quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:03 schreef Strychnine het volgende:
Met een scherp mes. Ik heb m'n moeder al een paar keer gezegd dat ze eens een pizzasnijder moet kopen, maar zij vind het onzin, en ik ben te lui gierig om er één van m'n eigen centen te kopen![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:05 schreef DuTank het volgende:
Ik snijd hem doormidden en dan telkens een stukje er vanaf.
quote:
quote:
Daar kon je op wachten natuurlijk.quote:
Het verschil tussen een calzone en een normale is dat de calzone vantevoren wordt dubbelgevouwen, dus dan krijg je toch een ander soort smaak pizza. En kan je dan ook een pizza hawaï als calzone bestellen?quote:
Deal extreme heeft daar nog een leuk lasertje voorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:28 schreef DroogDok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar kon je op wachten natuurlijk.
Doe het altijd zo:
[ afbeelding ]
Hallo. Dat kan die spaghettivreter toch voor je doen?quote:Als ik bij de italiaan pizza ga eten altijd met mes en vork maar na 5 minuten ga ik helemaal kapot van traagheid en pijn aan mijn klauwen van het moeilijke snijden.
Na die 3-0 zullen ze waarschijnlijk niks meer voor ons doenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:13 schreef NED het volgende:
[..]
Hallo. Dat kan die spaghettivreter toch voor je doen?
Je betaalt er immers voor
Zou misschien wat zijn als er niet van die letters uitgestanst waren, daar kan ik niet tegen. Alsof ik elke keer zou vergeten waar het mes voor dient als ik het eenmaal gekocht heb, bovendien blijft er alleen maar rommel in hangen die je weer extra afwaswerk oplevert.quote:
Dat valt ook wel mee hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:57 schreef Weltschmerz het volgende:
bovendien blijft er alleen maar rommel in hangen die je weer extra afwaswerk oplevert.
Heb hem gekregen evenals m'n kaasmes (ook erg handig!)quote:
In Italië is het vrij normaal om een pizza op te rollen en dan op eten (eigenlijk zoals wij de turkse pizza doen) In napels is het godslastering om je pizza te snijden. Net als pasta trouwens.quote:
Hij ziet er voor de rest ook zeker handig uit, een bolle snijkant lijkt me minstens zo effectief als een draaiend rond mes. Maar vooral bij het kaasmes lijken die letters me irritant, maar wel ideaal voor de vergeetachtigen natuurlijk, en voor de dyslecten en analfabeten geven de achtergebleven etensresten nog een mooie hint waar het mes voor dient.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:08 schreef Trusten het volgende:
Dat valt ook wel mee hoorik vind het een superhandig mes
Pasta spreekt voor zich, maar van pizza wist ik het niet. Het zal wel typisch voor Napels zijn want het is in Italie hier en daar ook vrij normaal om nog even een pizza na het hoodgerecht te nemen, maar dan dus iedereen een stuk en dan dus ook gesneden.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:11 schreef Dauthi het volgende:
In Italië is het vrij normaal om een pizza op te rollen en dan op eten (eigenlijk zoals wij de turkse pizza doen) In napels is het godslastering om je pizza te snijden. Net als pasta trouwens.
Ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 17:10 schreef Atreidez het volgende:
Ik krijg elke keer trek in pizza als dit topic voorbij komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |