Grappig. In de results van de afgelopen maanden anders niet. Misschien een keer door Kane en Big Show verslagen, en ik herinner me nog een tag match met ik denk Finlay, maar goed, dat is natuurlijk midcard. Finlay is op het ECW roster de enige die geloofwaardig kan winnen van Mark Henry. Mark Henry kan best winnen, ik zie het alleen niet gebeuren, eerder Show of Kane.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Mark Henry wordt bijna dagelijks verslagen door midcarters hoor
En Mark Henry zit nu op ECW, die titel gaat gewoon terug naar ECW en Mark Herny gaat een tijdje dominaten daar. Vooral om WWE meer negers wilt hebben. Hoe beter om er dan 1 een world champion te laten zijn. En vooral omdat Henry natuurlijk de main reason is waardoor Hayes geschorst werd.
En dan heeft hij ook nog Kane gepind bij de laatste ECW. En de ECW titel op Raw/Smackdown slaat natuurlijk nergens op.
Kijk jij eigenlijk wel? Henry word zelfs gepinned door Hornswoggle. En dat hij de laatste tijd niet verslagen is komt alleen maar omdat hij steeds van de ring wegloopt als het te heet word. En de matches die hij wel wint, zijn altijd squash matches.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:51 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Grappig. In de results van de afgelopen maanden anders niet. Misschien een keer door Kane en Big Show verslagen, en ik herinner me nog een tag match met ik denk Finlay, maar goed, dat is natuurlijk midcard. Finlay is op het ECW roster de enige die geloofwaardig kan winnen van Mark Henry. Mark Henry kan best winnen, ik zie het alleen niet gebeuren, eerder Show of Kane.
Daarnaast, de WWE geeft heus niet de titel alleen omdat hij een minority en vanwege dat Hayes gezeur. Alsof Henry dan inees zo zielig is, ah gut, iemand zei neger tegen hem. Trouwens, 9 vd 10x verslaat de een die uiteindelijk verliest, nog de ander op de laatste match voor de PPV.
Waarom is er trouwens in godsnaam een 2de diva's titel?
Juist ja, en daarom wordt hij dus champ?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk wel? Henry word zelfs gepinned door Hornswoggle. En dat hij de laatste tijd niet verslagen is komt alleen maar omdat hij steeds van de ring wegloopt als het te heet word. En de matches die hij wel wint, zijn altijd squash matches.
Ach we zullen zien, dat uitgebreid in de pers viel volgens mij best mee, al is dat moeilijk te beslissen als je alleen maar eens in de zoveel tijd langs rajah.com gaat.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En de WWE doet dat juist WEL. Het hele Hayes verhaal is uitgebreid in de pers gekomen. En ze willen al maanden lang meer negers hebben om dat verhaal tegen te gaan. Logisch nadenken heet dat.
Hij gaat champ worden omdat ze hem nu opeens snel aan het opbouwen zijn. Niet iedereen word altijd goed opgebouwd voordat ze champ worden hoor. En als je de nieuws sites leest weet je ook dat het hele verhaal om hem en Hayes best groot in de media kwam in Amerika.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:32 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Juist ja, en daarom wordt hij dus champ?
[..]
Ach we zullen zien, dat uitgebreid in de pers viel volgens mij best mee, al is dat moeilijk te beslissen als je alleen maar eens in de zoveel tijd langs rajah.com gaat.
Dus omdat ze meer negers willen hebben moet er eentje champ zijn?
Natuurlijk wilt WWE dat verhaal tegengaan, maar een Henry als champ doet er niks aan af.
Ik zie het dan meer als 'ja ach, die heeft geluk gehad dat er een racistische writer zit, anders was die nooit champ geweest'. MH heeft gewoon te weinig in zich om champ te zijn, en ik zie zijn draft naar ECW ook meer als een manier om hem geloofwaardig over te laten komen in deze match dan dat er een lange termijn planning achter zit.
Haar kleren.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:50 schreef Tazmaniac het volgende:
waarom is mickie een clown?
ECW-Matchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest vanavond maar even kijken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:35 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke PPV
Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna alles goed op HHH na![]()
. Ben wel benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken nu RAW zonder titel zit.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:36 schreef PirE het volgende:
Leuke PPVpas m eens snel aan voordat Bbull boos wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het publiek was verder trouwens ruk met de chants en veel te stil bij de andere wedstrijden, veel te veel Smarks daarbinnen.
Youre a pirate naar Bruchill tijdens de Diva match en natuurlijk bpaalde reacties voor een bepaald iemand die daar al een tijd niet zon last van heeft maar hier wel goed op inspeelde
[ Bericht 9% gewijzigd door kidkash19 op 30-06-2008 22:36:21 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Huh, zeker een inside-joke ofzo. Ik snap hem nietquote:Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
pas m eens snel aan voordat Bbull boos word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Goh ja, stel je voor dat ik de spoilers lees voordat ik hem kijk op de dag van de PPV zelf. Dat zou toch gewoon moeten kunnen? Wat een tering debiel ben jij zeg.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
pas m eens snel aan voordat Bbull boos word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Kidkash:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door kidkash19 op 01-07-2008 08:46:10 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit TazSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Tuurlijk jongen, volgens mij moet jij nog eens even goed kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Y2J heat krijgenhij moet er alles aan doen om een paar boeeeehs te krijgen
waardeloos verhaal voor de rest ook (tot nu toe)
sarcasme staat zeker niet in jouw woordenboekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Goh ja, stel je voor dat ik de spoilers lees voordat ik hem kijk op de dag van de PPV zelf. Dat zou toch gewoon moeten kunnen? Wat een tering debiel ben jij zeg.Jij wilt dus graag dat mensen gespoiled worden? Leer ook eens typen kneus.
niemand niet geloof ikquote:Op maandag 30 juni 2008 22:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Huh, zeker een inside-joke ofzo. Ik snap hem niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Haha snel je post editen om de spelfouten eruit te halenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
sarcasme staat zeker niet in jouw woordenboek
meteen gaan scheldennee daar straalt de slimheid van af
Ja vast, wie zijn er dan weg gegaan door mij? De enige die ik hoop die is weg gegaan is dat vreemde figuur die niks over worstelen vertelde en alleen maar rare plaatjes zat te posten. Verder heb ik nog niemand gezien die weg is gegaan. Maar goed, droom maar lekker verder. Ik ben klaar met jou.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:15 schreef Sickert het volgende:
Wat jij zou moeten doen is wat minder anderen afzeiken en afkafferen als ze iets doen wat jou niet bevalt
vandaar dat er hier maar 5 vaste klanten zijn.. dit topic zou veel voller kunnen zijn als jij niet steeds mensen zou wegjagen
gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ja vast, wie zijn er dan weg gegaan door mij? De enige die ik hoop die is weg gegaan is dat vreemde figuur die niks over worstelen vertelde en alleen maar rare plaatjes zat te posten. Verder heb ik nog niemand gezien die weg is gegaan. Maar goed, droom maar lekker verder. Ik ben klaar met jou.
Dat jij dat nou juist moet zeggen.. door een grafhond als jij post ik hier bijv. al bijna niet tot weinig meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:15 schreef Sickert het volgende:
Wat jij zou moeten doen is wat minder anderen afzeiken en afkafferen als ze iets doen wat jou niet bevalt
vandaar dat er hier maar 5 vaste klanten zijn.. dit topic zou veel voller kunnen zijn als jij niet steeds mensen zou wegjagen
quote:
blijf daar danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Dat jij dat nou juist moet zeggen.. door een grafhond als jij post ik hier bijv. al bijna niet tot weinig meer.Dan maar een Engels forum.
Ja of niet, dat ''brahma boos wordt'' erop is ook bullshit, ik zit hier ook pissig te kijken als er ergens spoilers staan. Het ligt niet aan ons, maar aan jou.quote:
wtf spoiler ik danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja of niet, dat ''brahma boos wordt'' erop is ook bullshit, ik zit hier ook pissig te kijken als er ergens spoilers staan. Het ligt niet aan ons, maar aan jou.
Oh, you better recognize just who the hell I am, punk!quote:Originally Posted by PWMania.com
D-Lo Brown made his return to World Wrestling Entertainment tonight in a dark match prior to WWE Monday Night Raw at the Ford Center in Oklahoma City. D-Lo Brown defeated Charlie Haas after a frog splash.
Heb jij Raw al gezien?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja of niet, dat ''brahma boos wordt'' erop is ook bullshit, ik zit hier ook pissig te kijken als er ergens spoilers staan. Het ligt niet aan ons, maar aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |