abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:21:42 #176
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59497988
Sterkte releaze en mefke. Wat moet zoiets erg zijn om dan te zien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 20:21:57 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59497994
nee hij is nog niet terecht, werd zelfs kwaad toen ik hem net belde bij mijn schoonvader vandaam.. zit hier te janken en ga nu naar mijn bed met een kop bouillon ofzo.. en hij hoeft wat mij betreft niet naast me te komen liggen vannacht. denkt hij soms dat een hoge bloeddruk goed is voor de baby? mijn hart gaat tekeer dat willen jullie niet weten!
en ja ik ga een peuk opsteken.. ik moet iets om te kalmeren nu.. word doodziek hiervan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:23:34 #178
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59498048
Ja, die peuk is natuurlijk veel beter voor je baby dan die hoge bloeddruk.

Hormonen zijn leuk, maar je moet geen uren blijven hangen in zo'n bui.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 20:25:20 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59498099
beter één peuk dan een halve krat bier! (ja dat deed ik vroeger als ik kwaad werd, dan ging ik mezelf bezatten.. gelukkig kan ik mezelf in de hand houden wat dat betreft!)

rn daarom ga ik ook zo slapen.. hij zoekt het maar uit
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_59498134
Zwanger en roken
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:30:38 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59498266
Ik ben ook wel een keer heel bezorgd geweest omdat F. niet thuis kwam toen ik hem verwachtte en toen bleek later dat dus zijn telefoon leeg was en hij zowel mijn mobiele nummer als het thuisnummer niet uit zijn hoofd wist.
Ik was gelukkig voornamelijk bang en bezorgd en niet echt boos.
En vooral heel blij toen hij naast me kwam liggen!
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:34:34 #182
108648 cattie
lieve moeder
pi_59498375
Oh ja, die onredelijke buien... Die gaan vast ook dit keer wel weer komen bij mij. Ik ben vorige week al uit mijn vel gesprongen omdat mijn man tijdens het avondeten de krant ging lezen. Daar heb ik zo'n hekel aan. Maar heel kwaad weglopen en 10 min op de trap gaan zitten huilen is misschien wat overdreven.

Ik word altijd ongerust als mijn man niet bereikbaar is.
pi_59498540
Kan me voorstellen dat je ongerust bent als je man niet bereikaar is. Maar om dan te gaan roken lijkt me wat overdreven. Je kan ook via de vk hulp krijgen met stoppen.
Ik heb nooit gerookt, dus weet niet hoe het is. Maar lijkt mij dat stoppen juist makkelijk is als je zwanger bent. Tenminste, dat is wat ik in mijn omgeving heb meegemaakt.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:43:14 #184
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59500762
Mefke, dikke kus!

Hier nog niks, enorme krampen in mijn buik, we dachten vanacht echt dat het begonnen was maar helaas.
Net wel een flinke slijmprop verloren en het blijft rommelen.

wie weet vanacht met volle maan.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:44:44 #185
108648 cattie
lieve moeder
pi_59500820
Oooh, volle maan, dan moet het toch lukken!
Even serieus: KD, het schiet niet op he, maar hoe dan ook, het einde is nu echt in zicht en sowieso dicht bij.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:47:03 #186
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59500893
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef lunastar het volgende:
sorry kd en mrien... kan me niet voorstellen dat ik nog zolang ga lopen...
Ik hoop voor je van niet!!
Maar ja, zoals je bij mij kan zien, je weet het nooit, iedereen is verbaasd dat ik nog zwanger ben.
Maar mijn gevoel zegt me wel dat het nu niet lang meer duurt, voel ook een enorme rust over me heen sinds gisteren, heel vreemd.
Vandaag wel een flinke migraine aanval gehad maar dat had ik bij Demi ook, 1 dag voor ze geboren werd.

Maar nogmaals, hoop dat het voor jou nu ook snel over is!!
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:51:02 #187
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59501060
Enorme rust.. volle maan...

Dat moet 'm worden hoor KD
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 21:52:23 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59501141
sterkte KD

ventlief is inmiddels thuis, ik was eerder opgelucht dat ie thuis was, dan dat ik nog langer kwaad kon blijven .. hormonen zijn klotedingen

pi_59501405
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:21 schreef DJMO het volgende:
nee hij is nog niet terecht, werd zelfs kwaad toen ik hem net belde bij mijn schoonvader vandaam.. zit hier te janken en ga nu naar mijn bed met een kop bouillon ofzo.. en hij hoeft wat mij betreft niet naast me te komen liggen vannacht. denkt hij soms dat een hoge bloeddruk goed is voor de baby? mijn hart gaat tekeer dat willen jullie niet weten!
en ja ik ga een peuk opsteken.. ik moet iets om te kalmeren nu.. word doodziek hiervan
Ik snap dat je boos bent, maar om dit in OUD posten is de knuppel in het hoenderhok gooien!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_59501447
Oh hij is er weer...gelukkig maar!
pi_59501453
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:21 schreef DJMO het volgende:
Je hebt dus wél contact met hem gehad, maar weet nog steeds niet wara hij uithangt? Vaag!

En ik reageer ook wat ..uhm.. feller op bepaalde situaties nu ik zwanger ben. Al is het niet meer zo erg als in het eerste trimester.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 22:01:02 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59501525
geppie: vroeger rookte ik een half pakje shag ofzo per dag, is inmiddels wel algemeen bekend, ben geminderd tot 6 sigaretten per dag, maar als ik echt helemaal in de stress zit, kan het nog wel eens voorkomen dat ik naar een peuk grijp.. verslaafd zijn =

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 22:02:42 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59501588
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Je hebt dus wél contact met hem gehad, maar weet nog steeds niet wara hij uithangt? Vaag!

En ik reageer ook wat ..uhm.. feller op bepaalde situaties nu ik zwanger ben. Al is het niet meer zo erg als in het eerste trimester.
pas nadat ik hier gepost had ja toen kwam ik op het heldere idee om even naar schoonpapa te lopen en daar te bellen.. maar hij is inmiddels thuis zoals ik al vertelde ben nu ook een heel stuk kalmer gelukkig

pi_59501606
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:59 schreef freecell het volgende:

[..]

In het eerste trimester viel ïk qua felheid wel mee (vond ik ) ik heb het idee dat ik het nu véél erger heb
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 22:05:18 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59501679
ik ook geppie.. zit nu op 13 weken en twee dagen, maar de eerste twaalf weken waren veel minder emo dan dat ik me nu voel

pi_59501696
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef DJMO het volgende:
geppie: vroeger rookte ik een half pakje shag ofzo per dag, is inmiddels wel algemeen bekend, ben geminderd tot 6 sigaretten per dag, maar als ik echt helemaal in de stress zit, kan het nog wel eens voorkomen dat ik naar een peuk grijp.. verslaafd zijn =
Ben je onverwacht zwanger geworden dan?
pi_59501704
quote:
Snap je ergens wel, ik rookte tot mijn zwangerschap bijna anderhalf pakje per dag dus ik weet ook wel wat verslaafd zijn inhoudt.
Wat ik er verder van vind doet er niet toe, maar als je niet iedereen over je heen wilt hebben hier zou ik het niet steeds vermelden
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:07:17 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_59501768
quote:
Nu nog verder naar 0 sigaretten he Je drankverslaving ben je inmiddels ook vanaf, dus je kunt het wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 22:08:55 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59501836
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Ben je onverwacht zwanger geworden dan?
das een beetje dubbel, we hebben bewust geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, maar dat het zo snel raak zou zijn.. dat hadden we niet verwacht.. ik bedoel, met mijn ex zes jaar lang onbeschermde seks gehad, en nooit iets gebeurd (misschien is die wel impotent ofzo, weet ik veel) maar dat ik binnen drie / vier maanden zwanger zou raken hadden we echt niet verwcht.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 22:09:47 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59501866
ik doe mijn best troel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')