abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59484566
Hier weer een ochtendje kwijt voor die stomme ontbijttest. Nu maar hopen dat de uitslag goed is. En anders moet de baby maar gewoon komen vind ik.
Ik ben zo ontzettend moe en verder alle kutkwaaltjes die er nog bij komen kijken....is het erg als ik gewoon niet meer wil? Ik zal wel moeten ... blegh

Mrien alweer 40 weken wordt voor jou ook spannend!
En KD hoe is het bij jou, als je niet opschiet wordt er straks alweer een nieuw deel geopend hoor, ze gaan hier retesnel

Llewella, lekker joh dat je de eerste 3 dagen gewoon lekker voor jezelf wil hebben, ik geef je groot gelijk.
Zowiezo wil ik Sander er wel zo snel mogelijk bij hebben zodat hij kan wennen, en hopelijk trots is dat hij de grote broer mag zijn. Voor de rest hebben we afgesproken dat we de 1e dag saampies willen zijn en daarna een dagdeel visite doen (maar dan niet iedereeen te gelijk, dus of 'sochtends of 'smiddags iemand op visite)

Blabla ik vind het zoo spannend voor je meis, probeer je zenuwen een beetje onder controle te houden hihi anders ben je alsnog bekaf. En met een keizersnede zal je toch ook geruime tijd nodig hebben om te herstellen.
Hoe zit dat trouwens, moet je na een keizersnede een paar dagen in het ziekenhuis blijven? Ennuh is er iemand die je hier even kan laten posten, dat alles goed gaat met jullie? (en de naam en een foto natuurlijk )

de rest die ik vergeten ben... sorry me kop is een zeef en concentratie is al helemaal om te janken

Ohja en nog even over katten, wij hebben er maar 1, die mag wel boven komen maar niet in de slaapkamers dus dat vind ie al weinig boeiends en in de box staat nu het wipstoeltje op zijn kant en een groot knuffelbeest, en mijn tas, en een tuinstoelkussen van gister. De kat weet inmiddels dat hij er niet in mag liggen.

Ohja straks naar schooltje van Sander

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2008 12:05:55 ]
pi_59484617
Hier komen de katten zowieso niet boven. Ze hebben de eerste jaren wel bij ons op bed geslapen, maar nadat steeds m'n kussen werd ingepikt hebben we dat gestopt.

Ik zou het nu al aanwennen, denk dat dat wel het makkelijkste is. Misschien een leuk mandje voor d'r in de woonkamer dat ze haar eigen plekje heeft? Het kan wel even duren voor het gewend is, maar de aanhouder wint. De katten zijn er hier ook aan gewend, alleen nu is het kraambed in de woonkamer het kattenbed geworden Ze vinden het helemaal geweldig, achter de staart aan op het bed, heeeeeelemaal languit liggen, met z'n 3tjes op een rij op het bed etc.

De box daar wil ik ballonnen inleggen als die staat (op die plek staat nu nog het kraambed), zodat de katten er niet te pas en te onpas erin gaan liggen. We waren zelfs nog van plan om een extra muur/deur te plaatsen tussen de woonkamer en eetkamer om ervoor te zorgen dat de katten er bij vandaan blijven maar dat is er niet van gekomen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 12:03:09 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59484626
diaan, dat is bij een probleempje, ik heb maar een 2-kamer woning beganegrond (daar ben ik dan wel weer blij mee, haat traplopen) en onze kat komt ook altijd buiten. ze is doof, en we denken dat ze een één oog blind begint te worden. ik wil haar "het genot" om bij de baasjes te liggen snachts niet afnemen, maar ik twijfel of ik het haar moet afleren, omdat ik bang ben dat ze in het ledikantje gaat springen/slapen als die kleine er is ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 12:07:20 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59484721
ik ga het maar aanwennen dat ze niet meer in de slaapkamer mag.. is wel het beste idd. pech voor haar.. ik heb in de woonkamer nog een makkelijke stoel staan, dus dat moet maar voldoen met een kussentje ..

thnx voor jullie tips
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_59484782
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef DJMO het volgende:
ik vraag me trouwens af hoe dat straks moet als die kleine er is, katja slaapt nu nog bij mij aan het hoofdeinde (kan het haar niet afleren, vind het ook niet zo erg ze is bijna 18 en heel rustig) maar ik wil haar niet in het ledikantje hebben en dat staat straks bij ons op de kamer. moet ik nu al beginnen met haar buiten de slaapkamer te houden. ik weet ook niet hoe ze op de baby gaat reageren. mijn vorige kat die was lichtelijk jaloers op Yolanda in het begin maar dat trok na een paar dagen wel weg. iemand anders ervaringen hiermee??
Wij hebben een gastouderkindje van nu 5 maanden en dus ook een ledikantje en een box en dergelijke. Onze kat heeft er één keer aan gesnuffeld en toen geconstateerd dat het allesbehalve interessant is. Soms loopt ze langs de baby en snuffelt aan een voetje, maar dat was het ook wel. Ze is nog nóóit in de box geweest (terijl ze er zonder moeite in kan) of in het wipstoelje, de cosi of het ledikant.

Om te voorkomen dat de kat zich eigenaar maakt van de wieg/ledikant/box kan je er ballonnen inleggen, dat schijnt erg goed te werken. Maar hier was het du niet nodig.
Onze kat slaapt ook aan mijn hoofdeinde en als ze onze beeb ook negeert, mag ze daar lekker blijven.
pi_59484890
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla ik vind het zoo spannend voor je meis, probeer je zenuwen een beetje onder controle te houden hihi anders ben je alsnog bekaf. En met een keizersnede zal je toch ook geruime tijd nodig hebben om te herstellen.
Hoe zit dat trouwens, moet je na een keizersnede een paar dagen in het ziekenhuis blijven? Ennuh is er iemand die je hier even kan laten posten, dat alles goed gaat met jullie? (en de naam en een foto natuurlijk )
Ik doe mijn best Zal idd mijn energie hard nodig hebben na de keizersnee, dus ga nu echt proberen rustig aan te doen en me niet te druk te maken

Na de keizersnee zal ik idd ongeveer een dag of 4 in t ziekenhuis moeten blijven, hangteen beetje af van mijn herstel.
Ik denk dat mijn vriend wel ff verslag wil komen doen hier....als ie het niet vergeet door alle comotie hihi.

wanneer krijg je nu de uitslag van deze ontbijttest?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 12:15:17 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59484943
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef freecell het volgende:

[..]

Wij hebben een gastouderkindje van nu 5 maanden en dus ook een ledikantje en een box en dergelijke. Onze kat heeft er één keer aan gesnuffeld en toen geconstateerd dat het allesbehalve interessant is. Soms loopt ze langs de baby en snuffelt aan een voetje, maar dat was het ook wel. Ze is nog nóóit in de box geweest (terijl ze er zonder moeite in kan) of in het wipstoelje, de cosi of het ledikant.

Om te voorkomen dat de kat zich eigenaar maakt van de wieg/ledikant/box kan je er ballonnen inleggen, dat schijnt erg goed te werken. Maar hier was het du niet nodig.
Onze kat slaapt ook aan mijn hoofdeinde en als ze onze beeb ook negeert, mag ze daar lekker blijven.
ik denk dat onze kat niet eens in het ledikantje kan springen, dat het te hoog is voor haar, ze is 18 jaar, wat ik al zei, en niet zo springerig meer...

woensdag 18 juni 2008 @ 12:22:09 #108
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59485093
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:03 schreef DJMO het volgende:
diaan, dat is bij een probleempje, ik heb maar een 2-kamer woning beganegrond (daar ben ik dan wel weer blij mee, haat traplopen) en onze kat komt ook altijd buiten. ze is doof, en we denken dat ze een één oog blind begint te worden. ik wil haar "het genot" om bij de baasjes te liggen snachts niet afnemen, maar ik twijfel of ik het haar moet afleren, omdat ik bang ben dat ze in het ledikantje gaat springen/slapen als die kleine er is ..
Dat snap ik, ik denk dat je moet doen waar jij je het beste bij voelt..... Voor mij geldt dat ondanks dat ik heel gek met de katten ben, gaat het belang en de veiligheid van de baby voor. Hoe onze katten gaan reageren, daarvan heb ik nog geen idee. Ze zijn erg rustig en vinden Twan ook prima, maar hoe dat met een echt kleintje gaat?? We wachten af!
Make love, not war ☮
pi_59485153
pfff, ik zit even in klaagmodus hoor, ik ben me toch een partij chagerijnig en heb het even helemaal gehad op mn werk. En het ergste is ik wil niet zo doen en besef goed dat ik chagerijnig doe en tegen mensen snauw dat is het frustrerende van alles. Bah kan wel janken... sorry hoor, rare dingen die hormonen. Nou ja even diep ademhalen, over vijf weken vakantie.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:26:26 #110
114177 Diaan73
pi_59485202
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:24 schreef Estrys het volgende:
pfff, ik zit even in klaagmodus hoor, ik ben me toch een partij chagerijnig en heb het even helemaal gehad op mn werk. En het ergste is ik wil niet zo doen en besef goed dat ik chagerijnig doe en tegen mensen snauw dat is het frustrerende van alles. Bah kan wel janken... sorry hoor, rare dingen die hormonen. Nou ja even diep ademhalen, over vijf weken vakantie.
Herkenbaar hoor, al reageer ik meer af op Twan dan op mijn werk/Peaceman. Voel ik me ook regelmatig schuldig over maar kan er gewoon niets aan doen. Geef hem af en toe maar een extra knuffel. Kinderen van 6 die bijna vakantie hebben, zijn ook erg vermoeiend, en maar kletsen, kletsen, kletsen...

Het is tijd voor vakantie
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 12:26:38 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59485205
dat ben ik helemaal met je eens diaan ik zal ze ook nooit alleen laten bij elkaar, ik weet nog goed dat ik als 11-jarige ofzo werd aangevallen door mijn lievelingskat beest was nog nooit buiten geweest, en was een paar dagen weggeweest (was volgens mij trouwens de moeder van de kat die ik nu heb) en die krabme bijna mijn ogen uit toen ik hem op wilde pakken dus ik zal kleintje nooit alleen in de slaapkamer laten bv met de kat samen, in de woonkamer kan weer wel heb een heerlijke open keuken

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 12:27:44 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59485225
quote:
* DJMO knuffelt estrys
je omgeving zal er toch wel begrip voor hebben??

pi_59485547
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wanneer krijg je nu de uitslag van deze ontbijttest?
Maandag moet ik om 12.30 weer op controle bij de VK zijn, dus dan hoop ik eigenlijk dat ze de uitslag inmiddels wel hebben. Moet lukken, groot ziekenhuis gaat in 1 rap tempo door hoop ik.
pi_59485764
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:26 schreef DJMO het volgende:
dat ben ik helemaal met je eens diaan ik zal ze ook nooit alleen laten bij elkaar, ik weet nog goed dat ik als 11-jarige ofzo werd aangevallen door mijn lievelingskat beest was nog nooit buiten geweest, en was een paar dagen weggeweest (was volgens mij trouwens de moeder van de kat die ik nu heb) en die krabme bijna mijn ogen uit toen ik hem op wilde pakken dus ik zal kleintje nooit alleen in de slaapkamer laten bv met de kat samen, in de woonkamer kan weer wel heb een heerlijke open keuken
De kat en de baby alleen laten doe ik inderdaad ook niet. Ook al is die van ons verschrikkelijk lief en heeft hij nog nooit iemand gekrabt of gebeten (en af en toe wordt ze wel op de kop gehouden en er wordt écht mee gesold) en ook al negeert ze tot nu toe baby's. Tóch laat ik haar niet alleen met een beeb. Het is en blijft een beest natuurlijk
pi_59485812
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Na de keizersnee zal ik idd ongeveer een dag of 4 in t ziekenhuis moeten blijven, hangteen beetje af van mijn herstel.
Ik denk dat mijn vriend wel ff verslag wil komen doen hier....als ie het niet vergeet door alle comotie hihi.
Anders wil ik het wel posten hoor, dat je mij een sms stuurt
Zo ja, PM maar, dan geef ik je mijn nummer
pi_59485846
Wat een hoop kattenliefhebbers hier

Ik niet. En Nixxx ook niet. Dus geen katten, en ook geen moeilijke situaties daarmee.
Uiteindelijk willen we wel een hond, maar dat gaan we denk ik pas doen als ons kindje er groot genoeg voor is en zelf ook graag een puppy wil. Dus dat duurt nog minimaal 6 jaar.

Edit: sorry, beetje offtopic
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:04:03 #117
100412 mefke79
komt goed!
pi_59486049
Ik heb even helemaal niets bijgelezen, sorry.
Vanmorgen echo gehad en mijn gevoel bleek dus toch te kloppen. Op de echo was een vruchtje te zien van 8 weken ipv 11 en er was ook geen hartactie. We balen enorm en hebben meteen een curretage afgesproken. Ik loop hier dus al 3 weken mee rond en ik wil echt niet meer afwachten. Gelukkig snapte de vk dat meteen en ik krijg dus vrijdag al een ingreep in het ziekenhuis. Sorry meiden, ik ga jullie dus ook verlaten. Maar ik weet zeker dat ik mee blijf lezen en dat ik ooit (hopelijk snel) hier weer terug keer. Het ga jullie goed!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 13:07:16 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59486113
heel veel sterkte mefke

pi_59486120
Oh Mefke, wat vreselijk naar. Sterkte met alles
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:07:55 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_59486133
mefke
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59486178
Ach Mefke, wat ongelofelijk balen zeg
Sterkte ermee, ook met de ingreep.

* freecell knuffelt mefke
pi_59486256
Mefke, wat vreselijk! Veel sterkte gewenst!!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59486264
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:04 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb even helemaal niets bijgelezen, sorry.
Vanmorgen echo gehad en mijn gevoel bleek dus toch te kloppen. Op de echo was een vruchtje te zien van 8 weken ipv 11 en er was ook geen hartactie. We balen enorm en hebben meteen een curretage afgesproken. Ik loop hier dus al 3 weken mee rond en ik wil echt niet meer afwachten. Gelukkig snapte de vk dat meteen en ik krijg dus vrijdag al een ingreep in het ziekenhuis. Sorry meiden, ik ga jullie dus ook verlaten. Maar ik weet zeker dat ik mee blijf lezen en dat ik ooit (hopelijk snel) hier weer terug keer. Het ga jullie goed!
Ooh Mefke, wat erg! Ik krijg echt zo'n nare kriebel in m'n buik ervan. Ik kan me goed voorstellen dat je direct een curretage hebt afgesproken, maar wel heel, heel naar dat je dat moet ondergaan. Voor nu alvast een hele dikke en heel veel sterkte.
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:14:12 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59486297
Och Mefke...
pi_59486316
Mefke, wat onwijs rot, sterke
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_59486345
sjee Mefke wat ontzettend klote
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_59486358
Mefke
Sterkte!
pi_59486377
Mefke, wat ontzettend kut meid!!
heel erg veel sterktte
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:19:22 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59486403
Lieve Mefke wat verschrikkelijk triest dit
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:22:41 #130
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59486479
Mefke, wat verdrietig, ik hoop dat de komende tijd soepel verloopt voor jou en je lief. Sterkte!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 13:27:57 #131
5428 crew  miss_sly
pi_59486607
Mefke, wat ontzettend verdrietig Kan me helemaal voorstellen dat je meteen een curetage wilt.
Veel sterkte de komende tijd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_59486609
Mefke
Ik wordt er helemaal emotioneel van... sterkte meis
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:43:13 #133
114177 Diaan73
pi_59487005
Mefke, wat verschrikkelijk en ontzettend verdrietig... Heel veel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel

[ Bericht 7% gewijzigd door Diaan73 op 18-06-2008 14:27:00 ]
Make love, not war ☮
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:11:11 #134
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59487739
Mefke, wat een naar bericht. Sterkte met alles.
pi_59488259
Pfffff wat zijn hormonen rare dingen zeg. Ik moet ineens overal om janken. Om iets zieligs op tv, om de gilmore girls, terwijl ik die al eerder heb gezien, om Kim die iets liefs zegt/doet. Om wat niet eigenlijk. Heel vreemd vind ik het. Nu Kim ophalen van psz, waar ze eindfeest heeft gehad. Hopelijk zonder emo gedoe.
pi_59488599
Mefke: een dikke knuffel sterkte!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 14:40:22 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59488648
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Pfffff wat zijn hormonen rare dingen zeg. Ik moet ineens overal om janken. Om iets zieligs op tv, om de gilmore girls, terwijl ik die al eerder heb gezien, om Kim die iets liefs zegt/doet. Om wat niet eigenlijk. Heel vreemd vind ik het. Nu Kim ophalen van psz, waar ze eindfeest heeft gehad. Hopelijk zonder emo gedoe.
herkenbaar.. ik kan soms al huilen als ik een streekroman zit te lezen

pi_59488776
Ik herken mezelf eigenlijk meer in Estrys....
quote:
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_59488852
Mefke
Hopelijk tot gauw weer ziens in dit topic dan.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:00:56 #140
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59489299
mefke wat spijtig.. dikke knuffel meid
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:04:46 #141
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59489434
Hier sinds zondag slecht geslapen... maandag mijn slijmprop verloren... en ik bleef maar een nat slipje krijgen... nu is het geen vruchtwater, maar gewoon door slijmprop weg meer afscheiding... sindsdien voel ik me wat opgejaagd... Gisteren dan een baaldag niks ging me.. elke stap deed pijn... kon haast janken... ons meisje mocht van mij gisteren komen.. had het allemaal wel gehad... Gelukkig gaat het vandaag al beter.. alleen weer slecht geslapen door hoofdpijn en er ook mee opgestaan... juist ff geslapen tussen 10 en 11... en daarna met schoonmoeder naar winkel.. komen we thuis begin ik te zweten... het liep zo van mijn lijf... kon er haast een emmer mee vullen nu is het weer beter... zou nog een dutje willen doen... maar mijn meisje loopt hier rond dus moet me wakker houden...

pfff wat kan ik klagen maar lucht wel op... en eigenlijk erg om te zeggen wil ik mijn meisje nu wel in mijn armen sluiten

sorry kd en mrien... kan me niet voorstellen dat ik nog zolang ga lopen...
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:15:54 #142
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59489812
Mefke sterkte meis. Hopen dat je je weer snel kunt melden in dit topic.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 15:19:42 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59489936
ik had trouwens vannacht een droom dat ik een tweeling zou krijgen, terwijl de echo duidelijk maar één kindje laat zien.. achteraf beek (in mijn droom dan) dat het 2e kindje het voetje van de baby was heel vaag

overigens lijkt de kat zich er nu al mee te verzoenen dat ze (overdag) niet meer in de slaapkamer mag, ze ligt rustig op een kussentje op de bank dus dat probleem zal ook wel loslopen denk ik

--edit-- waar kan je zo'n tellertje maken

pi_59490109
mijn katjes mogen meelopen naar de babykamer en rustig rondkijken/voor het raam zitten enzo, als ik er bezig ben (niet in de wieg) en als ik weer wegga daar moeten ze mee. de box staat al; daar mochten ze in, maar nu het mag hebben ze geen belangstelling (vooral de oudste is nogal van de "als het niet mag maak ik er een gevecht van om het toch te doen", vandaar deze aparte tactiek die wel aan lijkt te slaan) maar de oudste (shin shin) heeft inmiddels ook directe interactie met de baby (simmu kijkt hier zuur bij!) door op mijn buik te gaan staan stampen, en de baby die dan terugstampt.

Mefke: sterkte!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 juni 2008 @ 15:29:44 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59490248
simmu: ik kan me voorstellen dat het wat lastig is een kat op je zwangere buikje maar mijn probleem was dus vooral mijn eerdere ervaring met mijn vorige kat, die ging idd in het ledikantje liggen. nu heb ik het probleem dat ik maar een 2kamerwoning heb en het ledikantje dus bij ons op de kamer moet staan, tot we een grotere woning krijgen (sta al wel ingeschreven, maar nog geen urgentie aangevraagd) het eerste jaar kan de baby gewoon op onze kamer, en daarna zie ik wel verder, desnoods gaan we op de slaapbank in de woonkamer slapen als de kleine te groot word om nog bij papa en mama op de kamer te slapen, en wij nog geen andere woning hebben.

woensdag 18 juni 2008 @ 15:34:19 #146
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59490376
Mefke, wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte, vooral ook voor vrijdag.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:40:22 #147
114177 Diaan73
pi_59490561
Ik begon vorige week te huilen bij de volksliederen van Roemenië en Italië hoe erg kan het zijn zeg... Ik kan ook zomaar spontaan gaan huilen bij een bepaald liedje dat ik erg mooi vind.

Luna klinkt alsof je het erg zwaar hebt, sterkte de laatste weken en hopelijk komt je meisje snel.

DJMO er zijn meerdere sites waar je die tellers kunt maken. Moet je even googlen op babyteller of babyticker. Ik weet in ieder geval dat ze bij www.babybrabbel.nl, www.babyopkomst.nl te vinden zijn.
Make love, not war ☮
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:45:04 #148
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59490696
Mefke sterkte! (en releaze ook, die had ik gister gemist)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59490962
Mefke, wat erg voor je! Mocht je willen "praten" met ervaringsdeskundigen, ik heb vorig jaar (deze tijd) precies hetzelfde meegemaakt...
Kan me voorstellen dat je meteen een afspraak hebt gemaakt voor een curretage, dat heb ik ook gedaan. Maak je daar in ieder geval niet te druk over; ik vond dat helemaal geen erge ingreep. Lichamelijk dan. Mentaal is iets anders...
Neem de tijd om hier over heen te komen! Sterkte!

PS: mocht het helpen; ik ben nu bijna uitgerekend....
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:00:33 #150
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59491210
Releaze....
Wat verdrietig. En de tweede keer al zeg..!
Veel sterkte gewenst

Mefke, jij ook sterkte...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')