abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:45:33 #126
210501 right_turn
It's my turn
pi_59460753
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Je maakt jezelf echt compleet belachelijk, besef je dat wel?
Ik zit hier in KLB. Check mijn overige topics. Call the care police!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59461113
Conclusie: TS is een kneus.

Opgeslotje.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:01:56 #128
210501 right_turn
It's my turn
pi_59461264
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef BobbyB het volgende:
Conclusie: TS is een kneus.

Opgeslotje.
Conclusie: BobbyB is een travestiet

Opgebokt!!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59461285
En dan gaat 't straks vet meuren naar zweet etc in alle kroegen
pi_59461367
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:01 schreef right_turn het volgende:

[..]

Opgebokt!!
En jij een huilert

Er is nog nooit iemand ziek geworden van meeroken. Denk jij anders mag je met bewijs komen. Succes, huilert!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:08:38 #131
28033 Pek
je moet wat
pi_59461438
Ach, denk je nou echt dat die paar honderd controleurs het kunnen handhaven? Als je 1x per jaar gecontroleerd wordt is het veel en die boete betalen we dan gewoon met z'n allen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_59461442
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:01 schreef right_turn het volgende:

[..]

Opgebokt!!
Kon je met niks beters komen?
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En jij een huilert

Er is nog nooit iemand ziek geworden van meeroken. Denk jij anders mag je met bewijs komen. Succes, huilert!
Bij hem heeft het anders wel degelijk een aantal hersencellen aangetast.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59461478
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:08 schreef Pek het volgende:
Ach, denk je nou echt dat die paar honderd controleurs het kunnen handhaven? Als je 1x per jaar gecontroleerd wordt is het veel en die boete betalen we dan gewoon met z'n allen
Strak plan! We betalen toch al verplicht ontzettend veel belasting en accijnzen, dus een boete verdelen kan er nog wel bij. Lekker al die niet-rokers uitroken!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:11:00 #134
210501 right_turn
It's my turn
pi_59461513
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En jij een huilert

Dus de overheid zit er helemaal naast met het verbod op roken in openbare gelegenheden.

"Jongens, volgens stbabylon is er nog nooit iemand ziek geworden van meeroken. We kunnen stoppen met het invoeren van het rookverbod in de horeca!"

Domme huilie!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59461571
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:11 schreef right_turn het volgende:

[..]

Dus de overheid zit er helemaal naast met het verbod op roken in openbare gelegenheden.
Euh... ja? Het heeft namelijk niks met de gezondheid te maken. Anders moeten ze ook maar fabrieken gaan verbieden en auto's.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:16:15 #136
210501 right_turn
It's my turn
pi_59461664
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:08 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Kon je met niks beters komen?
Ja hoor, maar ik spreek mensen graag op hun eigen niveau aan.
quote:
Bij hem heeft het anders wel degelijk een aantal hersencellen aangetast.
Ik heb ze tenminste!
Acht Cola, Acht Bier!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:22:04 #137
210501 right_turn
It's my turn
pi_59461837
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Euh... ja? Het heeft namelijk niks met de gezondheid te maken. Anders moeten ze ook maar fabrieken gaan verbieden en auto's.
Sommige gezondheidsrisico's kun je beperken, andere gezondheidsrisico's kun je uitsluiten. Meeroken valt onder het tweede risico.
Acht Cola, Acht Bier!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:24:20 #138
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_59461892
Toch wel briljant hoeveel nieuwe standpunten er in elk anti-rooktopic naar voren worden gebracht!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:25:19 #139
28033 Pek
je moet wat
pi_59461919
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:09 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Strak plan! We betalen toch al verplicht ontzettend veel belasting en accijnzen, dus een boete verdelen kan er nog wel bij. Lekker al die niet-rokers uitroken!
Heb ik er wel voor over. Mijn stamkroeg doet gelukkig niet mee aan die flauwekul, iedereen rookt daar, inclusief het personeel dus daar verandert straks niets. Laat maar komen, zei de baas
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:30:10 #140
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_59462046
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef right_turn het volgende:

[..]

Sommige gezondheidsrisico's kun je beperken, andere gezondheidsrisico's kun je uitsluiten. Meeroken valt onder het tweede risico.
Ja maar in plaats van dat je er een verbod tegenaan gooit, kan je ook verdelen. In de ene kroeg mag wel gerookt worden en in de andere niet. Als je mensen (vooral Nederlanders) iets gaat verbieden worden ze opstandig!
Ik vind het te belacheloos voor woorden. Jullie niet rokers hebben last van ons, dus word alles maar verboden, maar daar hebben wij wel rokers ook last van en dat boeit niet
Sorry beetje onlogisch...
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:37:45 #141
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59462263
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:07 schreef right_turn het volgende:

[..]

Ow, dus als ik om 'hulp' vraag in R&P mag ik niet meer zeiken over een asociale minderheid die mij en velen anderen tot overlast is, zowel in het dagelijkse als in het uitgaansleven? Sukkeltje!
[..]

het is een nog kleinere minderheid die er last van heeft. Ik denk dat men bij een referendum tegen had gestemd, maar dat durfde de laffe regering weer niet aan
je oogst wat je zaait
pi_59462265
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef right_turn het volgende:

[..]

Sommige gezondheidsrisico's kun je ook zelf uitsluiten door gewoon lekker thuis te blijven. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het met jou gezellig kan worden in een cafe met je gezanik.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:30 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ja maar in plaats van dat je er een verbod tegenaan gooit, kan je ook verdelen. In de ene kroeg mag wel gerookt worden en in de andere niet. Als je mensen (vooral Nederlanders) iets gaat verbieden worden ze opstandig!
Ik vind het te belacheloos voor woorden. Jullie niet rokers hebben last van ons, dus word alles maar verboden, maar daar hebben wij wel rokers ook last van en dat boeit niet
Sorry beetje onlogisch...
Het word niet op prijs gesteld dat burgers zelf nadenken. Wij moeten gewoon doen wat die nazis daar in Den Haag zeggen en verder onze bek dicht houden en geld in het laatje brengen. Niet meer, niet minder. Kom je toch in opstand? Dan bepaald een rechter wel even dat je alsnog je bek dicht moet houden en weer aan het werk moet gaan of je mag wel actie houden, maar dan wel zo dat niemand daar last van heeft.

Nederland
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:45:21 #143
28033 Pek
je moet wat
pi_59462467
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:37 schreef BobbyB het volgende:
Het word niet op prijs gesteld dat burgers zelf nadenken. Wij moeten gewoon doen wat die nazis daar in Den Haag zeggen en verder onze bek dicht houden en geld in het laatje brengen. Niet meer, niet minder. Kom je toch in opstand? Dan bepaald een rechter wel even dat je alsnog je bek dicht moet houden en weer aan het werk moet gaan of je mag wel actie houden, maar dan wel zo dat niemand daar last van heeft.

Nederland
Laat dit nou een door Europa opgelegde maatregel zijn, daar zit de echte regering. Die gastjes in Den Haag doen voor spek en bonen mee
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:46:11 #144
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59462487
Toch snap ik niet dat rokers zo blind kunnen zijn voor de gevaren van roken en er altijd andere ongezonde zaken bij moeten halen, two wrongs doesn't makes it right.

Dat je rookt , moet je zelf weten, jouw lijf, jouw ding.
Maar het is slecht en dat is niet te ontkennen en ja het is ook bewezen slecht voor anderen.

Iemand kwam met deze snuggere opmerking..
quote:

Keiharde feiten over roken en meeroken

*Roken in de nabijheid van kinderen vergroot de kans op wiegendood. Brits onderzoek heeft uitgewezen, dat 60 % van de gevallen van wiegendood verkomen had kunnen worden, wanneer de ouders niet rookten tijdens de zwangerschap en daarna.

*Kinderen van rokende ouders komen in hun eerste twee levensjaren, vaker bij een arts en/of ziekenhuis terecht voor luchtwegaandoeningen, middenoorontstekingen en het plaatsen van buisjes. De kans op een longontsteking is twee keer zo groot!

*Een kind met aanleg voor astma, zal eerder ook daadwerkelijk astma ontwikkelen, wanneer de ouders in zijn of haar nabijheid roken.

*Tabaksrook bevat 19, reeds bekende, kankerverwekkers en 4000 chemicaliën. Door mee te roken, adem je al deze 4000 chemicaliën in, waaronder divers vergif. (Arsenicum, cyanide en formaldehyde)
Dagelijks overlijden 80 mensen aan de gevolgen van actief roken
Wekelijks overlijden 4 volwassenen aan longkanker als gevolg van passief roken (=meeroken)
Vrouwen boven de 35 jaar, die roken en de pil gebruiken hebben een verhoogd risico op een hartaanval, beroerte en trombose.

Bron: http://www.bewusteouders.nl/index.html?thispage=http://www.bewusteouders.nl/pagina.php?id=262

Dus wat lul je nou, niet bewezen.
Dit is de eerste de beste link die ik via google heb gevonden, er staan er nog duizenden!!

Dus moeten mensen zich maar gaan opsluiten in huis omdat anderen een slechte gewoonte hebben? dat is toch een omgekeerde wereld?

Ik zeg niet dat ik voor of tegen het rookverbod ben in cafe's maar al die slappe smoesjes van rokers zijn toch wel heel erg hoor!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:52:56 #145
28033 Pek
je moet wat
pi_59462675
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:30 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ja maar in plaats van dat je er een verbod tegenaan gooit, kan je ook verdelen. In de ene kroeg mag wel gerookt worden en in de andere niet.
Precies. Ze hadden iig de Coffeeshops kunnen gedogen. Heb je eindelijk de hangjeugd van de straat, staan ze straks weer allemaal in je portiek te blowen. Domdomdom
pi_59462721
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:46 schreef snakelady het volgende:

Dus moeten mensen zich maar gaan opsluiten in huis omdat anderen een slechte gewoonte hebben? dat is toch een omgekeerde wereld?

Ik zeg niet dat ik voor of tegen het rookverbod ben in cafe's maar al die slappe smoesjes van rokers zijn toch wel heel erg hoor!
Die slappe argumenten van die gezondheidsfreaks en nog erger de ex-rokers vind ik nog veel erger. Er is zoveel slecht voor je. Je kan tegenwoordig niks meer of het is slecht voor je. In feite is buiten lopen al slecht voor je want daar kun je inelkaar gemept worden, aangereden worden, doodgeschoten worden en in ieder geval adem je vervuilde lucht in.

Dan heb je nog de alcohol tijdens het uitgaan, wat slecht voor je is. De straling van UMTS masten die slecht voor je is, de invloed van elektrische bovenleiding die slecht voor je is. Maar ze willen gewoon lekker een groep hinderen. En als deze groep geweest is, komt er wel een volgende groep die ongezond leeft of het milieu vervuild die ze gaan dwarsliggen. Of ze gaan gewoon verder met de roker te pesten door ook buiten roken te verbieden etc.

Ik gun iedereen een rookvrije omgeving hoor, maar laat die keuze dan aan de mensen zelf, en had de roker ook een plekkie gegeven. Maar dat is weer teveel gevraagd, blijkbaar.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:12:07 #147
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59463135
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Die slappe argumenten van die gezondheidsfreaks en nog erger de ex-rokers vind ik nog veel erger. Er is zoveel slecht voor je. Je kan tegenwoordig niks meer of het is slecht voor je. In feite is buiten lopen al slecht voor je want daar kun je inelkaar gemept worden, aangereden worden, doodgeschoten worden en in ieder geval adem je vervuilde lucht in.
Dus daarom maakt het niks uit?
Nogmaals, two wrongs doesn't makes is right..

anders zou ik vandaag nog kunnen stoppen met het beschermen van mijn kinderen tegen gevaarlijke stoffen, ze niet meer in een autostoeltjes zetten in de auto enz.

[ Bericht 5% gewijzigd door snakelady op 17-06-2008 16:46:01 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:17:08 #148
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_59463292
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik gun iedereen een rookvrije omgeving hoor, maar laat die keuze dan aan de mensen zelf, en had de roker ook een plekkie gegeven. Maar dat is weer teveel gevraagd, blijkbaar.
Dat was inderdaad teveel gevraagd. Voor de horeca. Vandaar dat uiteindelijk de overheid de knoop maar heeft doorgehakt. Mooie actie, doen ze toch nog iets goed.
Life is what you make it.
pi_59463563
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:17 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat was inderdaad teveel gevraagd. Voor de horeca. Vandaar dat uiteindelijk de overheid de knoop maar heeft doorgehakt. Mooie actie, doen ze toch nog iets goed.
Dat jij niet rookt vanwege het brandgevaar, betekent niet dat je iedereen je wil op kan leggen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:48:25 #150
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_59464205
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat jij niet rookt vanwege het brandgevaar, betekent niet dat je iedereen je wil op kan leggen.
In dit geval doe ik het toch graag en met liefde.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')