Als je dit tegenkomt op internet, dan zou je haast denken van wel:quote:
Ah, het racistenhoekje is ook weer open.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:05 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Als je dit tegenkomt op internet, dan zou je haast denken van wel:
[ afbeelding ]
De bestandsnaam heb ik niet zelf bedacht, maar ik ben het er wel mee eens. Ze heeft de verkeerde kleur voor ons land. Zeuriname wilde onafhankelijk zijn van Nederland, mooi, alle zeurinamers terug naar Zeuriname.
Dat zeg ik. Het is trouwens opvallend dat het rascistisch is als het een neger is, maar anders niet. Dat is pas rascistisch, maar nee hoor, alleen blanken zijn dat, negers niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:15 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ah, het racistenhoekje is ook weer open.
Triest figuur...
Het geweld tegen blanke boeren in Zimbabwe is ook racistisch idd, wil je daarmee goed praten dat je vind dat alle "Zeurinamers"(quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:26 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het is trouwens opvallend dat het rascistisch is als het een neger is, maar anders niet. Dat is pas rascistisch, maar nee hoor, alleen blanken zijn dat, negers niet natuurlijk.
De bijbel kan niks vinden hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:47 schreef Super7fighter het volgende:
Lont vindt dat de CU te homovriendelijk is. Ik vind dat Lont te homo-gevoelig is. Als Lont een bijbelvaste christen is, waarom pleit ze dan niet voor het executeren van homo's? Volgens de Bijbel moeten homo's dood.
Zolang ze normaal doen, moeten ze zelf weten of ze homo willen zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:54 schreef SCH het volgende:
[..]
De bijbel kan niks vinden hoor.
Wat vind jij van homo's?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:15 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zolang ze normaal doen, moeten ze zelf weten of ze homo willen zijn.
* SCH haalt opgelucht adem want is ze en doet normaalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:15 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zolang ze normaal doen, moeten ze zelf weten of ze homo willen zijn.
Vind je dat normaal?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:42 schreef Super7fighter het volgende:
De verpleger zag de bui al hangen en had geen zin om aangerand te worden, aldus de hulpverlener in kwestie.
Ik keur zijn daad niet goed, maar begrijp het wel.
Nee. Ze is, met alle respect, vrij dom, niet sterk in de discussie, en bovendien een lelijke vrouw. Daarbij zou ik niet weten wie op haar zou moeten stemmen. De meeste CU'ers zijn, anders dan SGP'ers, vriendelijke, zachtaardige mensen die nooit op een haatpartij zouden stemmen. En de SGP'ers zullen nooit op een vrouw stemmen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:24 schreef FreddyVork het volgende:
Nu wordt het stil, maar vraag ik me af.. horen we nog van mevrouw Lont?
Een deel van de Christenen kunnen de bijbel gelukkig tegenwoordig in haar culturele context lezen. Jammer genoeg wordt dit soort gedachtengoed soms gezien als religieuze afvalligheid.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:47 schreef Super7fighter het volgende:
Lont vindt dat de CU te homovriendelijk is. Ik vind dat Lont te homo-gevoelig is. Als Lont een bijbelvaste christen is, waarom pleit ze dan niet voor het executeren van homo's? Volgens de Bijbel moeten homo's dood.
Ach, je ziet het vaak hé. Sommige mensen kunnen alleen in extremen leven. De ene helft van hun leven staan ze coke te snuiven terwijl ze dubbel anaal genomen worden, en als ze daarvan de leegte inzien, kunnen ze niet fatsoenlijk hun oude leefstijl verlaten; nee, ze moeten naar dat andere uiterste. En dan moet er natuurlijk geoordeeld wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:58 schreef GBA het volgende:
[..]
Nee. Ze is, met alle respect, vrij dom, niet sterk in de discussie, en bovendien een lelijke vrouw. Daarbij zou ik niet weten wie op haar zou moeten stemmen. De meeste CU'ers zijn, anders dan SGP'ers, vriendelijke, zachtaardige mensen die nooit op een haatpartij zouden stemmen. En de SGP'ers zullen nooit op een vrouw stemmen.
Zo nuchter dat je liever types ziet die 'lekker' de homo uithangen, in plaats van een vrouw die zelf de kost verdientquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:09 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ach, je ziet het vaak hé. Sommige mensen kunnen alleen in extremen leven. De ene helft van hun leven staan ze coke te snuiven terwijl ze dubbel anaal genomen worden, en als ze daarvan de leegte inzien, kunnen ze niet fatsoenlijk hun oude leefstijl verlaten; nee, ze moeten naar dat andere uiterste. En dan moet er natuurlijk geoordeeld worden![]()
Soms ben ik blij dat ik m'n Frieze nuchterheid heb
Euj, die mag je uitleggen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zo nuchter dat je liever types ziet die 'lekker' de homo uithangen, in plaats van een vrouw die zelf de kost verdient
waarom zou ik, je schrijft toch zelf wat je van Lont vindt, als politica kan ze weinig goed doen vanwege haar verleden. Okee, dan laten we dat daarbij.quote:
?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
waarom zou ik, je schrijft toch zelf wat je van Lont vindt, als politica kan ze weinig goed doen vanwege haar verleden. Okee, dan laten we dat daarbij.
Nee, ik zeg niet "omdat", ik constateer alleen dat ze van de ene extreme levenstijl in de andere gegaan is. Extremisten link ik meer aan gedachtengoed.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:50 schreef Aoristus het volgende:
je zegt dat ze een extremist is omdat ze dat vroeger ook was
Ze heeft de ene verslaving ingeruild voor een andere.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:50 schreef Aoristus het volgende:
je zegt dat ze een extremist is omdat ze dat vroeger ook was
Religiequote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:35 schreef FreddyVork het volgende:
Waar is ze nu verslaafd aan dan volgens jou?
Goede argumenten heb je!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:41 schreef Scaurus het volgende:
Neoatheïstisch gewauwel sla je uit.
Iets dergelijks, maar op Dance Valley mag je er bij dansen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:13 schreef Scaurus het volgende:
Ben je weleens in een kathedraal geweest? Heb je weleens een uitvoering van de Matthäus Passion bijgewoond?
Wat heeft dat er nou mee te maken? Religie is nog steeds een drug.quote:Heb je wel eens met een door het leven getekend christen over geloof, hoop en liefde gesproken? Of is praten met een junk te min voor je?
Nee hoor, de gelovigen zijn obsessief. Maar ik riep al iets over verslaving?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:22 schreef Aoristus het volgende:
je bent een beetje obsessief, kladblokje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |