Pff ik ben zo duf dat ik nog serieus over deze opmerking moest nadenken ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je weet wel dat die smiley na 1 juli verboden is in de horecatopics he?
Swaffel die kwaliteitspost-jattende-collegaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Vanochtend thuis had ik er even geen tijd voor...
Toen ik er net aan wilde beginnen zag ik dat er al een bericht door de 'redactie' was geplaatst...
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik haal mijn eigen koffie. Weet ik iig zeker dat er niet mee geknoeid is!![]()
Bovendien heeft de beste jongeman last van hooikoorts... Ik moet natuurlijk niet hebben dat hij in mijn koffie niest![]()
Fhaquote:
Ik ook. Vanmiddag tentamententamententamenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vandaag ook weer lerenlerenlerenlerenleren
Daar kom ik nooit. Koffie kun je ook zeer goed drinken buiten horeca-gelegenhedenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Whehequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja bleeg. Nu al geen zin in haha. Eerst nog even wakker wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vandaag ook weer lerenlerenlerenlerenleren
* Intrepidity geeft een dampende bak espresso aan Fhaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Pff ik ben zo duf dat ik nog serieus over deze opmerking moest nadenken ook
Maak er een kop thee van en ik dank u vriendelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity geeft een dampende bak espresso aan Fha
Dan mag men in de horecagelegenheden niet meer roken. of zoiets.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is er per 1 juli dan?
Rookverbod in de Nederlandsche Horecaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is er per 1 juli dan?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Maak er een kop thee van en ik dank u vriendelijk
Derde van links op de tweede rij!quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 200810:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan mag men in de horecagelegenheden niet meer roken. of zoiets.
ooh, da's dan pech, kom zelden in de Nederlandse horecaquote:Op dinsdag 17 juni 200810:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Rookverbod in de Nederlandsche Horeca [afbeelding]
Vooral grappig dat dit plaatje er naast staat:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:29 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/news/1615976/24/Japan_executeert_kannibaal.html
Stelletje freaks daar in Jappenland
Dat is juist het probleem... Alleen ER's enzo kunnen zien wie er schuilgaat achter 'redactie'...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Swaffel die kwaliteitspost-jattende-collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |