Moet je doen dwaas!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:04 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Waar staat jouw roestbak? Zullen we die dan ook maar even onder handen nemen?
Effe die bak van je op kratjes zettenquote:
Je lijkt me er in ieder geval dom genoeg voor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 06:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je denkt serieus dak mn adres door heel fok heen schreeuw. RIGHT
Ik dacht al meer aan een Daihatsu Cuore/Move of zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef postmortum het volgende:
heb je eem multipla?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:51 schreef peopjantje het volgende:
kutkoter zijn de laatste tijd zo arrogant dat ze denken dat ze de snikkel van de paus zijn met hun bijdehande opmerkingen...maar ik hou van kinderen...!
leuk plaatje, alleen is het "eens" ipv "is"...quote:
Ach, die romantisering van de samenleving.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:33 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
echt. fucking hell doe wat aan je zelf knaapje van 14 uitschelden omdat hij iets netjes vraagt.
Idd, maar als het helemaal leeg is, is het geen probleem. Dan slopen ze geen auto's ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:20 schreef Devlinsect het volgende:
Kinderen horen niet te voetballen op een parkeerplaats. Punt.
ik zeg geniale uitdrukking...quote:Op zondag 22 juni 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, al kun je zo'n blaagje natuurlijk ook anders aanpakken.
Leg hem in vriendelijke taal uit dat voetballen tussen de auto's niet leuk is, niet handig en potentieel schade veroorzaakt.
Vervolgens haal je rustig je mes uit je handschoenenvakje en steek je die kutbal lek.
Nergens voor nodig je zo op te winden.
Opsouten, kutnewbie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:38 schreef effex1000 het volgende:
Cool, ik ben nieuw hier bij welke kant moet ik me aansluiten om vrienden te maken xD
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:38 schreef effex1000 het volgende:
Cool, ik ben nieuw hier bij welke kant moet ik me aansluiten om vrienden te maken xD
zo'n reactie na zo'n kutkickquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:38 schreef Koploperkopper het volgende:
De baggerploeg vs. TS, wordt nog een leuk topic.
Verder heeft TS natuurlijk gelijk, en mag de baggerploeg een trein koppen, maar dat terzijde.
real heroes are misunderstoodquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:19 schreef Maisnon het volgende:
Oh had niet gezien dat ie gekickt was. En trouwens PeZu is wel een held.
Bij de verkeerde kant, en nu weg wezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:38 schreef effex1000 het volgende:
Post je tieten, en anders die van je vriendin of zus(je)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:38 schreef effex1000 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |