Ja alweer 10 weken en 3 dagen zelfs.quote:[quote]Op woensdag 18 juni 2008 11:15 schreef miss_sly het volgende:
Jee, Diaan, ook alweer 10 weken![]()
Het gaat zo snel, het lijkt nog zo kort geleden dat jullie die positieve test hadden!
Jij bent nog steeds zo'n lieverdquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij voor je, en voor Jose en Marie
Ik heb het aangepast. En volgens mij is Basimah met 3e poging bezig, ben zo vrij geweest om dat ook aan te passen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef Kinderwens het volgende:
Thanks Diaan
Ik heb PCOS en cervix factor (vijandig baarmoederslijmvlies), we zijn nu bezig met de 2e ronde iui. Hormonen: Clomid en Pregnyl.
Zoiets?
Nee, echt zwanger ben je niet al die 6 weken... maar ze tellen inderdaad vanaf de eerste dag vanaf je laatste menstruatie. Die extra weken krijg je dus gewoon cadeau en zitten dus gewoon bij de totale zwangerschap in... snappie?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:43 schreef Kinderwens het volgende:
Maar toch is het raar, dat ze 6 weken tellen, terwijl het er minder zijn? Want écht zwanger ben je niet al die 6 weken. Ik snap wel dat het makkelijk is om van cyclus tot cyclus te tellenIs het dan ook zo dat je die 'extra weken' gewoon meetelt bij de 39 weken dat je zwanger bent? Of moet je dan in je 41e week bevallen? Oh jee ik ben niet erg duidelijk vrees ik
![]()
NieTTus wat klinkt dat allemaal erg ingewikkeld.... ik hoop toch voor je dat het gewoon een eiblaasje is wat uitgroeit tot een mooi eitje. Maar jeetje weer wachten dus... pffff.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:34 schreef NieTTus het volgende:
Sja wat moet ik ervan zeggen.. Er zit 'iets' wat een stuk van mijn opgeblazen eileider kan zijn (een hydrosalphinx kan weer gaan plakken en zich vullen met vocht, en dat is ook het geval, maar omdat ze afgeklemd zijn kan het geen kwaad meer), maar het kan ook een eiblaasje zijn of een cyste (cyste lijkt me niet, want ik heb nergens last van. Maargoed, of dat wat zegt).
Bloed laten prikken, want het kan goed dat mijn lichaam gewoon zijn eigen cyclus volgt, buiten de progynova om. Wordt straks gebeld als de uitslagen er zijn.
Geduld, geduld geduld (en inmiddels vraag ik me af of je je al op kan geven voor lichaamdonatie!)
Ow okayquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:49 schreef NieTTus het volgende:
Ik hoop het nietwant door de progynova (vergelijk met de pil) zou dat niet moeten kunnen gebeuren. Als dat wel zo is, weten ze niet of ze mijn lichaam kunnen sturen op het moment dat dat nodig is (het vu dus geen plek heeft en ze moeten opschuiven).....
Dus dat is even de issue... Blegh! Ik kom steeds meer op het punt (of het is kont in de crib gooien) dat ik denk: laat maar. Het is ons niet gegund dan maar niet
Ik hoop maar dat het een stuk eileider is en dat we gewoon verder kunnen..
Inderdaad.... anders toch eens overwegen naar een andere kliniek te gaan als het door VU weer niet doorgaat. Trouwens die ferti verpleegkundige lijkt me erg lief.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:57 schreef NieTTus het volgende:
Maakt niet uit diaan, gelukkig weten veel mensen hier weinig van afhet VU zou zich moeten aanpassen, maar dit is nu eenmaal niet zo. Weinig personeel, en ze zijn moederziekenhuis van meerdere transferziekenhuizen.. Ik begrijp het wel, maar ik heb er alleen zo weinig aan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |