Het is pauzequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
Ik dacht dat jij af zou kicken
Ik heb zo een afspraak dus ik kan zo niet eens Fok!kenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is pauze
En ik ben best goed bezig
Een stukje over jezelf? Post of pm maar, dan zet ik het er wel inquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:17 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens, ik kan mezelf niet in de op zetten
Ik heb morgen en vrijdag tentamen, dus dat kan het ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:17 schreef Yesse het volgende:
Ik heb zo een afspraak dus ik kan zo niet eens Fok!ken
Die zou ik in principe nog wel begrijpenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:18 schreef Bravebart het volgende:
T*V=P met T ≠ V ≠ P en >0.
En dan begrijp je een simpele bereking waar alleen maar getallen staan niet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die zou ik in principe nog wel begrijpen
ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:19 schreef Yesse het volgende:
Nog 10 minuten en dan kan ik eindelijk eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dan mag hetquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is pauze
En ik ben best goed bezig
Nou, ik denk dat als ik mn rekenmachine (quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan begrijp je een simpele bereking waar alleen maar getallen staan niet?
Wat is er moeilijker aan zo'n berekening dan bijvoorbeeld 6*4*6/3? Zijn het de haakjes, zijn het de ...E... of wat?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat als ik mn rekenmachine () en concentratie had gehad het me uiteindelijk (30 min.) nog wel was gelukt
Maar ik ben er gewoon al heel lang uit en dan lijkt het 1 grote brei van getallen
Ik doe mijn bestquote:
De haakjes en de lengte van de berekeningquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is er moeilijker aan zo'n berekening dan bijvoorbeeld 6*4*6/3? Zijn het de haakjes, zijn het de ...E... of wat?
Spelen jullie samen ofzo? Pili en jijquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
en natuurlijk mag iemand anders ook wel eens in de dag top 3 verschijnen
in 2.5 uur tijd, incl gepraat 500 woorden getypt.. snel voor mijn doen![]()
Haha, wiskunde is boekhouden hequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
De haakjes en de lengte van de berekening
Wat is er met Pili dan?quote:
het is nogal watquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
en natuurlijk mag iemand anders ook wel eens in de dag top 3 verschijnen
in 2.5 uur tijd, incl gepraat 500 woorden getypt.. snel voor mijn doen![]()
In vergelijking met de rest van de dagen welquote:
Mis ik ietsquote:
Ben aan het afkickenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is er met Pili dan?ik volg het niet echt haha
het komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest van de dagen wel
Ik heb het verhaaltje erbij gepostquote:
Wat, het is zoquote:
Maar je dan nu ook echt aan het werk?quote:
Nu ff pauze, maar heb al best wat gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je dan nu ook echt aan het werk?
Ben trots op jequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu ff pauze, maar heb al best wat gedaan
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ben je dan nu ook echt aan het werk?
Goed zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu ff pauze, maar heb al best wat gedaan
Jij niet zekerquote:
Ow dat..quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik corrigeerde je zin
Maar nee.. ik ben blij dat ik net ben aangekleed
Moet je hem niet afleidenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou het lukt goed he Piles dat afkicken
dat is irritant ja.. gelukkig haak je er niet door af!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat..
ja het is zo stom, telkens als ik wil reageren, moet ik eerst een nieuwe explore openen en opnieuw naar fok en dan kan ik pas replyen enzo.
Ben een volhouderquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat is irritant ja.. gelukkig haak je er niet door af!!
They're tryin to make Piles go to rehab, Piles said no, no, noquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou het lukt goed he Piles dat afkicken
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
They're tryin to make Piles go to rehab, Piles said no, no, no
[..]
Af en toequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
goed nieuwsZolang je maar geen bijtertje bent
Addictedquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Piles, de Amy Winehouse van de Stage SC
Doei Doeiquote:
Ik hoop dat ik er wat beter uit blijf zienquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Piles, de Amy Winehouse van de Stage SC
Ik zat te etenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En toen bleef Pili heel lang stil.. tis maar grapje hoor
Idd, je ziet er bijna beter uit dan zijquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er wat beter uit blijf zien
inderdaad.. dat is echt ernstig gewoon..quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, je ziet er bijna beter uit dan zij
Dank jequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:58 schreef Bravebart het volgende:
Bijnaquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze is gewoon engquote:
Eensquote:Sowieso dunne vrouwen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
Ben wel benieuwd wie er zwaarder is, zij of ik
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me niet hoe oud deze foto is
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Dat zal niet al te moeilijk zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er wat beter uit blijf zien
Dun is subjectief natuurlijk maar ik moet daar ook niks van hebben. Vel over been, te smerig is datquote:
[..]
Je moet toch iets hebben om vast te pakken..quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dun is subjectief natuurlijk maar ik moet daar ook niks van hebben. Vel over been, te smerig is dat
juist.. je kan natuurlijk wel gewoon 2 ribben vastpakken, maar dan ben je ook zo bang dat dat afbreekt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet toch iets hebben om vast te pakken..
zie je.. Yesse is dik, oud en grijs!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:10 schreef Bravebart het volgende:
Doe mij maar dikke oude grijze vrouwen
Hoeft niet.. hij kan ook 'genoegen' nemen met Yesse, terwijl hij liever een dik oud grijs vrouwtje heeftquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
zie je.. Yesse is dik, oud en grijs!!
Wat is er meis?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:10 schreef Californium het volgende:
was ik weer
LerarenSchool
grrrrrr.....
oh ja.. shit.. ik dacht een ontdekking te hebben gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoeft niet.. hij kan ook 'genoegen' nemen met Yesse, terwijl hij liever een dik oud grijs vrouwtje heeft
Stiekem wel, maar niet verder vertellen hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
zie je.. Yesse is dik, oud en grijs!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In vergelijking met een recente foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ow, ik ben een beetje laat..
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:
Op een ouwe fiets moet je het leren hèquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:16 schreef Bravebart het volgende:
Stiekem wel, maar niet verder vertellen hoor
Ja nou, dat krijg je ervan als je hard werkt...quote:
F5 en dan ff lezenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:18 schreef Jipje het volgende:
Ja nou, dat krijg je ervan als je hard werkt...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:16 schreef Jipje het volgende:
Ik vind haar hier trouwens best wel knap:LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag de achtergrond en dacht: wat een lelijke huid
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ja, daar weet jij alles vanquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren hè
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol
Ik zag de achtergrond en dacht: wat een lelijke huid
Daar heb ik toch geen tijd voor joh..quote:
Dat deed ik gelukkigquote:
Ja, het gaat hardquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ow, we waren alweer 2 topics verder
nog ff half dagje werken, vanavond weer lekker prutsen met nieuwe laptop![]()
Ik kan maar beter aan het werk gaan....quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat deed ik gelukkig![]()
Anders had ik ook niet kunnen weten dat het de achtergrond was he
Knalgasbacteriënquote:Knalgasbacteriën kunnen ‘glucose’ maken (als onderdeel van de biosynthese) uit koolstofdioxide en waterstof. Bereken ∆GR0 (in kJ mol-1) voor de vorming van 1 mol glucose.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:26 schreef Jipje het volgende:
Ik kan maar beter aan het werk gaan....
Ik heb nog niks van mn to-do lijstje kunnen wegstrepen...
De combi maakt wss lelijkquote:
Ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zijn er geen kleine dingen die je kunt doen, zodat je in iedergeval iets kan wegstrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |