Ja maar ja maar ho es even, komt daar wel een SC?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ga je écht weg?![]()
Ga je niet mee naar Sho?![]()
Dat probeerde ik te vragen aan Noekje. Nog geen antwoord gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ho es even, komt daar wel een SC?
True.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar dat is toch anduuuuuuurs
Gezelligquote:
En Gert beantwoordt de vraag ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat probeerde ik te vragen aan Noekje. Nog geen antwoord gehad![]()
Zou ik stom vinden. Wél de cos en het huubadoratie topique, en niet de sc
Probeer OUD eensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, waar moet ik anders met huisvrouwen praten over hun slechte koter-opvoeding.
Nog meer gelijkgestemdenquote:
Oh maar dat zou volslagen belachelijk zijn!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Iedere avondquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:14 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Bonjour, qui sont les guests aujourd hui?
ik zag het ja.quote:
gezellig!quote:
Gewoon doorgaan in het Huubglijtopic, enige wat je hoeft te doen is "toch, Huub?" onder je Ctrl-V te plakken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:17 schreef CarOnline het volgende:
Oh maar dat zou volslagen belachelijk zijn!
Hmm das toch anders.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan in het Huubglijtopic, enige wat je hoeft te doen is "toch, Huub?" onder je Ctrl-V te plakken.
Toch, Huub?
Wil je dat graag?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben ze daar ook een kutpuber-welkomstritueel?
Hebben de kids met een schroevendraaier zitten spelen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:19 schreef CarOnline het volgende:
Sorry, nog even een Kamperfoelie vraag. Er zitten allemaal gaatjes in de blaadjes!
Heeft ie luis? Is ie nog te redden of is het gewoon normaal?
Ik heb er ècht geen verstand van...
Een OUDtopic voor een 23jarigequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:22 schreef CarOnline het volgende:
Zullen we ff een topic voor hem openen?
Spreek dan ook niet met consumptie boven die plant.......al die enzymen in je speeksel zijn de dood voor bladgroen.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:19 schreef CarOnline het volgende:
Sorry, nog even een Kamperfoelie vraag. Er zitten allemaal gaatjes in de blaadjes!
Heeft ie luis? Is ie nog te redden of is het gewoon normaal?
Ik heb er ècht geen verstand van...
Webkim is lief! Dus dat kan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een OUDtopic voor een 23jarige![]()
, knap als die open blijft
.
Ik zie verder geen beestjes, maar vorige week had ie wel wat spinneragjes ofzo. Beetje onderaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:23 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben de kids met een schroevendraaier zitten spelen?![]()
Als het beestjes zijn zou je ze moeten kunnen zien, of het is de Twentse Pitbullzaagwesp natuurlijk, maar dan zouden de kinderen ook met gaatjes rondlopen, dus dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Webkimquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
wie?
Klinkt SBS6-erig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
wie?
Zijn er misschien waterdruppels opgevallen en staat ie in de zon?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zie verder geen beestjes, maar vorige week had ie wel wat spinneragjes ofzo. Beetje onderaan.
Dat heb ik weggehaald, maar nu vallen die gaatjes me heel erg op.
Zitten echt in heel veel blaadjes, met bruine randjes er omheen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spreek dan ook niet met consumptie boven die plant.......al die enzymen in je speeksel zijn de dood voor bladgroen.....
ShowChat #1178: Nederland - Rusland 0-1quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, regen. En hij staat in de zon. Nu in de schaduw. Heb hem net een plonsje gedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zijn er misschien waterdruppels opgevallen en staat ie in de zon?
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie verder geen beestjes, maar vorige week had ie wel wat spinneragjes ofzo. Beetje onderaan.
Dat heb ik weggehaald, maar nu vallen die gaatjes me heel erg op.
Zitten echt in heel veel blaadjes, met bruine randjes er omheen.
Nou! Ik hoop het.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.![]()
Komt vast wel weer goed hoor.
Toch Huub?
Je kan op 10 plekken SC'en, dat is bekend, maar DGK SC is uniekquote:
Huisregel(s) Onzin voor je leven!quote:
maar wel morgenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan op 10 plekken SC'en, dat is bekend, maar DGK SC is uniek.
niet rellen, vind het ook sneu voor de 'scsers.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:48 schreef PC eend het volgende:
Komen de cossers nu 'rellen' in de SC?
Want dan doe ik nog ff gezellig mee
Vergeet het maar, waar de cos ook komt, reken maar op mijquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:54 schreef blomst het volgende:
[..]
niet rellen, vind het ook sneu voor de 'scsers.
maar gelukkig heeft fok vele sc, dus vinden jullie wel weer een plekje en anders is er altijd nog besaid toch
Nee!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:54 schreef blomst het volgende:
[..]
niet rellen, vind het ook sneu voor de 'scsers.
maar gelukkig heeft fok vele sc, dus vinden jullie wel weer een plekje en anders is er altijd nog besaid toch
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:57 schreef Leandra het volgende:
Als je het goed bekijkt is het natuurlijk een stuk triester dat een COS-reeks elders wordt voortgezet terwijl er al 3 weken geen streams meer zijn, dan dat een SC-reeks elders zou worden voortgezet, er wordt immers wel geSlowChat.....
Precies!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:57 schreef Leandra het volgende:
Als je het goed bekijkt is het natuurlijk een stuk triester dat een COS-reeks elders wordt voortgezet terwijl er al 3 weken geen streams meer zijn, dan dat een SC-reeks elders zou worden voortgezet, er wordt immers wel geSlowChat.....
Denk je nou echt dat als de COS al elders verder gaat dat het dan lang zou vol houden?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:57 schreef Leandra het volgende:
Ik ben bang van wel, nu wordt de reeks ook voortgezet en is niets anders dan een veredelde SC, en ik ga er vanuit dat het gros wat er in de COS (en 1 of 2 andere DGK-topics) vastgeroest zit, net zo makkelijk vastgeroest blijft zitten als die COS elders is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat als de COS al elders verder gaat dat het dan lang zou vol houden?
Ze moeten hem echt in onzin voortzetten, kunnen we nog ff lachenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, nu wordt de reeks ook voortgezet en is niets anders dan een veredelde SC, en ik ga er vanuit dat het gros wat er in de COS (en 1 of 2 andere DGK-topics) vastgeroest zit, net zo makkelijk vastgeroest blijft zitten als die COS elders is.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:10 schreef PC eend het volgende:
Ze moeten hem echt in onzin voortzetten, kunnen we nog ff lachen
Ja... komen ze er eens achter wat wel en niet "des FOK!s" isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moeten hem echt in onzin voortzetten, kunnen we nog ff lachen
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:57 schreef Leandra het volgende:
Nee dat mag niet. Dat ozo leuke rollenspel is nl. erg handig om stiekum te sneren naar users die niet gewenst zijn, of er uit zichzelf nooit komen. Das lache man. Snap dat danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik ook mee naar de nieuwe COS?
Het is mij nu verboden om mee te doen met het ozo leuke rollenspel, terwijl Desii en ik nog wel heel mooie plannen hadden![]()
Kunnen wij daar niet een alternatief rollenspel beginnen door gewoon eens echt onszelf te zijn en door niet in te houden vanwege de "lieve vrede"? (spreek even voor mijzelf nu)
Doen ze al hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kunnen wij daar niet een alternatief rollenspel beginnen door gewoon eens echt onszelf te zijn en door niet in te houden vanwege de "lieve vrede"? (spreek even voor mijzelf nu)
En meerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Doen ze al hoor.
Afgelopen nacht werd ene 'Steun Teun' ook gewoon een mongool genoemd zonder dat dat consequenties heeft.
Die tekst is weg gehaald door Noekepoek.....(in jeans, zonder shirt en bhquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Doen ze al hoor.
Afgelopen nacht werd ene 'Steun Teun' ook gewoon een mongool genoemd zonder dat dat consequenties heeft.
Ja, wil ik ook wel weten dan, ben net thuis en vluchtig wat gelezen, maar niet alles.quote:
Stumperdje links en rechts.....en ik voel mij nogal dom, blond en naïefquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook wel weten dan, ben net thuis en vluchtig wat gelezen, maar niet alles.
Ja sorry.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, waarom ga je dan ook iedere keer?!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stumperdje links en rechts.....en ik voel mij nogal dom, blond en naïef![]()
In de veronderstelling dat het zondagavond zou stoppen hier en in het kader van "samen uit. samen thuis" plus de wetenschap dat ze het toch ook vooral leuk vind hier, heb ik vrijdag de dertiende een PM naar Yvonne gestuurd met het verzoek om voor die dag de ban ongedaan te maken van Lobasca (niet dat ik daar over ga, maar toch....).![]()
Heb vermoedelijk af en toe last van teveel empathie vermoed ik .....
Nee, dat valt wel mee, ben absoluut geen Saint. Er zijn er die van mij een trein mogen koppen, het liefst een dubbeldeks intercity op volle snelheid. Ik zal er geen traan om laten. Ik denk onderscheid te kunnen maken tussen ziekelijke haat en "emotioneel puinhoop" zijn. In dat laatste geval ben ik regelmatig begaan met de medemens. En net zo vaak vervloek ik ze ook weer...quote:
Je had ook niets kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee, ben absoluut geen Saint. Er zijn er die van mij een trein mogen koppen, het liefst een dubbeldeks intercity op volle snelheid. Ik zal er geen traan om laten. Ik denk onderscheid te kunnen maken tussen ziekelijke haat en "emotioneel puinhoop" zijn. In dat laatste geval ben ik regelmatig begaan met de medemens. En net zo vaak vervloek ik ze ook weer...
Ach ik ga het niet terug lezen, één keer is voldoende maar over hopeloze muizen in de val lokken of zoiets. Weet je ik vind het wel best, maar op zo'n kinderachtige manier. Op ONZ zitten pubers maar valt wel mee in de COS toch ??quote:
Ja, kom daar maar eens om bij vrouwenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je had ook niets kunnen doen.![]()
Dus![]()
Nah...ik vind je een tof muisje......quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ik ga het niet terug lezen, één keer is voldoende maar over hopeloze muizen in de val lokken of zoiets. Weet je ik vind het wel best, maar op zo'n kinderachtige manier. Op ONZ zitten pubers maar valt wel mee in de COS toch ??
Wat lees je niet? Cos?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:40 schreef CarOnline het volgende:
Ik snap er geen kont van, dus ik lees er ook niet, echt ideaal!
Toch, Huub?
Das het bestequote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:40 schreef CarOnline het volgende:
Ik snap er geen kont van, dus ik lees er ook niet, echt ideaal!
c
Ik kijk 't nu een keer ook thuisquote:
Veel plezier Pietje...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kijk 't nu een keer ook thuis, kan ik tenminste zelf schakelen
.
Vergis je niet in Roemenië, het lijkt soms nergens naar voor een half uur lang, maar zomaar opeens heb je een doelpunt tegen...ze zijn sneakyquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij ook. Ik hoop dat Roemenië doorgaat
, Frankrijk is veel te goed om weer tegen te komen
.
Roemenië is balvast maar afwachtend en het niveau van Nederland niet hoog genoeg....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Melchiot warmlopen, hebben ze allemaal gespeeld
Heb je net de meest onbelangrijke rukwedstrijd gezien.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:47 schreef Soury het volgende:
Voetbal zelfs ik heb gekeken[ afbeelding ]
Ffies checken: Wie heeft het laatste doelpunt gemaakt en wie hebben er gewonnenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:47 schreef Soury het volgende:
Voetbal zelfs ik heb gekeken[ afbeelding ]
Jawel Pietje, maar donderdagmorgen niet meer.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er nou morgenvroeg geen DGK meer?
Gelukkig had ik wat bij de handquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je net de meest onbelangrijke rukwedstrijd gezien.
Zeiksnor neequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er nou morgenvroeg geen DGK meer?
Ah, je zag er al zo gezond uit.quote:
Ah, dan kan ik vreedzaam gaan slapenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel Pietje, maar donderdagmorgen niet meer.....
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik vreedzaam gaan slapen.
truste
Ik zie er heul niet gezond uitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, je zag er al zo gezond uit.
Of zit er iets in die koffie?
Verder aan de Rooibos theequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie er heul niet gezond uitEn drink geen koffie .. Uh ééntje 's morgens
Doeg Avonne, CU @ CBML.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:05 schreef avonne het volgende:
ik heb niks te melden.
* avonne zwaait en post voor de laatste keer in dit subforum
Ahhh mooi die maken wel een feesiequote:
De turkse pizza's zijn meer dan welkomquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak er een Turkse dag van, inclusief eten
quote:
Daar weten je katten wel raad mee......vermoed ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg een oranje muis vandaag ipv welpje
Echt wel maar ik hou um nog ff zelf .. Ligt op mijn beeldscherm op het werkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar weten je katten wel raad mee......vermoed ik
Toch schrik ik van je smoel elke keerquote:
Jaquote:
Uitstellen enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
Is het om 23.59 over of hebben we morgen nog?
quote:
Nog 24 uur en 3 minutenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
Is het om 23.59 over of hebben we morgen nog?
Ohh we hebben nog ff de tijd om te rellenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel![]()
Het is zo september
Dat zegt mijn kloon hoor !quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh we hebben nog ff de tijd om te rellen
Ik ben momenteel niet relv/waardigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh we hebben nog ff de tijd om te rellen
Duurde ff maar schud je de handquote:
Wat nou weer APK? Ga ff de herhalingen kijken ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:06 schreef APK het volgende:
Zit Danny tegenwoordig handmatig op het hele uur de advertentieclicks te tellen ofzo?
Jij hebt nog steeds niet door dat fok elk hele uur 5 minuten vrijwel onbereikbaar is?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:08 schreef Soury het volgende:
Wat nou weer APK? Ga ff de herhalingen kijken ofzo
Je hebt nog 23 uur en 39 minuten!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef chufi het volgende:
Mensen het gaat u goed. Het was leuk en soms erg en vaaak om niks...
Chufi
We hebben nog 24 uurquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef chufi het volgende:
Chufi
Dat was en niet isquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds niet door dat fok elk hele uur 5 minuten vrijwel onbereikbaar is?
Dan heb jij elk heel uur waarschijnlijk ook even een wegtrekkertje.quote:
Ik heb je gehaat om al die YT'squote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef chufi het volgende:
Chufi
Verrek betraptquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dan heb jij elk heel uur waarschijnlijk ook even een wegtrekkertje.
Ik haat jou dus ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
En gelijk maar een personal on-topic YT dan
Daar heb je binnenkort (over 23:30uur) geen last meer van...Maar het was bij vlagenquote:
Ja waarom niet !!! Hehehehehehehequote:
Mzzl Chufi....hou 'm haaks......quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je binnenkort (over 23:30uur) geen last meer van...Maar het was bij vlagen![]()
CU Soury ... and the rest
CU Toe ... En neem me niet al te zwaar ...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je binnenkort (over 23:30uur) geen last meer van...Maar het was bij vlagen![]()
CU Soury ... and the rest
Zeg muis, kijk jij wel eens op Discovery naar die prachtige serie over krabben vangen? Geweldige beelden, ook veel zwaar weer daar in het noordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom niet !!! Hehehehehehehe
Tis godverdomme mijn toppie qua YT
Hier ook nergens last van hoor, maar misschien time ik het opentrekken van een nieuwe fles wijn telkens uitstekend.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dan heb jij elk heel uur waarschijnlijk ook even een wegtrekkertje.
No worries NMNS Gaat wel l\ukken. YT ga ik binnenkort ook privaiseren ..quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mzzl Chufi....hou 'm haaks......
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier ook nergens last van hoor, maar misschien time ik het opentrekken van een nieuwe fles wijn telkens uitstekend.
Ik ga zelfs met mijn hoofd meequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom niet !!! Hehehehehehehe
Tis godverdomme mijn toppie qua YT
Truste Chufiquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
No worries NMNS Gaat wel l\ukken. YT ga ik binnenkort ook privaiseren ..
Ja! Is dat zoveelk dan:?quote:
Nee ken ik niet .. Kijk erg weinig tv btw.. Maar ben gek op Zee en Oceanen en alles wat er leeft .. En liever nog wat we niet weten, daar diep down.. Zoveel te ontdekken nog ..quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg muis, kijk jij wel eens op Discovery naar die prachtige serie over krabben vangen? Geweldige beelden, ook veel zwaar weer daar in het noorden
Kan ik je nog net op de valreep trusten zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
No worries NMNS Gaat wel l\ukken. YT ga ik binnenkort ook privaiseren ..
Let jij nou maar gewoon effe op om 01.00u.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fok is retesnel, APK heeft altijd problemen met techniek, 3:4 beelden, fimpjes die niet soepel lopen, zelfs niet na drie nieuwe vga kaarten, lcd's die te laat komen, etc.
Het enige dat goed gaat daar is een douchegordijn
Welk net ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Let jij nou maar gewoon effe op om 01.00u.
Leandra !!! Latersquote:
kijk dan nu naar discovery, deadliest catch. Nog tien minuten te gaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ken ik niet .. Kijk erg weinig tv btw.. Maar ben gek op Zee en Oceanen en alles wat er leeft .. En liever nog wat we niet weten, daar diep down.. Zoveel te ontdekken nog ..
Wat dat beterft krabben !!! Zijn spierwit en leven in kokend water in de oceaan... Ongelofelijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kijk dan nu naar discovery, deadliest catch. Nog tien minuten te gaan
Echt een geweldige serie over krabvissers....
Truste NMNSquote:
Kijk nu even in je gids en zoek op wanneer die uitzendingen er zijn op Discovery. Ik weet zeker dat je er van gaat kwijlen, liefhebber als je bent van de schepen en de zee.....Het gaat er soms best ruig aan toe.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Truste NMNS![]()
De diepe zee blijft prachtig
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:01 schreef APK het volgende:
Volgens mij is er het afgelopen uur weinig op banners geklikt.
Doe ik en ik kan een week terug kijken op de PC (TV) thanksquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk nu even in je gids en zoek op wanneer die uitzendingen er zijn op Discovery. Ik weet zeker dat je er van gaat kwijlen, liefhebber als je bent van de schepen en de zee.....Het gaat er soms best ruig aan toe.
En ja, ik go zo slapen, met een kwartiertje.....
Nog 22:30 uur te gaan WJ... en welkomquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:23 schreef willem-jozef het volgende:
hoi mogguh.
is dit den laatste nacht sc (geen terugleestijdopkunnenbrengen) alhier?
Oi WJquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef willem-jozef het volgende:
hee putas!
hola nmns. danke schon.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog 22:30 uur te gaan WJ... en welkom
Zekers te weten !!!quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola nmns. danke schon.
matig potje voeballe vanavond. gelukkig maakte dat diepte-interview (bouma en heitinga) een hoop goed..
Geen idee ?? Wel een COSquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:32 schreef willem-jozef het volgende:
sorry da'k zo veel vraag, maar komt er nu een sc op een andere plaats?
Sorry accepted.....quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:32 schreef willem-jozef het volgende:
sorry da'k zo veel vraag, maar komt er nu een sc op een andere plaats?
hee, dat van die bus heb ik gemist, what about?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja, dat interview was van een ongekende schoonheid.
![]()
Het mooiste moment van de avond was wel het aanrijden van de bus vol met Fransen
Bus kon de draai niet krijgen, halverwege de hoek tegen de muur, toen terug, tegen een auto, en dat nog drie keer....en die auto raakte weer een andere auto......quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, dat van die bus heb ik gemist, what about?
had ik laatst 5 dgn in m'n hoofd spoken,werd een beetje vervelend, zong 'm hardop op het werk en dacht dat ik alleen zat, wat niet zo was..). gun ik juliie ook wel:
Je bent lief....jammer dat je ballen hebt....quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ken juh nagaan wat een fag ik ben dat ik daar al 'sorry' voor zeg, klootzak
Dat ben je niet en zeker mijn favorriet !! Rijmt ook nog WJ Je staat hoog in mijn lijstje dat betekent niks hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ken juh nagaan wat een fag ik ben dat ik daar al 'sorry' voor zeg, klootzak
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent lief....jammer dat je ballen hebt....![]()
aah geinig, mrgn wel ff opzkn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bus kon de draai niet krijgen, halverwege de hoek tegen de muur, toen terug, tegen een auto, en dat nog drie keer....en die auto raakte weer een andere auto......
1tje maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent lief....jammer dat je ballen hebt....![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah geinig, mrgn wel ff opzkn.
kutzooi, is best laat, moet zo weer op. net de visite (wat een kut woord) vaarwel gezegd en de tijd vliegt soms jajajaja.
Hahahahaha Mooie afsluiter .. Ballezooiquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, loop maar weer weg
![]()
dat doet me goed, of uh?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ben je niet en zeker mijn favorriet !! Rijmt ook nog WJ Je staat hoog in mijn lijstje dat betekent niks hoor
Ga je missen sukkelquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat doet me goed, of uh?
[ afbeelding ]
GOOD MORNING SAIGONquote:
Neuhquote:
maar we krijgen toch wel ergens een plaatsje op fok?quote:
En met die BBQ van hem kan ie alle 500.000 Fokkers uitnodigen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we hebben showiesho nog de barbecue bij nmnssss!
Dus dat........als Ian nu maar eens komt met wat data....quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar we krijgen toch wel ergens een plaatsje op fok?
we hebben showiesho nog de barbecue bij nmnssss!
dus
quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
En met die BBQ van hem kan ie alle 500.000 Fokkers uitnodigen.
zo veel? dat zal dandy wel opgeven bij grote adverteerders..quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
ffuck ianquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat........als Ian nu maar eens komt met wat data....
hoezo?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan kom ik niet hoor .... Sterf ik van angst
Nou misschien met de juiste medicatie .. Tis ff overleggen met de artsquote:
ben je schuw?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou misschien met de juiste medicatie .. Tis ff overleggen met de arts
Huisarts nam niet opquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:13 schreef willem-jozef het volgende:
nu jullie weer
Als jij niet komt gaat't niet doorquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou misschien met de juiste medicatie .. Tis ff overleggen met de arts
Je ben druk hè vanavond?quote:
Ja ja......jij hebt wel een lekkere fantasiequote:Op woensdag 18 juni 2008 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet eens een goeie computer kopen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:18 schreef APK het volgende:
Willen ze een wereldrecord breken met de release van Firefox 3, ligt de server plat.
Jammer, maar ik ook....quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:18 schreef APK het volgende:
Willen ze een wereldrecord breken met de release van Firefox 3, ligt de server plat.
Je ligt lekker op schema!quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja......jij hebt wel een lekkere fantasie
eentje toequote:Op woensdag 18 juni 2008 02:17 schreef Coos het volgende:
Zal ik nog een biertje nemen of zal ik gaan slapen?
Was idd dom van Mozilla om mijn computer als server te gebruiken voor die release.quote:
ga je of groet je nmnsb(arbecue-host)-er?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:24 schreef Soury het volgende:
Ik ben erg onstabiel en zeg met een snik gedag![]()
Zuip dan ook niet zoveelquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:24 schreef Soury het volgende:
Ik ben erg onstabiel en zeg met een snik gedag![]()
Ik zat meer na te denken over een "schikking" met de buren....quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste. ga maar vast nadenken over de tafelschikking.
Nah, stap er dan eens in i.p.v. hier rond te blijven hangen......quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:26 schreef Lobasca het volgende:
En ik wil hier APK bedanken, een andere wereld ging voor me open, serieus, onbetaalbaar
Sinds wanneer ben ik een nsb-erquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga je of groet je nmnsb(arbecue-host)-er?
sinds je onder die barbecue uit wil komen door de datum bij die duitser neer te leggen hahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een nsb-er
quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zuip dan ook niet zoveel![]()
Daaaaaaaaaaaag![]()
Toch intelligent dat je je op een vaste tijd kunt verslapen......daar moet je alert en wakker voor zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:34 schreef willem-jozef het volgende:
ga ook maar, half zeven verslaap ik me weer...
truste!
WJ Bestequote:Op woensdag 18 juni 2008 02:34 schreef willem-jozef het volgende:
ga ook maar, half zeven verslaap ik me weer...
truste!
Not....ik wil hem er alleen wel graag bij.....ben een moedertype, wil graag al het kroost erbij hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sinds je onder die barbecue uit wil komen door de datum bij die duitser neer te leggen haha
Ach, een nieuwe laptop en een paar te hoge telefoonrekeningen moet te doen zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:26 schreef Lobasca het volgende:
En ik wil hier APK bedanken, een andere wereld ging voor me open, serieus, onbetaalbaar
Ik heb het over andere dingen, maar als dat hetgene is wat jou is bijgebleven... ook goed..quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, een nieuwe laptop en een paar te hoge telefoonrekeningen moet te doen zijn.
Pleur op takke wijf !!! Ik ruik je gewoon , das toch niet normaal.... ???quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het over andere dingen, maar als dat hetgene is wat jou is bijgebleven... ook goed..
ik geniet van andere dingen, bedankt
WTF?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Pleur op takke wijf !!! Ik ruik je gewoon , das toch niet normaal.... ???
Jij bedankt voor het ontwerpen van mijn eedje, gebruik hem nog dagelijksquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Pleur op takke wijf !!! Ik ruik je gewoon , das toch niet normaal.... ???
Beerputquote:
Wat doe je hier eigenlijk ??? Users in de COS verdoemen en nu hier komen zieken ? Echt je bent een zielig wijf !!!!quote:
Aan jouw woorden wordt enorm veel waarde gehechtquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk ??? Users in de COS verdoemen en nu hier komen zieken ? Echt je bent een zielig wijf !!!!
Ja waarschijnlijk wel.. Duffe prutkut .. Je kan wat mij betreft een trein koppen. En ik krijg denk ik een ban ofzo maar tis wel ff lekker om je de waarheid te zeggen. Dom wicht !!! Ga ajb op een dating forum met je duffe gegeil en gezeik. Humor heb je ook al niet .quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aan jouw woorden worden enorm veel waarde gehecht
sjo dan,kom geloof ik net op tijd binnen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel.. Duffe prutkut .. Je kan wat mij betreft een trein koppen. En ik krijg denk ik een ban ofzo maar tis wel ff lekker om je de waarheid te zeggen. Dom wicht !!! Ga ajb op een dating forum met je duffe gegeil en gezeik. Humor heb je ook al niet .
De Trein komt zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 03:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sjo dan,kom geloof ik net op tijd binnen?
Nog iets minder dan 21 uur te gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:08 schreef cindy10 het volgende:
Dan zit ik hier toch goed, was al een beetje aan het dwalenquote:Op woensdag 18 juni 2008 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Nog iets minder dan 21 uur te gaan.
Mensen die zich anderhalf jaar lang hebben ingehouden laten even de emoties de vrije loop.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
quote:
even quoten voor het nageslachtquote:Op woensdag 18 juni 2008 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel.. Duffe prutkut .. Je kan wat mij betreft een trein koppen. En ik krijg denk ik een ban ofzo maar tis wel ff lekker om je de waarheid te zeggen. Dom wicht !!! Ga ajb op een dating forum met je duffe gegeil en gezeik. Humor heb je ook al niet .
Je kan zeggen wat je wil,maar het is wel een spetterend uiteindequote:Op woensdag 18 juni 2008 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]![]()
Dubbeldeks intercity op volle snelheid (en ruitenwissers aan?)
Joh, ga geen ban oplopen de laatste dag.....wacht dan even tot vanavond 23:55 uur....
Ben dat takkewijf compleet zat !!! Godsamme ik dacht niet dat ik iemand zou kunnen "haten"' maar tis gelukt !!! Huldequote:Op woensdag 18 juni 2008 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]![]()
Dubbeldeks intercity op volle snelheid (en ruitenwissers aan?)
Joh, ga geen ban oplopen de laatste dag.....wacht dan even tot vanavond 23:55 uur....
Als zij er af moet vind ik dat jij ook weer weg moet wegens jouw taalgebruik van afgelopen nacht.quote:
Over wie heb je het nou?quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben dat takkewijf compleet zat !!! Godsamme ik dacht niet dat ik iemand zou kunnen "haten"' maar tis gelukt !!! Hulde
JA MAAK FF CAP !! Dan lees ik het over tien jaar weer terugquote:
Dat is wel erg off topic voor dit moment. Had altijd wel een zwak voor hem en z'n veelal "menselijke maat"quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:20 schreef Morwen het volgende:
Hmmm, beetje een matige rel. Wat een enorme oren heeft Marijnissen trouwens, jammer dat hij er zelden mij geluisterd heeft. Maar dat terzijde, carry on
Wilde je net komen roepenquote:Op woensdag 18 juni 2008 03:22 schreef PC eend het volgende:
Niemand waarschuwd mij ook dat het hier zo gezeellig is![]()
Doe mij maar een lekkende kaassoufleequote:Op woensdag 18 juni 2008 03:18 schreef cindy10 het volgende:
Kan geregeld worden,hebbie trek dan???
Heb verse berenlullen in de vriezer
Ahhh liefquote:
Oke,maar dacht te lezen dat je die al bezitquote:Op woensdag 18 juni 2008 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekkende kaassouflee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |