die batterij moet toch echt een keer vervangen worden hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:16 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Hoeft niet duur te zijn hoor. De batterij van mijn Casio hoeft ook nooit vervangen te worden. De liefhebbers zullen het woord Casio wel een vloek vinden maar ik ben er blij mee voor $40. Ik wil tijd en datum kunnen zien op een betrouwbare klok voor zo weinig mogelijk geld.
[ afbeelding ]
Klacht: Klaptelefoonsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Lekker handig,
-mobiel pakken
-openklappen
-dichtklappen
-opbergen
horloge:
-kijken
Veel sneller
casio leuk voor het sporten ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:16 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Hoeft niet duur te zijn hoor. De batterij van mijn Casio hoeft ook nooit vervangen te worden. De liefhebbers zullen het woord Casio wel een vloek vinden maar ik ben er blij mee voor $40. Ik wil tijd en datum kunnen zien op een betrouwbare klok voor zo weinig mogelijk geld.Ik snap niet dat mensen een horloge kopen voor de prijs van een huis, maar als je er gelukkig van wordt dan is het vast het geld waard.
[ afbeelding ]
Ik denk dat tegen die tijd het hele horloge wel vervangen mag wordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
die batterij moet toch echt een keer vervangen worden hoor.
Nog milieuonvriendelijkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:28 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ik denk dat tegen die tijd het hele horloge wel vervangen mag worden
I knowquote:
Qua techniek wel ja.quote:
Oh, is dat diequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heel veel, staat al 3 jaar in bestelling.
Niet nutteloos het is stiller.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:17 schreef Swetsenegger het volgende:
de techniek is ook redelijk nutteloos. Een oplossing voor een niet bestaand probleem zeg maar
maakt een horloge lawaai danquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet nutteloos het is stiller.
En uniek.![]()
Als dat je drijfveer is... Seiko springdrivequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet nutteloos het is stiller.
En uniek.![]()
Ik zie hem trouwens op de site van Tag Heuer niet meer staan.....quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heel veel, staat al 3 jaar in bestelling.
Duur is geen relatief begrip. 'Te duur' wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |