Eerlijke naive huub die te open was tegen zijn opponentenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, Huub is een dappere gozer, dat hebben we keer op keer kunnen zien. Ook kan hij praten als brugman, ik vond het alleen weleens jammer als hij te open tegen zijn opponenten was, hij ging er vaak vanuit dat zijn tegenstanders dezelfde eerlijkheid hadden als hij, en dat heeft hem gekost hoor. Toch een soort naďviteit.
Naief was ie zeker!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerlijke naive huub die te open was tegen zijn opponenten![]()
Speelde die ook meequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerlijke naive huub die te open was tegen zijn opponenten![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:18 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben soms best geniaal...... heb zo mijn momentjes
Hij poogde het wel, maar was te naief, eerlijk en open om een sterke speler te zijnquote:
kom op Duck.... ff stoppen met zieken we gaan feesten in de COSquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij poogde het wel, maar was te naief, eerlijk en open om een sterke speler te zijn
[ ]Geschikt
[x]Ongeschikt
Ik kom zo, kan een minuut of 20 durenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef Desii het volgende:
[..]
kom op Duck.... ff stoppen met zieken we gaan feesten in de COS
samen de vogeltjesdans doen op de bar![]()
*sleurt Duck mee aan zijn gevederde kuif de COS in
houw die snavel nou een keer en poten van de vloerquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kom zo, kan een minuut of 20 duren
Kan in SHo straksquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
Heeft 'ie nou eigenlijk die foto's al beoordeeld?
Die egoistische bokkelul zou het vanavond doen.quote:
De dag is nog niet omquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Die egoistische bokkelul zou het vanavond doen.
Gaat 'ie lekker met zijn bezopen kop jureren?quote:
shit APK.. hoe mot dat nouquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
Heeft 'ie nou eigenlijk die foto's al beoordeeld?
Ban, wegens niet nagekomen belofte.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:58 schreef Desii het volgende:
[..]
shit APK.. hoe mot dat nou
Je bent altijd vindingrijk genoeg... dus vertel
Altijd nog minder vreemd dan Roel die in de cos over zijn ervaringen kwam vertellen, maar omdat dat al een jaar geleden was een ban kreeg wegens offtopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |