Achja, elk diertje z'n pleziertje.quote:
Hehequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen hoe we me 20 man om een TV-tje zouden gaan zitten
Klinkt goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:21 schreef B.ertha het volgende:
Moeders die je fruithapjes bezorgen
Buiten zijn![]()
Saybia
Waterijsjes
Altijd handigquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Dat moet ik misschien ook maar eens gaan doen, dat laten afdrukken.
Noem het eerder een afwijking. Ben een van de weinigen die de normale verdeling echt machtig mooi vindtquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Achja, elk diertje z'n pleziertje.
Ik wil dit niet
Thanksquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MaJo, snel...
Je kan een punt scoren in MUZ Trivia!!!
helaas, wonder boven wonder kan ik de normale verdeling nog wel begrijpen... Standraardafwijking, mu, sigma, alles. Maar zodra er een vergelijking of een (gebroken, oh gruwel) macht in voorkomt kan je me bij elkaar vegen en in een plastic zakje stoppen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Noem het eerder een afwijking. Ben een van de weinigen die de normale verdeling echt machtig mooi vindt![]()
Maar als je vragen hebt vraag maar, ik help graag
Ik herkende het door wat jij er over geschreven had en vond dat jij daarom de eer mocht hebben...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksWaarom wilde je hem zelf niet beantwoorden?
Thanksquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herkende het door wat jij er over geschreven had en vond dat jij daarom de eer mocht hebben...![]()
Daarnaast ga ik over 10 minuten op pad naar het feestje van mijn werk in de haven van Amsterdam, dus kan ik geen vervolgvraag stellen...
Juistquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Altijd handigSowieso als er een keer iets gebeurd dan ben je je foto's kwijt (ja ik backup niet al te regelmatig
) Bovendien ook relaxter om doorheen te bladeren met vrienden
Ik vond ze erg cool (had ik al gemailedquote:Wat vond je trouwens van de foto's van jazz?
Oh jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist
[..]
Ik vond ze erg cool (had ik al gemailed)
Aardig cameraatje trouwens, fotos komen er goed uit
Ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in bitterballen met mosterd
Ook al voordat je dat had gelezen?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in bitterballen met mosterd
Ja ik vond eigenlijk vooral de dagfotos erg goed. Daglicht en de kleurbalans daarvan kwamen vrij "echt" over.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jaDe boeropmerking was me wel bijgebleven
![]()
Ja best een prima ding heZodra er genoeg licht is en dingen niet te ver weg zijn in het donker maakt ie beste foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |