Huh, zeker een inside-joke ofzo. Ik snap hem nietquote:Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
pas m eens snel aan voordat Bbull boos word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Goh ja, stel je voor dat ik de spoilers lees voordat ik hem kijk op de dag van de PPV zelf. Dat zou toch gewoon moeten kunnen? Wat een tering debiel ben jij zeg.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
pas m eens snel aan voordat Bbull boos word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Kidkash:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door kidkash19 op 01-07-2008 08:46:10 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit TazSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Tuurlijk jongen, volgens mij moet jij nog eens even goed kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Y2J heat krijgenhij moet er alles aan doen om een paar boeeeehs te krijgen
waardeloos verhaal voor de rest ook (tot nu toe)
sarcasme staat zeker niet in jouw woordenboekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Goh ja, stel je voor dat ik de spoilers lees voordat ik hem kijk op de dag van de PPV zelf. Dat zou toch gewoon moeten kunnen? Wat een tering debiel ben jij zeg.Jij wilt dus graag dat mensen gespoiled worden? Leer ook eens typen kneus.
niemand niet geloof ikquote:Op maandag 30 juni 2008 22:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Huh, zeker een inside-joke ofzo. Ik snap hem niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Haha snel je post editen om de spelfouten eruit te halenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
sarcasme staat zeker niet in jouw woordenboek
meteen gaan scheldennee daar straalt de slimheid van af
Ja vast, wie zijn er dan weg gegaan door mij? De enige die ik hoop die is weg gegaan is dat vreemde figuur die niks over worstelen vertelde en alleen maar rare plaatjes zat te posten. Verder heb ik nog niemand gezien die weg is gegaan. Maar goed, droom maar lekker verder. Ik ben klaar met jou.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:15 schreef Sickert het volgende:
Wat jij zou moeten doen is wat minder anderen afzeiken en afkafferen als ze iets doen wat jou niet bevalt
vandaar dat er hier maar 5 vaste klanten zijn.. dit topic zou veel voller kunnen zijn als jij niet steeds mensen zou wegjagen
gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ja vast, wie zijn er dan weg gegaan door mij? De enige die ik hoop die is weg gegaan is dat vreemde figuur die niks over worstelen vertelde en alleen maar rare plaatjes zat te posten. Verder heb ik nog niemand gezien die weg is gegaan. Maar goed, droom maar lekker verder. Ik ben klaar met jou.
Dat jij dat nou juist moet zeggen.. door een grafhond als jij post ik hier bijv. al bijna niet tot weinig meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:15 schreef Sickert het volgende:
Wat jij zou moeten doen is wat minder anderen afzeiken en afkafferen als ze iets doen wat jou niet bevalt
vandaar dat er hier maar 5 vaste klanten zijn.. dit topic zou veel voller kunnen zijn als jij niet steeds mensen zou wegjagen
quote:
blijf daar danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Dat jij dat nou juist moet zeggen.. door een grafhond als jij post ik hier bijv. al bijna niet tot weinig meer.Dan maar een Engels forum.
Ja of niet, dat ''brahma boos wordt'' erop is ook bullshit, ik zit hier ook pissig te kijken als er ergens spoilers staan. Het ligt niet aan ons, maar aan jou.quote:
wtf spoiler ik danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja of niet, dat ''brahma boos wordt'' erop is ook bullshit, ik zit hier ook pissig te kijken als er ergens spoilers staan. Het ligt niet aan ons, maar aan jou.
Oh, you better recognize just who the hell I am, punk!quote:Originally Posted by PWMania.com
D-Lo Brown made his return to World Wrestling Entertainment tonight in a dark match prior to WWE Monday Night Raw at the Ford Center in Oklahoma City. D-Lo Brown defeated Charlie Haas after a frog splash.
Heb jij Raw al gezien?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja of niet, dat ''brahma boos wordt'' erop is ook bullshit, ik zit hier ook pissig te kijken als er ergens spoilers staan. Het ligt niet aan ons, maar aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |