Was ook een optie voor mij, maar... hij was veel te zwaar! Ik heb 15 en zit in een punk band. Dat betekend: ik wil kunnen springen en mijn schouders moeten nog lang meequote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:27 schreef Rechterbal het volgende:
Geile bas Kamo. Ik wist ook niet dat je baste
Ik blijf nog even op me Ibanezje spelen, en koop gewoon een extra stack. Daarna wil ik een Epiphone Thunderbird ^^
[ afbeelding ]
Nja, ben nog aan het overleggenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom neemt bijna iedereen een witte T-Bird.... Ik vind zo'n sunburst achtige veul vetter.
Nah, matzwart.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom neemt bijna iedereen een witte T-Bird.... Ik vind zo'n sunburst achtige veul vetter.
Een bas kopen en gaan spelen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:31 schreef Amokzaaier het volgende:
Hee ik wil er op late leeftijd mee beginnen ( zonder gitaar ervaring), Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
bas spelen. En ook zelf lijnen bedenken, nummers.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:55 schreef Witchfynder het volgende:
Precies. En stel jezelf de vraag: "wat wil ik? Bas spelen of muziektheoreticus worden?" .
De beste manier om de lol uit bas spelen (of elk instrument) is door te beginnen met een shitload aan theorie, wat men op les nog eens wil doen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:58 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
bas spelen. En ook zelf lijnen bedenken, nummers.
Tuurlijk. Dat houdt in dat je snaar gaat springen. Eraf halen en nieuwe snaren erop. It's the only way dude..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef KaMo het volgende:
Vandaag zag ik dat er een soort draden van mijn snaren komen... waar de plectrum de snaar raakt.
Is dit erg?
Klinkt niet anders nee...quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:21 schreef Rechterbal het volgende:
Klinkt je bas anders? Ben je ergens aan blijven hangen ofzo?
Ken dit fenemoon niet.
Vraag eesn in de gitaarshop
Elixirs hebben een coating. Speelt gemakkelijker en zou langer mee moeten gaan, maar laat idd wel eens los bij (stevig) plectrumgebruik.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:13 schreef KaMo het volgende:
Ja fabriekssnaren...
En het is geen ijzerdraad, het lijkt wel nylon!
En nieuwe snaren... Er zitten van in de fabriek Elixir snaren op, dus dat zou waste zijn!
Pas een week oud?? Dat mag niet gebeuren. Ik zou gewoon teruggaan naar de muziektoko.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Klinkt niet anders nee...
En no way dat ik snaren van 60 euro na een week ga vervangen
Dus het is enkel de coating?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:24 schreef Laxe het volgende:
[..]
Elixirs hebben een coating. Speelt gemakkelijker en zou langer mee moeten gaan, maar laat idd wel eens los bij (stevig) plectrumgebruik.
Dat neem ik aan. Ziet er niet uit, maar doet weinig aan de klank schijnt het. Zelf geen ervaring mee, maar vaker gelezen op allerlei gitaar/basfora.quote:
Ze hebben ze op voorraad in Sin Niklaas, dus zal wel denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:22 schreef Xrenity het volgende:
Heb de Bass Big Muff besteld via keymusic.be
Hopelijk heb ik hem snel binnen!
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
Dacht al dat je dat bedoelde.. Een octaaf duidt een interval aan, een stap die je zet. Je hebt dus een begintoon en daarvan beweeg je een octaaf, een terts, een kwint... zo moet je het zien.
.
Yep, wat je daar laat zien moet perfect werken! Speel ze!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |