Hmm das toch anders.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan in het Huubglijtopic, enige wat je hoeft te doen is "toch, Huub?" onder je Ctrl-V te plakken.
Toch, Huub?
Wil je dat graag?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben ze daar ook een kutpuber-welkomstritueel?
Hebben de kids met een schroevendraaier zitten spelen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:19 schreef CarOnline het volgende:
Sorry, nog even een Kamperfoelie vraag. Er zitten allemaal gaatjes in de blaadjes!
Heeft ie luis? Is ie nog te redden of is het gewoon normaal?
Ik heb er ècht geen verstand van...
Een OUDtopic voor een 23jarigequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:22 schreef CarOnline het volgende:
Zullen we ff een topic voor hem openen?
Spreek dan ook niet met consumptie boven die plant.......al die enzymen in je speeksel zijn de dood voor bladgroen.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:19 schreef CarOnline het volgende:
Sorry, nog even een Kamperfoelie vraag. Er zitten allemaal gaatjes in de blaadjes!
Heeft ie luis? Is ie nog te redden of is het gewoon normaal?
Ik heb er ècht geen verstand van...
Webkim is lief! Dus dat kan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een OUDtopic voor een 23jarige![]()
, knap als die open blijft
.
Ik zie verder geen beestjes, maar vorige week had ie wel wat spinneragjes ofzo. Beetje onderaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:23 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben de kids met een schroevendraaier zitten spelen?![]()
Als het beestjes zijn zou je ze moeten kunnen zien, of het is de Twentse Pitbullzaagwesp natuurlijk, maar dan zouden de kinderen ook met gaatjes rondlopen, dus dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Webkimquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
wie?
Klinkt SBS6-erig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
wie?
Zijn er misschien waterdruppels opgevallen en staat ie in de zon?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zie verder geen beestjes, maar vorige week had ie wel wat spinneragjes ofzo. Beetje onderaan.
Dat heb ik weggehaald, maar nu vallen die gaatjes me heel erg op.
Zitten echt in heel veel blaadjes, met bruine randjes er omheen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spreek dan ook niet met consumptie boven die plant.......al die enzymen in je speeksel zijn de dood voor bladgroen.....
ShowChat #1178: Nederland - Rusland 0-1quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat probeerde ik te vragen aan Noekje. Nog geen antwoord gehad![]()
Zou ik stom vinden. Wél de cos en het huubadoratie topique, en niet de sc
Ja, regen. En hij staat in de zon. Nu in de schaduw. Heb hem net een plonsje gedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zijn er misschien waterdruppels opgevallen en staat ie in de zon?
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie verder geen beestjes, maar vorige week had ie wel wat spinneragjes ofzo. Beetje onderaan.
Dat heb ik weggehaald, maar nu vallen die gaatjes me heel erg op.
Zitten echt in heel veel blaadjes, met bruine randjes er omheen.
Nou! Ik hoop het.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.![]()
Komt vast wel weer goed hoor.
Toch Huub?
Je kan op 10 plekken SC'en, dat is bekend, maar DGK SC is uniekquote:
Huisregel(s) Onzin voor je leven!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |