Wij hebben een gastouderkindje van nu 5 maanden en dus ook een ledikantje en een box en dergelijke. Onze kat heeft er één keer aan gesnuffeld en toen geconstateerd dat het allesbehalve interessant is. Soms loopt ze langs de baby en snuffelt aan een voetje, maar dat was het ook wel. Ze is nog nóóit in de box geweest (terijl ze er zonder moeite in kan) of in het wipstoelje, de cosi of het ledikant.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef DJMO het volgende:
ik vraag me trouwens af hoe dat straks moet als die kleine er is, katja slaapt nu nog bij mij aan het hoofdeinde (kan het haar niet afleren, vind het ook niet zo erg ze is bijna 18 en heel rustig) maar ik wil haar niet in het ledikantje hebben en dat staat straks bij ons op de kamer. moet ik nu al beginnen met haar buiten de slaapkamer te houden. ik weet ook niet hoe ze op de baby gaat reageren. mijn vorige kat die was lichtelijk jaloers op Yolanda in het begin maar dat trok na een paar dagen wel weg. iemand anders ervaringen hiermee??
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla ik vind het zoo spannend voor je meis, probeer je zenuwen een beetje onder controle te houden hihi anders ben je alsnog bekaf. En met een keizersnede zal je toch ook geruime tijd nodig hebben om te herstellen.
Hoe zit dat trouwens, moet je na een keizersnede een paar dagen in het ziekenhuis blijven? Ennuh is er iemand die je hier even kan laten posten, dat alles goed gaat met jullie? (en de naam en een foto natuurlijk)
ik denk dat onze kat niet eens in het ledikantje kan springen, dat het te hoog is voor haar, ze is 18 jaar, wat ik al zei, en niet zo springerig meer...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij hebben een gastouderkindje van nu 5 maanden en dus ook een ledikantje en een box en dergelijke. Onze kat heeft er één keer aan gesnuffeld en toen geconstateerd dat het allesbehalve interessant is. Soms loopt ze langs de baby en snuffelt aan een voetje, maar dat was het ook wel. Ze is nog nóóit in de box geweest (terijl ze er zonder moeite in kan) of in het wipstoelje, de cosi of het ledikant.
Om te voorkomen dat de kat zich eigenaar maakt van de wieg/ledikant/box kan je er ballonnen inleggen, dat schijnt erg goed te werken. Maar hier was het du niet nodig.
Onze kat slaapt ook aan mijn hoofdeinde en als ze onze beeb ook negeert, mag ze daar lekker blijven.
Dat snap ik, ik denk dat je moet doen waar jij je het beste bij voelt..... Voor mij geldt dat ondanks dat ik heel gek met de katten ben, gaat het belang en de veiligheid van de baby voor. Hoe onze katten gaan reageren, daarvan heb ik nog geen idee. Ze zijn erg rustig en vinden Twan ook prima, maar hoe dat met een echt kleintje gaat?? We wachten af!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:03 schreef DJMO het volgende:
diaan, dat is bij een probleempje, ik heb maar een 2-kamer woning beganegrond (daar ben ik dan wel weer blij mee, haat traplopen) en onze kat komt ook altijd buiten. ze is doof, en we denken dat ze een één oog blind begint te worden. ik wil haar "het genot" om bij de baasjes te liggen snachts niet afnemen, maar ik twijfel of ik het haar moet afleren, omdat ik bang ben dat ze in het ledikantje gaat springen/slapen als die kleine er is ..
Herkenbaar hoor, al reageer ik meer af op Twan dan op mijn werk/Peaceman. Voel ik me ook regelmatig schuldig over maar kan er gewoon niets aan doen. Geef hem af en toe maar een extra knuffel. Kinderen van 6 die bijna vakantie hebben, zijn ook erg vermoeiend, en maar kletsen, kletsen, kletsen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:24 schreef Estrys het volgende:
pfff, ik zit even in klaagmodus hoor, ik ben me toch een partij chagerijnig en heb het even helemaal gehad op mn werk. En het ergste is ik wil niet zo doen en besef goed dat ik chagerijnig doe en tegen mensen snauw dat is het frustrerende van alles. Bah kan wel janken... sorry hoor, rare dingen die hormonen. Nou ja even diep ademhalen, over vijf weken vakantie.
* DJMO knuffelt estrysquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:24 schreef Estrys het volgende:
pfff, ik zit even in klaagmodus hoor, ik ben me toch een partij chagerijnig en heb het even helemaal gehad op mn werk. En het ergste is ik wil niet zo doen en besef goed dat ik chagerijnig doe en tegen mensen snauw dat is het frustrerende van alles. Bah kan wel janken... sorry hoor, rare dingen die hormonen. Nou ja even diep ademhalen, over vijf weken vakantie.
Maandag moet ik om 12.30 weer op controle bij de VK zijn, dus dan hoop ik eigenlijk dat ze de uitslag inmiddels wel hebben. Moet lukken, groot ziekenhuis gaat in 1 rap tempo door hoop ik.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wanneer krijg je nu de uitslag van deze ontbijttest?
De kat en de baby alleen laten doe ik inderdaad ook niet. Ook al is die van ons verschrikkelijk lief en heeft hij nog nooit iemand gekrabt of gebeten (en af en toe wordt ze wel op de kop gehouden en er wordt écht mee gesold) en ook al negeert ze tot nu toe baby's. Tóch laat ik haar niet alleen met een beeb. Het is en blijft een beest natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:26 schreef DJMO het volgende:
dat ben ik helemaal met je eens diaanik zal ze ook nooit alleen laten bij elkaar, ik weet nog goed dat ik als 11-jarige ofzo werd aangevallen door mijn lievelingskat
beest was nog nooit buiten geweest, en was een paar dagen weggeweest (was volgens mij trouwens de moeder van de kat die ik nu heb) en die krabme bijna mijn ogen uit toen ik hem op wilde pakken
dus ik zal kleintje nooit alleen in de slaapkamer laten bv met de kat samen, in de woonkamer kan weer wel
heb een heerlijke open keuken
Anders wil ik het wel posten hoor, dat je mij een sms stuurtquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Na de keizersnee zal ik idd ongeveer een dag of 4 in t ziekenhuis moeten blijven, hangteen beetje af van mijn herstel.
Ik denk dat mijn vriend wel ff verslag wil komen doen hier....als ie het niet vergeet door alle comotie hihi.
Ooh Mefke, wat erg! Ik krijg echt zo'n nare kriebel in m'n buik ervan. Ik kan me goed voorstellen dat je direct een curretage hebt afgesproken, maar wel heel, heel naar dat je dat moet ondergaan. Voor nu alvast een hele dikkequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:04 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb even helemaal niets bijgelezen, sorry.
Vanmorgen echo gehad en mijn gevoel bleek dus toch te kloppen. Op de echo was een vruchtje te zien van 8 weken ipv 11 en er was ook geen hartactie. We balen enorm en hebben meteen een curretage afgesproken. Ik loop hier dus al 3 weken mee rond en ik wil echt niet meer afwachten. Gelukkig snapte de vk dat meteen en ik krijg dus vrijdag al een ingreep in het ziekenhuis. Sorry meiden, ik ga jullie dus ook verlaten. Maar ik weet zeker dat ik mee blijf lezen en dat ik ooit (hopelijk snel) hier weer terug keer. Het ga jullie goed!
herkenbaar.. ik kan soms al huilen als ik een streekroman zit te lezenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Pfffff wat zijn hormonen rare dingen zeg. Ik moet ineens overal om janken. Om iets zieligs op tv, om de gilmore girls, terwijl ik die al eerder heb gezien, om Kim die iets liefs zegt/doet. Om wat niet eigenlijk. Heel vreemd vind ik het. Nu Kim ophalen van psz, waar ze eindfeest heeft gehad. Hopelijk zonder emo gedoe.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:24 schreef Estrys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |