Why do you even dare to askquote:Op maandag 23 juni 2008 17:40 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Thnx
[..]
![]()
[..]
was it that obvious?
Zijn de woorden "met me man" niet duidelijk genoeg dan ?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.
![]()
Wel raar hé, eigenlijk.
Losschroeven. Of wou je zeggen dat je zonder gereedschap de deur uit gaat?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet als er een inbouwnachtkastje tussen zit.
Tja, als Mister Phluphy dat zegt aan de telefoon, dan zou ik als hotel óók een kamer reserveren met twee seperate bedden.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Zijn de woorden "met me man" niet duidelijk genoeg dan ?
Inderdaad, stel je voor zeg, neukende homo's in je hotel.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
Tja, als Mister Phluphy dat zegt aan de telefoon, dan zou ik als hotel óók een kamer reserveren met twee seperate bedden.
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, stel je voor zeg, neukende homo's stelletjes in je hotel.
Je hebt voetbal gekeken?quote:
No, it was me, myself and I.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:56 schreef Cothen het volgende:
Tja, als Mister Phluphy dat zegt aan de telefoon, dan zou ik als hotel óók een kamer reserveren met twee seperate bedden.
eh Ja!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:48 schreef Merovingian het volgende:
Losschroeven. Of wou je zeggen dat je zonder gereedschap de deur uit gaat?
kreeg toevallig gister te horen van iemand dattie me er juist geen 23 uit vind zien maar jongerquote:
[Bertje Modus]quote:Op maandag 23 juni 2008 23:13 schreef mschol het volgende:
kreeg toevallig gister te horen van iemand dattie me er juist geen 23 uit vind zien maar jonger![]()
geen pony's of "ze"'s in het verhaal hierzoquote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
[Bertje Modus]
Ze verzorgde ook ponny's?
[/Bertje modus]
OMG Ponymeisje ponymeisje ponymeisjequote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
[Bertje Modus]
[/Bertje modus]
Lijkt me nou niks om van een man te horen dat hij me er jonger uit vindt zien dan ik daadwerkelijk bent.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:36 schreef mschol het volgende:
geen pony's of "ze"'s in het verhaal hierzo
Moet je hier eens met je brommertje komen rijdenquote:
Check mijn profiel:quote:Op maandag 23 juni 2008 23:57 schreef Geqxon het volgende:
R'dam?
quote:woonplaats: Zie username
*proestquote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
[Bertje Modus]
[/Bertje modus]
Die kersen zijn anders best te pruimenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben van Driebergen naar Culemborg geweest. Just passing by.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |