quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]De gitaar van James Blunt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ik kreeg te horen dat ik wel moest gaan werken in de vakantie, en niet alleen maar op mn reet moest gaan zittenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:33 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Mijn god. Had ik dat maar gekregen toen ik geslaagd was. Oh shit ik kreeg een Nintendo Wii das waar ook
Bekijk het vorige topic ffquote:
Ik vind hem ook niet mooi. Maar voor onze vrienden van de landmacht is hij uiteraard de unanieme winnaar.quote:
Mja, maar toch vind ik het niks, en 'onze mannen' hebben meer aan woestijn-camo...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet mooi. Maar voor onze vrienden van de landmacht is hij uiteraard de unanieme winnaar.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:37 schreef Moozze het volgende:
[..]
Mja, maar toch vind ik het niks, en 'onze mannen' hebben meer aan woestijn-camo...
Of ze gaan gewoon schieten...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:39 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dan nemen ze maar lekker een bruine akoustische mee.
kan je bij 2 niet beter eerst omwinden en dan door het gaatje stoppen? dat doe ik iig, jouw methode gebruikte ik ook toen ik net begon met spelen, maar daarbij schoot de snaar altijd los tot aan het punt waar hij door het gat zit (is het net alsof er een veer uit de kop van je hals steektquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Geen gereedschap.
2. Het lastigste is de snaar opwinden op het mechanisme aan de hals. Je steekt de snaar door het gat (dat zie je vanzelf) maar dan moet je genoeg speling in de snaar houden om hem een paar keer (4 of 5) op te kunnen winden. Niet te weinig, want dan blijft ie niet zitten) en niet te veel want dan word het een rommeltje.
3. En wind hem niet te strak op. Zodra er een beetje spanning op komt netjes stemmen.
4. En met nieuwe snaren moet je in het begin veel spelen - stemmen- spelen - stemmen.
Als je daarbij de snaar netjes kan houden vind ik het goed. Je loopt de kans dat de snaar dan enigszins gedraaid word en ik weet niet of dat de levensduur ten goede komt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:53 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
kan je bij 2 niet beter eerst omwinden en dan door het gaatje stoppen? dat doe ik iig, jouw methode gebruikte ik ook toen ik net begon met spelen, maar daarbij schoot de snaar altijd los tot aan het punt waar hij door het gat zit (is het net alsof er een veer uit de kop van je hals steekt)
levensduur is hetzelfde bij beide methoden is mijn ervaring, maargoed, mijn ervaring met brekende snaren houd op bij 3 of 4quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je daarbij de snaar netjes kan houden vind ik het goed. Je loopt de kans dat de snaar dan enigszins gedraaid word en ik weet niet of dat de levensduur ten goede komt.
Als je het op "mijn" manier doet moet je idd je vinger er op houden tijdens het opwinden.
Je kan altijd beter wordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind die zwarte Epiphone LP wel mooi op zich.Maar goed, ik vind zwarte dingen sowieso wel mooi want die glimmen zo lekker.
[ afbeelding ]
Maar goed, eerst maar eens een jaartje met m'n acoustische aanpielen. Straks blijkt dat ik niet beter kan worden en derhalve gewoon zuig.
Aangezien ik nogal weinig verstand van gitaren heb zou ik ook via marktplaats makkelijk opgelicht kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen... Wel bij marktplaats (dus dat je de mogelijkheid hebt om de gitaar te proberen en eventueel van de koop af kan zien).
Maar je moet dus even op zoek gaan naar een gitaar-/muziekwinkel die ook occasions aanbiedt.
*kwijl*quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind die zwarte Epiphone LP wel mooi op zich.Maar goed, ik vind zwarte dingen sowieso wel mooi want die glimmen zo lekker.
[ afbeelding ]
Maar goed, eerst maar eens een jaartje met m'n acoustische aanpielen. Straks blijkt dat ik niet beter kan worden en derhalve gewoon zuig.
Op gespeeld... Viel me tegen, maar hij is zeker oogverblindendquote:
Meer spelen dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
M'n vingers doen nu al trouwens geen pijn meer. Gaat sneller dan ik had gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |