@ Miss

Er is nu geen eisprong geweest ondanks clomid. Kan zijn dat we die gemist hebben, of dat er nog een moet komen (vrij onwaarschijnlijk) of dat ik zwanger ben.
Ik heb ook 3 dagen gemenstrueerd maar de fertiliteitsarts vindt het, in combinatie met mijn hoge temperatuur (37 graden en hoger, dat is een zwangerschapstemperatuur, je temperatuur blijft nl hoog als je zwanger bent) die al een behoorlijke tijd aanhoudt, lijken op een prille zwangerschap. Mijn temp had na de menstruatie naar beneden moeten gaan maar heeft dat niet meer gedaan...
In ieder geval, zwanger of niet, ik ben erg benieuwd wat er nou aan de hand is

Zou erg balen als ik mijn eisprong gemist heb deze cyclus, of als er geen is geweest...
(Ondanks de clomid)
Nou ik probeer mijn zenuwen nog maar even in bedwang te houden

Morgen weten we hopelijk meer.
Oh ja, kan ik er nog bij in de openingspost of moet ik daar even een modje voor aanschieten?
@ Wilmadonna

Sterkte...
@ Diaan
Ja dat zou idd helemaal super zijn!!!

Maar toch is het raar, dat ze 6 weken tellen, terwijl het er minder zijn? Want écht zwanger ben je niet al die 6 weken. Ik snap wel dat het makkelijk is om van cyclus tot cyclus te tellen

Is het dan ook zo dat je die 'extra weken' gewoon meetelt bij de 39 weken dat je zwanger bent? Of moet je dan in je 41e week bevallen? Oh jee ik ben niet erg duidelijk vrees ik

Gaat met jou verder alles goed?