Daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hij was leuk, maar de nieuwe Family Guy aflevering was veul leuker![]()
Same question.quote:Op maandag 28 september 2009 18:56 schreef jimjim1983 het volgende:
is deze eerste aflevering hetzelfde als de uitgelekte pilot? die pilot was namelijk zo slecht dat ik denk dat ze t expres hebben gedaan.
Johquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:51 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Toen moest ik denken aan Clevelend Show zelf
Mja idd, alleen is deze 3e net te veel denk ik...zaten weinig leuke momenten in. Dat in tegenstelling tot de nieuwe FG en ADquote:12:14 deed me denken aan Jeff van American Dad
[ afbeelding ]
Seths formule voor een catoon is:
Vader figuur, Moeder Figuur, Zoon + Dochter van dezelfde leeftijd, Baby/Alien en flauw beest.
Ik heb hem beantwoord maar zie mijn post niet meer. Zou zweren dat hij definitief geplaatst was maargoed.quote:
Mijn vergelijking gaat vooral op bij het feit dat Family Guy op zich een succesvolle serie is. Seth McFarlane probeert nu ook met Cleveland show een succes te halen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
The Cleveland Show met Joey vergelijken gaat wel erg ver. Friends was al uitermate bedroevend en een spinoff is helemaal een drama.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |