abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2008 @ 10:55:58 #276
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59512364
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

echt, als ik dat nog 1 x hoor ga ik gillen
vind dat zo'n standaard opmerking....ook bij de gyn in de wachtkamer zowat elk gesprek tussen de xzwangere vrouwen onderling lijkt met die zin te eindigen
Mijn schoonvader had een mooie variant: het hele leger van Napoleon heeft er toch ook uit moeten komen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_59512431
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:50 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Erg leuk, maar waarom moet het minstens 1x per dag wel gemeld worden op Fok! dat ze rookt tijdens de zwangerschap.
Dat is toch vragen om reacties?

En nee, ik heb er geen respect voor, sorry, ze kan een aardige meid zijn, ken haar verders niet maar voor roken tijdens de zwangerschap heb ik geen respect.
En ja ik ben ook 2x gestopt en weet hoe zwaar het is!

Rockabella, heel cliché maar ik zeg het zelf idd ook, van mijn moeder gehoord ( die wijze moeders altijd. )
De rest ook bedankt!
Ja ik vind het altijd zo makkelijk gezegt omdat jij het kon moet iedereen het kunnen??

helaas zit het niet zo makkelijk dus alles wat jij kan kunnen anderen ook nou dan zal iedereen alles kunnen lekker makkelijk joh !!!
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:00:29 #278
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59512486
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:58 schreef 2h2h het volgende:

[..]

Ja ik vind het altijd zo makkelijk gezegt omdat jij het kon moet iedereen het kunnen??

helaas zit het niet zo makkelijk dus alles wat jij kan kunnen anderen ook nou dan zal iedereen alles kunnen lekker makkelijk joh !!!
Nee dat zeg ik niet, maar ik zeg wel dat als ze weet dat het slecht is ( en dat weet ze) dat ze er niet zo over hoef "op te scheppen".
Iedere dag lees ik namenlijk een berichtje van haar dat ze er zelf over begint, of dat nu hier, klaagbaak of waar dan ook is.

Dat is toch vreemd?
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:01:07 #279
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59512504
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Mijn schoonvader had een mooie variant: het hele leger van Napoleon heeft er toch ook uit moeten komen
Hopenlijk niet uit 1 moeder
pi_59512603
quote:

Bla, dank je. Ik ga even de laatste rommeltjes opruimen want mijn moeder komt zo.
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:06:53 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59512678
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:01 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Hopenlijk niet uit 1 moeder
pi_59512739
Fruppel, jij had vandaag je echo, toch? Ik duim voor je!
pi_59512778
quote:
whehe die vind ik al minder erg klinken
pi_59512814
Vaders zeggen de verschrikkelijkste dingen, daar zijn het vaders voor
pi_59512826
Hopelijk helpt het strippen wat KD!

Thx voor de opmerkingen m.b.t. de ontsluiting cq baarmoedermond. Wist zelf even niet zo goed wat ik d'r van moest denken, weer gerustgesteld

Spannend Reinhilde!

Ik vind het ook nog een gek idee Bla, dat de buik straks weg is! Ga de schopjes en bewegingen ook echt wel missen, hoort er nu gewoon zo bij! Vanmorgen bewust nog maar even tegen manlief aan gaan liggen, dan gaat de baby meestal ook mooi schoppen tegen zijn rug Maar dat vind hij ook erg leuk om mee te krijgen
Denk dat het straks heel gek is dat je je opeens weer normaal kan omdraaien, weer op je buik kan liggen, als je ergens langs wilt niet meer hoeft te vragen of je erlangs mag (buik kan er dan niet langs bv)
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:13:50 #286
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59512873
Bij Demi miste ik mijn buik wel echt even, geen idee of dat nu weer zo zal zijn.
Ben wel enorm gewend nu aan het bewegen in mijn buik en voelt altijd wel gezellig aan.
Maar de ongemakken ervan zal ik niet missen.
pi_59513002
Ik probeer dr nu ook nog zoveel mogenlijk van te genieten en vriendje ook...die was gisteravond nog met de baby aan t "spelen" ...erg leuk om te merken dat de kleine echt op m lijkt te reageren

ook erg grappig dat zodra ik een bijedehandte opmerking maak tegen hem dat ik dan vaak een trap van de kleine krijg juist op dat moment hihi

Maar denk idd dat het echt heel erg vreemd is om straks een lege buik te hebben die niet in de weg zit...en het intieme gevoel dat je met je kleintje hebt ineens heel anders is en je dr ineens deelt met zoveel meer mensen
pi_59513093
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ook erg grappig dat zodra ik een bijedehandte opmerking maak tegen hem dat ik dan vaak een trap van de kleine krijg juist op dat moment hihi
Alsof ze dat door hebben he
Mijne doet dat ook ja, geweldig
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:28:05 #289
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59513289
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:11 schreef freecell het volgende:
Vaders zeggen de verschrikkelijkste dingen, daar zijn het vaders voor
Mijn vader houdt wijselijk zijn mond en zegt niets

Wat dat roken betreft, ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten... mijn collega rookte tijdens beide zwangerschappen, kon gewoon echt niet stoppen, en heeft toch twee hele gezonde kinderen gekregen. Maar is ze daardoor een minder mens? Echt niet, ze is een geweldige collega die altijd voor je klaarstaat. Mijn schoonzusje heeft de laatste weken af en toe een sigaretje opgestoken en heeft ook 2 gezonde jongens van 8 pond. Ikzelf rook niet, heb er geen last van als andere mensen roken. Moeten ze vooral lekker zelf weten. Peaceman rookt ook gewoon thuis en dat is prima. Hij hoeft van mij echt niet naar buiten.
Wat ik nu laat, is alcohol drinken, maar dat vind ik geen probleem omdat ik dat toch al niet zoveel dronk.

opscheppen is een ander verhaal.... maar zo had ik die posts zelf niet geïnterpreteerd
Make love, not war ☮
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:28:32 #290
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59513304
Hier krijg ik altijd een goede pijnlijke stamp van beebje als ik ventje aan het uitlachen ben.. is idd precies of ze het weten
maar idd je wordt het zo gewoon en ook hier proberen we er van te genieten... ventje heeft gisteren-avond bij het tv kijken nog op mijn buik gelegen met zijn hoofd.. dan komt beebje zachtjes naar hem toe gedraaid en schud dan met haar kont. of haar voetjes. ventje zegt dan altijd ze is me aaitjes aan het geven
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:41:05 #291
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59513641
Maar als het hele leger uit 1 vrouw moet komen dan moet er minstens een heel leger overheen...

KD, soms als ik veel 'gas' heb voelt het nog wel es als die plopjes. Ik koester dus mijn gasjes
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59513831
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
...

KD, soms als ik veel 'gas' heb voelt het nog wel es als die plopjes. Ik koester dus mijn gasjes

KD, ik hoop toch echt dat die kleine frups van jou er vandaag uitkomt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_59513886
Ja, wat is dat met die beebs? Zou je onbewust iets aanspannen in je buik als je een bijdehante opmerking maakt ofzo? Want ik heb dus ook altijd precies op de goede momenten een schop. En dan niet zo'n lief plopje, nee, meteen volop 'KNAL'
pi_59513964
Troost je Freecell, de harde knallen worden vanzelf plopjes (ruimtegebrek )
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:07:57 #295
100412 mefke79
komt goed!
pi_59514481
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:17 schreef Fruppel het volgende:
Mefke wat een onwijs klote bericht
Hoezo had je zelf al het gevoel dat het niet goed zat als ik zo brutaal mag zijn om te vragen.
Ehm, hoe zal ik het uitleggen. Ik heb geen seconde genoten van deze zwangerschap, ik was niet blij, werd boos als anderen het over mij als moeder hadden en ik wilde het eigenlijk niemand vertellen. Ben ook constant met de echodatum bezig geweest als 'de dag dat ik zekerheid krijg' niet als 'de dag dat ik eindelijk mijn kleintje zie'. Had bijvoorbeeld ook nog steeds tampons mee in mijn tas, die mochten er echt niet uit. Lastig uitleggen hoor, het is een raar gevoel. Dus toen de zwangerschap maar voortduurde dacht ik echt dat IK gek aan het worden was. Maar uiteindelijk wist ik dus ergens heel goed dat het mis was in mijn lijf. Het enige waar ik enorme moeite mee heb is dat het dus al weken mis is, maar dat het er nog wel zit. Morgen naar het ziekenhuis en dan hoor ik meer, maar mijn insteek is dat het heeeel snel weg moet, met pillen of een curretage.
De vk vertelde ook dat als ze vrouwen krijgen met zo'n gevoel, dat het dan heel vaak klopt. Een soort restje instinct dat je dan toch ergens hebt. Ik hoop dan ook maar dat ik de volgende keer wel meteen erg blij ben, dat scheelt vast al een heleboel. En volgende keer krijgen we met 9 en met 12 weken een echo, gewoon ter geruststelling. Maar eerst dit goed afronden, dat is nu het belangijkste.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_59514566
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:28 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Mijn vader houdt wijselijk zijn mond en zegt niets

Wat dat roken betreft, ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten... mijn collega rookte tijdens beide zwangerschappen, kon gewoon echt niet stoppen, en heeft toch twee hele gezonde kinderen gekregen. Maar is ze daardoor een minder mens? Echt niet, ze is een geweldige collega die altijd voor je klaarstaat. Mijn schoonzusje heeft de laatste weken af en toe een sigaretje opgestoken en heeft ook 2 gezonde jongens van 8 pond. Ikzelf rook niet, heb er geen last van als andere mensen roken. Moeten ze vooral lekker zelf weten. Peaceman rookt ook gewoon thuis en dat is prima. Hij hoeft van mij echt niet naar buiten.
Wat ik nu laat, is alcohol drinken, maar dat vind ik geen probleem omdat ik dat toch al niet zoveel dronk.

opscheppen is een ander verhaal.... maar zo had ik die posts zelf niet geïnterpreteerd
nee mijn vriend rookt buiten en iedereen die hier komt ook. ik wil het niet voor mezelf ik wil het niet voor al dat verven en witten etc en ik wil het niet voor mjn dochter.
pi_59514881
Mefke heel veel sterkte morgen in t ziekenhuis, kan me voorstellen dat je het snel "achter de rug" wilt hebben.

Freecell hier ook ondertussen alleen nog maar geduw en geschuif hoor...t harde trappen is al een tijdje niet meer

hebben de mensen die tegen t einde lopen trouwens ook steeds minder honger?
Krijg soms echt niks meer weg en moet mezelf dwingen om 3 x op een dag wat te eten.
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:21:41 #298
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59514897
mefke
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59515166
mefke sterkte morgen in het ziekenhuis
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:36:50 #300
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59515330
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 12:10 schreef 2h2h het volgende:

[..]

nee mijn vriend rookt buiten en iedereen die hier komt ook. ik wil het niet voor mezelf ik wil het niet voor al dat verven en witten etc en ik wil het niet voor mjn dochter.
Prima toch als jullie dat vinden.... als wij dat zouden doen, staan er meer buiten dan binnen, maar ik vind het zoiezo geen probleem. Ik kan ook slecht tegen al die betutteling rondom roken maar ook rondom een zwangerschap. Ook kinderen kun je niet tegen alles beschermen en dat hoort ook niet. Je kunt ze ook niet binnenlaten omdat er buiten zoveel autogassen zijn.
maar dit is nu geheel offtopic

Mefke heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis? En met het goed afronden van deze geestelijk best zware situatie.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')