quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef Desii het volgende:
[..]
wrom niet.... als ik oooooit NMNS in levende lijve tegenkom.... echt wel
Precies het feit dat er streamlocks waren maakte slechts duidelijk dat de redaktie wat te verbergen had.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:03 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Feit blijft natuurlijk wel dat als Talpa zelf de eigen regels had nageleefd er geen streamlocks nodig waren geweest.
skattie.... ik kan niet boos op je worden, al zou 'k het willenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb echt geprobeerd om ze een beetje bij de les te houden...'t is niet gelukt, sorry...
Je moet nooit toegeven aan tereur.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef akveor het volgende:
Door niet fatsoenlijk te antwoorden op de e-mails/telefoontjes en er op de streams ook niets mee te doen durf ik rustig te beweren dat de Febo alle ellende met aanvallen op sponsors en andere belanghebbenden zelf over zich hebben afgeroepen.
En dat het allemaal door de anti's komt omdat die het hele topic kutter dan kut gemaakt hebben en het dan ook meer dan logisch is dat hij wegblijftquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
En als hij niet voor 12 uur terug is volgt er commotie omdat hij de jurering niet gedaan heeft.
Da's pas echt een kut voorstel....quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:18 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie.... ik kan niet boos op je worden, al zou 'k het willen
neuken??![]()
![]()
kuteend... dacht dat ze je vanochend dood gereden hadden, maar jij hebt ook 7 levensquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat het allemaal door de anti's komt omdat die het hele topic kutter dan kut gemaakt hebben en het dan ook meer dan logisch is dat hij wegblijft
tja... zo vermoeiend héquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's pas echt een kut voorstel....![]()
Hoe laat
Het is hier nog gekker dan DGK; zo zijn jullie 'broer en zus' en als ik een paar dagen later kijk willen jullie neuken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:18 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie.... ik kan niet boos op je worden, al zou 'k het willen
neuken??![]()
![]()
wat een verhaallijn, zeg nou sellufquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is hier nog gekker dan DGK; zo zijn jullie 'broer en zus' en als ik een paar dagen later kijk willen jullie neuken.
Je bent er in getrapt.......quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is hier nog gekker dan DGK; zo zijn jullie 'broer en zus' en als ik een paar dagen later kijk willen jullie neuken.
Hoe danquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil....maar ze leert snel Duck![]()
Desii....![]()
zo makkelijk, kom je er niet vanafquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k Zat eigenlijk te denken om het te bewaren voor in de pause van 't voetbal...
mischien bestaat er eenden rechtsbijstand?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe dan
Eerst zitten zeiken dat het hier zo kut geworden is....
Om later zelf het topic vervuilen door onorigineel, op een laag bij de grondse manier, erg grof en offtopic tegen mij op de man te spelen![]()
Denk je dat het huub ene malle moer interesseert?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mischien bestaat er eenden rechtsbijstand?
Nee,maar denk dat het huub zowieso geen malle moer boeit ...wat iedereen neergooit!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Denk je dat het huub ene malle moer interesseert?
Huiliequote:Op woensdag 18 juni 2008 19:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe dan
Eerst zitten zeiken dat het hier zo kut geworden is....
Om later zelf het topic vervuilen door onorigineel, op een laag bij de grondse manier, erg grof en offtopic tegen mij op de man te spelen![]()
Niet ofzo doen hč....?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:57 schreef Huubdgk het volgende:
desi zeker gezellig, ik vergeet het topic niet maar je ziet al wel welke ik gebruik he
we gaan met de auto, en ik weet nog niet waar we gaan eten, maar gezellig word het wel
ik heb dit topic ff teruggelezen en er staan echt rete interessante dingen in, sommige dingen zijn zo niet waar maar een aantal mensen hebben gewoon een angstwekkend goed beeld hoe het er in de kooi aan toe ging, en een aantal dingen sta ik echt met verbazing te lezen hoe de FOK jullie die weten,
echt te bizar, het is te veel om allemaal op in te gaan vooral die ene poster met die enorm lange posts (akveor ofzo?) heeft hele goede posts, maar kan daar helaas niet op ingaan nu want daar heb ik de tijd niet voor, maar heb die ene post nog steeds opgeslagen en ik maak hem na de verhuizing OP en zal er uitgebreid op ingaan,
dus dat
Vergeet je niet dat vannacht het DGK subforum gaat sluiten?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:59 schreef Huubdgk het volgende:
btw hoezo zou ik niet terugkomen?
heb eindelijk een beetje discussies van niveau hier (nou ja soms dan)
heb de afgelopen tijd niet zoveel discussies van enig niveau gevoerd, het eindigde vaak in drie zinnen met je bent lelijk klein en je stinkt (ofzo)
kan wel tegen een beetje tegengas
Waarom leer ik je nu pas kennenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef Desii het volgende:
[..]
NMNS...![]()
is dat wat sex met je doet(bizar )
Brian![]()
![]()
![]()
Commotie om Huub gaat ook mee.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat vannacht het DGK subforum gaat sluiten?
We moeten verhuizen naar: Soaps, Showbizz & Sterren
Ik begreep van mod yvonne dat we een eigen reeks mogen beginnen. Dus daar zullen we wel iets met DGK in de titel doen. : [DGK 0001] Dit is een titel ofzoiets.
Nee maar het plebs geruststellen en hun verontwaardiging weghalen had dat soort ellende kunnen verkomen. Door dat neit te doen heeft de redaktie het over zich af geroepen. Ik zeg dus dan ook dat ze dat hadden kunnen voorkomen.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef Desii het volgende:
[..]
NMNS...![]()
is dat wat sex met je doet(bizar )
Brian![]()
![]()
![]()
Dus als je een vrouw wil versieren noem je haar zus?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent er in getrapt.......![]()
We zijn heul geen broer en zus....
Je kunt ook gewoon zeggen dat je homo bent en dan zeggen dat een lekker wijf je bekeerd heeftquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Dus als je een vrouw wil versieren noem je haar zus?
Best vreemd.
Dat is heeel slim, en die vrouw haar best maar doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je homo bent en dan zeggen dat een lekker wijf je bekeerd heeft
Tis en blijft een dapper Manneke onze Huub!! Hij liep daar met die gebroken vinger die Dennis hem cadeau had gedaan....Vandaar die opgekropte frustratie denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
de ergste regel was wel "een beetje duwen en trekken mag" .. daaar kreeg je dus zulke dingen door![]()
Tis al drie weken over en uit, alle fora hebben het al gesloten, behalve fok. Hoezo snel over? En jij post er ook nog inquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef -Jean- het volgende:
Welke commotie? Er wordt niet eens meer gepraat over dgk. Niet normaal zo snel dat over is gegaan
Ja hoor, Huub is een dappere gozer, dat hebben we keer op keer kunnen zien. Ook kan hij praten als brugman, ik vond het alleen weleens jammer als hij te open tegen zijn opponenten was, hij ging er vaak vanuit dat zijn tegenstanders dezelfde eerlijkheid hadden als hij, en dat heeft hem gekost hoor. Toch een soort naďviteit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:01 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Tis en blijft een dapper Manneke onze Huub!! Hij liep daar met die gebroken vinger die Dennis hem cadeau had gedaan....Vandaar die opgekropte frustratie denk ik
Voetbal is de schuldigequote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef -Jean- het volgende:
Welke commotie? Er wordt niet eens meer gepraat over dgk. Niet normaal zo snel dat over is gegaan
ik ben soms best geniaal...... heb zo mijn momentjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:13 schreef Lady-night het volgende:
Wat een leuk filmpje was dit van Huub...
word jij niet misselijk van jezelf....quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:17 schreef mooiiiiii het volgende:
Fuck alle shit over Huub,de kanjer van de kooi en als je dat te positief vind Huub ,jammer dan..ik heb het je onlangs eerder verteld toch..
Ja maar dat wisten wij al heel lang....quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:18 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben soms best geniaal...... heb zo mijn momentjes
Ik dacht bij jaap??quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef Desii het volgende:
[..]
word jij niet misselijk van jezelf....
kotscontainers zijn gratis af te halen bij Ruudpuntel
Als het muntje nou maar bij Huub valt..quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef Desii het volgende:
[..]
word jij niet misselijk van jezelf....
kotscontainers zijn gratis af te halen bij Ruudpuntel
Wat een lekker joch is het toch ook hč! Op zulke momenten mis ik die kooizooi echt nog wel hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:13 schreef Lady-night het volgende:
Wat een leuk filmpje was dit van Huub...
Eerlijke naive huub die te open was tegen zijn opponentenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, Huub is een dappere gozer, dat hebben we keer op keer kunnen zien. Ook kan hij praten als brugman, ik vond het alleen weleens jammer als hij te open tegen zijn opponenten was, hij ging er vaak vanuit dat zijn tegenstanders dezelfde eerlijkheid hadden als hij, en dat heeft hem gekost hoor. Toch een soort naďviteit.
Naief was ie zeker!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerlijke naive huub die te open was tegen zijn opponenten![]()
Speelde die ook meequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerlijke naive huub die te open was tegen zijn opponenten![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:18 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben soms best geniaal...... heb zo mijn momentjes
Hij poogde het wel, maar was te naief, eerlijk en open om een sterke speler te zijnquote:
kom op Duck.... ff stoppen met zieken we gaan feesten in de COSquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij poogde het wel, maar was te naief, eerlijk en open om een sterke speler te zijn
[ ]Geschikt
[x]Ongeschikt
Ik kom zo, kan een minuut of 20 durenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef Desii het volgende:
[..]
kom op Duck.... ff stoppen met zieken we gaan feesten in de COS
samen de vogeltjesdans doen op de bar![]()
*sleurt Duck mee aan zijn gevederde kuif de COS in
houw die snavel nou een keer en poten van de vloerquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kom zo, kan een minuut of 20 duren
Kan in SHo straksquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
Heeft 'ie nou eigenlijk die foto's al beoordeeld?
Die egoistische bokkelul zou het vanavond doen.quote:
De dag is nog niet omquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Die egoistische bokkelul zou het vanavond doen.
Gaat 'ie lekker met zijn bezopen kop jureren?quote:
shit APK.. hoe mot dat nouquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
Heeft 'ie nou eigenlijk die foto's al beoordeeld?
Ban, wegens niet nagekomen belofte.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:58 schreef Desii het volgende:
[..]
shit APK.. hoe mot dat nou
Je bent altijd vindingrijk genoeg... dus vertel
Altijd nog minder vreemd dan Roel die in de cos over zijn ervaringen kwam vertellen, maar omdat dat al een jaar geleden was een ban kreeg wegens offtopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |