ja leuk man die reakties van mensen. ik kom niet meer bij dnaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:29 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik heb een collega die helemaal niks met voetbal hebbenen 2 indiers die het toch niet verstaan
pass ze ff door zou ik zeggen
quote:
Als je ons er maar niet mee irriteertquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm maar eens oranje nummers downloaden bedenk ik nu. lekker mn collegas irriteren
ik vergelijk het met osdorpquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je ons er maar niet mee irriteert![]()
Die nummers van tegenwoordig, echt cabaret gewoon!
Probeer je nu mij te demotiveren ofzo?quote:
Zal even speciaal voor jou een foto maken van me broek..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel komop je kan hetwel volhouden!
whaha, lukt het een beetje ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Probeer je nu mij te demotiveren ofzo?
van je broek ??? heb je je tenue aan getrokken ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Zal even speciaal voor jou een foto maken van me broek..
vrouwen in tenuesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
van je broek ??? heb je je tenue aan getrokken ?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik had geweten dat de binnenkant van de broekzak oranje was had ik hem NIET gekocht oke?
shit de afbeeldign doet het hier niet! nou thuis maar ff kijken!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik had geweten dat de binnenkant van de broekzak oranje was had ik hem NIET gekocht oke?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
vrouwen in tenues... jah dat heb wel wat
whehehe was tie wel oranje toen je em kochtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
* lynda zoekt foto van 1 van de 3000 wedstrijden van AZquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
idd! maar wat ??quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
Ja alsof het hier mogelijk is om spijkerbroeken verkeerd te wassen terwijl spijkerbroeken alleen in de wasmachine gaan met spijkerbroekenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe was tie wel oranje toen je em kocht![]()
misschien verkeerd gewassen...en alleen je zakken die gekleurd zijn
whehehe het was hypothetischquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja alsof het hier mogelijk is om spijkerbroeken verkeerd te wassen terwijl spijkerbroeken alleen in de wasmachine gaan met spijkerbroeken
maja das weer geen voetbal tenue of ander sport tenuequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd! maar wat ??
[ afbeelding ]
de mazzel WLquote:
niet normaal hequote:de stilte heerst
fijn zo'n IT afdelingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
niet normaal he
Ik ben officieel gestopt met m'n taken voor vandaag... die smerige hoeren IT afdeling hier die te lui zijn om ff een database te fixen 'omdat ze even andere dingen aan hun hoofd hebben'.
dat die teringmongolen maar schurft aan hun zak kweken ofzo
haha , leuke broek!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets dan ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:08 schreef tripack het volgende:
[..]
maja das weer geen voetbal tenue of ander sport tenue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |