ik postte hem in het FG topic...quote:
Bye bye chocolate people!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die reactie van Stewie.
WHAT THE TELL. He's getting his own show?!?!"
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef Renesite het volgende:
pffff, weer een half uur per week dat ik aan series ga besteden
jr bestaat toch niet in family guy?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef JohnLocke het volgende:
Sinds wanneer is Cleveland jr. zo dik?
Stewie zegt het goed wtf he is getting his own show?quote:
Cleveland Jr was altijd zo'n ADHD achtig mannetje en nu is het ineens een slome dikzak?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:05 schreef Symer het volgende:
Cleveland Jr. kwam maar heel sporadisch voor en is idd een paar kilootjes zwaarder geworden.
[ afbeelding ]
Look at me, I'm Pele.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Cleveland Jr was altijd zo'n ADHD achtig mannetje en nu is het ineens een slome dikzak?
dikke mensen zijn ook veel grappiger. als ze vallen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Cleveland Jr was altijd zo'n ADHD achtig mannetje en nu is het ineens een slome dikzak?
Toen moest ik denken aan Clevelend Show zelfquote:I tell you what else gets on my nerves: When white people make a tv show they think black people will watch
Precies mijn gedachten, ik geef het zeker een kansquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:21 schreef MoltiSanti het volgende:
Best wel een klein beetje grappig.
Die stem van Jr.
Omdat hij je aan Stewie doet denken zeker?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:19 schreef Canisfire het volgende:
Edit ben de aflevering aan het kijken.
Dat rasta negertje heeft wel potentie grappig te zijn .
Dat is al sinds aflevering 1 van Family Guyquote:Op zondag 5 juli 2009 20:35 schreef Mechamage1982 het volgende:
Het is niet echt origineel, maar laten we wel zijn: Cleveland is dat zelf ook niet. En Ariana Huffington met haar diepe Griekse tongval als dominante beerin... Priceless. Maar wat me wel verbaasde: een blanke man doet de stem van Cleveland. Who saw that coming?
Morgen!quote:Op zondag 27 september 2009 01:16 schreef Renesite het volgende:
Per wanneer ook al weer?
Daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hij was leuk, maar de nieuwe Family Guy aflevering was veul leuker![]()
Same question.quote:Op maandag 28 september 2009 18:56 schreef jimjim1983 het volgende:
is deze eerste aflevering hetzelfde als de uitgelekte pilot? die pilot was namelijk zo slecht dat ik denk dat ze t expres hebben gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |