En EK 2000: Duitsland uitgeschakeld in de groepsfase door onder meer een 3-0 zeperd tegen Portugal.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:28 schreef Roysen het volgende:
EK 2004? Duitsland uitgeschakeld door B-team Tsjechië.
Ik word pas Oranje na het toernooi.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:30 schreef Bleekmiddel het volgende:
ik vind je avatar niet oranje genoeg, ik denk dat het daar aan ligt
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:29 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben bang voor jou.
Wij toch ook?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:34 schreef tong80 het volgende:
De Duitsers staan gewoon weer in de kwartfinale
220 landen in de wereld en een stuk of 40 in europa.
Ze staan er steeds weer.
Daar moet bij worden gezegd dat de loting ook erg vaak er gunstig uitvalt voor ze. Ik had in deze poule niet anders verwacht hoor. Verbaas me nog dat ze verloren hebben tegen Kroatië.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:34 schreef tong80 het volgende:
De Duitsers staan gewoon weer in de kwartfinale
220 landen in de wereld en een stuk of 40 in europa.
Ze staan er steeds weer.
Je vrije tijd. Er is iets mis met je. Kan het zijn dat je AIDS hebt?quote:
Jaquote:Op maandag 16 juni 2008 22:37 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je vrije tijd. Er is iets mis met je. Kan het zijn dat je AIDS hebt?
Nu ben ik nog banger voor je.quote:
Ja ik ben niet perfectquote:Op maandag 16 juni 2008 22:41 schreef erkel het volgende:
2002 vergeten? Het viel niemand op, maar ze stonden er weer.......in de finale dus.
Nou jah, ik bedoelde destijds dus dat het niemand opviel (imo dan). Ze sluipten door het toernooi.quote:
Ze vallen misschien niet op.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou jah, ik bedoelde destijds dus dat het niemand opviel (imo dan). Ze sluipten door het toernooi.
Misschien was het daarom niemand opgevield?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou jah, ik bedoelde destijds dus dat het niemand opviel (imo dan). Ze sluipten door het toernooi.
'Opviel' is toch correct nederlands?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien was het daarom niemand opgevield?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:11 schreef erkel het volgende:
[..]
'Opviel' is toch correct nederlands?
En inhoudelijk: Ja, dat zei ik dus.
Dat zou helemaal niet mooi zijn want dan mist er een team voor de halve finale en dan kan die niet gespeeld worden en de finale dus ook niet. Staat Nederland straks zonder tegenstander in Wenen, kan toch niet?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:48 schreef leolinedance het volgende:
Weet je wat mooi zou zijn? Als ze er allebei uit zouden vliegen! (ja ja ja..maar dat kan toch heul niet?!?!. Klopt!) Maar zou mooi zijn toch?
Oh shit ja! Helemaal niet aan gedacht, hoe dom!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet mooi zijn want dan mist er een team voor de halve finale en dan kan die niet gespeeld worden en de finale dus ook niet. Staat Nederland straks zonder tegenstander in Wenen, kan toch niet?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |