Ik vraag mij af, van wie ben jij nou een kloon?quote:
Nee, bij het Science Park in de Watergraafsmeer.quote:
Oeehh...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, bij het Science Park in de Watergraafsmeer.
Hoe kom je aan die postersquote:Op maandag 14 juli 2008 21:20 schreef pmdomela het volgende:
Ik dacht laat ik de mijne ook maar eens fotograferen, ook al is ie niet zo strak aangeharkt als de meeste "kamers" hier![]()
Studentenkamer op de Rode Kruislaan (Amsterdam, of Diemen eigenlijk), ik betaal netto 320/maand.
Vanuit de deurpost, links mijn bed, dat lampje op het nachtkastje steekt normaliter in het stopcontact dat boven mijn hoofdkussen zit.
[ afbeelding ]
Boeken, onder studie, boven al het andere, de muur boven mijn bed is dus inderdaad rood.
[ afbeelding ]
Kamerrrr
[ afbeelding ]
Tv met gehackte xbox (xbmc), hangt via de router aan mijn macbook, die op zijn beurt weer aan een extern beeldscherm, muis, en versterker hangt (met ook 1TB schijf met films en muziek).
[ afbeelding ]
Rest van mijn bureau
[ afbeelding ]
Kasten
[ afbeelding ]
Deurpost, in dat halletje staan mijn (ingebouwde) kledingkast en koelkast met erboven mijn overhemden en jas e.d. Erboven is bergruimte
[ afbeelding ]
Bed
[ afbeelding ]
Glimp van mijn badkamer
[ afbeelding ]
Nog 1 keer mijn 'werkplek'.
[ afbeelding ]
De keuken, die er verder prima uitziet, deel ik met 4 anderen, maar ik had geen zin om die te fotograferen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:37 schreef Liebe het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die posters![]()
Ik heb namelijk een heel lelijke spiegel die op de deur geplakt zit en we krijgen hem er met geen mogelijkheid af ..;) dus ik zoek een gave poster.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:20 schreef Intrepidity het volgende:
Ben ik de enige met een net hok?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb al zo'n Ikea roomdivider/vierkante kast met hokjes vol en dat is alleen uni-shitquote:
Ik heb een Ikea boekenkast, waar van 2 kanten boeken in kunnen. Er staan wel wat cd's en dvd's in, maar het grootste gedeelte is toch echt boeken hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:11 schreef EricT het volgende:
[..]
Dope kamer, waar woon je?
Wat me trouwens opvalt is dat niemand echt boeken ofzo in zn kamer heeft.. en ik zoek juist boeken-berg-oplossingen neemt zoveel ruimte in man
Tja... uhm.... nog meer kopen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:57 schreef EricT het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n Ikea roomdivider/vierkante kast met hokjes vol en dat is alleen uni-shit
http://www.wmm.nlquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:51 schreef tha_dark het volgende:
Nog steeds opzoek naar een kamer in Maastricht...
Iemand tips?
Ja ik heb daar al gekeken maar ik krijg daar geen goede gevonden. Ik heb een maximum budget van 300,-quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:06 schreef Liebe het volgende:
[..]
http://www.wmm.nl
Ik geloof dat er bij mij in huis een kamer vrijkomt in augustus :p
maargoed, daar woon ik nog niet officieel.
ahh ja dat moet dan maar ja, dat inbouwenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:16 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Tja... uhm.... nog meer kopen?
Ik heb zelf van Ikea een Ivar kast... zijn er in verschillende maten. Beetje stellingen idee, je kunt op bijna elke plek een plank doen zeg maar (ow, wat ben ik goed in uitleggen). Je kunt bijvoorbeeld zo ook om een bank of bed heen bouwen. Beide kanten planken en erboven ook enzo...
Studio's zijn vrij prijzig, zeker in de binnenstad. Als ik me niet vergis staan er nog 2-3 op kamernet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:38 schreef reetveter het volgende:
Weet iemand nog toevallig mensen die vertrekken uit Groningen, of gewoon mensen kennen die kamers/studio's vrij hebben?
Is dat nou een kledingkast of een open kast op die plaatjes?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:39 schreef sorla het volgende:
Hoi, ik ga binnenkort ook op kamers en heb bijna alle delen doorgespit en heb erg leuke kamers voorbij zien komen! Ik ben ook al een beetje aan het nadenken over de indeling.. en ik heb hier een paar ideetjes, hebben jullie nog tips en welke indeling zouden jullie kiezen en waarom?
Indeling 1. [ afbeelding ]
Indeling 2. [ afbeelding ]
Indeling 3. [ afbeelding ]
Ghehe, ik studeerDE digitale communicatie, dan doe je niet zoveel aan boeken. Heb twee schappen vol en nog een half schap met leesboeken, maar ik hou 't meestal digitaal. Lekker makkelijk ook. Geen ruimtequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:11 schreef EricT het volgende:
[..]
Dope kamer, waar woon je?
Wat me trouwens opvalt is dat niemand echt boeken ofzo in zn kamer heeft.. en ik zoek juist boeken-berg-oplossingen neemt zoveel ruimte in man
ga jij binnekort in uilenstede wonenquote:
Is het zo erg dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:55 schreef pmdomela het volgende:
Uilenstede
Echt, het eind van de wereld is niet veel verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |