quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Omdat je dan met je weekendtas zit cali?
Oh, okquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
het liefst in de auto opbergen....en anders niet....
Mss de 2e meetquote:Maar je hoeft zeker niet voor mij helemaal op te rijden....Gewoon op een andere doordeweekse dag meeten
Dank je en een naam TTquote:
Omdat ik me tas dus niet kan meenemen...en niet mee wil rondzeilen..en als ik kom moet ik ook rond half 10 weer naar huis wil ik voor 12 thuis zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:55 schreef Piles het volgende:
Cali, kom je nou niet om die tas of om iets anders? Ben het nu een beetje kwijt![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ok
[..]
Maar als ik de auto in Utrecht zet kunnen we 'm daar toch ff brengen?
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:57 schreef Yesse het volgende:
Als je het scherm van de eieren groot maakt zie je trouwens beweging in ei 3. Door het gaatje kan je duidelijk zien dat het heftig beweegt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef jna het volgende:
btw, ik zou echt niet alleen met Piles in een auto gaan zitten![]()
![]()
![]()
ik een auto in de drukken binnenstad van Utrecht....zal zeker moeten oppassen....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Tis wss een heel eng mannetje.. pas maar op dat je niet wordt verkracht
precies ik zou maar oppassen als ik jou wasquote:
Zinnigquote:
jij hebt ook zo'n levendige fantasiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Strax in het nieuws: mevrouw C verkracht men P
Cue Wat ben jij van planquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Arme Piles..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
Je wordt gewoon belachelijk gemaakt waar je bij staat hierquote:
ach.. had ook kunnen zeggen dat ik weer even naar jouw geweldige teksten die je hier altijd neerzet kwam kijken.. Maar dan komt een tvp waarschijnlijk wat minder slijmerig overquote:
Niet doen...Komt goedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je wordt gewoon belachelijk gemaakt waar je bij staat hier
Alsof ik nog niet verlegen en nerveus genoeg ben
Het is handiger om dat al in de winkel te doenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, ik heb mijn pak gehaald, nu even passen nog een keer.
Krijg je keer een beurt, ga je nog klagen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je wordt gewoon belachelijk gemaakt waar je bij staat hier
Alsof ik nog niet verlegen en nerveus genoeg ben
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach.. had ook kunnen zeggen dat ik weer even naar jouw geweldige teksten die je hier altijd neerzet kwam kijken.. Maar dan komt een tvp waarschijnlijk wat minder slijmerig over
quote:
Daar klaagde ik niet zozeer overquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Krijg je keer een beurt, ga je nog klagen...
Ik maakte het nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar klaagde ik niet zozeer over
Ik bied aan om met de auto te komen zodat Cali ook komt, en krijg je zulke opmerkingen
Dank jequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:15 schreef Californium het volgende:
Ik maakte het nietdit keer
Ik vind het heel lief
Geheimen Kom maarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je![]()
En mag ik nog een geheim aankondigen, een positieve dit keer, die ook met jullie te maken heeft. Of willen er niet nog 1 horen
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
schiet op dan..
een hint is die grote hit van ome Henk - Op de camping?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
Het hangt er helemaal vanaf hoe jullie zijn, en hoe jullie je op de meet gedragen. Maar ik heb mss nog een idee voor een 2e meet
Daag Cue, tot straks![]()
Weet ik, heb ik ook gedaan. Maar toen moest de broek nog iets korter. Dat is nu gedaan, dus nu even gepast met de juiste schoenen er onder. Als het nog niet goed was, mocht ik het ook nog terugbrengen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:11 schreef jna het volgende:
[..]
Het is handiger om dat al in de winkel te doen
Ik haat camperenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
een hint is die grote hit van ome Henk - Op de camping?
PMquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
Het hangt er helemaal vanaf hoe jullie zijn, en hoe jullie je op de meet gedragen. Maar ik heb mss nog een idee voor een 2e meet
Tentamen makerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:34 schreef Bravebart het volgende:
Fipo 14.gif
Geweldigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:42 schreef jna het volgende:
Ik voetbalde vroeger ook altijd met m'n vader op de gangEcht een wonder dat die glazen kast nooit kapot is gegaan. Volgens mij zijn daar wel duizenden ballen van mij tegenaan gekomen aangezien die kast naast de deurpost stond van de woonkamer (het doel van m'n vader
)
quote:
of zal ik vandaag gewoon niet sportenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:56 schreef Californium het volgende:
[..]
DEAN
![]()
Ik nog een half uurmisshcien 35 of 40 minuten
Over 20 minuten ben ik er weer hèquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:56 schreef Californium het volgende:
[..]
DEAN
![]()
Ik nog een half uurmisshcien 35 of 40 minuten
Lamzakquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:56 schreef Californium het volgende:
of zal ik vandaag gewoon niet sporten
Houquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:56 schreef Yesse het volgende:
Goh.. tis misschien wel al een jaar oud. Maar dit vind ik bijna eng:
http://www.nrc.nl/opinie/article767560.ece
En dit is een hint van een geheim?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
Het hangt er helemaal vanaf hoe jullie zijn, en hoe jullie je op de meet gedragen. Maar ik heb mss nog een idee voor een 2e meet![]()
quote:
quote:
Mja, het bleek gewoon op Blackboard te staanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ie een lokaal heeft gevonden tenminste
Vraag Nico maarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dit is een hint van een geheim?
Je moet écht die PI's in de gaten houdenquote:
Nico? Vertel eens!quote:
doe ik toch ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet écht die PI's in de gaten houden.
ik kwam alleen maar dat de hint waarschijnlijk wel de grote hit van Ome Henk - Op de camping zou zijnquote:
Ja dat is dus een HOAXquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:56 schreef Yesse het volgende:
Goh.. tis misschien wel al een jaar oud. Maar dit vind ik bijna eng:
http://www.nrc.nl/opinie/article767560.ece
In het algemeen of naar omstandigheden?quote:
Wat heb ik gedaan dan?quote:
G.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet écht die PI's in de gaten houden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In het algemeen of naar omstandigheden?
Maar wel aardig hoor, voel me vandaag best goed eigenlijk.
Dikke opsteker gehad, stagebegleider beoordeelde mijn eindopdracht met een 7.5 en twee andere verslagjes met elk een 7. Bovendien keurde hij mijn stage volledig ruim voldoende, dus mijn diplomering is nu zo goed als zeker
Ze is van mij jahquote:
quote:
Daar waren de meningen destijds nogal over verdeeld, meen ik me te herinneren. Maar feit blijft dat ontgroeningen soms veel te ver gaan en dat daar wel eens wat aan gedaan mag worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat is dus een HOAXMisschien 10% waar, maar de rest is allemaal bedacht of veel erger gemaakt
quote:
Wat zullen we nou beleven??quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi man!!!
![]()
![]()
![]()
Dus dat wordt een rondje op de meet!waar ik niet bij zal zijn
![]()
Dus jouw dag kan niet meer stuk
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet vechten.. ik ben van iedereen