Heb het idee dat de vocals bij Lost! veel te zacht zijn? De muziek overheerst teveel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:12 schreef McFearless het volgende:
Lost! en Lost? Wat een wereld van verschil, jammer dat Lost! op het album staat.
Smaken verschillen. Ik vind het een soort allegaartje. Ik mis een intro en ik mis samenhang binnen het nummer. Het zijn losse stukjes die geen logisch geheel vormen. Nu ik het album vaker hoor, zijn er bepaalde nummers die wel groeien, zoals Strawberry Swing en Lovers In Japan, maar 42 helaas niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
42 is juist een meesterlijk nummer!![]()
Ja, erg jammer dat de akoestische versie er niet op staat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens deel ik de opmerkingen over Lost. De akoestische pianoversie is veel mooier dan de overgeproduceerde albumversie; veel puurder.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind het een soort allegaartje. Ik mis een intro en ik mis samenhang binnen het nummer. Het zijn losse stukjes die geen logisch geheel vormen. Nu ik het album vaker hoor, zijn er bepaalde nummers die wel groeien, zoals Strawberry Swing en Lovers In Japan, maar 42 helaas niet.
Ze geven dan ook zelf aan veelvuldig plagiaat te plegenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:31 schreef StunningCunt het volgende:
Ik weet niet of het al is langsgekomen maar de song Vida la Vida is een regelrechte kopie van Joe Satriani's "If I could fly". Dit is echt lame.
Ach, er zijn zoveel nummers van verschillende bands die op elkaar lijken. Omdat Coldplay wereldberoemd is valt het alleen meer op en besteden meer mensen er aandacht aan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:31 schreef StunningCunt het volgende:
Ik weet niet of het al is langsgekomen maar de song Vida la Vida is een regelrechte kopie van Joe Satriani's "If I could fly". Dit is echt lame.
Inderdaad, het is een cover, maar dat boeit me niet. Ik vind beide versies van de nummers mooi. Het maakt mij echt niet uit wat voor reputatie een band of artiest bijvoorbeeld heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:31 schreef StunningCunt het volgende:
Inderdaad. En hoe meer muziek er uitkomt, des te groter is de kans dat je iets maakt dat veel lijkt op wat een ander ooit al heeft gedaan. Dat er enige overeenkomst zit in Viva La Vida en die gitaarsolo valt met de beste wil van de wereld niet te ontkennen, maar 'plagiaat' vind ik een groot woord.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:05 schreef Jivis het volgende:
Ach, er zijn zoveel nummers van verschillende bands die op elkaar lijken. Omdat Coldplay wereldberoemd is valt het alleen meer op en besteden meer mensen er aandacht aan.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:52 schreef E-vert het volgende:
CD gekocht en staat op non stop in de auto.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:37 schreef superjojo het volgende:
Dat heb je wel vaker bij instrumentale nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |