In Italië is het vrij normaal om een pizza op te rollen en dan op eten (eigenlijk zoals wij de turkse pizza doen) In napels is het godslastering om je pizza te snijden. Net als pasta trouwens.quote:
Hij ziet er voor de rest ook zeker handig uit, een bolle snijkant lijkt me minstens zo effectief als een draaiend rond mes. Maar vooral bij het kaasmes lijken die letters me irritant, maar wel ideaal voor de vergeetachtigen natuurlijk, en voor de dyslecten en analfabeten geven de achtergebleven etensresten nog een mooie hint waar het mes voor dient.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:08 schreef Trusten het volgende:
Dat valt ook wel mee hoorik vind het een superhandig mes
Pasta spreekt voor zich, maar van pizza wist ik het niet. Het zal wel typisch voor Napels zijn want het is in Italie hier en daar ook vrij normaal om nog even een pizza na het hoodgerecht te nemen, maar dan dus iedereen een stuk en dan dus ook gesneden.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:11 schreef Dauthi het volgende:
In Italië is het vrij normaal om een pizza op te rollen en dan op eten (eigenlijk zoals wij de turkse pizza doen) In napels is het godslastering om je pizza te snijden. Net als pasta trouwens.
Ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 17:10 schreef Atreidez het volgende:
Ik krijg elke keer trek in pizza als dit topic voorbij komt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |