quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:42 schreef Noli. het volgende:
Sol/m-k Misschien is zoiets als dit in de tussentijd iets?
[ afbeelding ]
(gaat tot 35kg.)
en ik gooide hem dicht met:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx, heb ik idd wat aan![]()
Bobike ligt helaas wat boven mijn budgetMaar die van GMG zijn gunstig geprijsd.
Wil ook nog even bij Halfords kijken, die hebben volgens mij ook wel vaak aanbiedingen.
Even wat prijzen vergelijken.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:23 schreef chacama het volgende:
Die heb ik voor je liggen.....
NIet kopen!!!!
Met steuntjes alleen geen gesp, maar misschien is daar wel een fietsenwinkel of gewoon een tuigje van prenatal een oplossing voor!!
Die zijn behoorlijk aan de prijs, ook op marktplaats wordt er nog best veel voor gevraagd/geboden. Maargoed daar hadden ze dus niet de achterzitjes voor oudere kinderen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:05 schreef Troel het volgende:
Ik heb geen idee hoe duur die van de bobike is mk, heb ik ook niet naar gekeken
Oeh, dat kleurige jasje met de cirkels zou ik graag alvast willen voor Lucie!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben ook wat dingen die weg mogen. Kleding staat hier. Onder andere een leuke prinsessenjurkik heb niets gestreken en we moeten er snel van af. Dus het mag gewoon weg.
Hou je er wel rekening mee dat het niet DE oplossing is, dan kan je beter een tuigje nemen. Bandje is nl zo af, maar het geeft wel net even die extra zekerheid en vertraging voor kindlief de kans krijgt om pleitte te gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:05 schreef m@x het volgende:
Ik ben gezegend met een wegloopkind dus ik zou heel graag dat polsbandje van je overnemen
Ohzo herkenbaarquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef m@x het volgende:
Ik weet het. Volgens mij vastbinden in zijn kinderwagen de enige echte oplossing. Die vertraging is wat ik zoek aangezien meneer tijdens Kaderock ook al ' pak me dan als je kan' aan het spelen was tussen het publiek. En dan is hij net te snel weg om hem direct bij zijn lurven te grijpen.
*SOLm-k jaloers isquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef YPPY het volgende:
Anna is niet zo wegloperig en in grote groepen bind ik haar vast in een doek.Je mag er dus iemand anders blij mee maken.
Ja, heb ik rood met een grijs vliegtuigje erop. Zal kijken waar ie ligt en er uiterlijk morgenavond een foto van posten. Kan nu niet bij Maud de kamer op om het te pakken...quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:08 schreef Troel het volgende:
Iemand toevallig nog een jongens zomerjasje maat 68 of 74 in de aanbieding?
die ken ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:57 schreef chacama het volgende:
[..]
Ja, heb ik rood met een grijs vliegtuigje erop. Zal kijken waar ie ligt en er uiterlijk morgenavond een foto van posten. Kan nu niet bij Maud de kamer op om het te pakken...
dat was ook ongeveer mijn lijstjequote:Op zondag 22 juni 2008 14:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja dat ken ik..is me ook al te vaak gebeurd. Wat wil je voor dat jurkje, dat roze jurkje met bloemetjes (welke maat is dat?), dat strokenrokje, het patchworkjurkje en het eerste spijkerjurkje+romper hebben?
Doe anders maar via pm
naja zeg, mag ie niet eens naar een stoere papa??quote:
Dank!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:47 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Jazekers ! Via Ebay, volgens mij heet het inderdaad een loopstal. Ik heb er zo'n 80 euro voor betaald. Ding moest uit Oostenrijk overkomen dus het gejodel (dat er af en toe uitkomt) krijg je er gratis bij![]()
En ik heb er nu een camping anti slip kleed geval onder liggen. Zo'n mega groot en lelijk rubberachtige toestand...Lekker om op te spelen !
Deliedje, ik wil ze wel graag hebben! Ik stuur wel even een PM.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:50 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb hier nog 4 witte rompers van de hema liggen, 2 met lange mouw, 2 met korte mouw... maat 62/68. Floortje heeft ze een paar keer aangehad, maar het model ofzo, past gewoon niet fatsoenlijk om haar lijfje...
Je mag ze gratis hebben, ik kan ze wel zo verpakken dat ze door de brievenbus passen, dus verzendkosten zijn ¤ 3,50.
Zitten ze daar ook?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:27 schreef YPPY het volgende:
Ben je al in Kaatsheuvel geweest? Maandag kan ik daar wel gaan kijken, eerder niet.
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef YPPY het volgende:
Natuurlijk, De Kets blijft een schoenendorp.
ano.niempje, je PM box doet het niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef ano.niempje het volgende:
Het bruine jurkje van Yppy, die heb ik ook nog in de kast hangen. Ook te klein en ook te weinig gedragen.
Maat 74 maar valt dus kleiner.
(jat even de foto van Yppy)
[ afbeelding ]
2 euro en dan nog de verzendkosten. Is dat wat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ano.niempje, je PM box doet het niet.
Ik ben wel geinteresseerd in het jurkje.
Wat wil je er voor hebben?
Als ik nog op tijd ben.... Graag!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
vamp ik ga als het goed is vanmiddag naar de schoenenreus, ik wil wel voor je kijken
Ja prima...quote:Op zondag 29 juni 2008 11:48 schreef ano.niempje het volgende:
[..]
2 euro en dan nog de verzendkosten. Is dat wat?
Als ik het goed plat maak kan het gewoon in een sterke envelop en kan het door de brievenbus. Dan zullen de verzendkosten zo'n 88 eurocent tot max. 1,76 zijn. Dan gooi ik het in een envelop, weeg ik het en hoor je het totaalbedrag van me.
Ik ben er maandag in de buurt, ga wel ff voor je kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:20 schreef vamperotica het volgende:
Uhm... Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er toevallig iemand die in de buurt van een Schoenenreus woont en die voor mij wil kijken of ze dįįr misschjien nog de droomschoenen van mn dochter voor de bruiloft van mn zusje hebben?
En het dan misschien naar me op willen sturen?
het artikelnr is 00648102 fuchia maat 37.
Het is een soort ballerina in knal/zuurstokroze met heel veel glittertjes.
Pff.. de bruiloft is donderdag 3 juli en hier in de buurt van Tilburg zit geen andere als degene waar ze alleen nog die hebebn die ze niet past.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
vamp ik ga als het goed is vanmiddag naar de schoenenreus, ik wil wel voor je kijken
Tnx...quote:Op zondag 29 juni 2008 13:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben er maandag in de buurt, ga wel ff voor je kijken.
Ik had er 1 maar heb hem dus snel weer weggedaan.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:43 schreef Webkim het volgende:
Heeft er iemand nog een Bumbo stoeltje staan? Ik wil er graag een voor Thomas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |