Ik hoop voor je van niet!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef lunastar het volgende:
sorry kd en mrien... kan me niet voorstellen dat ik nog zolang ga lopen...
Ik snap dat je boos bent, maar om dit in OUD posten is de knuppel in het hoenderhok gooien!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:21 schreef DJMO het volgende:
nee hij is nog niet terecht, werd zelfs kwaad toen ik hem net belde bij mijn schoonvader vandaam.. zit hier te janken en ga nu naar mijn bed met een kop bouillon ofzo.. en hij hoeft wat mij betreft niet naast me te komen liggen vannacht. denkt hij soms dat een hoge bloeddruk goed is voor de baby? mijn hart gaat tekeer dat willen jullie niet weten!
en ja ik ga een peuk opsteken.. ik moet iets om te kalmeren nu.. word doodziek hiervan
Je hebt dus wél contact met hem gehad, maar weet nog steeds niet wara hij uithangt? Vaag!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:21 schreef DJMO het volgende:
nee hij is nog niet terecht, werd zelfs kwaad toen ik hem net belde bij mijn schoonvader vandaam.. zit hier te janken en ga nu naar mijn bed met een kop bouillon ofzo.. en hij hoeft wat mij betreft niet naast me te komen liggen vannacht. denkt hij soms dat een hoge bloeddruk goed is voor de baby? mijn hart gaat tekeer dat willen jullie niet weten!
en ja ik ga een peuk opsteken.. ik moet iets om te kalmeren nu.. word doodziek hiervan
pas nadat ik hier gepost had jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hebt dus wél contact met hem gehad, maar weet nog steeds niet wara hij uithangt? Vaag!
En ik reageer ook wat ..uhm.. fellerop bepaalde situaties nu ik zwanger ben. Al is het niet meer zo erg als in het eerste trimester.
In het eerste trimester viel ïk qua felheid wel mee (vond ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hebt dus wél contact met hem gehad, maar weet nog steeds niet wara hij uithangt? Vaag!
En ik reageer ook wat ..uhm.. fellerop bepaalde situaties nu ik zwanger ben. Al is het niet meer zo erg als in het eerste trimester.
Ben je onverwacht zwanger geworden dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef DJMO het volgende:
geppie: vroeger rookte ik een half pakje shag ofzo per dag, is inmiddels wel algemeen bekend, ben geminderd tot 6 sigaretten per dag, maar als ik echt helemaal in de stress zit, kan het nog wel eens voorkomen dat ik naar een peuk grijp.. verslaafd zijn =
Snap je ergens wel, ik rookte tot mijn zwangerschap bijna anderhalf pakje per dag dus ik weet ook wel wat verslaafd zijn inhoudt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef DJMO het volgende:
geppie: vroeger rookte ik een half pakje shag ofzo per dag, is inmiddels wel algemeen bekend, ben geminderd tot 6 sigaretten per dag, maar als ik echt helemaal in de stress zit, kan het nog wel eens voorkomen dat ik naar een peuk grijp.. verslaafd zijn =
Nu nog verder naar 0 sigaretten hequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef DJMO het volgende:
das een beetje dubbel, we hebben bewust geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, maar dat het zo snel raak zou zijn.. dat hadden we niet verwacht.. ik bedoel, met mijn ex zes jaar lang onbeschermde seks gehad, en nooit iets gebeurd (misschien is die wel impotent ofzo, weet ik veel) maar dat ik binnen drie / vier maanden zwanger zou raken hadden we echt niet verwcht.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ben je onverwacht zwanger geworden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |