De broer van PS is een tijd lang het vriendje geweest van mijn zusjequote:
Ik had 'm reeds gespotquote:
Eeh??quote:En zie je wel dat ik gelijk had met mijn Hit me TV gespam
Vakantie is altijdquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:09 schreef Soempie het volgende:
Damn, MaJo, dat is kut. Snel die vrienden vragen of ze je je geld terug kunnen geven.![]()
Ik heb vakantie.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kabel uit China binnen. In plaats van het standaardlogo "Niet geschikt voor kinderen onder de drie" staat hier het trio Don't eat, don't burn, don't use as rope
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De broer van PS is een tijd lang het vriendje geweest van mijn zusje. Via verschillende fora ken ik PS en haar broer al een jaar of 4, al heb ik een tijd weinig contact gehad met PS. Was wel grappig om haar hier weer tegen te komen
Ah ok, grappigquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De broer van PS is een tijd lang het vriendje geweest van mijn zusje. Via verschillende fora ken ik PS en haar broer al een jaar of 4, al heb ik een tijd weinig contact gehad met PS. Was wel grappig om haar hier weer tegen te komen
Moest meteen aan je denken omdat we het er laatst over haddenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had 'm reeds gespot
The Presidents is ook wel cool
Ik hoop nog steeds op de Chembros
[..]
Eeh??
Alleen via internet, PS heb ik nog niet in het echt gezien. Haar broer heb ik wel in gemeet en zij mijn zusje ook, maar elkaar dus nog nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, grappigWist niet dat jullie elkaar al kenden.
Wat is het onderwerp?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bij deze maak ik mijn gruwelijke haat aan wiskunde aan de wereld bekend
Ja dat heb ik gemistquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moest meteen aan je denken omdat we het er laatst over hadden
En heb je mijn gespam over Hit me TV gemist?Wow
Dingen met machten, gebroke functies, normale verdeling...quote:
"Kijk, dat wordt zaterdag leuk voetbal kijken" dacht ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:53 schreef MaJo het volgende:
IARL, mijn moeder heeft een full HD 40 inch lcd flatscreen gekocht![]()
![]()
![]()
Dat dusquote:Dat wordt leuk voetbal kijken zaterdag
Ben zelfs nog met je zusje wezen kamperenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen via internet, PS heb ik nog niet in het echt gezien. Haar broer heb ik wel in gemeet en zij mijn zusje ook, maar elkaar dus nog niet
Join the club!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bij deze maak ik mijn gruwelijke haat aan wiskunde aan de wereld bekend
Normale verdelingquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dingen met machten, gebroke functies, normale verdeling...
Haha LOLquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Kijk, dat wordt zaterdag leuk voetbal kijken" dacht ik
[..]
Dat dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |