Vergeet je niet dat vannacht het DGK subforum gaat sluiten?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:59 schreef Huubdgk het volgende:
btw hoezo zou ik niet terugkomen?
heb eindelijk een beetje discussies van niveau hier (nou ja soms dan)
heb de afgelopen tijd niet zoveel discussies van enig niveau gevoerd, het eindigde vaak in drie zinnen met je bent lelijk klein en je stinkt (ofzo)
kan wel tegen een beetje tegengas
Waarom leer ik je nu pas kennenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef Desii het volgende:
[..]
NMNS...![]()
is dat wat sex met je doet(bizar )
Brian![]()
![]()
![]()
Commotie om Huub gaat ook mee.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat vannacht het DGK subforum gaat sluiten?
We moeten verhuizen naar: Soaps, Showbizz & Sterren
Ik begreep van mod yvonne dat we een eigen reeks mogen beginnen. Dus daar zullen we wel iets met DGK in de titel doen. : [DGK 0001] Dit is een titel ofzoiets.
Nee maar het plebs geruststellen en hun verontwaardiging weghalen had dat soort ellende kunnen verkomen. Door dat neit te doen heeft de redaktie het over zich af geroepen. Ik zeg dus dan ook dat ze dat hadden kunnen voorkomen.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef Desii het volgende:
[..]
NMNS...![]()
is dat wat sex met je doet(bizar )
Brian![]()
![]()
![]()
Dus als je een vrouw wil versieren noem je haar zus?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent er in getrapt.......![]()
We zijn heul geen broer en zus....
Je kunt ook gewoon zeggen dat je homo bent en dan zeggen dat een lekker wijf je bekeerd heeftquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Dus als je een vrouw wil versieren noem je haar zus?
Best vreemd.
Dat is heeel slim, en die vrouw haar best maar doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je homo bent en dan zeggen dat een lekker wijf je bekeerd heeft
Tis en blijft een dapper Manneke onze Huub!! Hij liep daar met die gebroken vinger die Dennis hem cadeau had gedaan....Vandaar die opgekropte frustratie denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
de ergste regel was wel "een beetje duwen en trekken mag" .. daaar kreeg je dus zulke dingen door![]()
Tis al drie weken over en uit, alle fora hebben het al gesloten, behalve fok. Hoezo snel over? En jij post er ook nog inquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef -Jean- het volgende:
Welke commotie? Er wordt niet eens meer gepraat over dgk. Niet normaal zo snel dat over is gegaan
Ja hoor, Huub is een dappere gozer, dat hebben we keer op keer kunnen zien. Ook kan hij praten als brugman, ik vond het alleen weleens jammer als hij te open tegen zijn opponenten was, hij ging er vaak vanuit dat zijn tegenstanders dezelfde eerlijkheid hadden als hij, en dat heeft hem gekost hoor. Toch een soort naïviteit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:01 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Tis en blijft een dapper Manneke onze Huub!! Hij liep daar met die gebroken vinger die Dennis hem cadeau had gedaan....Vandaar die opgekropte frustratie denk ik
Voetbal is de schuldigequote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef -Jean- het volgende:
Welke commotie? Er wordt niet eens meer gepraat over dgk. Niet normaal zo snel dat over is gegaan
ik ben soms best geniaal...... heb zo mijn momentjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:13 schreef Lady-night het volgende:
Wat een leuk filmpje was dit van Huub...
word jij niet misselijk van jezelf....quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:17 schreef mooiiiiii het volgende:
Fuck alle shit over Huub,de kanjer van de kooi en als je dat te positief vind Huub ,jammer dan..ik heb het je onlangs eerder verteld toch..
Ja maar dat wisten wij al heel lang....quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:18 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben soms best geniaal...... heb zo mijn momentjes
Ik dacht bij jaap??quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef Desii het volgende:
[..]
word jij niet misselijk van jezelf....
kotscontainers zijn gratis af te halen bij Ruudpuntel
Als het muntje nou maar bij Huub valt..quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef Desii het volgende:
[..]
word jij niet misselijk van jezelf....
kotscontainers zijn gratis af te halen bij Ruudpuntel
Wat een lekker joch is het toch ook hè! Op zulke momenten mis ik die kooizooi echt nog wel hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:13 schreef Lady-night het volgende:
Wat een leuk filmpje was dit van Huub...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |