Spanje verliest van Italie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, zie ze wel van Spanje winnen. Op typisch Italiaanse wijze. Zelfs zonder Pirlo en Gattuso. Maar met Del Piero en Cameronesi / Di Natale?
Portugal - Italië?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Schrijf maar op : Finale Duitsland - Italië ...
Nee spanje wint met 3-1 2x villa 1x Torres 1x Toniquote:
schrijf maar in je agenda: Finale Nederland - Portugalquote:
Italië moet welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
deze wedstrijd gaat niet beindigd worden met meer dan 20 spelers op het veld
Waarom ik zie weinig reden voor meer kaartenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
deze wedstrijd gaat niet beindigd worden met meer dan 20 spelers op het veld
ik zie anders genoeg frustratie bij beiden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom ik zie weinig reden voor meer kaarten
Die gaan Duitsland wegspelen en bij het laatste fluitsignaal merken dat ze de match verloren hebben ...quote:
Dat doet mijn secretaresse wel!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
schrijf maar in je agenda: Finale Nederland - Portugal
Ook goedquote:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:25 schreef Klopkoek het volgende:
Wat denken jullie dat Italië in onze plaats had gedaan? Ook de sportieve plicht vervullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |