip praten. Nu denk ik; ja maar ik ben gewoon veel slimmer dan die stomme studenten van mijn opleiding dus misschien dat ik toch echt de uni aan kanquote:
Ik die 6 nog niet eens bijnaquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed
Ik ehb 7 punten en ehm....geen doorgestreept![]()
Wel allemaal bijna
Ben ik aan het doenquote:
Moet je mij ook nog eens lerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:10 schreef Yesse het volgende:
Ja. Maar ik kan mezelf ook weer uit een dip praten.
Graagquote:
doei!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouja.. ik ga nu naar huis. Moet vanwege omstandigheden ffies wat vroeger weg naar huis.. tot morgen
Niks ernstigs toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouja.. ik ga nu naar huis. Moet vanwege omstandigheden ffies wat vroeger weg naar huis.. tot morgen
reacties? Wel gehad maar lang geleden...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef Bravebart het volgende:
Cali, ben jij beetje thuis in de redox?
Dan is het goedquote:
Nou je neemt dat gene waar je je kut / chago over voelt. Dan kijk je wat daar positief over is. (zoals een goede uit zn nek luller ooit zei: elk nadeel heeft zn voordeel ) En daar ga je je op concentreren en weer meer positieve dingen aan koppelen. En dan blijkt uiteindelijk dat het helemaal niet zo erg is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je mij ook nog eens leren![]()
Ik was wel vrolijk vandaag, maar dat kan blijkbaar snel omslaan
Of bedenken dat er nog wel veel ergere dingen op de wereld bestaan, en jouw probleem eigenlijk helemaal niks voorsteld..quote:
Onmogelijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:14 schreef Yesse het volgende:
Nou je neemt dat gene waar je je kut / chago over voelt. Dan kijk je wat daar positief over is. (zoals een goede uit zn nek luller ooit zei: elk nadeel heeft zn voordeel ) En daar ga je je op concentreren en weer meer positieve dingen aan koppelen. En dan blijkt uiteindelijk dat het helemaal niet zo erg is.
Zou mss nog iets beter werkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Of bedenken dat er nog wel veel ergere dingen op de wereld bestaan, en jouw probleem eigenlijk helemaal niks voorsteld..
zelfs ik kan datquote:
Wat snap je niet aan elk ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Onmogelijk![]()
[..]
Zou mss nog iets beter werken
Met grote dingen ook welquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
Met kleine dingetjes werkt dat misschien beter![]()
Ik zat metquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:14 schreef Californium het volgende:
[..]
reacties? Wel gehad maar lang geleden...
wat dan?
koop een boksbalquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je mij ook nog eens leren![]()
Ik was wel vrolijk vandaag, maar dat kan blijkbaar snel omslaan
true... Maar: GA HET NU PROBEREN TRUTquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Met kleine dingetjes werkt dat misschien beter![]()
Ahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zat met
E0' = E0+ RT/nF * ln[H+]m
en was ff vergeten waar de F voor stondMaar weet het alweer, Faraday constante
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:18 schreef Californium het volgende:
true... Maar: GA HET NU PROBEREN TRUT
![]()
![]()
Ben niet boosquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:18 schreef mash_ het volgende:
koop een boksbaldat is chill als je boos bent
Ja ik heb het helemaal doorgelezen. Ik ga je nu terug mailenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Milou is sinds ik het gestuurd heb niet meer hier geweest.. blijkbaar druk bezigmet al m'n vage typkunsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:20 schreef Milou__ het volgende:
Ja ik heb het helemaal doorgelezen. Ik ga je nu terug mailenWel intressant trouwens
quote:
zag er wel een beetje Energie of enzym reactie -ig uitquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:21 schreef Piles het volgende:Ik weet iets positief waar ik vrolijk van wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga het toch maar gewoon een keer zeggen, ook al heb je er niks aan:
GO GET A LIFE! Please.
Loesje
Ja, beetje redox potentialerig enzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
zag er wel een beetje Energie of enzym reactie -ig uit
Het is maar goed dat jullie het zelf wel snappenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
zag er wel een beetje Energie of enzym reactie -ig uit
ahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, beetje redox potentialerig enzo
nee dat moet je nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan moet ik wel de meeste posts in dat topic hebben
stage SC# 517 Waar piles aan het werk isquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan moet ik wel de meeste posts in dat topic hebben
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee krijg hij weer zoveel vertrouwen dat hij een naamtopic heeft
Vraag die uh kerel uit amerika, die acteur..quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:30 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand hier iets meer over Scientology?
Tom cruisequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vraag die uh kerel uit amerika, die acteur..
hoezo kom niet op z'n naam
We zien wel wat het wordt, beslist diegene die m volmaaktquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Californium het volgende:
Nog andere ideeen dan?
Die jaquote:
coolquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
We zien wel wat het wordt, beslist diegene die m volmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |