quote:Op maandag 23 juni 2008 23:43 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wil graag een Gibson Les Paul goldtop, Epiphone LP custom black is ook wel leuk.IK hoop aan het eind van de zomer die Epiphone te kopen. Vanaf morgen heb ik eindelijk de akoestische gitaar van m'n moeder in bruikleen, kan ik ook gitaar leren spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Denk je dat je hem voor je verjaardag krijgt?
Ja als ik hem niet krijg heeft het geen zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-
Ik heb nu een strat ja, maar ik wil ook eens wat ander geluid maken.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Het gaat niet alleen om snelheid, maar ook om de sound van een hammer of een pull...quote:Op maandag 23 juni 2008 20:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
youtube is je vriend, zeg maar.
Het voordeel van hammer-ons en pull-offs is vooral dat je niet voor iedere toon je snaar hoeft aan te slaan. Je kan dan snel spelen, zonder dat je plectrum gelijk begint te smeulen.
Ik let niet meer op hammer en pulls, dat gaat gewoon vanzelf na een tijdje.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om snelheid, maar ook om de sound van een hammer of een pull...
Wel een stuk goedkoper dan een echte AC30quote:Een stack met 11 realistische versterkers in één! Elf buis gestuurde versterker modellen, waaronder de klassieke AC30 en varierend van vintage to modern. Ook nog eens voorzien van elf 24 bits effecten met onder andere aan auto wah, compressor, phaser, chorus, flanger, tremolo, rotary, delay en reverb. Inclusief 4 x 12" speaker cabinet.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:05 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Ik let niet meer op hammer en pulls, dat gaat gewoon vanzelf na een tijdje.
die had ik ook gezien als aanbieding bij musicstore ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:58 schreef qu63 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Wel een stuk goedkoper dan een echte AC30
Maar toch wil ik nog steeds een echte
gitaartuner voor aan je sleutel?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:05 schreef GoodGawd het volgende:
Okay morgen dus jarig, blijkt dat sommige mensen nog cadeau moeten kopen. Iemand leuke kleinigheidjes op gitaargebied? Van die hebbedingetjes?
http://feedback.nl/?b=EPWCT06&a=39quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:05 schreef GoodGawd het volgende:
Okay morgen dus jarig, blijkt dat sommige mensen nog cadeau moeten kopen. Iemand leuke kleinigheidjes op gitaargebied? Van die hebbedingetjes?
Ik denk dat het dit moet zijn:quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:46 schreef GoodGawd het volgende:
http://feedback.nl/?b=ADU257&a=39 hoe groot moet ik me dat ding voorstellen?
Gratuliere!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:05 schreef GoodGawd het volgende:
IK BEN 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feestje!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:05 schreef GoodGawd het volgende:
IK BEN 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:17 schreef Mistaken het volgende:
Congrats mate!
Nog wat leuke gitaar hebbendingetjes weten uit te zoeken?
Laten we het hopenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Feestje!
en feli, dat je maar een mooie gitaar mag krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |