Mijn schoonvader had een mooie variant: het hele leger van Napoleon heeft er toch ook uit moeten komenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
echt, als ik dat nog 1 x hoor ga ik gillen
vind dat zo'n standaard opmerking....ook bij de gyn in de wachtkamer zowat elk gesprek tussen de xzwangere vrouwen onderling lijkt met die zin te eindigen![]()
Ja ik vind het altijd zo makkelijk gezegt omdat jij het kon moet iedereen het kunnen??quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:50 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Erg leuk, maar waarom moet het minstens 1x per dag wel gemeld worden op Fok! dat ze rookt tijdens de zwangerschap.
Dat is toch vragen om reacties?
En nee, ik heb er geen respect voor, sorry, ze kan een aardige meid zijn, ken haar verders niet maar voor roken tijdens de zwangerschap heb ik geen respect.
En ja ik ben ook 2x gestopt en weet hoe zwaar het is!
Rockabella, heel cliché maar ik zeg het zelf idd ook, van mijn moeder gehoord ( die wijze moeders altijd.)
De rest ook bedankt!
Nee dat zeg ik niet, maar ik zeg wel dat als ze weet dat het slecht is ( en dat weet ze) dat ze er niet zo over hoef "op te scheppen".quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:58 schreef 2h2h het volgende:
[..]
Ja ik vind het altijd zo makkelijk gezegt omdat jij het kon moet iedereen het kunnen??
helaas zit het niet zo makkelijk dus alles wat jij kan kunnen anderen ook nou dan zal iedereen alles kunnen lekker makkelijk joh !!!
Hopenlijk niet uit 1 moederquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mijn schoonvader had een mooie variant: het hele leger van Napoleon heeft er toch ook uit moeten komen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef Macka66 het volgende:
Mijn schoonvader had een mooie variant: het hele leger van Napoleon heeft er toch ook uit moeten komen
whehe die vind ik al minder erg klinkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef Macka66 het volgende:
Alsof ze dat door hebben hequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ook erg grappig dat zodra ik een bijedehandte opmerking maak tegen hem dat ik dan vaak een trap van de kleine krijg juist op dat moment hihi![]()
Mijn vader houdt wijselijk zijn mond en zegt nietsquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:11 schreef freecell het volgende:
Vaders zeggen de verschrikkelijkste dingen, daar zijn het vaders voor
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
...
KD, soms als ik veel 'gas' heb voelt het nog wel es als die plopjes. Ik koester dus mijn gasjes
Ehm, hoe zal ik het uitleggen. Ik heb geen seconde genoten van deze zwangerschap, ik was niet blij, werd boos als anderen het over mij als moeder hadden en ik wilde het eigenlijk niemand vertellen. Ben ook constant met de echodatum bezig geweest als 'de dag dat ik zekerheid krijg' niet als 'de dag dat ik eindelijk mijn kleintje zie'. Had bijvoorbeeld ook nog steeds tampons mee in mijn tas, die mochten er echt niet uit. Lastig uitleggen hoor, het is een raar gevoel. Dus toen de zwangerschap maar voortduurde dacht ik echt dat IK gek aan het worden was. Maar uiteindelijk wist ik dus ergens heel goed dat het mis was in mijn lijf. Het enige waar ik enorme moeite mee heb is dat het dus al weken mis is, maar dat het er nog wel zit. Morgen naar het ziekenhuis en dan hoor ik meer, maar mijn insteek is dat het heeeel snel weg moet, met pillen of een curretage.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:17 schreef Fruppel het volgende:
Mefke wat een onwijs klote bericht![]()
Hoezo had je zelf al het gevoel dat het niet goed zat als ik zo brutaal mag zijn om te vragen.
nee mijn vriend rookt buiten en iedereen die hier komt ook. ik wil het niet voor mezelf ik wil het niet voor al dat verven en witten etc en ik wil het niet voor mjn dochter.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn vader houdt wijselijk zijn mond en zegt niets
Wat dat roken betreft, ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten... mijn collega rookte tijdens beide zwangerschappen, kon gewoon echt niet stoppen, en heeft toch twee hele gezonde kinderen gekregen. Maar is ze daardoor een minder mens? Echt niet, ze is een geweldige collega die altijd voor je klaarstaat. Mijn schoonzusje heeft de laatste weken af en toe een sigaretje opgestoken en heeft ook 2 gezonde jongens van 8 pond. Ikzelf rook niet, heb er geen last van als andere mensen roken. Moeten ze vooral lekker zelf weten. Peaceman rookt ook gewoon thuis en dat is prima. Hij hoeft van mij echt niet naar buiten.
Wat ik nu laat, is alcohol drinken, maar dat vind ik geen probleem omdat ik dat toch al niet zoveel dronk.
opscheppen is een ander verhaal.... maar zo had ik die posts zelf niet geïnterpreteerd
Prima toch als jullie dat vinden.... als wij dat zouden doen, staan er meer buiten dan binnen, maar ik vind het zoiezo geen probleem. Ik kan ook slecht tegen al die betutteling rondom roken maar ook rondom een zwangerschap. Ook kinderen kun je niet tegen alles beschermen en dat hoort ook niet. Je kunt ze ook niet binnenlaten omdat er buiten zoveel autogassen zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:10 schreef 2h2h het volgende:
[..]
nee mijn vriend rookt buiten en iedereen die hier komt ook. ik wil het niet voor mezelf ik wil het niet voor al dat verven en witten etc en ik wil het niet voor mjn dochter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |