vakantie in aantochtquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:Allemaal! Zometeen een gezellig gesprekje zelfmanagement (waarvoor ik laatst al die onzin in moest vullen) en dan ben ik klaar met school voor het jaar
Ik ben nu de zooi aan het inrichten en dan ga ik mijn ketel uitproberen(de instellingen leren) en de boel ontsmetten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Weet je al wanneer je gaat beginnen met brouwen?
ik krijg hier een deja-vu gevoel bij. Je was vorig jaar toch ook begonnen met bier? Een hernieuwde poging?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben nu de zooi aan het inrichten en dan ga ik mijn ketel uitproberen(de instellingen leren) en de boel ontsmetten.
Dan moet ik mijn gist opkweken. Dat duurt 24 tot 48 uur. Dus ik vrees dat ik dat pas een maandag kan gaan doen want zaterdag en zondag zijn al volgeplanned
Nee ik had vorig jaar aangekondigd het te gaan doen en heb de spullen gekocht. Nu pas heb ik echt tijd en geen "vervelende" agenda's waarbij het zo zou uitkomen dat ik er niet ben als het op de fles moet o.i.d.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik krijg hier een deja-vu gevoel bij. Je was vorig jaar toch ook begonnen met bier? Een hernieuwde poging?
Mooi weer? Hier nadert de Apocalypsquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Naar LB! Wel mooi dat het nu is opgelost.
Het duffe gesprekje heb ik gehad, even gemeld dat alles goed gaat en ik het laatste vak ook heb gehaald (tenzij ik minder dan de helft van de punten heb en dat is toch enigszins onwaarschijnlijk), dus nu heb ik vakantie!(Tenzij ik toch moet herkansen natuurlijk).
Gelukkig is het schitterend terrasweer. Zometeen even de stad in en dan om 17 uur een borrel
. Misschien begin ik wat eerder
Maak je daar wel foto's van?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi weer? Hier nadert de Apocalyps
Ja dan geef ik ze wel aan de ruiters mee om ze te laten bezorgenquote:
*knip nog wat responses*quote:
Jeetje, da's wel erg sneuquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef PhysicsRules het volgende:
26 weken, als ik met goed herinner.
Tofquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dan geef ik ze wel aan de ruiters mee om ze te laten bezorgen
Ja of misschien wil z'n vrouw het juist. Ik zou absoluut niet weten wat ik in die situatie zou doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat zou ik niet tof vinden als ik zijn vrouw was...
quote:
Ik vond 'tof' bij nader inzien niet zo gepast en heb het dus gewijzigd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo werkt een forum toch?
Of had je wat anders willen zeggen?
Tja.. je kan beter iets gaan doen lijkt me dan meteen naar huis en anderhalve week in een hoekje gaan zitten snikken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]daar zou ik niet blij mee zijn als ik zijn vrouw was...
Beter alvast alles regelen dan regelen op de laatste minuutquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:43 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een mailtje gekregen over keuzeruimte
Ik weet helemaal niet wat ik wil
Misschien wil ik alvast derdejaars vakken gaan doen, zodat ik in de derde makkelijker naar het buitenland kan en daar keuzevakken doen, maar dat weet ik nog helemaal niet, laat staan dat ik het zo lang vantevoren wil regelen
Om hoeveel maanden zou het gaan ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou best naar Londen willenVer weg en toch heel dichtbij. Maar er zijn zoveel voors en tegens...
Maar om daar nu al over na te denken, dat is dan pas over 1,5 ŕ 2 jaar. Daar begin ik dan liever in het volgende jaar.
Daar heb ik nog niet eens over nagedacht. Maximaal 6, denk ik. Veel meer tijd is er ook niet, lijkt me. Of ik moet gigantisch veel vertraging oplopen..quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:10 schreef Nesle het volgende:
Zo!
de laatste tentamenweek heb ik zeeeer succesvol gemaakt, kan vrijdag mijn rapport ophalen met welgeteld één zesje, rest zevens, en twee achten. ik zit nu officieel in VWO6, jeuj
. dan heb ik diezelfde avond een dik feest van school omdat de vakantie dan is begonnen en die ochtend moet ik er om 09u uit om vervolgens 12u op schiphol te staan voor een 8 uur durende vlucht naar the USA
Ik heb pas eind augustus weer een vakantie op de planning staan, dus:quote:ich habe lust!
Niet tegen mij of Daviniaquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
*knip nog wat responses*
[..]
Jeetje, da's wel erg sneu![]()
![]()
veel sterkte aan de familie en aan het Nederlands team.
Trouwens, PR, is Eli nog steeds zo eenkennig?
Ja, na zessen mag je hier niet meer posten en moet je de gordijnen gesloten houdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Is de avondklok in gegaan en weet ik het niet...
Is het slim om je telefoonnummer hier te plaatsenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:20 schreef iamredleader het volgende:
Over zondag a.s. het volgende:
Mijn mobiele nummer is censuur. Ik hoop dat er nog wat mensen zich aanmelden, want het wordt heel gezellig.![]()
Wel even belangrijk om te melden: het is bring-your-own-meat (vlees dus), omdat het wel heel erg duur wordt om voor iedereen kosher vlees te kopen
Er is brood, salade, groenvoer en frisdrank, alsmede gewone appelsap en sinaasappelsap. Wij zijn niet zo'n bier-huishouden, dus als mensen bier willen, moeten ze dat bij Nembrionic bestellen zelf meenemen
Zoals gezegd: verzamelen in Amstelveen rond 15:00, later komen is geen probleem

Ik heb er geen probleem mee, dit is de AKQ SC en hier komen alleen toffe mensenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het slim om je telefoonnummer hier te plaatsen
Wat wel slim is, is dat van die 'bring your own meat'.
Heb je ook nooit te veel gehaald. [ afbeelding ]
Degen die wel gaan BBQ'en, alvast veel plezier en hopelijk goed weer...
Ow Kee...quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb er geen probleem mee, dit is de AKQ SC en hier komen alleen toffe mensen
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:05 schreef Supersheep het volgende:
Flinke landelijke internetstoring momenteel.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow Kee...
Als ik 'kosher vlees' lees, moet ik trouwens denken aan Sal Meijer in de Scheldestraat.
Die pekelvlees daar...![]()
![]()
![]()
Neemt MaJo overigens zondag de Mayo mee...
Mijne is een stapje dichterbij gekomenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
tot zover mijn voorspelling van de finale
Wolla, die vlees! Tfu! *rochel*quote:
Deutschlandquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie heeft er gewonnen?
quote:Natuurslagerij Roosendaal
Ambachtelijke slager in biologisch vlees
www.slagerijroosendaal.nl/
Wim de Hek
Horeca Vleesleverancier Den Haag en Rotterdam! Bel Gratis: 0800-0203810
www.wimdehek.nl
dito, tegen nederlandquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:59 schreef wyccie het volgende:
Schade.
Ik had Portugal in de finale gezet.
Ik ook!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
dito, tegen nederland
Aparte keus.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Rusland -Tsjechië voorspeld en dat kan ook nog maar voor 50% lukken...
duhquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook!
En Nederland ook als kampioen?
ahquote:
lerenquote:En raad eens wat ik aan het doen ben?
Ik ga iig slapen, morgen zien we wel of ik dan opeens rijk benquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo!
Als ik daar nou eens mijn beroep van kon maken...dan zou ik slapend rijk worden.
Tof plan, maar kan ik op zondag wel ergens vlees kopen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:20 schreef iamredleader het volgende:
Over zondag a.s. het volgende:
Wel even belangrijk om te melden: het is bring-your-own-meat (vlees dus), omdat het wel heel erg duur wordt om voor iedereen kosher vlees te kopen
Ik had Tsjechië tegen Frankrijk...quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Rusland -Tsjechië voorspeld en dat kan ook nog maar voor 50% lukken...
Jazeker! In Amsterdam zijn er een aantal winkels - de Albert Heijn op met museumplein is open, en de koshere winkel Mouwes op de Kastelenstraatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 02:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tof plan, maar kan ik op zondag wel ergens vlees kopen?
Allemaal geen probleem, als je zondagmiddag maar komtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:42 schreef MaJo het volgende:Weinig op fok geweest de laatste dagen, was erg druk bezig met artikelen schrijven voor een speciale jubileumuitgave van de krant volgende week. En tussendoor ook nog even Benny Sings geďnterviewd, net een radioprogramma meegepresenteerd en morgen naar een concert om een recensie over te schrijven en daarna naar Infadels
Dus ik ben gaar
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vakantie![]()
Ik had een 7 voor m'n tentamen waar ik eventueel nog een her van zou kunnen hebben.
BLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJ!!!
Dat was geen verwijt. Ik vond het alleen jammer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan mij eerder verwijten dat ik er zondag niet bij ben...
Hier dus ook zoiets, maar dan heet de boosdoener mw. MM.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was geen verwijt. Ik vond het alleen jammer.We zouden wel komen, maar ik had niet duidelijk de datum aangegeven... Toen was Antwerpen al geregeld door Sven.
Mwoah, als het echt slecht weer is, gaan we gewoon binnen barbeque-en kokenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier dus ook zoiets, maar dan heet de boosdoener mw. MM.
Ik weet overigens niet of IARL en de ja-knikkers v.w.b. de BBQ de weerberichten voor a.s. zondag hebben gezien, maar ik vrees dat mijn boottochtje op het IJsselmeer dan ook niet door gaat...
[ afbeelding ]
En daar zit je dan met je braadworsten, hamburgers, saté's, kippenbouten enzo...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwoah, als het echt slecht weer is, gaan we gewoon binnen barbeque-en koken
En toch zal het lekker zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef MadMaster het volgende:
En daar zit je dan met je braadworsten, hamburgers, saté's, kippenbouten enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |