Het lijkt me ook een vrij speciaal instrument. Ik denk ook niet dat je ergens 7 snarige linkshandige bassen zult vinden, maar ze zullen toch wel gemaakt wordenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:13 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ok, ik heb bijv. zo'n boek van musicStore.de, de grootste muziekzaak in europa, maar daar staan niet eens dobro's in! Vage shit
Omdat ik er nu bij zit,quote:Op maandag 23 juni 2008 10:17 schreef GoodGawd het volgende:
Dit topic gaat voor het eerst harder dan de Gitaristen topic
Nothing beats this!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn versie begint op de 12e fret en vereist veel distortion en wah-wah
Vet!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nothing beats this!
Ik denk dat hij de enige ter wereld is (en zal zijn!) die daar ooit gitaar gespeeld heeft!
Wodka- colaquote:Op maandag 23 juni 2008 11:10 schreef GoodGawd het volgende:
Wat doen jullie meestal als warming up?
naks...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:10 schreef GoodGawd het volgende:
Wat doen jullie meestal als warming up?
Ik hoor bij de laatste groep. Wat een kul zeg.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef Jordy-B het volgende:
Zonder Duitse muts die er doorheen zit te blaten.
Voor sommige mensen een kippenvelmoment, voor anderen een van de meest idiote en groteske showbizzmomenten ooit. Ik hoor bij de eerste groep
Ik begin gewoon een beetje te jammen, funkyblues, beetje inkomen en dan ben ik meestal na 1-2 minuten wel warmquote:
Geluid is wel minderquote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef Jordy-B het volgende:
Zonder Duitse muts die er doorheen zit te blaten.
Voor sommige mensen een kippenvelmoment, voor anderen een van de meest idiote en groteske showbizzmomenten ooit. Ik hoor bij de eerste groep
Wat is er kul dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik hoor bij de laatste groep. Wat een kul zeg.Maar goed, ieder z'n meug.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:59 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wil de Epiphone Les Paul Custom![]()
[ afbeelding ]
Die dus.Die heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtig dingBrabantse nuchterheid...
Vind het ongepast maar goed, dat is mijn persoonlijke mening hierover.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat is er kul dan?
Ik zou het zeker neit afslaan om op het huis van Bea een liedje te spelen omdat ze jarig is
maar als ze het vandaag vragen zeg ik toch maar nee
Maar hoezo dan ongepast? Het is haar eigen verjaardagsfeest en heeft er zelf toestemming voor gegevenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vind het ongepast maar goed, dat is mijn persoonlijke mening hierover.
quote:For those who don't know Lightning Bolt's music, it is a two pieces band from Providence (USA), one guy is playing a very heavy bass while his friend playing the drums at a speed no one can really understand. The drummer also sing/scream in a little distorted mic that is in his mouth... quite strange. Between hardcore techno & noise music.
Wat de neuk.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:26 schreef qu63 het volgende:
Ok, hele andere manier van muziek maken:
Het is wel een docu, maar na 10 minuten heb je wel door hoe ze spelen.
[..]
quote:
Ook goedquote:Op maandag 23 juni 2008 17:02 schreef GoodGawd het volgende:
Blues & Rock~!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mm...nee ik vond hem toch niet mooi, deze is mooier!
quote:
Moet eigenlijk studeren.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:45 schreef Jordy-B het volgende:
Gaan we nog een beetje leren gitaarspelen, of hoe zit dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Wuthering heights van Kate Bush?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:45 schreef Jordy-B het volgende:
Gaan we nog een beetje leren gitaarspelen, of hoe zit dat?
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:09 schreef GoodGawd het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Dat hele optreden is wel mooiquote:Op maandag 23 juni 2008 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
+1 voor lekker pingelen
+1 voor gitaar
-1 voor this-is-life die dat ding heeft
----
+1
Een Dobro is trouwens wel alleen Gibson he. Andere merken mogen die naam niet gebruiken.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:13 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ok, ik heb bijv. zo'n boek van musicStore.de, de grootste muziekzaak in europa, maar daar staan niet eens dobro's in! Vage shit
Met een hammer-on sla je met je vinger van je linker hand op de snaar zodat je tegelijkertijd een toon zet en de snaar laat trillen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:10 schreef maartenducrot het volgende:
Zaterdag een elektrische gitaar gehaaldLukt al best aardig, maar: wat zijn nu precies hammer-ons en pull-offs?
Een noot spelen en dan een vinger tussen twee andere frets hameren zodat je nog een noot krijgt.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:10 schreef maartenducrot het volgende:
Zaterdag een elektrische gitaar gehaaldLukt al best aardig, maar: wat zijn nu precies hammer-ons en pull-offs?
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:24 schreef Moozze het volgende:
[..]
Een noot spelen en dan een vinger tussen twee andere frets hameren zodat je nog een noot krijgt.
Edit: Hmm, die andere gast legt het veel beter uit...
Pull-off is inderdaad wel simpel maar het concept van hammer-on moet ik nog maar aan de hand van wat praktijkvoorbeelden oefenen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met een hammer-on sla je met je vinger van je linker hand op de snaar zodat je tegelijkertijd een toon zet en de snaar laat trillen.
Een pull-off is eigenlijk het omgekeerde. Je haalt je vinger van de snaar af, maar daarbij trek je hem eerst iets naar beneden en laat hem schieten en waardoor hij geluid maakt.
youtube is je vriend, zeg maar.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pull-off is inderdaad wel simpel maar het concept van hammer-on moet ik nog maar aan de hand van wat praktijkvoorbeelden oefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:43 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wil graag een Gibson Les Paul goldtop, Epiphone LP custom black is ook wel leuk.Denk je dat je hem voor je verjaardag krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |