En EK 2000: Duitsland uitgeschakeld in de groepsfase door onder meer een 3-0 zeperd tegen Portugal.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:28 schreef Roysen het volgende:
EK 2004? Duitsland uitgeschakeld door B-team Tsjechië.
Ik word pas Oranje na het toernooi.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:30 schreef Bleekmiddel het volgende:
ik vind je avatar niet oranje genoeg, ik denk dat het daar aan ligt
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:29 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben bang voor jou.
Wij toch ook?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:34 schreef tong80 het volgende:
De Duitsers staan gewoon weer in de kwartfinale
220 landen in de wereld en een stuk of 40 in europa.
Ze staan er steeds weer.
Daar moet bij worden gezegd dat de loting ook erg vaak er gunstig uitvalt voor ze. Ik had in deze poule niet anders verwacht hoor. Verbaas me nog dat ze verloren hebben tegen Kroatië.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:34 schreef tong80 het volgende:
Ze staan er steeds weer.
Je vrije tijd. Er is iets mis met je. Kan het zijn dat je AIDS hebt?quote:
Jaquote:Op maandag 16 juni 2008 22:37 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je vrije tijd. Er is iets mis met je. Kan het zijn dat je AIDS hebt?
Nu ben ik nog banger voor je.quote:
Ja ik ben niet perfectquote:Op maandag 16 juni 2008 22:41 schreef erkel het volgende:
2002 vergeten? Het viel niemand op, maar ze stonden er weer.......in de finale dus.
Nou jah, ik bedoelde destijds dus dat het niemand opviel (imo dan). Ze sluipten door het toernooi.quote:
Ze vallen misschien niet op.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou jah, ik bedoelde destijds dus dat het niemand opviel (imo dan). Ze sluipten door het toernooi.
Misschien was het daarom niemand opgevield?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou jah, ik bedoelde destijds dus dat het niemand opviel (imo dan). Ze sluipten door het toernooi.
'Opviel' is toch correct nederlands?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien was het daarom niemand opgevield?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:11 schreef erkel het volgende:
[..]
'Opviel' is toch correct nederlands?
En inhoudelijk: Ja, dat zei ik dus.
Dat zou helemaal niet mooi zijn want dan mist er een team voor de halve finale en dan kan die niet gespeeld worden en de finale dus ook niet. Staat Nederland straks zonder tegenstander in Wenen, kan toch niet?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:48 schreef leolinedance het volgende:
Weet je wat mooi zou zijn? Als ze er allebei uit zouden vliegen! (ja ja ja..maar dat kan toch heul niet?!?!. Klopt!) Maar zou mooi zijn toch?
Oh shit ja! Helemaal niet aan gedacht, hoe dom!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet mooi zijn want dan mist er een team voor de halve finale en dan kan die niet gespeeld worden en de finale dus ook niet. Staat Nederland straks zonder tegenstander in Wenen, kan toch niet?!
Dan winnen ze toch met 3-0?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet mooi zijn want dan mist er een team voor de halve finale en dan kan die niet gespeeld worden en de finale dus ook niet. Staat Nederland straks zonder tegenstander in Wenen, kan toch niet?!
Gele kaarten worden toch kwijtgescholden na de kwartfinale??quote:
Ironisch genoeg vond ik juist de finale tegen de Brazilianen de beste partij van de Duitsers.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:30 schreef DrDentz het volgende:
2002 was echt erg, elke keer 1-0, ze vielen me pas op in de finale, (en in de poule toen ze met 8-0 ofzo wonnen)
maar ik was Brazilie supporter in de finale
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:11 schreef erkel het volgende:
[..]
'Opviel' is toch correct nederlands?
En inhoudelijk: Ja, dat zei ik dus.
Wat doe je nou moeilijk man? Niet zo cryptisch, wees gewoon duidelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat je een grapje maakt, want ik heb het nota bene vet gedrukt.
Cryptisch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Wat doe je nou moeilijk man? Niet zo cryptisch, wees gewoon duidelijk.
EK2000 en 2004 ??quote:Op maandag 16 juni 2008 22:34 schreef tong80 het volgende:
Ze staan er steeds weer.
Ik ben bang dat we 't maar gewoon moeten verklappen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cryptisch?Hij heeft je fout vet gemaakt, zoals hij zei. Kijk zelf maar.
Waar ik bang voor ben.....
Hey meneer de professor, we zitten hier in VBL jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we 't maar gewoon moeten verklappen.![]()
http://www.allverbs.com/cache/verbtables/24/s/sluipen.shtml
Ohja verleden tijd is 'slopen'quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cryptisch?Hij heeft je fout vet gemaakt, zoals hij zei. Kijk zelf maar.
Waar ik bang voor ben.....
edit; ah, je bent er achterquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Wat doe je nou moeilijk man? Niet zo cryptisch, wees gewoon duidelijk.
Dat was ook alleen maar omdat Kahn plotseling over Jedi reflexen leek te beschikken, dat toernooi was van hem op de finale na een van de beste staaltjes keepwerk die ik ooit gezien heb. Gelukkig hebben ze nu ene Jens die behoorlijk uit vorm isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:35 schreef pfaf het volgende:
Tong vergeet het WK 2002! Nota bene het toernooi waar ze met ver-schrik-ke-lijk slecht voetbal naar de finale geraakten.
Ik weet wel beter hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:02 schreef The_Verve het volgende:
Tong doet in de OP net of heeft Duitsland nog nooit een goed elftal gehad.
Turkije gaat winnen, daar verwed ik een dönner kebab opquote:Op zondag 22 juni 2008 03:44 schreef DrDentz het volgende:
Ze moeten alleen nog winnen van Turkije om in de finale te komen, en wij liggen er nu al uit. Deutschland uber alles.
kebabquote:Op zondag 22 juni 2008 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Turkije gaat winnen, daar verwed ik een dönner kebab op
Niet dat dit zo moeilijk te voorspellen is.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:41 schreef Ericr het volgende:
Topthread, Tong. Je hebt weer eens gelijk.
quote:Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end the Germans win.
Nee geeft Spanje of Rusland nog enige hoopquote:
Misschien is ie verkouden?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:43 schreef Ole het volgende:
veroverd moet zijn verovert, in de OP
2 keer
Idd. Al gunde ik ze wel een finaleplek, hoor. Tegen Nederland.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het ook best kut eigenlijk. die fuckers gun je gewoon niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |