Slaap je altijd raar 's nachts, of alleen als je teveel gedronken hebt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:37 schreef Vork het volgende:
Goeiemorgen.
Opzich ben ik ook best een ochtendmens, al slaap ik 's nachts altijd zo raar, met als gevolg dat dat weer het een of ander aan pijnlijkheid oplevert in de ochtend.
M'n rug dus in dit geval. hopelijk trekt dat nog bij.
nee dat overkomt me wel vaker (en nee ik ben niet altijd dronken als ik ga slapenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Slaap je altijd raar 's nachts, of alleen als je teveel gedronken hebt?
Ik kwam terug van een iets te wild werk feestjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 06:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog tot 7:00 en dan vannacht ook nog van 20:30 tot 7:00
Ronald, de bewaker is weer even een rondje lopen en ik eet een appeltje. Wat doe jij zo vroeg wakker, PF?
it's like driving in britlandquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:53 schreef AKnynke het volgende:
Mn muis maar eens van de rechterkant naar de linkerkant verplaatst. Na een uur werken gaat m'n schouder echt ontzettend zeer doen. En heb al twee pijnstillers op, maar dat helpt niet.
Alleen grijp ik nu nog steeds in de lucht als ik voor de muis wil gaan.
massage was absoluut okay, maar t heeft de klachten niet verholpen. Had hem dan ook uitdrukkelijk verteld van die shcouder af te blijven, want zelfs aanraken doet/deed zeer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan jij met links muizen? Knap hoor.
Massage van je scharrel was dus niet zo heel goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |