aanbidster zei je, right? dus deze telt niet, neem ik aan?quote:
Nee, ik zei het al eens. Vroegah was alles beter.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
aanbidster zei je, right? dus deze telt niet, neem ik aan?
Heb je een fixatie voor nummertjes?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:23 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig geen naamtopic voor dawg!
En moet dit niet 84 zijn?
euhm het vorige heet 85?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:23 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig geen naamtopic voor dawg!
En moet dit niet 85 zijn?
Owja jij bent gefixeerd op je kleine dquote:
Het is ook nooit goed he!quote:
Dat zal ie wss eeuwig blijvenquote:
Tuurlijk nietquote:Op maandag 16 juni 2008 19:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he!
Iemand al single af sinds het vorige deel?!
Oh ja, ik kan me vaag een discussie herinneren.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja jij bent gefixeerd op je kleine d
Wat voor beta studie ga je dan eigenlijk doen ?quote:
Kleintje maar gelukkigquote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan me vaag een discussie herinneren.
sinds het vorige deel heb ik alleen macaroni gegeten....zonde, zo blijf ik natuurlijk eeuwig vrijgezelquote:Op maandag 16 juni 2008 19:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he!
Iemand al single af sinds het vorige deel?!
Woei. Véél te zweverigquote:Op maandag 16 juni 2008 18:38 schreef MNR het volgende:
[..]
*hilarisch gelach
Sorry, zal nu ff serieus op je post reageren
[..]
Als ik een hint mag droppen (moet je zelf maar kijken of je er iets mee kunt en of het van jou op toepassing is) maar ik krijg het idee dat het bij jou niet om de persoon tegenover je gaat, maar om de openheid in jezelf. Dat het niet zozeer is dat die persoon tegenvalt.. maar dat je geen echt contact kunt maken met iets in jouzelf.
Euuh goed denk ik, ik heb ze echter vrijwel niet.quote:Hoe ga je om met emoties?
Geweldig als ik ze heb, maar voornamelijk vanwege het "voelen" ervan.quote:Wat vind je van emoties?
Yep, ik ga er zelfs écht voor zitten om me er voor open te stellen.quote:Sta je wel eens stil bij wat iets echt met je doet?
Niks mis meequote:Wat vind je van mensen die zich kwetsbaar opstellen?
Heksekiel wou je tochquote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sinds het vorige deel heb ik alleen macaroni gegeten....zonde, zo blijf ik natuurlijk eeuwig vrijgezel
Dat werkt zo niet, box. Je moet natuurlijk vragen wanneer ze je uit komt leggen hoeveel 60+9 is.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat voor beta studie ga je dan eigenlijk doen ?
tevens tvp.
autistquote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Sorry, houd er wel mijn mond over. Maar eigenlijk kan ik er niet tegen
![]()
.
Jij bent ook een viespeukquote:
Namen horen ook gewoon geschreven te zijn zoals ze zijn! Dus groot gelijk dawgquote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan me vaag een discussie herinneren.
Econometrie.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat voor beta studie ga je dan eigenlijk doen ?
tevens tvp.
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat werkt zo niet, box. Je moet natuurlijk vragen wanneer ze je uit komt leggen hoeveel 60+9 is.
/Liquido
/Abbadon
quote:
Zegt de vrouw met allerlei dates en dergelijkequote:Op maandag 16 juni 2008 19:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Te weinig van het goede leven gehad het laatste jr zullen we maar zeggen
Ja, de Logi die ik ken is heel anders.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zegt de vrouw met allerlei dates en dergelijke
Ik wou bijna zeggen.. oeh vertel!quote:
3maal wat wezen doen, maar niets gebeurd, dus valt best meequote:Op maandag 16 juni 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zegt de vrouw met allerlei dates en dergelijke
Nee joh. Logi is een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen.. oeh vertel!
Maar dat zal dan wel heel saai zijn geweest
Ik ben alleen saai zonder alcoholquote:Op maandag 16 juni 2008 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen.. oeh vertel!
Maar dat zal dan wel heel saai zijn geweest
Daar kom ik nu steeds meer achterquote:Op maandag 16 juni 2008 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee joh. Logi is een beetje vreemd, maar wel lekker.
Als ik laatste post heb wordt de volgende 83quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry, houd er wel mijn mond over. Maar eigenlijk kan ik er niet tegen
![]()
.
Het ziet er wel naar uit dat er een tweede date komt, maar nog niet in de heel nabije toekomst dus ik mag gelukkig nog wat deeltjes meedraaienquote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
. Jij was onze enige hoop...
kom op, dawg...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat werkt zo niet, box. Je moet natuurlijk vragen wanneer ze je uit komt leggen hoeveel 60+9 is.
/Liquido
/Abbadon
Jammer dat je vanavond al bezet bentquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer dat je vanavond al bezet bent
ik had m'n mond volquote:
lol hoewel de uitkomst natuurlijk ook voor een beta andere dingen kan betekenenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
/Liquido
/Abbadon
Tering Jantje Christus... net alsof het makkelijk om jou duidelijk te maken wat ik wil zeggen.quote:
vrouwen die lachen om mijn grapjes....zo aantrekkelijkquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:35 schreef Nexie het volgende:
[..]
Als ik laatste post heb wordt de volgende 83Met in de TT aangegeven dat die daarna natuurlijk weer 87 moet zijn
Wikipedia is altijd zo schattig. "69 (sixty-nine) is a number following 68 and preceding 70."quote:Op maandag 16 juni 2008 19:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
lol hoewel de uitkomst natuurlijk ook voor een beta andere dingen kan betekenen
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:39 schreef dawg het volgende:
Maare, Logi. Je lult er weer mooi overheen. Vertel eens wat details van je date?
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vrouwen die lachen om mijn grapjes....zo aantrekkelijk
Mja niet echt een date date, was een beetje aan het pesten, maar euhm, gewoon wat leuks doen met een ex-datequote:
je wil wel erg graag he?quote:
Toch heeft het wel iets dat je je zo bezighoudt met die nummertjes. Dadelijk moet ik me nog in gaan houdenquote:
Tegan is a female first name. It has Welsh origins, derived from 'teg' the Welsh for 'fair', and means "toy".quote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wikipedia is altijd zo schattig. "69 (sixty-nine) is a number following 68 and preceding 70.".
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Mja niet echt een date date, was een beetje aan het pesten, maar euhm, gewoon wat leuks doen met een ex-date
mij natuurlijkquote:
Een nuchtere, reële kerel met een objectief boerenverstand die alle eventuele kritiek kan hebben.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Tering Jantje Christus... net alsof het makkelijk om jou duidelijk te maken wat ik wil zeggen.
Hahaha, die past wel bij haar.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef Nexie het volgende:
[..]
Toch heeft het wel iets dat je je zo bezighoudt met die nummertjes. Dadelijk moet ik me nog in gaan houden
[..]
Tegan is a female first name. It has Welsh origins, derived from 'teg' the Welsh for 'fair', and means "toy".
Toy!
Hahaha *kut ik weet niets meer te zeggen*quote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Klinkt gezellig.
Wij moeten ook weer een keer daten.
dat heb ik al vaak gezegd, dus binnenkort echt eens doen
deze citeer ik evenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mij natuurlijkniks om je voor te schamen hoor...
Haha, dat wist ik niet eensquote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef Nexie het volgende:
[..]
Toch heeft het wel iets dat je je zo bezighoudt met die nummertjes. Dadelijk moet ik me nog in gaan houden
[..]
Tegan is a female first name. It has Welsh origins, derived from 'teg' the Welsh for 'fair', and means "toy".
Toy!
no fucking way... ik kook bijna dagelijks met verse producten eigenlijk. Diepvries hoogtens als ik een keertje geen tijd/zin heb.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef DrMarten het volgende:
De singles hier zullen het vast wel herkennen, je moet in je eentje eten en je hebt geen zin om te koken, dus het wordt tijd voor een diepvriespizza....... Tip van de dag, haal geen pak van 3 salamipizza's bij de Lidl
welja....vecht er maar tegen...quote:
Weten we meteen waarom het blijft bij allemaal oppervlakkig en saai contact - ze nemen je gewoon niet serieusquote:
diepvriespizza? alleen als ik niks in huis heb, en erg laat thuis ben....quote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef DrMarten het volgende:
De singles hier zullen het vast wel herkennen, je moet in je eentje eten en je hebt geen zin om te koken, dus het wordt tijd voor een diepvriespizza....... Tip van de dag, haal geen pak van 3 salamipizza's bij de Lidl
Dat denk ik ook, is lang geleden.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Hahaha *kut ik weet niets meer te zeggen*
word ook gewoon alleen maar gezellig hoor![]()
Irl kennen ze me niet als Tegan hoor. Gelukkig maar, zo te horenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Nexie het volgende:
[..]
Weten we meteen waarom het blijft bij allemaal oppervlakkig en saai contact - ze nemen je gewoon niet serieus
als dit te openbaar voor je is, dan mag een pm ook hoorquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, is lang geleden.
Ik zou je nog bellen bedenk ik me nu, dus hou het even op deze week dan, dat ik je even bel.
ik ben zo erg slecht in contacten onderhouden
Je bent gewoon een mens hoor..quote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een nuchtere, reële kerel met een objectief boerenverstand die alle eventuele kritiek kan hebben.
Hoe makkelijk wil je het hebben?
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Irl kennen ze me niet als Tegan hoor. Gelukkig maar, zo te horen.
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als dit te openbaar voor je is, dan mag een pm ook hoor
quote:
Nah, adem in, adem uit en waag nog eens een poging danquote:Op maandag 16 juni 2008 19:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mens hoor..
En ik bedoelde te zeggen dat het gewoon lastig onder woorden te brengen voor mij om te zeggen wat ik bedoel.
Je hebt het maar zwaar hequote:
...en ik help ook al nietquote:
Hahaquote:Op maandag 16 juni 2008 20:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, adem in, adem uit en waag nog eens een poging dan.
quote:
Jij maakt het alleen maar moeilijkerquote:
ik weet het....het is een gavequote:Op maandag 16 juni 2008 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij maakt het alleen maar moeilijker
De meeste mannen denken te veel met hun bortshaar, het zij je vergevenquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:11 schreef Logician het volgende:
[..]
De meeste mannen denken te veel met hun borthaar, het zij je vergeven
Gokje: SPH?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha
Neuj... vandaag even niet. Ander keertje. Trust me.
borsthaarquote:Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef Kreator het volgende:
borthaar?
welk borsthaar?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:11 schreef Logician het volgende:
[..]
De meeste mannen denken te veel met hun bortshaar, het zij je vergeven
Ja idd, en dan sta je in de super 's avonds & denk je "Ha lekker makkelijk, een frigovakpizza!" Maar na de maaltijd volgt dan het berouw, de zure oprispingen & een onrustige slaap.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
diepvriespizza? alleen als ik niks in huis heb, en erg laat thuis ben....
Is het omdat ik gelijk heb of omdat ik er falikant naast zit?quote:
Je zit er falikant naast.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is het omdat ik gelijk heb of omdat ik er falikant naast zit?
Wat een rerotische vraagstelling, Martin.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:16 schreef kastanova het volgende:
Is het omdat ik gelijk heb?
Ik eet die dingen echt nooit.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja idd, en dan sta je in de super 's avonds & denk je "Ha lekker makkelijk, een frigovakpizza!" Maar na de maaltijd volgt dan het berouw, de zure oprispingen & een onrustige slaap.![]()
Af en toe zijn ze toch wel lekker.
Heeft iedereen gezopen ofzo?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een rerotische vraagstelling, Martin.
waarom dat nu weer?quote:
Beter niet nee, ik ben nu ff bezig met aardappeltjes, bospeen en een tartaatje van de keurslager koken & bakkenquote:
obviously...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je doelde op je gebrek aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je dat regelmatig doen, of pas als het weer een oerwoud is?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
rughaar ook, heb m'n rug gisteren ff laten waxen in de sauna; poepieglad nu.
duidelijk...quote:
Maar, ik hoop op het juiste antwoord, anders vind ik het maar ranzigquote:Op maandag 16 juni 2008 20:31 schreef Logician het volgende:
doe eens niet vragen tegan, ik ben een visueel denker
Niet dat dat nu nog van belang is, right? right?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:30 schreef Tegan het volgende:
Scharrel heeft gelukkig maar drie haartjes.
in dit geval: dat sommige informatie een beetje te veel van het goede isquote:
hmmmquote:Op maandag 16 juni 2008 20:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar, ik hoop op het juiste antwoord, anders vind ik het maar ranzig!
hahaha 't is niet veel, alleen een beetje op mijn schouderbladen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:30 schreef Tegan het volgende:
Scharrel heeft gelukkig maar drie haartjes.
[..]
Laat je dat regelmatig doen, of pas als het weer een oerwoud is?
zoals?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in dit geval: dat sommige informatie een beetje te veel van het goede is![]()
en er is nog wel meer duidelijk, maar ja, dan word jij weer verlegen....![]()
jij wandelend cliché, jijquote:
dat ik misschien beter wat anders kan gaan doen ipv meisjes plagen...quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat ik misschien beter wat anders kan gaan doen ipv meisjes plagen...
Right. Heb hem alleen diezelfde dag nog even gesproken op msn, toen hij het probeerde uit te leggen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Niet dat dat nu nog van belang is, right? right?
Of is er nog meer contact geweest sinds boze smsjes vanwege feest?
Gelukkig. Had al een heel veld met dikke zwarte haren voor mijn ogenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahaha 't is niet veel, alleen een beetje op mijn schouderbladen.![]()
ik flap een beetje vandaag
hoezo? jaloers?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hoezo? jaloers?![]()
hou nou eens op, Abbadon...![]()
quote:
ik ben niet verbaasdquote:
weet je, je bent best schattigquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Ugly Sex denken
ieuw! ik had ooit een ONS met een jongen die er best leuk uit zag, maar later in bed voelde ik die rug en ieuw ieuw ieuw:helemaal vol met haar.. heb met moeite nog iets kunnen presteren die nacht. 's ochtends onder de douche zag ik pas hoe erg het echt wasquote:Op maandag 16 juni 2008 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Right. Heb hem alleen diezelfde dag nog even gesproken op msn, toen hij het probeerde uit te leggen.
[..]
Gelukkig. Had al een heel veld met dikke zwarte haren voor mijn ogen.
Ik ben trots *schouderklopje geeft*. Hij had niet echt goede uitleg?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Right. Heb hem alleen diezelfde dag nog even gesproken op msn, toen hij het probeerde uit te leggen.
wat heb je ingetypt in google dat je bij die gast uitkwam?!?!?!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerder dit. http://www.krisverburgh.com/index.php?option=com_content&task=view&id=4&Itemid=5
Daarom doe ik niet aan ONSquote:Op maandag 16 juni 2008 20:43 schreef m-niki het volgende:
[..]
ieuw! ik had ooit een ONS met een jongen die er best leuk uit zag, maar later in bed voelde ik die rug en ieuw ieuw ieuw:helemaal vol met haar.. heb met moeite nog iets kunnen presteren die nacht. 's ochtends onder de douche zag ik pas hoe erg het echt wasecht van boven tot onder van die dikke zwarte haren.
vandaar dat het een ONS was.
DAT! NOOIT! WEER! (en daarnaast was ie compleet humor-loos en dat is ook best een afknapper)
Ik voel me best lullig nu. Hij is net zo oud als ik, maar heeft zoveel meer bereiktquote:Op maandag 16 juni 2008 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerder dit. http://www.krisverburgh.com/index.php?option=com_content&task=view&id=4&Itemid=5
als hij vol humor is, intelligent, leuk plagerig, soms heel lief, mooie ogen heeft en mooie krullen dan mag ie best een rug vol haar hebben.... het is wel lastig, maar vooruitquote:Op maandag 16 juni 2008 20:44 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ok ik heb een leuke voor jullie, humorloos maar haarloos of vol humor maar ook een volle weide?!
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:43 schreef m-niki het volgende:
[..]
ieuw! ik had ooit een ONS met een jongen die er best leuk uit zag, maar later in bed voelde ik die rug en ieuw ieuw ieuw:helemaal vol met haar.. heb met moeite nog iets kunnen presteren die nacht. 's ochtends onder de douche zag ik pas hoe erg het echt wasecht van boven tot onder van die dikke zwarte haren.
DAT! NOOIT! WEER! (en daarnaast was ie compleet humor-loos en dat is ook best een afknapper)
Hij had wel hele verhalen, maar het feit dat hij helemaal niet doorhad dat het gewoon niet kon wat hij had gedaan, en dat hij daarna ook nog zei dat ik volgend jaar van harte welkom was. Too little, too late. Maarja, ik ben er nu al wel overheen. Was gewoon die nacht/ochtend heel pissig, en nu kan het me niet boeien meer. Ben niet boos meer.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:44 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik ben trots *schouderklopje geeft*. Hij had niet echt goede uitleg?
Geen van beide.quote:Ok ik heb een leuke voor jullie, humorloos maar haarloos of vol humor maar ook een volle weide?!
Haha, ik ken hem gewoon al, en hij is best wel heel schattigquote:Op maandag 16 juni 2008 20:45 schreef m-niki het volgende:
[..]
wat heb je ingetypt in google dat je bij die gast uitkwam?!?!?!
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo'n baviaan op de rand van het bed in het ochtendlicht brrr
dat bepaal ik zelf wel...quote:
ik had wel gezien dat ie borsthaar had en dat is ook niet echtquote:Op maandag 16 juni 2008 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan ONS. Maar die kerels met dikke viese haren kun je ook met shirt aan nog spotten lijkt me? En als hij dan ook nog humorloos was, waarom mocht hij dan in godsnaam mee naar huis?!
Nee, helemaal niet. Maar ik kijk inderdaad wel op naar hem. Wil iig wel iets soortgelijks presteren later. Maar niet met de kosmos. Eerder in de wiskundige theoriën/filosofiënquote:Op maandag 16 juni 2008 20:47 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik voel me best lullig nu. Hij is net zo oud als ik, maar heeft zoveel meer bereikt![]()
Is dat wat jij later ook wilt doen, onze plaats in de kosmos analyseren enzo?
Ah, vandaar dat je snachts zo zat te staren toen m'n shirt uit ging.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:43 schreef m-niki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
M'n date was leukHaha. Echt super!
En hij zei: ik hoop dat ik een half uur eerder dan jij wakker wordt dan kan ik kijken hoe je slaapt
En ik.. O Neee.. Wat dan
Hij: Ja je slaapt zo lief
Werd ik wakker.. Kijk ik zo in twee grote ogen
Dat was best een ah, cutemoment
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je snachts zo zat te staren toen m'n shirt uit ging.
Ik moet nooit wat uit doen op? Die uitdrukking ken ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef m-niki het volgende:
[..]
zie je nu wel dat je nooit wat uit moet doen op zure tantes hier op FOK?!
..hm, ik wist niet dat dat geen goed Nederlands was...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik moet nooit wat uit doen op? Die uitdrukking ken ik niet.
Ik voelde me eigenlijk wel betrapt!
hoezóóó moodswings???quote:
Bedoel je: zie je wel dat je je niets moet aantrekken van die zure tantes hier op fok en je eigen plan moet trekken/doen wat je zelf wil?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef m-niki het volgende:
[..]
..hm, ik wist niet dat dat geen goed Nederlands was...
kan het ook niet echt anders zeggen...iemand???
Er niet op uitdoen is gewoon een correcte uitdrukking hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef m-niki het volgende:
[..]
..hm, ik wist niet dat dat geen goed Nederlands was...
kan het ook niet echt anders zeggen...iemand???
aaaaw liefquote:Op maandag 16 juni 2008 20:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
M'n date was leukHaha. Echt super!
En hij zei: ik hoop dat ik een half uur eerder dan jij wakker wordt dan kan ik kijken hoe je slaapt
En ik.. O Neee.. Wat dan
Hij: Ja je slaapt zo lief
Werd ik wakker.. Kijk ik zo in twee grote ogen
Dat was best een ah, cutemoment
ja, zoiets bedoel ik wel!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Bedoel je: zie je wel dat je je niets moet aantrekken van die zure tantes hier op fok en je eigen plan moet trekken/doen wat je zelf wil?
ah, dat was ouwehoeren...! kwam niet duidelijk over dus...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:58 schreef Logician het volgende:
[..]sinds wanneer is ouwehoeren moodswings?
Sorry maar ik heb er nog nooit van gehoord!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er niet op uitdoen is gewoon een correcte uitdrukking hoor
Dat is zo verradelijk he. De echte catches moet JIJ leren geweldig zoenen, die kunnen dat niet van zichzelfquote:Op maandag 16 juni 2008 20:51 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik had wel gezien dat ie borsthaar had en dat is ook niet echt(een klein beetje is wel leuk), maar kon niet zien dat die rug zo ieuw zou zijn!
en waarom ik meeging? omdat we leuk gekletst hadden over muziekjes en werk, ik aan z'n vrienden werd voorgesteld en die waren wel heel grappig (en ik denk dat ik een attributiefout gemaakt heb toen) en we heerlijk gezoend hadden..
OH kut, ik neem normaal niets te serieus hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 20:59 schreef m-niki het volgende:
[..]
ah, dat was ouwehoeren...! kwam niet duidelijk over dus...
Nah, ik woon toevallig in Twente, maar ik ken het van mijn ouders en die komen niet uit Twentequote:Op maandag 16 juni 2008 20:58 schreef m-niki het volgende:
[..]
kom oorspronkelijk uit twente...krijg je dat...heb ik na 13 jaar toch nog een overblijfseltje!)
Toen ik naar je toe liep voor het lenzentoetjesdingschoteltje voelde ik me wel even een bekeken apie jaquote:
Veel van die mensen die theorieën hebben bedacht zijn wel een beetje rare personen hoor, dus bereid je maar voorquote:Op maandag 16 juni 2008 20:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar ik kijk inderdaad wel op naar hem. Wil iig wel iets soortgelijks presteren later. Maar niet met de kosmos. Eerder in de wiskundige theoriën/filosofiën.
Haha, heb je ook nog een overgebleven accentje? Meestal hoor je 't wel. Ik vind het wel euk hoor; vooral Limburgs of Vlaams.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:58 schreef m-niki het volgende:
[..]
ja, zoiets bedoel ik wel!
(ik doe er niets op uit...sjesus, wist echt niet dat dit geen NL was! Woon alweer jaren in Nijmegen, maar in het begin had ik allemaal van die uitdrukkingen waar iedereen bij zat te kijken vankom oorspronkelijk uit twente...krijg je dat...heb ik na 13 jaar toch nog een overblijfseltje!)
Is dat echt zo?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is zo verradelijk he. De echte catches moet JIJ leren geweldig zoenen, die kunnen dat niet van zichzelf.
guess so!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, ik woon toevallig in Twente, maar ik ken het van mijn ouders en die komen niet uit Twente(wel uit het noorden, dus zal wel weer iets niet-westers zijn dan).
Like I said before, ik wil geen kinderen, en trouwen. Alleen als het echt echt echt goed voelt. Ben niet zo zweverig dat ik denk dat dat daadwerkelijk gaat gebeuren. Mijn ouders zijn uit elkaar, en dat zou ik echt niet willen. Alleenstaande moeder, gebroken gezin etc. Dan maar geen kinderen. Ik neem wel een paar hondenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:01 schreef Nexie het volgende:
[..]
Veel van die mensen die theorieën hebben bedacht zijn wel een beetje rare personen hoor, dus bereid je maar voor
Laatst nog die film gezien over Nash - A beautiful mind. Best vermakelijk maar wel zielig wat hij allemaal door heeft moeten maken.
Carrière > gezin bij jou? Ook wel een must als je zo hoog mikt, lijkt me?
neh, je hoort het niet bij mij (tenminste, misschien alleen als ik gezopen heb en m'n ma aan de telefoon heb of wanneer iemand met wie ik praat ook zo'n enorm accent heeft, dan wil ik nog wel eens per ongeluk mee gaan doen)... maar dat was al niet zo erg, toen ik hier kwam wonen.. m'n ouders hebben altijd NL tegen me gepraat (en twents tegen elkaar) en dat werkt blijkbaar goed, want op de middelbare school werden m'n zusje en ik zelfs 'uitgescholden' voor kakkersquote:Op maandag 16 juni 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha, heb je ook nog een overgebleven accentje? Meestal hoor je 't wel. Ik vind het wel euk hoor; vooral Limburgs of Vlaams.
Ik denk dat ik maar in Twente blijf waar we niet van die onmeunig vage uitdrukkingen hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:05 schreef m-niki het volgende:
[..]
guess so!
(toen ik hier in Nijmegen krap twee jaar woonde vertelde een huisgenoot doodleuk dat ie 's ochtends was aangereden. Dus ik vroeg![]()
![]()
of dat op de fiets was of met de auto. En hij
eh, op de fiets? en ik
![]()
OMG was het erg? heb je niets? Duurde effe voordat ik begreep dat 'aanrijden' hier gewoon 'wegrijden' betekent... zelfde idee, ander verhaal: ik vroeg een huisgenootje om mee te gaan de stad in en zij "zoekt dat nu echt niet" en ik liet er maar een paar seconden overheen gaan en vroeg het nog eens en ze zij: "eh, nee, dat zoek ik niet, zei ik toch" WTF maffe Brabanders, ik dacht nog: omdat ze niets kwijt was? in de stad?
)
Damn, didn't think that through. Ik zie mezelf trouwens niet als een catch, dus opzich.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:03 schreef Nexie het volgende:
[..]
Is dat echt zo?Maar dan ben je zelf geen catch want jij hebt de skills om het te leren?
uhuquote:Op maandag 16 juni 2008 21:00 schreef Logician het volgende:
[..]
OH kut, ik neem normaal niets te serieus hoor
jaaaaa!!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar in Twente blijf waar we niet van die onmeunig vage uitdrukkingen hebben
Ah, dat had ik niet meegekregen. Kan me voorstellen dat jij extra sceptisch bent door de ervaringen met je ouders. Ik heb juist precies omgekeerde invloeden,quote:Op maandag 16 juni 2008 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Like I said before, ik wil geen kinderen, en trouwen. Alleen als het echt echt echt goed voelt. Ben niet zo zweverig dat ik denk dat dat daadwerkelijk gaat gebeuren. Mijn ouders zijn uit elkaar, en dat zou ik echt niet willen. Alleenstaande moeder, gebroken gezin etc. Dan maar geen kinderen. Ik neem wel een paar honden.
Heb A Beautiful Mind nooit gezien, maar de speltheorie, John Nash[ afbeelding ].
Waarom niet? (of gaat dit te verquote:Op maandag 16 juni 2008 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Damn, didn't think that through. Ik zie mezelf trouwens niet als een catch, dus opzich.
Wannabe tukkerquote:Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zeg ook wel eens onmeunig
Ik zou zelf niet volmondig ja zeggen, maar als ik mijn omgeving moet geloven is het toch een ja...quote:Op maandag 16 juni 2008 21:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ah, dat had ik niet meegekregen. Kan me voorstellen dat jij extra sceptisch bent door de ervaringen met je ouders. Ik heb juist precies omgekeerde invloeden,
Zeker, de speltheorie is een van de weinige dingen die me is bijgebleven uit mijn duistere economische verleden
De film is niet echt geweldig entertaining maar zo is het ook niet bedoeld, geeft wel een leuke kijk in het leven van een genie. Ben jij ook al sinds jonge leeftijd allerlei proeven aan het doen?
Ja, eigenlijk wel. Maar ik ben (denk ik) gewoon lastig. Ik ontmoet niet snel iemand, omdat ik te veeleisend ben. Ik maak ook niet snel vrienden (heb een hele hoop kennissen, maar echte vrienden misschien maar twee). Heb heel erg de neiging in mensen te twijfelen. Of ze wel oprecht zijn. Ben heel sceptisch. Vertrouwen doe ik niet (snel). Ben ik te vaak voorgelogen voor. Daarom zal ik ook nooit veranderen. Mensen moeten me maar nemen zoals ik ben, en anders hoef ik er niets mee te maken hebben. Nee, een catch, dat is dat leuke meisje die het met de hele wereld goed kan vinden, en die iedereen leuk vindt, maar dat ben ik niet.quote:
quote:
foeiquote:Op maandag 16 juni 2008 19:19 schreef Logician het volgende:
Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.
..Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts....
Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat.
Ik kom uit 't veen, en heb half Hilversums bloed.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben een Amsterdammer, jeweetss
In m'n huidige woonplaats scheld men mij uit voor kakker/o je komt zeker uit 't gooi.
De afgelopen jaren heb ik geleerd om minder voor andere te denken. Er zullen altijd slechte ervaringen zijn, maar ik merkte dat meestal best fout zat over wat andere voor beeld van mij hebben. Maar veranderen moet je ook nooit willen, je bent en blijft wie je bent. Al zal je soms wel compromieen moeten sluiten.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef Tegan het volgende:
Heb heel erg de neiging in mensen te twijfelen. Of ze wel oprecht zijn. Ben heel sceptisch. Vertrouwen doe ik niet (snel). Ben ik te vaak voorgelogen voor. Daarom zal ik ook nooit veranderen. Mensen moeten me maar nemen zoals ik ben, en anders hoef ik er niets mee te maken hebben. Nee, een catch, dat is dat leuke meisje die het met de hele wereld goed kan vinden, en die iedereen leuk vindt, maar dat ben ik niet.
Dat is ook een deel van mijn beta-heid. Ik ben meer van de feiten dan van de gevoelens.
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:20 schreef Logician het volgende:
[..]
oh dit word echt een leuke avond
grmbl
als je wat minder door laat schijnen hoe en wat wel jaquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als je wat minder door laat schijnen hoe en wat wel ja
Hmmm, ik vertrouw mensen best snel eigenlijk, soms té snel. Meestal kan ik op mijn eigen intuïtie wel vertrouwen en soms ga ik er ook mee op mijn bek. Swat.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet volmondig ja zeggen, maar als ik mijn omgeving moet geloven is het toch een ja...
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar ik ben (denk ik) gewoon lastig. Ik ontmoet niet snel iemand, omdat ik te veeleisend ben. Ik maak ook niet snel vrienden (heb een hele hoop kennissen, maar echte vrienden misschien maar twee). Heb heel erg de neiging in mensen te twijfelen. Of ze wel oprecht zijn. Ben heel sceptisch. Vertrouwen doe ik niet (snel). Ben ik te vaak voorgelogen voor. Daarom zal ik ook nooit veranderen. Mensen moeten me maar nemen zoals ik ben, en anders hoef ik er niets mee te maken hebben. Nee, een catch, dat is dat leuke meisje die het met de hele wereld goed kan vinden, en die iedereen leuk vindt, maar dat ben ik niet.
Dat is ook een deel van mijn beta-heid. Ik ben meer van de feiten dan van de gevoelens.
Noem het maar nieuw... Al sinds 2006quote:
Ok tot zover danquote:
Ik had niet het idee dat jij weinig vrienden zou hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef Tegan het volgende:
Maar ik ben (denk ik) gewoon lastig. Ik ontmoet niet snel iemand, omdat ik te veeleisend ben. Ik maak ook niet snel vrienden (heb een hele hoop kennissen, maar echte vrienden misschien maar twee). Heb heel erg de neiging in mensen te twijfelen. Of ze wel oprecht zijn. Ben heel sceptisch. Vertrouwen doe ik niet (snel). Ben ik te vaak voorgelogen voor. Daarom zal ik ook nooit veranderen. Mensen moeten me maar nemen zoals ik ben, en anders hoef ik er niets mee te maken hebben. Nee, een catch, dat is dat leuke meisje die het met de hele wereld goed kan vinden, en die iedereen leuk vindt, maar dat ben ik niet.
En opeens wordt duidelijk waarom ik nooit zo goed was in beta dingetjesquote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef Tegan het volgende:
Dat is nog redelijk nieuwquote:Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Noem het maar nieuw... Al sinds 2006.
Vrouwen en voetbal.
Bij het vorige toernooi had je het te druk met Vigo zullen we maar zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk nieuwEn had niet eerder op hem gelet
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij het vorige toernooi had je het te druk met Vigo zullen we maar zeggen
Ik ken veel mensen, kan er uren mee leuk praten etc etc. Maar echte vrienden, die ik 100% vertrouw, nee dat zijn ze niet. Leuk gezelschap/vermaak, maar ik zou nooit (te) persoonlijke dingen aan ze vertellen. Daarvoor heb ik die enkeling, die ik blindelings kan vertrouwen.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:31 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ok tot zover danToch leuk dat je nog antwoordt
![]()
[..]
Ik had niet het idee dat jij weinig vrienden zou hebbenMaar goed, dat is meteen het verschil tussen internet en IRL I guess
Ik vind jouw definitie van een catch maar saai, ik zie het meer als iemand die je constant uitdaagt op allerlei gebieden. Iemand die je na jaren nog steeds iets nieuws te vertellen heeft, waar je nooit op uitgekeken raakt.
En weet je, het is heel vermoeiend en slecht om die persoon te proberen te zijn die iedereen leuk vindt. Ik kan het weten. Dat zijn dan vaak nog meelopers ook, niet bepaald catches.
Thanks, fijn om te horenquote:[..]
En opeens wordt duidelijk waarom ik nooit zo goed was in beta dingetjes
In ieder geval hoef jij je niet druk te maken. Bij sommige mensen weet ik dat gewoon.
Behalve met mijn pogingen om single-af te worden, dat schiet echt niet op.quote:
Hm ja, bekend gevoel. Ik begin ook steeds meer die kant op te gaan. Dat was wel leuk bij die date, we gingen best diep qua gesprekken. Scheelt misschien ook wel omdat je dan met z'n tweeën bent. Plus ik ben zelf een rare dus ik ga haar echt niet uitlachen ergens om, dat weet ze goed genoegquote:Op maandag 16 juni 2008 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen, kan er uren mee leuk praten etc etc. Maar echte vrienden, die ik 100% vertrouw, nee dat zijn ze niet. Leuk gezelschap/vermaak, maar ik zou nooit (te) persoonlijke dingen aan ze vertellen. Daarvoor heb ik die enkeling, die ik blindelings kan vertrouwen.
Ohh op die manier. Maar zou je dan echt een catch willen zijn? Lijkt me maar akelig, ik heb graag het gevoel dat ik alles wat ik heb ook echt verdiend heb zegmaar. Niet dat het allemaal maar vanzelf komt, want dan waardeer je het niet echt. Ook niet zo fijn als mensen in de rij staan, denk ik. Dan word er zo naar je opgekeken. Straks als je een eigen theorie hebt geschreven krijg je allemaal van die math geek fanboys, maar ik heb zo'n idee dat daar maar weinig interessants tussen gaat zittenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:38 schreef Tegan het volgende:
Misschien heb je wel gelijk over jouw definitie van catch, ik bedoelde meer degene die alles voor elkaar krijgt zonder moeite. Ik moet er altijd zelf voor gaan. Dan voel ik me echt geen catch, dat er mensen in de rij staan om mij te leren kennen...
Ik weet eigenlijk ook wel dat het niet zo is. Maar in mijn hoofd heb ik toch die constante bevestiging nodig. Compromieën sluit ik alleen als ik het de moeite waard vind.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:22 schreef DragonFire het volgende:
[..]
De afgelopen jaren heb ik geleerd om minder voor andere te denken. Er zullen altijd slechte ervaringen zijn, maar ik merkte dat meestal best fout zat over wat andere voor beeld van mij hebben. Maar veranderen moet je ook nooit willen, je bent en blijft wie je bent. Al zal je soms wel compromieen moeten sluiten.
Achteraf is dat nooit een ramp, maar vantevoren is dat echt mijn grootste nachtmerrie. Dus voorkom ik het liever.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmm, ik vertrouw mensen best snel eigenlijk, soms té snel. Meestal kan ik op mijn eigen intuïtie wel vertrouwen en soms ga ik er ook mee op mijn bek. Swat.
Hier gaat dat je dat denk ik ook niet snel lukkenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Behalve met mijn pogingen om single-af te worden, dat schiet echt niet op..
Tja, waar wel? Dat is De Vraag.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier gaat dat je dat denk ik ook niet snel lukken
Buiten.. in de grote boze mensenwereldquote:
Ik zou nooit iemand uitlachen om iets, maar dat kan ik niet zeggen van anderen. Ik heb genoeg rare trekjesquote:Op maandag 16 juni 2008 21:50 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hm ja, bekend gevoel. Ik begin ook steeds meer die kant op te gaan. Dat was wel leuk bij die date, we gingen best diep qua gesprekken. Scheelt misschien ook wel omdat je dan met z'n tweeën bent. Plus ik ben zelf een rare dus ik ga haar echt niet uitlachen ergens om, dat weet ze goed genoeg
Nu heb je het weer over het extremequote:[..]
Ohh op die manier. Maar zou je dan echt een catch willen zijn? Lijkt me maar akelig, ik heb graag het gevoel dat ik alles wat ik heb ook echt verdiend heb zegmaar. Niet dat het allemaal maar vanzelf komt, want dan waardeer je het niet echt. Ook niet zo fijn als mensen in de rij staan, denk ik. Dan word er zo naar je opgekeken. Straks als je een eigen theorie hebt geschreven krijg je allemaal van die math geek fanboys, maar ik heb zo'n idee dat daar maar weinig interessants tussen gaat zittenKun je beter iemand hebben met juist weinig interesse in die zaken, die je dus als "gewoon mens" behandelt. Veel rustiger!
je wilt het te graag en niets is onaantrekkelijker dan een desperate man (of vrouw)quote:
Ja, maar daar ken ik niemand, hier wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Buiten.. in de grote boze mensenwereld
Je moet de crazy ook geleidelijk eruit laten, niet allemaal tegelijk hè (teveel Scrubs gekekenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand uitlachen om iets, maar dat kan ik niet zeggen van anderen. Ik heb genoeg rare trekjes. Maar dit weerhoud me heel erg om helemaal compleet mezelf te zijn. Dat ben ik alleen bij mensen die ik 100% vertrouw.
Geldt dit bij het uitgaan of ook met jongens die je al een beetje kent maar waar je meer mee wilt? Als ik jou goed inschat zit je in een moeilijke situatie omdat de jongens die het bij jou goed doen niet al te extravert en dominant zijn en niet zo snel de eerste stap zetten.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu heb je het weer over het extreme. Het is gewoon fijn om te weten dat je geliefd bent... Wat je volgens mij niet echt bent, als jij steeds de eerste stap moet zetten bij de leuke jongens. En degene die zelf de eerste stap zetten moeten eerst door mijn keuring heen komen, wat ze haast niet lukt!
Ach, zo desperate kom ik tegenwoordig niet meer over volgens mij, op zich boeit het me niet heel veel. Nou ja, het boeide me pas niet heel veel iig en toen kwam het aanwaaien.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je wilt het te graag en niets is onaantrekkelijker dan een desperate man (of vrouw)
Waar moet je me uitlaten ?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:02 schreef Nexie het volgende:
[..]
Je moet de crazy ook geleidelijk eruit laten, niet allemaal tegelijk hè (teveel Scrubs gekeken! )
Rare trekjes zijn stoerheb je leuke voorbeelden?! (behalve dan de topic nummers
)
[..]
Er is nog tijd! Go, go!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:07 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, mn invulling voor volgend weekend heeft ook afgezegd. Echt zo'n godsgruwelijke teringhekel aan als mensen dat doen. Zit ik WEER thuis.
Go waarheen? Mijn grootste vriendenclub komt op zaterdagavond niet van de bank af met de vrouw.quote:
Ga er bij zitten!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Go waarheen? Mijn grootste vriendenclub komt op zaterdagavond niet van de bank af met de vrouw..
Dan moet je eens snel mensen leren kennen daar!!quote:
Rent a Friendquote:Op maandag 16 juni 2008 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Go waarheen? Mijn grootste vriendenclub komt op zaterdagavond niet van de bank af met de vrouw..
Haha, ik hoor jou wel vaker over Scrubs toch? Wel leuke serie inderdaad, moet nog een keer alles terugkijken.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:02 schreef Nexie het volgende:
[..]
Je moet de crazy ook geleidelijk eruit laten, niet allemaal tegelijk hè (teveel Scrubs gekeken! )
Ehm, waar ik nu 1, 2, 3, op kom: Ik ben heel perfectionistisch. Zal eerder iets opzoeken, voor ik het zeg, gewoon om zeker te weten dat ik het goed zeg. Kan zo ook wel berichten tien keer editen voordat het voor mijn gevoel goed is. Ben ook wel een taalpuncturistquote:Rare trekjes zijn stoerheb je leuke voorbeelden?! (behalve dan de topic nummers
)
Met uitgaan dus. Mijn mannelijke vrienden dat blijven gewoon vrienden zonder bijbedoelingen van mijn kant. Dan was ik er bij de ontmoeting wel achteraan gegaan. Nu is dat te laat, als je eenmaal een vriend van me bent.quote:[..]
Geldt dit bij het uitgaan of ook met jongens die je al een beetje kent maar waar je meer mee wilt?
Klopt. Degene die ik interessant vind, moet ik moeite voor doen, of vinden mij niets. Dat is een beetje jammer. En de jongens die achter mij aan zitten, vind ik juist niet leuk/irritant.quote:Als ik jou goed inschat zit je in een moeilijke situatie omdat de jongens die het bij jou goed doen niet al te extravert en dominant zijn en niet zo snel de eerste stap zetten.
Dat gaat wel redelijk gelijk op denk ik. Maar het kan gewoon door een (fout opgevat) ding of een (te lang durende) reactie zo bij mij omslaan. Dan denk ik dat er iets is gebeurd, dat iemand iets heeft gehoord etc. Dat is denk ik mijn grote(/grootste) probleem.quote:Moet je ook de eerste stap zetten om contact te onderhouden met kennissen en vrienden? Dat is ook een (belangrijke) vorm van geliefd zijn.
Wel in het midden en het vol houden de hele avond.quote:
Dan gaan ze 1 keer verplicht mee met een sjago gezichtquote:Op maandag 16 juni 2008 22:20 schreef Tegan het volgende:
Zeggen dat ze saai zijn (geworden) wil ook wel werken.
NieuweMensenLerenKennen.nlquote:Op maandag 16 juni 2008 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je eens snel mensen leren kennen daar!!
Ze hebben allemaal hoogzwangere vrouwen en dan gaan ze lekker thuis met een clubquote:Op maandag 16 juni 2008 22:20 schreef Tegan het volgende:
Zeggen dat ze saai zijn (geworden) wil ook wel werken.
gezellig tochquote:Op maandag 16 juni 2008 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
NieuweMensenLerenKennen.nl
Heb ik vrijdag een borrel van in Amsterdam..
En je twentse tongval afzweren?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
gezellig toch
Moet eens naar het westen verhuizen
Boehoequote:Op maandag 16 juni 2008 22:27 schreef dawg het volgende:
Wat gaat mijn naamtopic snel, nu heb ik er niet lang van kunnen genieten.
quote:
dat doen we expresquote:Op maandag 16 juni 2008 22:27 schreef dawg het volgende:
Wat gaat mijn naamtopic snel, nu heb ik er niet lang van kunnen genieten.
Dat kan kloppen, ben weer opnieuw aan het kijken. Stiekem is Elliot heel leukquote:Op maandag 16 juni 2008 22:16 schreef Tegan het volgende:
Haha, ik hoor jou wel vaker over Scrubs toch? Wel leuke serie inderdaad, moet nog een keer alles terugkijken.
Dan ben ik ook raar, ik doe precies hetzelfdequote:Op maandag 16 juni 2008 22:16 schreef Tegan het volgende:Ehm, waar ik nu 1, 2, 3, op kom: Ik ben heel perfectionistisch. Zal eerder iets opzoeken, voor ik het zeg, gewoon om zeker te weten dat ik het goed zeg. Kan zo ook wel berichten tien keer editen voordat het voor mijn gevoel goed is. Ben ook wel een taalpuncturist, misschien wel gemerkt oa door mijn schrijfstijl hier op Fok. Vind het ook leuk om zoveel mogelijk te weten, en over mee te kunnen praten. Of dat een raar trekje is?
Hmm, komt misschien omdat je er niet makkelijk uit zietquote:Op maandag 16 juni 2008 22:16 schreef Tegan het volgende:
Met uitgaan dus. Mijn mannelijke vrienden dat blijven gewoon vrienden zonder bijbedoelingen van mijn kant. Dan was ik er bij de ontmoeting wel achteraan gegaan. Nu is dat te laat, als je eenmaal een vriend van me bent.
Same here. Als je het goed wilt doen moet je het toch zelf doen, blijkbaarquote:Op maandag 16 juni 2008 22:16 schreef Tegan het volgende:
Klopt. Degene die ik interessant vind, moet ik moeite voor doen, of vinden mij niets. Dat is een beetje jammer. En de jongens die achter mij aan zitten, vind ik juist niet leuk/irritant.
Hmm komt toch dat gebrek aan vertrouwen met beetje onzekerheid terug I guess? Dat wordt wel minder, denk ikquote:Op maandag 16 juni 2008 22:16 schreef Tegan het volgende:
Dat gaat wel redelijk gelijk op denk ik. Maar het kan gewoon door een (fout opgevat) ding of een (te lang durende) reactie zo bij mij omslaan. Dan denk ik dat er iets is gebeurd, dat iemand iets heeft gehoord etc. Dat is denk ik mijn grote(/grootste) probleem.
56k rulesquote:Op maandag 16 juni 2008 22:24 schreef m-niki het volgende:het duurt nog 1w 4d voordat Green Wing season 1 binnen is
season 2 is 'al' over 4d 4h binnen!!
dat schiet dus niet op...
Klinkt cool, heb je dvd´s besteld ofzo?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:24 schreef m-niki het volgende:het duurt nog 1w 4d voordat Green Wing season 1 binnen is
season 2 is 'al' over 4d 4h binnen!!
dat schiet dus niet op...
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klinkt cool, heb je dvd´s besteld ofzo?
Herkenbaarquote:Op maandag 16 juni 2008 22:30 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, ben weer opnieuw aan het kijken. Stiekem is Elliot heel leuk(over crazy gesproken, zij kan er ook wat van).
[..]
Dan ben ik ook raar, ik doe precies hetzelfdeIk ga geen dingen zeggen als ik niet zeker weet dat ze waar zijn, tenzij gepaard met een flinke dosis "denk ik" of "volgens mij". Kom je lekker onzeker mee over, trouwens.
Wanneer gebruik je hè en wanneer hé dan? Ik gebruik eigenlijk alleen maar hè (hé is maar raarquote:Maar wellicht dat het ook vanuit onzekerheid komt allemaal, en deels ook perfectionisme.
Wat betreft taal: goede eigenschap, vind ik.
Ik ben onzeker over mijn gebruik van hè en hé. Ik heb mezelf daar een ezelsbruggetje-achtig iets voor aangeleerd maar vrijwel iedereen lijkt het andersom te doen ten opzichte van mijzelf. Ik twijfel nu of ik het fout doe, of de rest van de wereld
Wacht, dit is vind jij juist goed?quote:Ik vind het goede eigenschappen, en qua raarheid valt het echt wel mee! Alleen niet te taalnazi worden, dan is het allemaal goed
[..]
Hmm, komt misschien omdat je er niet makkelijk uit zietHeel bot maar toch kan dat het best zijn.
Uiteraard ik ook.quote:[..]
Same here. Als je het goed wilt doen moet je het toch zelf doen, blijkbaar
Kwestie van blijven proberen, denk ik. En ik heb al een paar keer gehad dat beide partijen wat moeite deden. Wel zo eerlijk, toch!
En als ik weet dat het gewaardeerd wordt/wederzijds is, dan vind ik het ook minder erg om zelf moeite te doen.
Zal denk ik toch moeten leren leven met dat gebrek aan vertrouwen/onzekerheid, veranderen daarin zal echt niet (makkelijk) gaan.quote:[..]
Hmm komt toch dat gebrek aan vertrouwen met beetje onzekerheid terug I guess? Dat wordt wel minder, denk ikHopelijk heb je in ieder geval een paar leuke vrienden die je niet zomaar in de steek laten, dat kan echt een wereld van verschil maken.
Benieuwd naar de TT?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:46 schreef Tegan het volgende:
Begin deze smiley steeds meer te waarderen. En ja, ik probeer het topic vol te spammen.
Ik wil zelf wel de last post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik begreep is he meer zoals je iemand roept, bv. hé Tegan alles goed?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:42 schreef Tegan het volgende:
Wanneer gebruik je hè en wanneer hé dan? Ik gebruik eigenlijk alleen maar hè (hé is maar raar).
Doel je nu op niet makkelijk eruit zien, of jouw "rare" eigenschappen?quote:
In zekere mate vast wel, ik denk niet dat ik ooit geweldig zeker en assertief zal worden maar het wordt wel beter naarmate je ouder wordt en meer bevestiging van anderen ontvangt. Scharrel en enkele andere jongens zagen iets in je, waarom die ene leuke jongen dan niet?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:42 schreef Tegan het volgende:
Zal denk ik toch moeten leren leven met dat gebrek aan vertrouwen/onzekerheid, veranderen daarin zal echt niet (makkelijk) gaan.
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil zelf wel de last post.#83 of ik post uit principe nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Every super woman needs a superman; here I am.
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil zelf wel de last post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals jouw eerste voorbeelden gebruik ik het inderdaad. En ipv hé heb ik liever hej/hey/hallo/quote:Op maandag 16 juni 2008 22:49 schreef Nexie het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep is he meer zoals je iemand roept, bv. hé Tegan alles goed?
En he is meer voor: lekker weertje, hè?
Alleen zie ik hé dus vaak gebruikt in situatie #2 dus ik snap het niet
Ik bedoel. Is het juist goed om zelf achter de leuke jongens aan te moeten gaan? Volgens mij niet.quote:[..]
Doel je nu op niet makkelijk eruit zien, of jouw "rare" eigenschappen?
Eigenlijk is het antwoord op beide: ja.
Vrouwen die er makkelijk uit zien zijn saai, geen uitdaging maar meer een kwestie van wie het eerst komt wie het eerst maalt
Ik heb liever dat jij aangeeft wanneer je ergens niet zeker over bent, dan dat je zo iemand bent die feiten gaat strooien zonder onderbouwing en waaraan je constant twijfelt of het wel klopt.
Ik vind het ook goed dat je nadenkt voor het posten en goed op spelling let, handig straks bij uitwerken van je wiskundige onderzoeken
En scharrel vindt mij dus niet leukquote:[..]
In zekere mate vast wel, ik denk niet dat ik ooit geweldig zeker en assertief zal worden maar het wordt wel beter naarmate je ouder wordt en meer bevestiging van anderen ontvangt. Scharrel en enkele andere jongens zagen iets in je, waarom die ene leuke jongen dan niet?
Same, jij vrouwelijke Nexie. Ben je ook sexy?!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef Tegan het volgende:
Zoals jouw eerste voorbeelden gebruik ik het inderdaad. En ipv hé heb ik liever hej/hey/hallo/.
Goed is het niet, het moet van beide kanten komen vind ik. Maar goed, die arme jongens die jouw type zijn durven niet al te veel, als ik ze goed inschat. Dus je moet ze wel een beetje in de goede richting sturen, hè. Arme jongens, eigenlijk zou je medelijden met ze moeten hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel. Is het juist goed om zelf achter de leuke jongens aan te moeten gaan? Volgens mij niet.
Mwoah, hij heeft wel een vorm van interesse in je getoondquote:
Als je zelf ook ooit versierd wordt, denk ik niet dat daar veel mis mee is hoor.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel. Is het juist goed om zelf achter de leuke jongens aan te moeten gaan? Volgens mij niet.
Geen tijd meer aan besteden dan.quote:En scharrel vindt mij dus niet leuk.
Alsof dat nodig is. Zodra ik post 300 zie, dan druk ik op "invoeren".quote:Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef dawg het volgende:
Spannend zeg, wachten wie de lastpost heeft.
F5?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is. Zodra ik post 300 zie, dan druk ik op "invoeren".
#83 waar Tegan eindelijk haar ****** moet posten. Heeft ze als nog haar f* naamtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |