schrijf maar in je agenda: Finale Nederland - Portugalquote:
Italië moet welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
deze wedstrijd gaat niet beindigd worden met meer dan 20 spelers op het veld
Waarom ik zie weinig reden voor meer kaartenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
deze wedstrijd gaat niet beindigd worden met meer dan 20 spelers op het veld
ik zie anders genoeg frustratie bij beiden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom ik zie weinig reden voor meer kaarten
Die gaan Duitsland wegspelen en bij het laatste fluitsignaal merken dat ze de match verloren hebben ...quote:
Dat doet mijn secretaresse wel!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
schrijf maar in je agenda: Finale Nederland - Portugal
Ook goedquote:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:25 schreef Klopkoek het volgende:
Wat denken jullie dat Italië in onze plaats had gedaan? Ook de sportieve plicht vervullen
Nee, die zijn daar veel te geniepig voor. Net zoals de Duitsers. Ook niet vies van salonremises. Doel heiligt de middelen he.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:25 schreef Klopkoek het volgende:
Wat denken jullie dat Italië in onze plaats had gedaan? Ook de sportieve plicht vervullen
Dat was een retorische vraag. Maar, inderdaad. De Italianen zijn veel te professioneel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, die zijn daar veel te geniepig voor. Net zoals de Duitsers. Ook niet vies van salonremises. Doel heiligt de middelen he.
Maar waarom hebben wij er dan zo'n moeite mee?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat was een retorische vraag. Maar, inderdaad. De Italianen zijn veel te professioneel.
Omdat ze geen klootzak in de ploeg hebben die schaamteloos een scheidsrechter tussen 6 plankjes schopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar waarom hebben wij er dan zo'n moeite mee?
Al die Cruyff restanten over mooi voetbal en dat soort gemiep moeten maar eens voorgoed worden opgeruimd.
Italië wel ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Omdat ze geen klootzak in de ploeg hebben die schaamteloos een scheidsrechter tussen 6 plankjes schopt.
Goh is dat zo eigenlijk. Spanje vliegt er toch altijd in de kwartfinale uit en met zo'n Rusland weet je maar nooit .quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:40 schreef Palmboom313 het volgende:
jah maar italie moet tegen spanje en nederland tegen zweden of rusland das toch wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |