Dat beddek heb ik ookquote:Op maandag 16 juni 2008 23:57 schreef Borne het volgende:
haha, ik was ook net een nieuwe topic aan het maken, hier maar even een toevoeging
en ff 2 nieuwe fotos van mezelf van veranderingen afgelopen tijd:
Ledverlichting achter de TV:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapkamer vernieuwd:
[ afbeelding ]
kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Idd Ikea, moet wel zeggen de enige mooie die ze hebben, vond de rest niet echt mooi. Kwam er eigenlijk terecht omdat ze voor de boxspring van 160x200 de hoeslakens in de juiste kleur hadden. en toen heb ik gelijk maar nieuwe kussens, dekbed en overtrekken meegenomen.quote:
Ik denk het welquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:20 schreef Intrepidity het volgende:
Ben ik de enige met een net hok?![]()
[ afbeelding ]
Mwah, voor zover ik deze reeks gevolgd heb, staat hij meestal vol met keurig aangeharkte Ikea-paradijsjesquote:
Ok, ja de mijne is ook wel een ikea en gamma paradijsquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Mwah, voor zover ik deze reeks gevolgd heb, staat hij meestal vol met keurig aangeharkte Ikea-paradijsjes.
Het is inderdaad niet echt een studentenkamer maar ziet er wel zeer stijlvol uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:20 schreef Intrepidity het volgende:
Ben ik de enige met een net hok?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:34 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Ik heb heel wat kamers gezien maar dit is meer een burgerwoning
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef Daeron het volgende:
Mijn kamer lijkt echt klein vergeleken met de kasteeltjes die ik in de OP zie.
In welke steden is dat en wat betaal je dan voor die kamer?
400,-quote:
Groningenquote:
mijne ookquote:Op maandag 23 juni 2008 11:21 schreef Goover het volgende:
Er staat een foto van mijn kamer in de OPAls eerste foto nog wel
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef Daeron het volgende:
Mijn kamer lijkt echt klein vergeleken met de kasteeltjes die ik in de OP zie.
In welke steden is dat en wat betaal je dan voor die kamer?
296 euro, inclusief gas/water/lichtquote:
Tussen muur en bed zul je bedoelenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:48 schreef Mikkie het volgende:
Leuk om te zien dat die twee kasten van Ikea (de vakjeskast en die hoge) precies naast elkaar passen bij die muur, en die lage (tegenover je keukenblok) precies tussen muur en deur, alsof het ervoor gemaakt is
Hertog Janquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:32 schreef Ewelina het volgende:
Ah, ik was dit topic al kwijt
Nogmaals mijn studiootje (Amsterdam)
Oplevering:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan het klussen en schilderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo is het geworden:
Overzicht:
[ afbeelding ]
Keuken
[ afbeelding ]
(Tegenover de koelkast bij de deur)
[ afbeelding ]
Zitgedeelte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet nog steeds een kruidenrekje en planken ophangen in de keuken, plus nog wat wanddecoratie.![]()
heb je nou twee poezen op je 25 m2?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:32 schreef Ewelina het volgende:
Oplevering:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan het klussen en schilderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo is het geworden:
Overzicht:
[ afbeelding ]
Keuken
[ afbeelding ]
(Tegenover de koelkast bij de deur)
[ afbeelding ]
Zitgedeelte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet nog steeds een kruidenrekje en planken ophangen in de keuken, plus nog wat wanddecoratie.![]()
Ja. Ik dacht eerst ook dat het te klein zou zijn, maar omdat ze in mijn vorige woning -even groot- naar buiten zouden kunnen gaan, dacht ik dat het wel kon. Alleen wilden de beide dames niet naar buitenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heb je nou twee poezen op je 25 m2?
No offence, maar ik zou ook rustig worden als ik in een kleine ruimte zou worden opgeslotenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht eerst ook dat het te klein zou zijn, maar omdat ze in mijn vorige woning -even groot- naar buiten zouden kunnen gaan, dacht ik dat het wel kon. Alleen wilden de beide dames niet naar buiten
Toen hiernaartoe verhuisd- waar ze niet naar buiten kunnen. Zo af en toe verkennen beide poezen 2 meter van de gang en daarna willen ze weer naar binnen
Ik wil wel een tuigje kopen, kan ik ze meenemen in de tuinVandaar ook de krabpaal, kunnen ze zich daar op uitleven
Het scheelt wel dat het heel rustige poezen zijn
Geloof me, ik heb er heel lang over nagedacht. Maar volgens mij hebben de poezen gewoon een heerlijk lui leventjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:50 schreef Goover het volgende:
[..]
No offence, maar ik zou ook rustig worden als ik in een kleine ruimte zou worden opgesloten.
Je ziet veel studios hier ja.. Zelf zit ik gewoon in een ruime studentenkamer...quote:Op maandag 14 juli 2008 13:58 schreef MoneyTalks het volgende:
De meeste mensen hier hebben geen studentenkamers, maar gewoon startersappartementen.
Ik heb gewoon een studiootje, die in een studentencomplex zit op het Science Park. Het verbaast me dat ik de enige ben die hier post, er zijn iets van 700 á 800 woningen daar.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:58 schreef MoneyTalks het volgende:
De meeste mensen hier hebben geen studentenkamers, maar gewoon startersappartementen.
Deze. Voornamelijk omdat je zo ook mensen te eten kan krijgenquote:
Is dit in Uilenstede ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:32 schreef Ewelina het volgende:
Ik vraag mij af, van wie ben jij nou een kloon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |