Persconferentie is om half 2. Kan toch maar 1 ding zijn lijkt me.quote:
SP houdt persconferentie over fractievoorzitterschap
DEN HAAG (ANP) - SP-leider Jan Marijnissen van de SP houdt dinsdagmiddag een persconferentie ,,over het fractievoorzitterschap van de SP in de Tweede Kamer''. Dat heeft de partij bekendgemaakt.
Algemeen secretaris Hans van Heijningen weigert elk commentaar op de aankondiging.
Ik voorzie een persoonsverheerlijking net zoals bij fortuyn toendertijd gebeurde, eerst wordt de SP de grootste partij van nederland, vervolgens wordt het een soort D66.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:06 schreef Chewie het volgende:
Dat zou mij ook de meest logische reden lijken.
Maar ik voorzie een duikvlucht in de peilingen, wellicht de eerste weken niet door wat symphatie stemmen.
Ben nog niet helemaal wakker maar had jij al niet eerder zo'n scoop topic over Marijnissen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:04 schreef SCH het volgende:
Gezondheidsredenen lijkt me.
Niet waar. In communistische landen lijkt de machtsoverdracht naar buiten toe altijd gladjes te verlopen, maar achter de schermen is er dan een felle machtstrijd. Het lijkt me serieus niet onwaarschijnlijk dat dat bij de SP ook zou kunnen gebeuren, tenzij Marijnissen actief een kandidaat steunt (Agnes Kant?).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dit soort dingen zijn bij de zusterpartij in China zoveel beter geregeld!
U gaat voor de koelkast!quote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:27 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een kinderachtige reacties weer. Reactionair Extreem voorop.
Ik hoop dat je gelijk hebt, dat zou echt het best mogelijke nieuws zijn!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:34 schreef Klopkoek het volgende:
nu is het echt gedaan met de sociaal-democratie.
Dan zou je niet blijven hangen in de hierarchische conservatieve gebrabbel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar wel een open minded klootzak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |