maar ze verliezen Kingston, Benjamin, Stryker en V (niet dat die laatste 2 veel boeien maar wat een BS weer allemaal)quote:Though ECW certainly didn’t have the opportunity to add as many members to its roster as the other two brands, there is always the old adage of quality over quantity. And with the additions of such Superstars as Mark Henry, Finlay, Hornswoggle and Super Crazy, ECW certainly got that.
Kloptquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:06 schreef kidkash19 het volgende:
Vergeet niet dat ECW en Raw samen gaan touren ipv ECW met SD! dus daar zal heus nog wel wat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.
Waarom ontslaan ze Adamle niet gewoon, zetten ze Foley naast Tazz, dat kan heus wel. King naar SD en dan JBL naast Cole?![]()
Omdat we anders dan niet kunnen lachenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:38 schreef Brownietje het volgende:Waarom ontslaan ze Adamle niet gewoon,
quote:ECW did a 1.18 rating which turns into a final 1.2 cable rating.
Ik mis Edge in die pecking orderquote:-- Internally, WWE officials have a pecking order list regarding the top five stars in the company. In no particular order, Triple H, Undertaker and John Cena are regarded as the company's three biggest stars. Batista and Shawn Michaels fall in the second tier level right behind them.
Sorry...Kurt ik heb veel respect voor je maar het is nu toch eens tijd om na te denken over de rest van je leven....quote:According to Dave Meltzer, Kurt Angle is injured yet again but this time it is not his neck. He apparently blew out his knee on the Monday tapings and had to wear a huge brace in order to work his scheduled matches for that night and Tuesday. No further information is known at this time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg echt het gevoel dat TNA steeds meer naar de lange termijn is het kijken en dat imo erg goed begint te doenAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al niet veel bijzonders met toch een paar leuke stukken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smackdown:
Zozo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:37 schreef renwan het volgende:
Ik wil smackdown kijken maar de torrents werken hier niet en op usenet staat 'ie nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoeken is ook een kunst
Narf!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:13 schreef Sickert het volgende:
[..]Oké ik corrigeer mezelf; Op usenet staat er nog geen met redelijke kwaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoeken is ook een kunst
Die Greatone heeft mono geluid
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
like of dat boeitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Oké ik corrigeer mezelf; Op usenet staat er nog geen met redelijke kwaliteit.
Die Greatone heeft mono geluid
Ik heb alleen een hekel aan mono geluid, zonder HD kan ik levenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
like of dat boeit
al die HD/HQ paupers!
doe mij maar bestanden van max 800 mb ipv die dubbele HD versies
als ik heel eerlijk ben hoor ik het amper.. ik kijk worstelen dan ook altijd met een koptelefoon op zodat niemand me kan storenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hekel aan mono geluid, zonder HD kan ik leven :p
Jij denkt echt dat de ECW titel op Raw blijft en dat Smackdown 2 world titels houdt?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:23 schreef Tazmaniac het volgende:
* Triple Threat match for the ECW Championship: Kane vs. Big Show vs. Mark Henry
* WWE Championship: Triple H vs. John Cena
* World Tag Team Championship: Hardcore Holly and Cody Rhodes vs. Ted DiBiase and TBD
* Diva's Championship: Natalya vs. TBA
* World Heavyweight Championship: Edge vs. Batista
* WWE United States Championship: Matt Hardy vs. Chavo Guerrero
* WWE Tag Team Championship: John Morrison and The Miz vs. Finlay and Hornswoggle
* WWE Women's Championship: Mickie James vs. Katie Lea Burchill
* WWE Intercontinental Championship: Chris Jericho vs. TBA
Mark Henry wordt bijna dagelijks verslagen door midcarters hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 16:46 schreef Brownietje het volgende:
Al is het alleen maar omdat ze niet zo voorspelbaar over willen laten komen.
Kane wint omdat Kane nog wel geloofwaardig kan verliezen van een Morrison oid, en Mark Henry en Big Show niet.
* Triple Threat match for the ECW Championship: Kane vs. Big Show vs. Mark Henry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |