abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:44:02 #226
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59714316
quote:
-- Internally, WWE officials have a pecking order list regarding the top five stars in the company. In no particular order, Triple H, Undertaker and John Cena are regarded as the company's three biggest stars. Batista and Shawn Michaels fall in the second tier level right behind them.
Ik mis Edge in die pecking order en Batista in de top5.. so we gonna keep seeing The Animal in many many main event matches
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59714506
Dat komt van wrestlezone, die liepen een week geleden ook te pimpen hoe ze alle draft picks al wisten op hun radio show. Bleek ook niks van te kloppen
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:58:18 #228
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59721754
Idd raar dat Edge er niet bij zit, Hij is laatste jaar toch veruit het meeste de WHC geweest
pi_59723238
Dat betekent niet dat je de beste bent.. ze hebben gewoon een goede heel nodig die de topfaces bezig houdt maar dat maakt edge niet de beste..

maar ik moet wel zeggen, hij is vermakelijker om te zien dan batista-aap
  vrijdag 27 juni 2008 @ 08:34:50 #230
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59723591
Het gaat ook meer om de sterren dus dat zal ook wel betekenen dat ze de merchandise verkoop , main stream appeal meerekenen enzo, heels verkopen traditiegewijs minder merchandise dan faces, en die 5 gasten zijn denk ik main stream meer bekend dan Edge met alle respect
quote:
According to Dave Meltzer, Kurt Angle is injured yet again but this time it is not his neck. He apparently blew out his knee on the Monday tapings and had to wear a huge brace in order to work his scheduled matches for that night and Tuesday. No further information is known at this time.
Sorry...Kurt ik heb veel respect voor je maar het is nu toch eens tijd om na te denken over de rest van je leven....

[ Bericht 36% gewijzigd door kidkash19 op 27-06-2008 08:44:00 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59728546
Hm Kurt Als het zo door gaat is hij er op de volgende UK tour ook weer niet (worstelend) bij.

Daar over gesproken:

TNA Wrestling - Maximum Impact Tour
M.E.N. Arena Manchester, Manchester,
Tue 20 Jan 2009, 19:30

Order for: -
Seat location: section BL 105, row B, seats 1-2
Total Charge: £105.50

Schijt tering ticketmaster site. Ik zat te refreshen omdat het 10 uur was, krijg ik opeens de melding dat ik teveel keer refresh heb gedaan, en dat ik een paar minuten moet wachten voordat ik opnieuw kan proberen. Dus zit ik weer 2de rij kanker site.

Maar goed. Ben er weer bij
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:59:46 #232
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59729695
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg echt het gevoel dat TNA steeds meer naar de lange termijn is het kijken en dat imo erg goed begint te doen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:34:17 #233
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59734523
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al niet veel bijzonders met toch een paar leuke stukken
pi_59736473
TNA:

Erg leuke show
SPOILER
Smackdown:

Zozo!
SPOILER
pi_59739142
SPOILER
Narf!
pi_59739510
Ik wil smackdown kijken maar de torrents werken hier niet en op usenet staat 'ie nog niet
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_59740359
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 20:37 schreef renwan het volgende:
Ik wil smackdown kijken maar de torrents werken hier niet en op usenet staat 'ie nog niet
SPOILER
zoeken is ook een kunst
Narf!
pi_59741288
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 21:13 schreef Sickert het volgende:

[..]
SPOILER
zoeken is ook een kunst
Oké ik corrigeer mezelf; Op usenet staat er nog geen met redelijke kwaliteit.

Die Greatone heeft mono geluid
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_59741413
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 21:58 schreef renwan het volgende:

[..]

Oké ik corrigeer mezelf; Op usenet staat er nog geen met redelijke kwaliteit.

Die Greatone heeft mono geluid
like of dat boeit

al die HD/HQ paupers!

doe mij maar bestanden van max 800 mb ipv die dubbele HD versies
Narf!
pi_59741453
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:03 schreef Sickert het volgende:

[..]

like of dat boeit

al die HD/HQ paupers!

doe mij maar bestanden van max 800 mb ipv die dubbele HD versies
Ik heb alleen een hekel aan mono geluid, zonder HD kan ik leven
Welkom vader renwan ^O^
pi_59741473
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:05 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik heb alleen een hekel aan mono geluid, zonder HD kan ik leven :p
als ik heel eerlijk ben hoor ik het amper.. ik kijk worstelen dan ook altijd met een koptelefoon op zodat niemand me kan storen
Narf!
pi_59764902
* Triple Threat match for the ECW Championship: Kane (c) vs. Big Show vs. Mark Henry
* WWE Championship: Triple H (c) vs. John Cena
* World Tag Team Championship: Hardcore Holly and Cody Rhodes (c) vs. Ted DiBiase and TBD
* Diva's Championship: Natalya vs. TBA
* World Heavyweight Championship: Edge (c) vs. Batista
* WWE United States Championship: Matt Hardy (c) vs. Chavo Guerrero
* WWE Tag Team Championship: John Morrison and The Miz (c) vs. Finlay and Hornswoggle
* WWE Women's Championship: Mickie James (c) vs. Katie Lea Burchill
* WWE Intercontinental Championship: Chris Jericho (c) vs. TBA

Wat ik denk. Niet wat ik hoop bij een paar.

Ik denk trouwens dat het waarschijnlijk McCool gaat worden tegen Natalya. Of heel misschien Maria. Als het McCool is zie ik haar ook wel winnen.

Bij de tag team denk ik dat Cody gaat turnen ook. Maar weet ik niet zeker. Want hoe moet je daarna verder met Hardcore?

Jericho kan denk ik of gewoon tegen HBK, of het word denk ik iemand die wel nog op de PPV moet, iemand zoals Jeff of MVP dat soort types.

Lijkt me wel een enorm interessante PPV worden trouwens
  zondag 29 juni 2008 @ 00:50:12 #243
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_59765050
Ben ook weer helemaal bij, moest mijn pc even upgraden en dat duurde wat langer dan verwacht .

* Triple Threat match for the ECW Championship: Kane (c) vs. Big Show vs. Mark Henry
* World Tag Team Championship: Hardcore Holly and Cody Rhodes (c) vs. Ted DiBiase Jr. and TBD
* WWE Tag Team Championship:John Morrison and The Miz (c) vs. Finlay and Hornswoggle

Ik hoop echt dat ze Finlay en die dwerg niet laten winnen. Miz en vooral Morrison zijn . Laat ze dan verliezen een goed team en geef Morrison de ECW Title in een Triple threat met Benjamin en Evan Bourne zodra Mark Henry weer eens geblesseerd raakt
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 29 juni 2008 @ 00:56:06 #244
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59765152
Ik hoop

* World Tag Team Championship: Hardcore Holly and Cody Rhodes (c) vs. Ted DiBiase and TBD
* WWE Tag Team Championship: John Morrison and The Miz (c) vs. Finlay and Hornswoggle

Hoop dat ze de IC weer is wat meer waarde geven...
  zondag 29 juni 2008 @ 16:19:18 #245
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59773613
Weinig voorspellingen vandaag
  zondag 29 juni 2008 @ 16:23:46 #246
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59773698
* Triple Threat match for the ECW Championship: Kane vs. Big Show vs. Mark Henry
* WWE Championship: Triple H vs. John Cena
* World Tag Team Championship: Hardcore Holly and Cody Rhodes vs. Ted DiBiase and TBD
* World Heavyweight Championship: Edge vs. Batista
* WWE United States Championship: Matt Hardy vs. Chavo Guerrero
* WWE Tag Team Championship: John Morrison and The Miz vs. Finlay and Hornswoggle
* WWE Women's Championship: Mickie James vs. Katie Lea Burchill
* WWE Intercontinental Championship: Chris Jericho vs. TBA
pi_59773721
quote:
Op zondag 29 juni 2008 16:23 schreef Tazmaniac het volgende:
* Triple Threat match for the ECW Championship: Kane vs. Big Show vs. Mark Henry
* World Tag Team Championship: Hardcore Holly and Cody Rhodes vs. Ted DiBiase and TBD
* WWE Tag Team Championship: John Morrison and The Miz vs. Finlay and Hornswoggle
Jij denkt echt dat de ECW titel op Raw blijft en dat Smackdown 2 world titels houdt?
  zondag 29 juni 2008 @ 16:33:06 #248
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59773866
ja
pi_59774068
Al is het alleen maar omdat ze niet zo voorspelbaar over willen laten komen.
Kane wint omdat Kane nog wel geloofwaardig kan verliezen van een Morrison oid, en Mark Henry en Big Show niet.

* Diva's Championship: Natalya vs. TBA eh?
pi_59774184
quote:
Op zondag 29 juni 2008 16:46 schreef Brownietje het volgende:
Al is het alleen maar omdat ze niet zo voorspelbaar over willen laten komen.
Kane wint omdat Kane nog wel geloofwaardig kan verliezen van een Morrison oid, en Mark Henry en Big Show niet.

Mark Henry wordt bijna dagelijks verslagen door midcarters hoor

En Mark Henry zit nu op ECW, die titel gaat gewoon terug naar ECW en Mark Herny gaat een tijdje dominaten daar. Vooral om WWE meer negers wilt hebben. Hoe beter om er dan 1 een world champion te laten zijn. En vooral omdat Henry natuurlijk de main reason is waardoor Hayes geschorst werd.

En dan heeft hij ook nog Kane gepind bij de laatste ECW. En de ECW titel op Raw/Smackdown slaat natuurlijk nergens op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')