quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:58 schreef Sgele het volgende:
vermoedelijke opstelling NL Elftal
Van der Sar
Melchiot Heitinga Bouma De Cler
De Zeeuw Engelehaar
Affelay v Persie Robben
Huntelaar
nou echt ff roken
Hot dang!quote:
vergaderze bellerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
Ik ben weer vergaderen... zal denk ik niet meer verschijnenMensen fijne middag!
he das vervelend... vanochtend nog wel... met oranje enzo...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
pff ik heb echt geen zin meer zeg!
ik wil bier!! ik heb enorm zin in vanavond.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef tripack het volgende:
[..]
he das vervelend... vanochtend nog wel... met oranje enzo...
heb je een oppepper nodig of moet ik Droxz vragen om je op te peppen?
als er echt niks meer is te doenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil bier!! ik heb enorm zin in vanavond.
hier schijnt de zon, is het echt lekker weer buiten! en er is geen ruk meer te doen
morge lyndaquote:
En bedankt voor je inzet hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
Ik ben weer vergaderen... zal denk ik niet meer verschijnenMensen fijne middag!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
als er echt niks meer is te doen
dan is er altijd nog: BIER!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef tripack het volgende:
[..]
he das vervelend... vanochtend nog wel... met oranje enzo...
heb je een oppepper nodig of moet ik Droxz vragen om je op te peppen?
omdat het dinsdag isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF!
Heb maar zin in 1 ding... zaterdag...
Waarom is het gvd nog geen vrijdagmiddag/avond
ik was gister nog in de buurt... dacht ik kom ff langs...quote:
meen je dat nou ? waar was je dan ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ik was gister nog in de buurt... dacht ik kom ff langs...
Hoef morgen pas te werkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:49 schreef tripack het volgende:
[..]
morge lynda
uhmz... werkegevers die zeuren?
uhmz de A20 en dan via het westland naar den haag gereden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ? waar was je dan ?
En... daar ben jij blij mee... dat het dinsdag is?quote:
Ik was het een keer nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoef morgen pas te werken![]()
Iemand anders dus die zeurt
Vanochtend bij de dokter.. Goh lyn ben je er weer? ja ik wil dit en dit graag.. Nou doen we dat toch evenVijf minuten later stond ik weer buiten
whaha, ja bij nijmegen kom je ook borden van rotterdam tegen, wil niet zeggen dat je in de buurt bentquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz de A20 en dan via het westland naar den haag gereden.
en dan kom je borden met HvH tegen
yep, vanavond speelt oranje weer, en ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En... daar ben jij blij mee... dat het dinsdag is?
Vanavond misschien even kijken als ik ECHT niets te doen heb...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, vanavond speelt oranje weer, en ik kan niet wachten!
maja ieder zn ding heh
Dus als jij bij de omgeving van bijv Amstelveen rijdt en je ziet borden met Alkmaar ben je dan ook dicht bij mij?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz de A20 en dan via het westland naar den haag gereden.
en dan kom je borden met HvH tegen
Dunno wat de plannen zijn voor vanavondquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond misschien even kijken als ik ECHT niets te doen heb...
Ben jij online vanavond Lynda?
yep, je bent niet voor niets de prive demotivatorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond misschien even kijken als ik ECHT niets te doen heb...
Ben jij online vanavond Lynda?
Ik zie het allemaal welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Dunno wat de plannen zijn voor vanavond
uhmz ik rij wel langs de bloemenveilingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, ja bij nijmegen kom je ook borden van rotterdam tegen, wil niet zeggen dat je in de buurt bent
maar neem aan de je de bloemenroute bedoeld, als je weet waar dat is (met die waterski baan, met schans enzo )
Inderdaad! Dat jij zo vrolijk bent... moet ik toch maar beter mijn best gaan doenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, je bent niet voor niets de prive demotivator
ja volgens mij welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:04 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz ik rij wel langs de bloemenveilingis dat dezelfde route?
ik had het wel over dat stukje a20 naar HvH toequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Dus als jij bij de omgeving van bijv Amstelveen rijdt en je ziet borden met Alkmaar ben je dan ook dicht bij mij?
yep! succes , want dat gaat je dus echt niet lukkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat jij zo vrolijk bent... moet ik toch maar beter mijn best gaan doen
Ik zou bijna zeggen dat jequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep! succes , want dat gaat je dus echt niet lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt vrolijk bent!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
ja tot het kruispunt bij westerlee dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik had het wel over dat stukje a20 naar HvH toeik heb hem helemaal tot het einde gereden
maar daar kom ik zo nu en dan ook wel eens in de buurthooguit paar keer per jaar
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat jehahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt vrolijk bent!nee dat niet, maar ik weet wel dat het winnen van het EK meer betekent dan een orgasme !
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
DUDE!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahanee dat niet, maar ik weet wel dat het winnen van het EK meer betekent dan een orgasme !
jah en daar ben ik alsmaar "rechtdoor" geredenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja tot het kruispunt bij westerlee dusdat kruispunt met die irritante stoplichten
Pakt mic en loopt naar Lynda:quote:
daarom zeg ik ieder zn dingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DUDE!![]()
Verschil moet er wezen zullen we maar zeggen
yep idd wel relaxedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:15 schreef tripack het volgende:
[..]
jah en daar ben ik alsmaar "rechtdoor" geredenen dan rij je zo den haag in
whehehe ik heb een collega die helemaal niks met voetbal hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm maar eens oranje nummers downloaden bedenk ik nu. lekker mn collegas irriteren
Hup holland hup...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
idd doe s wat nuttigs . net zoals ons !
ja leuk man die reakties van mensen. ik kom niet meer bij dnaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:29 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik heb een collega die helemaal niks met voetbal hebbenen 2 indiers die het toch niet verstaan
pass ze ff door zou ik zeggen
quote:
Als je ons er maar niet mee irriteertquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm maar eens oranje nummers downloaden bedenk ik nu. lekker mn collegas irriteren
ik vergelijk het met osdorpquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je ons er maar niet mee irriteert![]()
Die nummers van tegenwoordig, echt cabaret gewoon!
Probeer je nu mij te demotiveren ofzo?quote:
Zal even speciaal voor jou een foto maken van me broek..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel komop je kan hetwel volhouden!
whaha, lukt het een beetje ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Probeer je nu mij te demotiveren ofzo?
van je broek ??? heb je je tenue aan getrokken ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Zal even speciaal voor jou een foto maken van me broek..
vrouwen in tenuesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
van je broek ??? heb je je tenue aan getrokken ?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik had geweten dat de binnenkant van de broekzak oranje was had ik hem NIET gekocht oke?
shit de afbeeldign doet het hier niet! nou thuis maar ff kijken!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik had geweten dat de binnenkant van de broekzak oranje was had ik hem NIET gekocht oke?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
vrouwen in tenues... jah dat heb wel wat
whehehe was tie wel oranje toen je em kochtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
* lynda zoekt foto van 1 van de 3000 wedstrijden van AZquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
idd! maar wat ??quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
Ja alsof het hier mogelijk is om spijkerbroeken verkeerd te wassen terwijl spijkerbroeken alleen in de wasmachine gaan met spijkerbroekenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe was tie wel oranje toen je em kocht![]()
misschien verkeerd gewassen...en alleen je zakken die gekleurd zijn
whehehe het was hypothetischquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja alsof het hier mogelijk is om spijkerbroeken verkeerd te wassen terwijl spijkerbroeken alleen in de wasmachine gaan met spijkerbroeken
maja das weer geen voetbal tenue of ander sport tenuequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd! maar wat ??
[ afbeelding ]
de mazzel WLquote:
niet normaal hequote:de stilte heerst
fijn zo'n IT afdelingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
niet normaal he
Ik ben officieel gestopt met m'n taken voor vandaag... die smerige hoeren IT afdeling hier die te lui zijn om ff een database te fixen 'omdat ze even andere dingen aan hun hoofd hebben'.
dat die teringmongolen maar schurft aan hun zak kweken ofzo
haha , leuke broek!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets dan ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:08 schreef tripack het volgende:
[..]
maja das weer geen voetbal tenue of ander sport tenue
nice WL ... de engelse competitie is iets interessanterquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:54 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
weet niet of iedereen em kan zien... maar hij is wel het posten waard![]()
Holy crap!quote:
ah de helpdesk dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja...ik werk op een technical support center zoals dat heet
idd!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:04 schreef tripack het volgende:
[..]
nice WL ... de engelse competitie is iets interessanter
Jep, als technical team leaderquote:
geylquote:
nice maan, louwe shit auwequote:
goedemorgen Draakjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:12 schreef draculettetje het volgende:
hallo
ik was even in slaap gevallen!
jawohl!quote:
En bedankt he! Ik zou zo in dit verhaal passen als BOFHquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
niet normaal he
Ik ben officieel gestopt met m'n taken voor vandaag... die smerige hoeren IT afdeling hier die te lui zijn om ff een database te fixen 'omdat ze even andere dingen aan hun hoofd hebben'.
dat die teringmongolen maar schurft aan hun zak kweken ofzo
ik nog een klein half uurtjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:34 schreef draculettetje het volgende:
wie zijn er eigenlijk nog aan het werk nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |